Prohlédněte si krásný oranžový prototyp Tesla Model 3 ve 4K rozlišení!

Jen pár šťastlivců zatím mělo možnost podívat se do Gigatovárny Tesla v Nevadě. Uživatel ‘privaterbok’ je jedním z nich a podařilo se mu natočit krásný oranžový prototyp Tesla Model 3.

Oranžová elektromobilu Tesla Model 3 opravu sluší
foto: privaterbok

Oranžový prototyp elektromobilu Tesla Model 3 je zatím k vidění pouze v gigatovárně Tesla. ‘privaterbok’ zachytil auto ve 4K rozlišení, abyste si mohli prohlédnout každý detail.

47 Comments on “Prohlédněte si krásný oranžový prototyp Tesla Model 3 ve 4K rozlišení!”

  1. Pane Horčík vy už
    Pane Horčík vy už skáčete na internetový nesmysly jak nějajek naivní puberťák 🙂 Todle přece není žádná nová voranžová M3, todle je ta původní prachvobyčená červená skořápka M3 co ukazovali v Gigatovárně v červenci při tý jejich sranda párty. Podívejte se na datum.
    To že někomu blbne barevnost v kameře a nějakej pofidérní autoweb to „přibarví“ a udělá z toho klikbajt událost snad neznamená, že to bude klikbajt i zde… Nebo snad ano? Uf :/

  2. interier vyzera stale
    interier vyzera stale rovnako, cize nic pred ocami vodica, iba ten televizor uprostred ako past na oko.

    cez EU schvalovanie im toto neprejde, rovnako ako povinnost olovenej baterie a ine nedostatky pre ktore im povodnu teslu nechceli povolit a museli prerabat.

    hasici nemozu hasit vodou elektrinu.

      1. No vpodstate jo – „bezne“
        No vpodstate jo – „bezne“ (to co nejspis prijede k nehode, nebavime se o hasicich v elektrarne, dole a podobne) hasicske auto umi vodu nebo penu (vodu+penidlo). Krom toho urcite budou mit nejake hasicaky, ale jestli to staci na uhaseni beterky rozpadle na kusy, nevim. Pokud tu neni nikdo informovany, muzu se zkusit zeptat.

    1. Spíš další dizajnérská
      Spíš další dizajnérská komedie. Dizajnéři se styděli za to že vyráběj elektrokárů tak tam aspoň narvali olbřímí falešnou díru vod chladiče :)))
      Tydle spalovácký přežitky se jich držej jak howno košile. Nechtěj tam dát ještě falešněj vejfuk? :)))

        1. Na to bohatě postačí ta
          Na to bohatě postačí ta megaďuzna pod tím :))
          Stejně tak to bohatě postačí pro chladič baterií.
          Tezla s tím taky nemá problém.

          Jaguar: Mohli jsme konečně udělat čistej aerodynamickej čumák, ale my jsme řekli ne, radši si pořád budem hrát na spalováka, co kdyby to lidi odradilo. To radši pohnojíme aerodynamiku. :)))

    1. Me by spis zajimalo, jak je
      Me by spis zajimalo, jak je to s (ne)horlavosti modernich clanku… Pred casem me tu nekdo dost vehementne presvedcoval, ze jsou prakticky nehorlave, ale za poslednich par mesicu uz tech pozaru bylo tolik, ze se mi to nejak nezda (vpodstate nic jineho potencialne horlaveho me nenapada, snad trocha oleje v prevodovce)

          1. Pokud už dojde k zahoření
            Pokud už dojde k zahoření baterie, znamená to, že muselo dojít k značnému mechanickému poškození článků, protože proti zkratu je to několikanásobě jištěné až na úroveň jediného článku. A pokud už dojde k jejich poškození, tak samozřejmě může dojít k extrémnímu zahřátí článků a i když třeba samotné články nechytnou plamenem, tak to teplo stačí na propálení se podlahou a zapálení hořlavého interiéru.

            Na to ale člověk nemusí mít ani elektromobil. Každou chvíli člověk slyší ve zprávách, že někde vlivem vadné elektroinstalace vzplálo i třeba zaparkované auto a to je tam jenom legračních 12V .

            1. Tak jasne, kdyby to horelo
              Tak jasne, kdyby to horelo bez zasadniho mech. poskozeni, tak by to byl mega pruser. V jednom z videi (nejsem si jisty, jestli zrovna tohle, nedival jsem se na cele) lezi kusy baterky na silnici vedle vraku a hori. Takze to musel byt samotny material baterek, zadny tapecirunk nebo tak neco.

              1. Záleží na situaci, vliv
                Záleží na situaci, vliv má jak vnitřní chemie článku (a to v tomto ohledu ještě není třeba NCA jako NCA), tak i obal. V podstatě ale nakonec hoří vše. Druhá věc jsou ty „pyroefekty“ některá chemie je k tomu velmi náchylná, jiná se k tomu nedá tak lehce přemluvit.

                Co se týče konkrétních článku Tesla, tak ty zrovna není třeba dvakrát přemlouvat a s chutí si zaskotačí viz to video. Ale jak již psal Ctirad, v baterii jsou uloženy a elektricky jištěny tak, že takhle vyvádět začnou až v případě, že je „brutálně“ mechanicky narušena vlastní krabice a s ní i vlastní články.

      1. Presne si to pochopil. To je
        Presne si to pochopil. To je ono co zaujima aj mna.
        Ked nejaky hlupak bude vehementne obhajovat ev a hovorit o zavisti nech si neskor spomenie… Hovorim o tom ako uz niekolkokrat,este raz niekolkokrat ODMIETLI HASICI(POZIARNICI) zasah voci, ked chcete konkretne, TESLE!!!
        Nehovorim v prospech popolnic ale toto je fakt. Keby bol niekto vo vraku a pozeral ako na neho pozeraju a krutia hlavami asi by nehovoril o zavistlivcoch co sa nechcu na jeho super auto pozriet zblizka.
        Treba si uvedomit ze 100KW/h presunie cca 2 200 kilogramov na cca 500km!!! Zakon zachovania energie plati stale. Ta energia sa musi prejavit

          1. Ja bych je zas tak
            Ja bych je zas tak neodsuzoval, vycvik na kazdy okrajovy pripad tezko bezne jednotky budou mit. A kombinace horiciho lithia a 400V proste zatim okrajova je – porad jeste je vzacnost vubec EV potkat (mimo urcite lokality typu okoli velkych mest v Norsku), natoz ho potkat horici…

            1. Já myslím že takovýto
              Já myslím že takovýto směšný ohňostroj nebo extrémně hořlavý a blbě hasitelný materiál mají hasiči úplně běžně na háku. Problém v tomto případě je, že z auta je hromada šrotu a tak není jak nouzově odpojit baterii. Tudíž stále hrozí nebezpečí úrazu el. proudem a zcela rozumím tomu že velitel zásahu vydá zákaz dalšího zásahu.

              1. Nevím jak Tesla (ale
                Nevím jak Tesla (ale myslím, že budou mít podobné), ale BMW i3 při aktivaci jakéhokoliv airbagu nechá „vybuchnout“ patronu u kabelu baterky, která kabel odstřihne.
                Při koupi i3 mě přímo při předání upozorňovali, že při vylétnutí airbagu lze auto odvézt pouze na valníku.

                1. To ale nijak neřeší
                  To ale nijak neřeší situaci, kdy je náraz tak silný, že to zdeformuje část packu do té míry, že kus nějakého železa prorazí samotné články a ty se začnou chovat zcela nekontrolovatelně.

                  Samotný zkrat by nikdy neměl vést k zahoření článků ani kdyby se svařily všechny kontaktory a sériové pojistky na, tak jsou tam pořád tavné drátové pojistkové můstky, které udělají prsk a je odpojeno navždy: zkrat.

                2. Samozřejmě že to
                  Samozřejmě že to neřeší všechny situace. Vždy se najde situace, kdy to způsobí problém i přes všechny ochrany a pojistky.
                  Jezdíte autem? Znáte auto, které by mělo supernádrž, která za všech okolností vydrží všechny situace, které mohou při havárii nastat, aby nedošlo k úniku paliva a případně jeho vznícení?

      2. Nehořlavé určitě nejsou,
        Nehořlavé určitě nejsou, vždyť jsou plné plastů a samotné lithium je hořlavé, byť ho tam objemově moc není. Ale na rozdíl on obyčejných Li-ion článků s LiCo chemií, používané dodnes v mobilech nebo noteboocích, nejsou agresivně výbušené.

        Jinak interiér auta, to jsou samé plasty, koberečky, tapecáky, čalounění, to všechno hoří jak fagule.

          1. No mě šlo spíše o
            No mě šlo spíše o princip. Kdybyste chtěl zapálit lithiový článek, tak se vám to jen tak nepovede. Asi tak stejně jako u nafty. Ta taky jen tak nehoří. Ale samozřejmě, když auto dosáhne určité teploty, tak začnou články hořet a vybuchovat, stejně jako nafta.

Napsat komentář