Nové horské elektrokolo Ducati MIG-RR k dispojizi od jara 2019

Jan Horčík - 08 Listopad 2018

Na motocyklovém veletrhu EICMA v Miláně představil slavný italský výrobce motocyklů Ducati elektrokolo MIG-RR. Celoodpružené horské kolo umožní šplhat i do kopců, které by jen lidská síla nezvládla.elektrokolo Ducati MIG-RR

Ducati už není jen výrobce motorek, ale nově také elektrokol.
foto: Ducati

Ducati si k vývoji elektrokola přizvala partnerskou spolenost Thok E-Bikes. Nové elektrokolo je postaveno na její řadě MIG, ovšem nově je vybaveno středovým pohonem Shimano Steps E8000 o výkonu 250 W/70 Nm.

O dodávku elektřiny se stará 36V, 14Ah (504 Wh) baterie umístěná přímo v rámu. Přední 170mm vidlice Fox 36 Float 29 Factory Series Kashima se stará o odpružení vpředu, vzadu je to Fox DPX2 Factory Series.

Elektrické horské kolo Ducati MIG-RR je proti ne-elektrické verzi o něco těžší, ale zato dává jezdcům zcela nové možnosti.

Elektrické horské kolo Ducati MIG-RR je proti ne-elektrické verzi o něco těžší, ale zato dává jezdcům zcela nové možnosti.
foto: Ducati

Výbavu doplňují čtyřpístkové hydraulické brzy Shimano, jedenáctirychlostní přehazovačka Shimano XT , karbonová řidítka a další vychytávky. Jak velí nynější móda, vpředum má MIG-RR 29″ kolo, zatímco vzadu je menší 27,5″.

Detail středového pohonu elektrokola Ducati MIG-RR

Detail středového pohonu elektrokola Ducati MIG-RR
foto: Ducati

Elektrokolo Ducati MIG-RR váží 22,5 kg. K objednání bude zatím pouze v Evropě, k prvním zákazníkům by mělo dorazit už příští jaro.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Krueger

Predrazeny a tezky... podobny kolo za polovinu se da udelat na cca 17kg

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak dej odkaz na podobné kolo se 17 kg

Ducati už dávno prodává kola ve spolupráci s firmou THOK, akorát teď i s elektrickou asistencí. Což běžně dělají i jiné automobilky, BMW, Audi...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Člověče, to dá práci prolouskat se těmi tvými jedovatými komentáři, aby to jednomu dávalo zmysl... to ti povím :-)

Jinak ale nevidím jediný důvod, proč by zrovna Lambo mělo teď a hned vyrábět elektrovozítka. Mají odbyt i tak nad hlavu a když bude potřeba, vezmou techniku z Porsche Taycan, převlečou to do Lamba a je tady Lambo EV.

A ekolo za 14000 eur? Marketing, reklama... vsadím se, že zákazníky si najde, žádný strach :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no přeci protože jesi emise o 80% do 12ti let tak klima konec evropy a stěhuješ se na sibiř nebo do kanady nečteš snad džeografik ;))) Hele ale vono makarónský labmo bude za ty zhovadilosti vytrestáno neboj ;) makaronije s přírodníma pohromama i beztak jede doooohaaaajzlůůůůůů :)))))

ekonomika.idnes.cz/italie-dluh-krize-rozpocet-deficit-eu-d8p-/eko-zahranicni.aspx?c=A181003_185359_eko-zahranicni_mato

ále jo kupsi kolo lambo za půlmega, sice přispěješ do itálie ale ty špatný straně ;)))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já si kolo za 14 tisíc eur kupovat nebudu (to je můj rozpočet na auto), to jsem ani nepsal. Jen jsem psal, že zákazníky si najde, to jsem si jistý :-)

Lambo na emise kašle, tu pokutu za nadměrné emise zaplatí zákazník v ceně auta a šmitec, není co řešit.

To, že Italové na tom nejsou ekonomicky dobře, je fakt. Ale nemá to nic společného s tím, o čem je tady řeč.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Za 14000 EUR, no tak nejake zakazniky mozna, ale masova vyroba to asi nebude. Z hlediska pravdivosti vyroku, pokud se nejdou alespon dva idioti, co to koupi, tak mate pravdu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Samozřejmě, nikdo příčetný si ani nemyslí, že to Lambo ekolo bude masovka, stejně jako nejsou masovka jejich auta :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Sakra, ted se divam, ze v tom clanku neni 14000 EUR, kde jste to vzali? Treba to bude za 14000 CZK a to je uz ok.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tady, anonymní dědek tu dával odkaz :-)
blesk.cz/clanek/zpravy-live-ekonomika/535569/automobilka-lamborghini-zacne-vyrabet-elektrokola.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jen sem chtěl říct že pokud lidi nebudou mít rozum pude evropa dohajzlu jako první ;)

Hele dědo updejtuj se, Lambo už dávno patří VW Gruppensexu. ;-)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To jsem nějak nezvládl... mělo patřit pod ten divný komentář od Anonymouše.

Von to dědoušek zase přepísk s práškama, tak to pak vodnáší internet :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Autodebilky nechtějíc vyrábět skutečné elektromobily voblbují veřejnost přepálenými elektrokoly s pozlátkem hájendolé :)))) sláči :DD šáde, dukáti, bugáti, lambo, fiját, brambo, pažout i tojónatotata... :))))))))))))))))) za půlmega sleva ještě na jejich manenažerský platy !!! je počeba živit tu sebranku, no nekupte to když je to tak levný :)))))

blesk.cz/clanek/zpravy-live-ekonomika/535569/automobilka-lamborghini-zacne-vyrabet-elektrokola.html

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolProdej pneu 100% onlinee-SalonBUS2BUSKariéra EVC GroupAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil

Newsletter