Německý ministr životního prostředí si jako oficiální vůz pořídil elektromobil Tesla Model S

Jan Horčík - 28 Prosinec 2016

Ministr životního prostředí spolkového státu Severní Porýní-Vestfálsko Johannes Remmel si jako svůj oficiální vůz zvolil elektromobil Tesla Model S. Auto zaplatil ze státních peněz a tamní média to samozřejmě pořádně rozmázla.auto elektromobil Tesla Model S

Elektromobil Tesla Model S nabízí dojezd přes 500 km na jedno nabití
foto: Tesla

Bývá zvykem, že vládní funkcionáři si za svůj oficiální vůz placený ze státních peněz obvykle volí některou z domácích značek. Johannes Remmel (Zelení) se rozhodl to změnit. A jako auto, které ho bude vozit během pracovní doby, si vybral americký elektromobil Tesla Model S P90D.

To, že je americký, by nejspíš ještě ani tak nevadilo. Bulvární tisk ale operuje především s cenou elektromobilu Tesla Model S, která v tomto případě činila 110 340 euro. Není to málo, ale otázka zní: kde se zhruba pohybuje běžná cena vládních limuzín?

Remmel tím nicméně vyslal docela jasný signál německým automobilkám. Dal by se číst asi takhle: "Podívejte, jak moc jste zaspali!" Němečtí výrobci dnes nemají k dispozici srovnatelný vůz, což už se ostatně začíná promítat v prodejích.

Co je horší, německé automobilky nehodlají vozy alespoň vzdáleně srovnatelné s Tesla Model S nebo Model X uvést na trh dřív, než v letech 2018-2019. Není se co divit, že Porsche Mission E je teď nejvyšší prioritou a Mercedes-Benz ukáže svůj elektromobil Generation EQ už na CES 2017.

Remmel si podle své mluvčí zvolil Model S z toho důvodu, že jde o jediné plně elektrické auto s dostatečným dojezdem na to, aby mohlo bez problémů křižovat Severní Porýní-Vestfálsko. Tesla samotná vidí v Německu obrovský potenciál.

Nedávno tam Tesla koupila významnou strojařskou firmu, chystá i další investice do rozvoje sítě nabíječek Supercharger i servisních center. A pokud by v Česku skutečně postavila továrnu, je pravděpodobné, že Německo se stane hlavní zásobárnou vysokých manažerů.

 

OT: jak to vypadá s testem Hyundai Ioniq? Máte ho doma uz celkem dlouho. Chtělo by to i videorecenzi.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Vyjde do konce týdne.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Obrázek uživatele Radovan

Konečně první politik, který jde lidem vlastním příkladem, byť za jejich peníze. Jak krásně k tomu kontrastuje v ČR pořízení spalovacích Audi S6 Policií ČR v policejních barvách k doprovodům vládních limuzín. Ochranná služba Policie ČR převzala deset nových Audi S6. Nic rychlejšího česká policie nikdy neměla. Osmiválcové sedany mají výkony supersportovních aut. Na stovce jsou za 4,4 sekundy.
„Deset operačních policejních speciálů určených pro Ochrannou službu Policie České republiky jsme pořídili za 21 770 230 korun,“ uvedl při předání vozů Petr Petřík, náměstek policejního prezidenta. Základní cena Audi S6 jsou dva miliony (přesně 2 027 900 Kč), další peníze stálo specifické vybavení pro potřeby policie.
„Tato vozidla budou využívána především jako doprovodná vozidla pro zahraniční delegace při jejich pobytu na celém území České republiky podle mezinárodních dohod,“ doplnil Jiří Komorous, ředitel Ochranné služby policie. Nové vozy mají nahradit starší AUDI A6 3.2 quattro, která jsou ještě v původním barevném provedení policie, budou dále využívána v silničním dohledu dopravní policií............
Ropákov :-(

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 2/2014, najeto 50 tisíc km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 13 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999.

Přestože jsem nadšenec pro elektromobily, tak být ředitelem Ochranné služby, tak bych EV pro Ochrannou službu taky nepořizoval. Důvodů by se dalo najít mnoho, od alespoň prozatím relativně malého dojezdu EV, přes dosud nedostatečnou nabíjecí infrastrukturu až po relativně pomalé nabíjení EV. Nejsem specialista na ochranku, ale podle mě prostě pro plnění úkolů Ochranné služby zatím nemůžou EV vyhovět, a to ani Tesly. Ochranka si nemůže dovolit říct "sorry, zatím nemáme nabito, takže delegace šejka bude muset hodinu počkat" apod. Ze stejného důvodu nemá smysl spekulovat, jestli ten či onen speciál je nebo není vhodný, ať už počtem válců, maximální rychlostí, zrychlením nebo dalšími parametry. Vládní limuzíny zahraničních návštěv mají sice plusmínus známé parametry, které nejsou nijak omračující, ale nikdy nevíte, v čem dorazí nějaký arabský princ a pak by asi bylo maximálně nevhodné konstatovat, že nic z vozového parku mu nestačí. Navíc u ochranky nestačí to, aby její auta držela krok s doprovázenými vozidly, ale aby je dokázala v případě potřeby předjet a být v cíli v předstihu pro zajištění cílového prostoru apod.
Takže suma sumárum, ať už se nám to líbí nebo ne, bohužel zatím v tomto segmentu je a asi ještě nějakou dobu bude ropákov.

Na druhé straně fandím ministrovi za zelené, že jde příkladem. Aspoň nemá "zeleniny" jen plná ústa (když to řeknu slušně). A co se týká ceny, přece nikdo nečeká, že si pořídí očesané S-ko za 60tis.Eur, aby se vlezl do dotace. ;-)

---

Nissan Leaf 24kWh, 121.000 km

Máš naprostou a výstižnou pravdu bohužel :((
Prozatím se jedná o politiku a to i zahraniční a nic jiného nelze použít. A v této kategorii limuzín moc výrobců není k dispozici, taky se musí brát v potaz servis - přece jenom Audi je tu hodně rozšířené.
Já bych tam třeba rád viděl alespoň hybrid od Volva S80....to je pecka :)
Ale výkonem těžce zaostává přece jenom 4 hrnky vs 8 to je znát že.

Obrázek uživatele Radovan

Žijeme v myšlenkových schématech. Proč má mít politik něco více než občan? Proč má mít ochranku a opancéřovaný vůz? Proč ho mají doprovázet zbytečně velká, zbytečně výkonná a zbytečně rychlá spalovací auta? Protože je to hovado, které nasírá lidi tak, že jsou schopni mu rozbít na potkání držku a ti radikálnější ho rovnou odbouchnout? To ale pořád není důvod, aby tyto prostředky používal. Má se chovat slušně a pak může jezdit do práce na kole, MHD nebo svým obyčejným autem. Maximálně tak s jedním bodygardem kvůli otravům.
Je zajímavé, že vicepremiér a ministr financí Babiš, alias soudící se agent STB Bureš, se pohyboval na veřejné akci v Ostravě pro děti a rodiny na Černé Louce zcela sám, bodygardy (hned 2) tam měl sebou jen Jarda Jágr. Takže by jim bohatě stačily Fabie, ale i to je přepych. Na většinu míst, kam jezdí, míří MHD a alespoň by věděli, jak žije běžný občan. Přinejhorším je od vlaku či autobusu na místo akce sveze místní politik nebo taxík.
Včera mne pobavilo, jak si i takový symbol korupce, jako exprimátor Prahy Bém stěžuje, že Praha zrušila parkování na Malostranském náměstí a on musí s autem kroužit dlouho kolem, než v okolí Senátu a Sněmovny zaparkuje. Proboha proč jezdí po centru autem??!! Metro i tramvaj mu stojí prakticky před dveřmi, stejně jako u úřadu vlády a desítek ministerstev.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 2/2014, najeto 50 tisíc km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 13 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999.

Milej zlatej nastuduj si okolnosti vzniku zákona na ochranu republiky v ČR po 1. sv. a pak teprve se ptej proč. Ono je celkem jedno kolik milionů se utratí kolem politiků když oni samotní pak prošustrujou a rozkradou miliardy. Lidi radši hlídaj kapání kohoutků než aby řešili protržený přehrady. Ten co sáhl na pár milionků jde za katr hned, ten co prošustroval miliardy nikdy.
Btw vražda Olafa Palmeho je taky názorná ukázka proč je třeba chránit stát.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele Radovan

Proč bych měl něco takového studovat? Situace po rozpadu monarchie byla přeci jasná. De facto bezvládí. Pro kulku se nešlo daleko, bylo z čeho, všichni měli vojenský výcvik a kvéry většina doma. Navíc první republika hromadně znárodnila majetky šlechty a církve, takže nepřátel bylo také dost. Ovšem to vše má do slušného chování a dnešní denní reality hodně daleko.
Tolerovat politikům nebudu utrácení ani haléře, protože i ten, stejně jako ty statisíce a miliony, mi sebrali z kapsy. Vy možná zkuste nastudovat činnost zmíněného dobráka Palmeho a pak zjistíte, že to jen bylo podle hesla: "na každou svini se vaří voda", prostě nevyhnutelné.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 2/2014, najeto 50 tisíc km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 13 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999.

Proč? Abyste pochopil Zákon na ochrany republiky. To jestli někomu tu kulku přejete s tím nemá vůbec co dělat. To už pak není o demokracii, ale vo anarchii a následné diktatuře nemluvě o osobní zvrácenosti.
Taky nesnášim třeba Zemana, Klause nebo Babiše, ale to neznamená že se budu s radostí dívat jak na ně někdo spáchá atentát a bude mi to buřt. Když stát neumí ochránit své zákonodárce ať už jsou jakýkoliv, tak se nám to může krutě vymstít u lidí který máme zrovna rádi a kteří chtěj změnit věci k lepšímu. Například v době meznárodní třenic to může vyvolat rozklad státu či spustit válku. Strašák vraždy JFK je dost výmluvnej.

Toleranci mám taky nulovou, se*e mě jak se lidi hlavně řešej kolik milionků měl v krabici Rath zatímco jim uniká kolik korupčně rozfofroval stamilionů.

Neuvěřitelnej selhání státu byl třeba falešnej útok pistolí na Klause nebo to že parta žertéru v pohodě vyvěsí na hradě trenky. Trenky mě potěšili, ale nulové zabezpečení hradu mě pěkně vytočilo! :(
A jakej je z toho výsledek? Hrad začal buzerovat prohlídkama prostý lid u vstupu a ještě mu parlament přiklep 100 000 milionů z našich peněz na "zabezpečení"!!!

btw Proč byl Palme "svině"? Z Gůglu nic nevypadlo.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele Radovan

Hrozně nerad platím důsledky místo odstraňování příčin. Přesně popisujete to - viz Hrad - jak to současní evropští bolševici dělají. Palme byl především socialista, rovnostář a to, čemu říkáme lehce pejorativně dobroser. Stačí si přečíst krátké pojednání na Wikipedii, ale já ho zažil ještě v akci, když plnil stránky Rudého práva.
On je hlavní příčinou toho, kam dospělo Švédsko a kde se nyní potácí. Založil systémové kořeny toho všeho. Ne nadarmo "Palmeho aktivity vadily především vládám Reagana a Thatcherové. Ovšem drtivá většina Švédů, jakož i přistěhovalců a uprchlíků, oceňovala jeho silnou solidaritu s sociální a ekonomické ambice Švédska. ..... Věřil v silnou společnost, v níž jsou plná zaměstnanost a veřejný sektor dva nejdůležitější prostředky k větší rovnosti mezi různými sociálními skupinami i mezi pohlavími." (konec citace)
Až to jako obvykle přehnali a Švédi už nyní jen drtivě financují život přistěhovalců a uprchlíků a opatření kolem nich. Přičemž státu nepřináší nic pozitivního. Jejich země přestává být jejich zemí.
Nejhezčí je, že Palme v mládí sám protiprávně podvedl uprchlický systém své vlastní země účelovým sňatkem s Češkou kvůli jejímu vystěhování z ČSR. Což je trestný čin podvodu stále i u nás. Ovšem co čekat od salónního socialisty s kapsami plnými peněz od kapitalistických rodičů. Prostě klasika á la Vladimír Uljanov.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 2/2014, najeto 50 tisíc km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 13 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999.

realne se politika neda delat tak abys nekoho nenasral ;) vzhledem k tomu ze politik slouzi celemu lidu daneho statu, tak je proste nesmysl aby vsichni ti lide kterym slouzi byli spokojeni, ostatne lidi se nejsou casto schopny domluvit ve dvou, takze cekat ze se domluvi treba 10 milionu lidi je tezka naivita :D

to ze ty nevidis bodyguardy nejakeho pilitika je jen ukazka toho ze ma naprosto uzasne bodyguardy kteri svoji praci delaji opravdu dobre, ver ze team ochranky okolo Babise je celkem velkej a to i na beznych akcich, jen ma proste team ktery si plati sam a nejsou to statni zamestnanci kteri to vetsinou delaji jen protoze maji praci ve statnim

Obrázek uživatele Radovan

Není na světě člověk ten, co by se líbil lidem všem. To jistě. Ale proč ochranku tedy nemá každý zastupitel v dědině či starosta, dokonce ani primátoři či hejtmani? V čem je ministr výjimka? V čem je premiér či prezident výjimka? Člověk k ruce dejme tomu, ale kolona pancéřovaných limuzín? V zemi, která s nikým neválčí a kde se věci řeší v hospodě u piva a klasickou českou fackou (a to ještě mlátí nespokojené lidi samotní politici, viz Kalousek)?

Ochranku nelze nevidět, jednou z taktik je totiž ukázat, že tam je, aby si to potencionální útočník rozmyslel. Lez samozřejmě ukázat jednoho a dalších sto mít nenápadněji kolem, ale to je tak vše. nejlepší ochranku mám v tomto případě já, kam se hrabě Babiš. Ta moje je totiž totálně neviditelná :-)))

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 2/2014, najeto 50 tisíc km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 13 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A jezdí to na Ampéry nebo Volty ?? :)))

blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/439966/misto-benzinu-nafta-v-pardubicich-tekl-z-pistole-na-natural-diesel.html

pomalu ale jiste se z hybridu bohuzel stava server kde se vpodstate nic noveho nedozvidame, proc jsou clanky cim dal tim vice psane s ohledem na to do nich dostat co nejvic nazoru autora a odkazy na predesle clanky o spekulacich a opet nazorech autora ktere jsou jen spekulacema a prezentovane jako nejaka "pravda"? navic casto vyvracena s tim ze dana spekulace jiz davno neplati a jsou k ni podrovbnejsi informace

takove clanky nema vpodstate smysl cist a ctenare pomalu unavuji az je prestane sledovat uplne

co treba pro priste opustit ten nesmysl kde druha polovina clanku je jen o odkazech na stare spekulace a misto toho proste zkusit treba sehnat nejake podrobnejsi podklady a na zaklade nich treba zkusit ctenarum spocitat kolik takovej ministr treba usetri rocne na provozu?

Tak zas ony ani podobné zahraniční servery nejsou na tom s kvalitou informací o moc lépe. No a sem tam se i Hybridu podaří získat nějakou zajímavou konkrétní informaci. Třeba ta nedávná odpověď z HE3DA ohledně "reálných" parametrů jejich článků - akorát jsem nepochopil když už jednou získám konkrétní informaci přímo od zdroje (která jediná má navíc z celé té PR kampaně kolem HE3DA hlavu a patu) proč ji nevěnuji samostatný článek a místo toho ji píchnu jen do diskuze.

Jinak třeba já bych dával značný podíl viny na tomto "informačním marasmu" automobilkám a to včetně Tesly. Tak trochu mi připadá že jejich průzkumy nejspíš zjistily, že průměrný zákazník je technicky naprosto nepolíben a tak nám servírují informace typu: "Baterie obsahuje přes 7000 článků". Nevím co by se jim stalo, kdyby rovnou uvedli že těch článků je 7104 a tyhle vzletná zjednodušení nenechali právě na redaktorech popularizačních webů jako je Hybrid.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ušetří ???

Obrázek uživatele Jolinar

Pokud by si misto toho koupil Nemeckou Audinu nebo Medoura za stejne penize, tak ano, zrejme usetri na provozu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jakože u Tesly ho vyjde kilometr na 25kč a u Audiny by ho vyšel na 26?
možná jo

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak stačí sa pozrieť aká je frekvencia komentárov pod článkami ohľadne hocičoho čo sa týka tesly.
Môj predpoklad je že sú aj viac klikane čo je viac príjmov z inzercie.
To že ta to štve aj iných to štve, sám si klikom na článok prečítal a sám ho tak podporil a môžeš sa rozčuľovať koľko chceš. Ale tiež uznavam že sa tu a nespomína nič ohľadne Faraday Future a najma teraz keď je pre nich značne turbulentná doba. Tiež som tu nepostrehol správny o predstavení podľa mna zásadnom Lucid air. Alebo tomu že pomaly ale isto odzvana elektrine z uhlia v UK

Obrázek uživatele Jolinar

o Lucid Air se tu psalo a to, ze se tu ted nepise o FF je pro FF jen dobre s ohledem na to jakymi "turbulentnimi" casy a domnelymi financnimi problemy prochazi... Kdyby se o FF psalo, tak by Hybrid zase narkli, ze nepreje nikomu krom Tesly...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

cleantechnica.com/2016/12/28/renewables-accounts-25-uk-electricity-generation-third-quarter-meets-60-scottish-needs-2015/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

a co brání udělat další server ala hybrid a psát tam články a pod nimi pak číst komentáře ve stylu (pomalu ale jiste se z hybridu bohuzel stava server kde se vpodstate nic noveho nedozvidame)?

autor článku alespoň umí používat háčky a čárky, a myslím že většina lidí je vděčná za každý článek na hybridu,

pokud vím tak přístup na články je ZADARMO, až bude placený přístup, tak pak lidé s placeným přístupem můžou namítat, že za své peníze dostávají jen recyklované články

takže za mně velké DÍKY

Obrázek uživatele jurazhor

přesně,nikdo nikoho nenutí ke čtení

---

jurazhor

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Podle ohlasů má zřejmě hibryd.cz dostatek publika kterému stačí jednoduché zprávy stále s tím sáním obsahem. Pokud jim tedy stačí takováto jednoduchá publicistika a nemají potřebu se dále rozvíjet tak je to jejich volba. Což je zvláštní, neb je to přesný opak Tesly, která se snaží neustále rozvíjet.
Aby za pár měsíců a let ovšem nezjistili že jim publikum ubývá a přestává to stačit i na pokrytí nákladů serveru samého.

Prosimte ktery clovek dneska ziskava informace z ceskeho internetu? Mozna tak tvoje babicka. Kazdy vdelany clovek s aspon trochou IQ umi anglicky a samozrejme ziskava veskere informace z anglicky mluvicich stranek. Ceske weby jako hybrid jsou jen o tom se pohadat s mistnimi lopatami. Znas to, jednooky mezi slepymi kralem, tak bych shrnul cokoliv co delas jen pro ceske publikum at uz web, podnikani nebo politiku, je to fuk.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Souhlasím, to je ale problém českého národa jako takového, úroveň internetových diskusí všeho. Tady se to ještě dá, ale srovnejte si diskuse na anglických news serverech a našich. Katastrofa.

Celkem by mne zajímalo čím to je, jestli je na anglickém webu více hromosvodů, kde se taková individua vybijí? Nevím rozhodně je to jiná, asi tak 10x efektivnější diskuse.

Sem se dá ještě zajít diskutovat, objeví se tu zajímavé věci, ale nic moc víc, tedy až na to když někdo tady vymyslí nějakou věc, ale je toho málo, elektroprase a 3D baterka je žalostně málo a asi ani jedno nemá moc budoucnost. O skútrech rozhoduje Asie a o bateriích asi brzy Tesla v USA.

na zahranicnich forech je to o tom ze lidi nemaj predsudky o lokalnich "blbostech" a vedi ze diskutuji s lidma z celeho sveta, treba ac mam anglictinu spatnou tak narazku na to ze pisu spatne anglicky me jeste nenapsal nikdo, na ceskych forech je snad nejdulezitejsi mit uzasny pravopis, neb se kazdy druhy kvuli tomu hned vsteka :D

dulezitym faktorem zahranicnich diskuzi je take moderace, prvni urazka napomenuti, druha urazka vetsinou rovnou BAN, stejne tak navazeni se do lidi kvuli vecem ktere nejsou tematem diskuze

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Asi to tak bude, ale nevysvětluje to tak plně to proč se nespouští to co tu i na jejich domácích "novinkách." Je možné ale že je to i myšlením a výchovou. Skoro neomezeným prostorem kde se domluvíte. Snad škoda že se kolem 10. století přesunula knížecí stolice do středních Čech. Možná ta hradba kopců stále formuje myšlení lidí tady.

Taky se mi nestalo že by si na mě smlsli Grammar Nazis, ale pár jsem viděl v akci. Je to až fascinující, když nad tím přemýšlíte, jak jsou u nás lidé posedlí psaním i/y a podobně.

Jj banány by se hodily i tady v diskusích, bohužel systémy nasazované zde se míjejí účinkem. Udělaly pravý opak toho co měly. Slušné to vyhnalo a zbytek zůstal.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Saman:
Na skutečně odborných fórech není třeba žádných napomenutí, BANů a podobných zbytečností.
Funguje vše samo - hlupák se zesměšní a skončí sám.
Naopak na těch tzv. moderovaných bulvárech vše končí typickou mediální žumpou...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Asi jsem z toho původního komentáře neměl vyhodit pasáž o příkladech. Nuž dobře, celé to začalo o obyčejných, nikoliv odborných, fórech. A fakt je možné že na těch kde se probírají celebrity, tak se žumpa objeví. Ale nepamatuji si, krom vypjatých situací před prezidentskými volbami v USA, že by to ujíždělo jako v ČR, kdy máte politiku třeba pod článkem o příletu prvních vlaštovek.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Carlos:
Elektroprase a 3D baterka?
Obojí je úlet. Elektroprase naivní nápad britského rádobyumělce, který nemá o technice páru a dokonce se ani neumí orientovat na tzv. trhu, a tu baterku jsme probrali jinde, tam jde jen o vytažení prachů a pak rychle fuč.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Uvidíme, byl to jen příklad dvou věcí, v čem je hybrid rychlejší než zahraničí.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Carlos:
Zatím vidíme, že elektroprase je stále v tzv. vývoji, kdy se majitel Smith snaží opravdu něco vyrobit. Ono to úspěch mít nebude, to je jisté.
Slavná baterie hřmí bulvárem již zhruba sedm let, posledním úspěchem je čínská investice, kterou pocítíme na VLASTNÍ KAPSE.
Zahraničí je jiné, to je pravda

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Myslím že záleží na tom jak je ta smlouva případně dělaná. Jestli je to mezi dvěma subjekty bez účasti státu, bez záruk, tak by ani k arbitráži dojít nemuselo.

Co se týká nějakého pocítění, částka 1.5mld je relativně malá na to, aby se vůbec projevila na daních.

Obrázek uživatele Jolinar

take souhlasim...
jeste by Hybrid mohl zavest moderovani diskuzi jako je na GCR, to by bylo super :-)

1*

Obrázek uživatele Josef

Zas klid, ono by jaksi nebylo o čem psát. Ono se toho na scéně EV a hybridů zase tak moc neděje.

proto jsem napsal co by mohli psat misto neustaleho psani o tom o cem psali jako spekulace v minulosti ;)

to je opravdu tak slozite si najit par udaju na netu a misto druhe casti clanku ktera je spise PR na stare spekulace hybridu, napsat proste neco co jinde nenapisou, treba ze ten ministr rocne najezdi autem treba 50 tisic km a tak s Teslou usetri rocne priblizne 4000 litru paliva pri cene XXX co stoji v Nemecku?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Bohužel začínám postrádat na hybrid.cz objektivitu... proč zde nejsou uváděny k různým tématům i objektivní protipohledy - třeba jako je těžba surovin pro baterky v Africe dětmi atd? Myslím, že cílem je udržitelná mobilita lidstva v nějakém rozumném energetickém mixu a za rozumnou cenu a ne říkat ostatní ee, my jsme tu sluníčkáři přes elektromobilitu a ty co mají spalovací auta ukřižujeme...

Jj a treba ze kuli posrane rope se od zacatku 21. stoleti vedou valky jedna za druhou, umrely miliony lidi a celé státy sou vrženy v chaos a bídu...to by taky stálo za zmínku. Ale pockej to sme na jinem serveru, zeano. Tak asi proto se to tu neresi ty jelimane.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A) nenadávám
B) netykám krávy jsme spolu nepásli
ano o ropu se vedou války, pokud bude elektromobilita místo ropy není velmi naivní předpokládat, že se lidi neservou o Cobalt a jiné suroviny nutné pro výrobu baterií?, Neserevou se pak lidi třeba o Uran, aby se vyrobilo dost energie pro pohyb všech těch aut?
Mimochodem ROPA je krytá dohodami, že nesmí používat dětskou práci, na rozdíl třeba od těžby surovin pro baterky v Africe. Lidi vedli války o suroviny, co civilizace existuje - proto chtěl Cézar Egypt, proto se honili lidi na plachetnicích kolem světa kvůli koření - dalo se s ním konzervovat...proto zmizeli civilizace Jihoamerických indiánů... je třeba chápat problematiku KOMPLEXNĚ ano, elektromobilita má nějaký význam a smysl, ale není všespasitelná a sluníčková...i ona generuje problematické exhalace a má velké dopady na společnost...když pokryjeme Evropu solárem a větrníkama, co na to asi klima a kde budeme brát jídlo?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dovolím si jen malou faktickou poznámku.

Pokrytí Evropy větrníky a solárními články by stačilo energeticky asi pro celý svět. Pro myšlenou budoucí potřebu proudu v ČR, 100TWh, by bylo třeba 100GWp, při nejhorším scénáři je třeba asi 1ha na 1MWp, by bylo třeba 100 000 ha. To je 1000km^2 plochy, tedy asi 1.27% rozlohy. Asi 2.5-3% by mohla dodat zřejmě dostatek energie pro celou naši spotřebu. To že jsou tu další problematické faktory, je ale pravdou.

C)Já ti tykat budu protože si jeliman.
To se mají ty děti že je ropa krýtá dohodou o dětské práci. To jim pak vůbec nevadí když jim američan vybombarduje barák a zabije celou rodinu a pak je fanatik z ISIS použivá jako sexuální otroky. Měli bysme se teď asi poplácat po zádech, ne?
Jestli se bude nebo nebude válčit o cobalt teprve uvidíme, co říkáš, nebudeme věři PeaKovi a jeho vešteckému varleti, teda kouli, co říkáš?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

K tym surovinam, zatial je to daleka buducnost ale asi aj tie deti to nebudu robit vecne ;-)

vid:
planetaryresources.com
deepspaceindustries.com

Tak to je dobre, EV by jsme nemeli kupovat protoze na jejich vyrobu se pouzivaji suroviny ktere doluji deti. A vy chodite urcite bos, protoze by boty mohly vyrabet utlacovane zeny.
Vite ze i v Africe jsou doly vysoce mechanizovane a nejaka detska prace je nesmysl. Mozna ze na haldach paberkujou nejake zbytky, ale urcite to neni kvuli vyrobe EV.

Obrázek uživatele Radovan

Zkuste si pročíst tento server dozadu pane PeaK. Třeba najdete odpovědi na spousty svých mylných tvrzení. Třeba že energie pro pohyb všech aut v ČR, kdyby mávnutím kouzelného proutku byla elektrická, dávno máme. V průměru vyvážíme ročně produkci Temelína, nějakých 16 TWh. Dětskou prací u nás netrpíme. Třeba lithium do baterií máme na našem území také dost, uran pro atomky se také najde. A pokud bychom důsledně pokryli jen střechy stávajících staveb a důsledně akumulovali, třeba i v bateriích elektrovozidel, pak by prakticky nebylo co řešit. A to jsme ještě nezapočítali vítr a biomasu. ono nemusí pršet, stačí když kape. A když se výroba přesune do místa a doby spotřeby. Pak i to jídlo můžeme pěstovat sami a u nás, třeba ve sklenících vytápěných nadbytkem energie. Z hlediska soběstačnosti v základních potravinách uživí rodinu u nás bohatě 2 hektary jedlé zahrady a jedlého lesa, jak tomu dotyční říkají (tedy ne okrasné zámecké zahrady plné tújí kolem rodinných domků či monokultury smrku či borovic nebo dubiny, ale opravdu rostliny, keře a stromy produkující plodyk jídlu).

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 2/2014, najeto 50 tisíc km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 13 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999.

Obrázek uživatele ozana

Soláry nemusí zabrat ani metr čtvereční zemědělské plochy, máme spoustu střech...

---

Jezdím na proud, najeto prvních 54 tisíc km. G-E STROMOS

Klidně ať zaberou, co na ní chcete pěstovat, řepku do spalováků nebo plodiny, který se vykupujou pod cenou pokud vůbec??? Beztak se do zemědělství jenom cpou dotace a i ta nafta se doplací a spaluje se nadarmo. Zemědělci teď najdou práci ve fabrikách. Až bude hladomor, tak se ty kolíky vod FV panelů vytrhaj a zaseje se. Po jaderkou či uhelkou se zasejvá poněkud hůř.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Ja to podporuju. I nasi vysoci urednici by meli jit prikladem. Urcite by Skodovka umela vyrobyt nejakou serii elektrickych Superbu a Octavii. Neuskodilo by to.

Obrázek uživatele M.Krupka

Stačilo oslovit Vysoké učení technické v Brně a Superbem na elektřinu mohl jezdit každý ministr od roku 2011. Podpořil by tím Vysoké učení technické a Škodovka by k tomu mohla dodat karosérii. Každý by mohl takovému ministrovi tak akorát přeručkovat gumu u trenek. :-)

https://youtu.be/vQU9V0UlRqw

Mgr. Richard Brabec ministr životního prostředí České republiky Hybrid.cz nečte?

Nase vlada je asi zainteresovana na prodeji ruske ropy a EV jsou zarazena do kategorie teroristicka hrozba.

Obrázek uživatele M.Krupka

ČR se v rámci boje se změnou klimatu také zavázala ke snížení emisí skleníkových plynů do roku 2030 o 40%. K naplnění cílů pomáhá například úspěšný program MŽP na zvyšování energetických úspor Nová zelená úsporám, snižování závislosti ČR na fosilních palivech pomůže postupné zavírání dosluhujících uhelných elektráren. Na snižování emisí z dopravy se zaměřuje např. nový dotační program MŽP zaměřený na alternativní pohony pro samosprávy a připravenou ke schválení vládou máme i Politiku ochrany klimatu. To je jen malý výčet našich kroků naplňující závazek udržet globální oteplování pod 2 stupni Celsia v porovnání s obdobím před průmyslovou revolucí, který vyplývá z Pařížské klimatické dohody. Richard Brabec

V rámci boje se hlavně píše a mluví.

Do roku 2030 jeste daleko a ministr Brabec tu zasluhu a pochvalu prenecha dalsimu ministrovi. Jak pisete, bojuje se hlavne slovne a to stoji pramalo. Huba politika jede jak dobre promazany stroj a kdyby ji mel zavrenou, tak by mel pocit ze okrada svou rodinu. Ruska ropa a plyn vyrazne ovlivnuje politiku a politiky nasi zeme.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupŘízení stanic pro elektromobilyProdej pneu 100% onlineŘízení stanic pro elektromobily