Modernizované modely Volkswagen Golf GTE a e-Golf již v prodeji

Volkswagen pokračuje v uvádění dalších verzí modernizované modelové řady Golf na český trh. Nyní jsou na řadě modely Golf GTE a e-Golf.

Zvnějšku se modernizovaný e-Golf odlišuje od svého předchůdce upravenou přídí a zádí s novou osvětlovací technikou LED. V interiéru nabízí elektrické topení obvyklý komfort i v mrazivém počasí.
foto: Volkswagen

Automobily Volkswagen Golf GTE a Volkswagen e-Golf si lze již dnes objednat u prodejců značky Volkswagen za ceny od 1 024 900 Kč (Golf GTE), resp. 959 900 Kč (e-Golf).

„Modernizovanými modely Golf GTE a e-Golf posilujeme svou nabídku v oblasti elektrické mobility, která patří mezi hlavní pilíře budoucího rozvoje značky Volkswagen,“ říká Daniel Harant, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika.

Volkswagen e-Golf

„Čtyřdveřový e-Golf pro modelový rok 2017 se díky novým akumulátorům s dojezdem prodlouženým až na 300 km poprvé stává první volbou pro motoristy, kteří touží po velmi kvalitním a plnohodnotném vozidle s nulovými emisemi. Rovněž nový Golf GTE je výjimečným vozem nevšední kombinací sportovní dynamiky a trvalé udržitelnosti, k níž přispívá i schopnost překonat až 50 kilometrů s čistě elektrickým pohonem,“ dodává Harant.

Nový Volkswagen e-Golf nabízí v porovnání s předchůdcem vyšší výkon, delší dojezd a rozsáhlejší sériovou výbavu. Kapacita nových lithium-iontových akumulátorů byla zvýšena z 24,2 kWh na 35,8 kWh.

Díky tomu se prodloužil dojezd v kombinovaném cyklu EU až na 300 kilometrů, přičemž v praktickém provozu, v závislosti na ročním období, stylu jízdy, použití klimatizace a dalších faktorech mohou majitelé e-Golfu v průměru počítat s reálným dojezdem cca 200 km.

To je o cca 50 % více než u předchůdce. Výkon elektromotoru byl navíc zvýšen o 15 kW na 100 kW. Kompaktní vůz díky tomu zrychlí z 0 na 100 km/h za 9,6 sekundy.

Sériová výbava nového modelu e-Golf, jehož cena byla stanovena na 959 900 Kč, byla významně rozšířena a nyní zahrnuje mimo jiné adaptivní tempomat s funkcí „Front Assist“ a s funkcí nouzového brzdění City s ochranou chodců a multifunkční tříramenný volant obšitý kůží.

Novinkou v modelu e-Golf je rovněž na přání dodávaný digitální panel přístrojů Active Info Display a sériově dodávaný informační a zábavní systém Discover Pro s 9,2“ displejem a ovládáním gesty.

Volkswagen e-Golf

Volkswagen e-Golf
foto: Volkswagen

Mezi další prvky výbavy zahrnuté ve vstupní ceně patří 16“ kola z lehké slitiny, palubní počítač Premium, , automatická klimatizace Climatronic a systém preventivní ochrany cestujících PreCrash.

Stejně jako u všech elektricky poháněných modelů Volkswagen umožňuje aplikace Car-Net „e-Remote“ i u nového modelu e-Golf pohodlný přístup k různým funkcím vozidla. Prostřednictvím chytrého telefonu nebo tabletu tak lze zapnout nebo vypnout klimatizaci či nabíjení akumulátorů.

Aplikace ukáže i polohu zaparkovaného elektromobilitu na mapě. Doba nabíjení prostřednictvím nástěnné nabíječky Wallbox číní 5 h a 20 minut. Po připojení k veřejným nabíjecím stanicím se stejnosměrným proudem trvá nabití na 80 % kapacity akumulátorů pouhých 45 minut.

Při nabíjení ze sítě lze funkci topení aktivovat již před odjezdem prostřednictvím aplikace „Car-Net e-Remote“, což prodlužuje dojezd. Stejný efekt přináší i na přání dodávané tepelné čerpadlo, které využívá k vyhřívání interiéru teplo z venkovního vzduchu a teplo vyzařované komponenty poháněcího ústrojí.

Volkswagen Golf GTE

V nové podobě přichází na český trh také hybridní Golf GTE s možností externího nabíjení, který je nabízen za 1 024 900 Kč. Stejně jako u předchůdce má řidič k dispozici mimořádnou jízdní dynamiku v kombinaci s extrémně nízkými emisemi.

Hybridní soustavu tvoří spalovací motor 1.4 TSI o výkonu 110 kW/150 k a elektromotor o výkonu 75 kW/102 k, které doplňuje speciálně pro hybridní modely vyvinutá šestistupňová dvouspojková převodovka a sada akumulátorů, umožňující dojezd až 50 kilometrů v čistě elektrickém režimu.

Celkový dojezd činí cca 880 kilometrů. Golf GTE poskytuje nejvyšší výkon 150 kW/204 k. Zrychlení z 0 na 100 km/h je otázkou 7,6 sekundy a nejvyšší rychlost je 222 km/h.

Nový Golf GTE s pětidveřovou karoserií dává své sportovní geny i příslušnost k rodině elektricky poháněných modelů Volkswagen najevo charakteristickými modrými stylistickými detaily. Dynamiku hospodárného vozu umocňují nové světlomety LED, které patří k sériové výbavě, stejně jako zadní světlomety LED.

Součástí sériové výbavy je rovněž informační a zábavní systém Composition Media, adaptivní tempomat, asistenční systém Front Assist s funkcí nouzového brzdění City, multifunkční sportovní volant obšitý kůží, paket Světla a výhled, palubní počítač Premium a 16“ kola z lehké slitiny.

Vůz je vybaven rovněž nabíjecím kabelem. Z běžné domovní elektrické zásuvky trvá doplnění elektrické energie na plnou kapacitu akumulátorů přibližně 3,5 hodiny, na přání dodávaná nástěnná nabíječka (tzv. Wallbox) zkrátí dobu nabíjení o hodinu.

tisková zpráva

90 Comments on “Modernizované modely Volkswagen Golf GTE a e-Golf již v prodeji”

  1. Takže s tímto Golfem se dostáváme na cenu 26 812,85 Kč/1
    Takže s tímto Golfem se dostáváme na cenu 26 812,85 Kč/1 kWh
    Sem zvědav na kolik to klesne u Bolta-Ampéry a TM3?

    Kolik si připlatím za tepelné čerpadlo a kolik za rychlejší nabíjení?

    „Stejný efekt přináší i na přání dodávané tepelné čerpadlo, které využívá k vyhřívání interiéru teplo z venkovního vzduchu a teplo vyzařované komponenty poháněcího ústrojí.“

    Čili to mají stejné jako Tesla.

        1. Asi mu zase došli prášky a html hatmatilka ho pronásleduje
          Asi mu zase došli prášky a html hatmatilka ho pronásleduje i ve spánku a zakusuje se mu do krku 😀

          ps Neumím zhola nic a ještě mi za to platěj 🙂
          pps Kdysi mě myslím že E-ryk napadl, kde mám ke svému tvrzení odkaz, tak se toho dodnes držím a občas ke svému tvrzení nějaký ten odkaz přiložím ať nevypadám jak žvanil.

      1. Bylo by fajn k podobnemu srovnani doplnit, ze Norska cena je
        Bylo by fajn k podobnemu srovnani doplnit, ze Norska cena je bez DPH. I tak samozrejme e-Golf cenove proti Ampera-e vychazi spatne.
        Osobne bych asi pro srovnani pouzil norske ceny obou, ale to je jen moje preference, nevime, jake si Opel nastavi ceny u nas, pokud tu vubec bude Amperu nabizet. Je pomerne bezne, ze cena nevychazi jako prepocet kurzu + DPH.
        Pro ilustraci norske ceny obou: Ampera-e zacina na 299 900 NOK a e-Golf na 307 700 NOK.
        Odkazy na ceniky sem jako neregistrovany dat nemohu, ale nazvy souboru jsou:
        „prisliste-ampera-e-my17-14-12-2016.pdf“
        „Volkswagen e-Golf elbil prisliste.pdf“

        Norsky neumim, tak mohu jen doufat, ze v cenicich neni nejaka zrada, ale na prvni pohled to tak nevypada.

        1. Souhlas, udělal jsem jen quick and dirty porovnání.
          Odkaz

          Souhlas, udělal jsem jen quick and dirty porovnání.
          Odkaz dáš v pohodě pokud ho napíšeš třebas takhle www_seznam.com
          apod. Akorát pár kverulantů tu bude prskat 🙂

          Jak již bylo řečeno Ampera-e k nám dorazí až tak 2018 nebo později, takže tou dobou bude cena všelijaká. Ioniq k dodání taky do konce roku nebude…

  2. By mě zajímalo, jestli s těmi papírovými vs. reálnými
    By mě zajímalo, jestli s těmi papírovými vs. reálnými dojezdy je to stejně jako u spalováků, že většina řidičů má o třetinu vyšší spotřebu protože neumí řídit. Zda pokud umím řídit, ujedu těch slibovaných 300 km, nebo je to jen reklamní podvod.

    1. NEDC je kýmsi oficiálně odsouhlasený laboratorní cyklus,
      NEDC je kýmsi oficiálně odsouhlasený laboratorní cyklus, který poskytuje příznivě vypadající čísla, která marketing s radostí využívá. Tudíž pokud to chceš označit za podvod tak moc neuspějete.

      To že ty hausnumera jsou vzhledem k běžné spotřební realitě pěkná kravina už bylo milostivě pochopeno a nyní bude nahrazen novým systémem, který se snad bude více blížit realitě.
      Já se radši řídím spotřebou udávanou americkou EPA, která stojí víc nohama na zemi.

        1. Posuď
          Posuď sám
          http://www.autoforum.cz/zajimavosti/takto-vyrobci-umele-snizuji-normovanou-spotrebu-aut-da-se-s-tim-ale-neco-delat/
          http://www.autorevue.cz/normovane-mereni-spotreby-dnes-azitra-ztrati-start/stop-smysl#articleStart

          NEDC trvá 19 minut a 40 vteřin,
          auto při něm jede rychlostí maximálně 120 km/h,
          ujede 11,03 km a
          průměrná rychlost je 33,6 km/h.
          Vůz zastaví 14krát celkem na 23,7 % času, zrychluje 20,9 % času, jede konstantní rychlostí 40,3 % a zpomaluje 15,1 % času.

          Valivý a aerodynamický odpor je měřený zvlášť a potom „dopočítaný“ při měření spotřeby na stolici!!!

          Vše je měřeno v laboratoři na stolici za ideální teploty a auto je od výrobce na test víc než připraveno, viz 1. link.

          1. Skoro presne. Jen snad, ze simulacni parametry pro dynamometr
            Skoro presne. Jen snad, ze simulacni parametry pro dynamometr se nedopocitavaji zvlast az po, ale museji se ziskat pred cyklem adaptaci vozu na dynu s jeho realnymi parametry ze silnice. Hlavni funkci valcoveho dynamometru, je totiz co nejvernejsi simulace silnice.

    2. Prokazany podvod je u spalovacich motoru. Emise nekolikrat
      Prokazany podvod je u spalovacich motoru. Emise nekolikrat prekracuji zakonne limity. Vsechny mereni byly podvod. Dojezd EV odpovida zakonnym normam. Tak se tady nekasejte s podvodem u EV. Bezte zalovat na vsechny spalovaky. ted se vysetruje i Mercedes, Renault, Opel atd. VW je jiz soudne uznany podvodnik, ktery nam zamerne otravuje vzduch a zivot.

      1. Já nemluvím o emisích, které si běžný motorista těžko
        Já nemluvím o emisích, které si běžný motorista těžko změří, ale o spotřebě, která u těch spalovacích aut plus mínus odpovídá.
        Nechci nikoho žalovat, jen se ptám na zkušenosti. Na shodu skutečných hodnot s udávanými.

        1. Kdyz jedu Ionem po rovine 50 km/h, tak by ten dojezd byl ca.
          Kdyz jedu Ionem po rovine 50 km/h, tak by ten dojezd byl ca. 200 km. Kdyz jedu v terenu, tak to dost klesa. A velke rychlosti Ion take nema rad. Aerodinamicky odpor je jako kufr na kolech. Kazde EV ma nejakou chtenou vadu aby se to moc neosvedcilo. Tesla je jedina automobilka ktera se zivi vyrobou cistych EV a proto jejich auta jsou plne pouzitelna. Ostatni automobilky elektromobilitu zkousi a potrebuji nekolik malo EV a nesmi se to moc rozjet, kradlo by to prodej spalovaku. To je tvrda realita. proto vsichni fandi Tesle a prominou i nejake nedostatky, protoze jedine Tesla prinesla a prinese masovou elektromobilitu.

          1. Dojezd 200 km při 50km/h???? To je vtip? Jak může být
            Dojezd 200 km při 50km/h???? To je vtip? Jak může být někdo tak hloupý a takovou předraženou parodii koupit místo za rok mít M3, to mě hlava nebere.
            Se zbytkem komentáře plně souhlasím, už nikdy nepodpořím ropný terorismus.

                1. No ty iony/imievy se daly koupi uz pred 8 lety, dneska jsou to
                  No ty iony/imievy se daly koupi uz pred 8 lety, dneska jsou to bazarovky za cenu asi ctvrtinovou optoi zakladni cene modelu 3….

                2. 1/4 cena, 1/4 dojezd
                  stále parodie na EV bez pořádných

                  1/4 cena, 1/4 dojezd
                  stále parodie na EV bez pořádných nabíječek po světě, prostě stále vyhazování peněz pro tupce

                1. Přesně to jsem si myslel, že chyba bude ve mě a všech
                  Přesně to jsem si myslel, že chyba bude ve mě a všech ostatních. Ty jsi v poho 🙂

                2. to jsi vážně tak hloupý, ne nedokáže pochopit chybu
                  to jsi vážně tak hloupý, ne nedokáže pochopit chybu prohlížeče v předvyplňování formulářů? 🙂

          2. S tim odpoustenim nedostatku nevim nevim.
            Maji to hodne

            S tim odpoustenim nedostatku nevim nevim.
            Maji to hodne rozkolisane. Videl jsem kousky, ktere nemeli problem, ovsem to co spachali na kolegovo Sku za temer 5M se odpousti tezko. Vypada jako by proslo garazovim servisem po tom co ho nekdo vytahl z vrakoviste, kam se dostalo po tezke nehode.
            No jsem zvedav na to svoje Xko, jak se predvedli.

        2. Ani s Teslou to neni zadna hitparada. Neni problem v Tesle,
          Ani s Teslou to neni zadna hitparada. Neni problem v Tesle, ale v metodice mereni (stejne jako u spalovaku).
          V realu pri normalnim stylu jizdy, tedy neakcelerovat pokazde jak ve formuli, ale jako ve spalovaku, prekracovat povolene rychlosti maximalne o 10km/h a pomeru dalnice/prvotridky 50/50 si muzete vydelit udavany dojezd NEDC cca 1,5 a dostanete realny dojezd. Tyhle udaje vychazi ze soucasnych podminek, tedy teplota kolem 10 stupnu s normalnim topenim na 22-23 v kabine. Na letnich pneumatikach.
          V lete to mozna bude o neco lepsi. V zime na zimnich pneu ovsem zase horsi.

            1. Zajímavé, někteří mají problém dostat se pod 30kWh…
              Zajímavé, někteří mají problém dostat se pod 30kWh… Nicméně je to pochopitelné, protože závisí pouze na způsobu jízdy. Ovšem ani tak ta spotřeba není přesná, neboť rozhodující je, jaký byl příkon při nabíjení. A nejedná se o zanedbatelné rozdíly hodnot.

              Zvláštní, že pokud někdo má vyšší než udávanou spotřebu u spalováku, hned padají slova o podvodu. U EV to nějak vyšumí, případně si za to může řidič sám 🙂

                1. Nejste jediný uživatel a na zahraničních fórech jsou i
                  Nejste jediný uživatel a na zahraničních fórech jsou i jiné údaje. Neříkám všichni, říkám někteří.

          1. Mícháte páté přes deváté, a to měření emisí v
            Mícháte páté přes deváté, a to měření emisí v měřicím cyklu, spotřebu v měřicím cyklu, emise a spotřebu v provozu.
            Pokud vydáváte za podvod metodiku měřicího cyklu, pak podvádí opravdu všichni bez ohledu na druh pohonu,neboť je pro všechny stejná. Mimochodem, tím, že je stejná, jsou velmi podstatně a zvýhodněny EV i hybridy a nový jízdní cyklus WLTC toto stále neřeší.
            Co je to podle Vás „zákonná norma dojezdu“? S tímto termínem jsem se ještě nesetkal.
            Podvod s měřením emisí VW je prokázaný fakt, ale to neznamená, že jsou všechna certifikační pravidla podvod. Naopak, díky nim a ve vztahu k nim byl ten podvod snad odhalen a prokázán, nebo ne?

            Hájím pouze věcnost a nazývání věcí pravými jmény. Neznalost, manipulace a demagogie věci nikdy neprospívají.

  3. Dojezd 200 km v zimě s normálním topením a budu naprosto
    Dojezd 200 km v zimě s normálním topením a budu naprosto spokojen. Teď mám s reálnou využitelnou baterií 19,5 kWh dojezd v zimě s topením 100 km. 45 kWh baterie/40 kWh využitelných (nebo dokonce šuškaná 55 kWh baterie (50 kWh využitelných) by tento dojezd posunula nad hranici, která by pro mne v podstatě znamenala, že rychlonabíječek netřeba.

        1. Zatím mi stačí i 19kWh, omezující je to jen na nějaké
          Zatím mi stačí i 19kWh, omezující je to jen na nějaké výlety. e-Golf by mi stačil na další 3-4 roky a pak těch 60kWh, to by bylo naprosto luxusní. Nepotřebuji jezdit každodenně po celé republice (tam to chce cca 90kWh).

    1. Za mě jsou dojezdy 200 Km dostačující když má doma
      Za mě jsou dojezdy 200 Km dostačující když má doma člověk do zálohy spalovák, nyní přežiju 95% jízd i dosahem 100 Km s jsem spokojenej.

      Problém je v možnosti rychlého a dostupného doplnění paliva, píšu špatně u elektriky paliva, je to uvedeno i techničáku PALIVO: EL .

      I elektrokára s dojezdem v reálu 300-400 Km se přece někdy vybije a co když v případě že mám nabito jen na 100 Km najednou náhle musím někam na otočku jet 200 Km a nabíjení trvá několik hodin?

      Takže honba zde na fóru za bateriemi 60 Kwh a více podle mě nemá smysl na co budu vláčet po městě kam EV evidentně patří půl tunovou baterku? I když chápu že pro někoho to je třeba.

        1. Když bude po cestě, tak OK ,ale zatím to vůbec nevypadá
          Když bude po cestě, tak OK ,ale zatím to vůbec nevypadá na to že by byla nějaká po cestě, nehledě na to že cena za rychlodobíjení je úplně mimo. Někde jsem četl zde na fóru nedávno, že snad až 12 Kč za Kwh což je to polovinu víc než dám za benzín.
          Osobně občas přemýšlím jestli bych u nového EV typu ioniq,golf si vůbec připlácel za DC dobíjení.

          1. Pravdu máš. Za DC nabíjení v Ioniqu musíš zaplatit
            Pravdu máš. Za DC nabíjení v Ioniqu musíš zaplatit 60tis.Kč. Také si dovedu představit, že si za ty peníze raději nějaký spalovací vůz raději půjčím, obvzlášť pokud ten větší dojezd potřebuju 2x za rok. Také se za ty peníze můžu na cestě ubytovat v hotelu, dát si relax a druhý den po nočním nabíjení můžu pokračovat dalších cca 200km.

            Je to jen přístupu.Chcete změnit svůj život, změňte své uvažování.:-)

                1. Ano, je hloupe, ze nejde poridit zvlast, ale na druhou stranu
                  Ano, je hloupe, ze nejde poridit zvlast, ale na druhou stranu je v paketu tepelne cerpadlo a LED hlavni svetla, kazde z toho je u konkurence zhruba za dvacku (za kolik je ohrev baterie, nevim). Takze cena (priplatek) za vlastni DC tak strasna neni…

              1. No vtipné na tom je, že když si zjistíš maloobchodní
                No vtipné na tom je, že když si zjistíš maloobchodní cenu té CCS zásuvky do vozidla např. od PhoenixContactu (cca 40tis Kč vč. DPH), tak ti na tu sestavu DC dobíjení opravdu těch 60tis Kč jen tak tak vystačí…

                Stejně tak jenom pistole CCS 125A + 5m kabelu stojí cca 40tis Kč.

                1. Nevěřím, že by byly automobilky ochotny dát peníze za
                  Nevěřím, že by byly automobilky ochotny dát peníze za podobný kus plastu a pár drátů. Ve skutečnosti jim to vyrobí nějaký Čech nebo Číňan za pár korun. Maloobchodní ceny s DPH značkových výrobků nejsou žádné měřítko…

                2. Založím si firmu a budu prodávat kus za milion, to není
                  Založím si firmu a budu prodávat kus za milion, to není problém.

  4. Co se týče ceny, tak vývoj bude asi stejný jako u
    Co se týče ceny, tak vývoj bude asi stejný jako u mobilního telefonu.
    V 90-tých letech první mobily vážily 3 kilo (Nokia s kufříkem) …

    Pokrytí GSM signálem asi stejné jako dnes pokrytí nabíjecími stanicemi a kromě hlasu to umělo ledva SMS. Cena mobilu 150 tis.

    Snad nebudeme čekat dalších 20 let, aby se z elektromobilu stalo stejně dostupné zboží , ale ceny se bohužel nepočítají jako vlastní náklady + přiměřená marže , ale stanoví se podle toho co se z lidí v daném čase a místě dá vyždímat …..

  5. To je tak příznivá cena!!!! :-O To je nejnovější
    To je tak příznivá cena!!!! :-O To je nejnovější elektromobil s nejmenším dojezdem za nejvyšší cenu, ne?
    Golf 950tKč – dojezd 200km
    Ioniq 850tKč – dojezd 250km
    Nissan Leaf 730tKč – dojezd 250km
    Opel Ampera 900tKč – dojezd 500km

    😀 to snad nemyslí vážně, myslím, že je čas začít prodávat auta s 200km dojezdem tak za 600-700tis, ne za milion.

    1. Vážený pane, to co tam píšete je v reálu úplně jinak,
      Vážený pane, to co tam píšete je v reálu úplně jinak, takže zaprvé – Opel Ampera se v Evropě ještě vůbec neprodává, není na ní ceník a zrovna dnes jsem se ptal v německu a vůbec nikdo nic neví, spíše až koncem roku a cena bude tak 1,2 mil.
      Za druhé, nový e-Golf udává dojezd 300 km dle NEDC, až bude test s Ioniqem a Leafem, tak jasně uvidíte, že dojede na stejné trati nejdále, ty hodnoty, které máte v . tabulce jsou všechny dle NEDC a jen u e-Golfa jste tam dal reálný dojezd za každé situace a u těch ostatních jste to tam nedal, takže tady povídáte úplné nesmysly.
      VW e-Golf je rozhodně výborné auto, Jezdil už jste vůbec někdy v životě alespoň měsíc nějakým elektromobilem? Já mám už najeto 200 tis čistě na elektřinu a všechny auta jsem testoval a vím o čem mluvím narozdíl od Vás …

      1. Pouze doplním, že Ampera-e se už od 12/2016 prodává v
        Pouze doplním, že Ampera-e se už od 12/2016 prodává v Norsku (v přepočtu za cca 33.400EUR)asi už od 04-05/2017 (první dodávky do Norska) by se měla začít prodávat v Německu, Francii, Holandsku a Švýcarsku. Německá cena bude nejspíše začínat na cca 35.000 Eur vč.DPH. (začínat naštěstí znamená skoro plně vybavené auto, neboť na rozdíl od USA se tady bude prodávat zatím pouze výbava Premium, kde je možné dokoupit pouze Barvu, Kůži a sadu asistentů)!

      1. Od určitého dojezdu lidi přestanou řešit kapacitu
        Od určitého dojezdu lidi přestanou řešit kapacitu baterie, tak jako dnes již téměř nikdo neřeší objem nádrže. Co se naopak u BEV začne řešit bude doba dobíjení. To je jak dnes, tak do budoucna podle mého nejpodstatnější problém. Pro lidi kteří nemají možnost nabíjení v době běžného stání auta a budou odkázaní na veřejné nabíjení, budou tuto otázku řešit nejvíce. A takových lidí bude časem spousta, možná většina.

        1. Vcera jsem poprve nabijel meho Iona na nabijecce Chademo 50kW.
          Vcera jsem poprve nabijel meho Iona na nabijecce Chademo 50kW. Jak tam ty kWh naskakovaly. Doopravdy za 20 min na 80%. Maly Ion si bral jen 18kW, ale i tak hezky. vetsi baterky si vezmou 50kW a to je uz hodne dobre. Tech 20 minut nikoho nazabije. Ted zvazuju zda prejdu na Leaf nebo eGolf. Obe EV plne pokryji me potreby. Vic jak 200 km v kuse nejezdim a rychlonabijecky jsou/budou husteji nez 200 km.

Napsat komentář