Společnost Lime v centru Prahy nasazuje nová elektrická cargo kola. Tým firmy, který se stará o servis koloběžek a jejich správné rozmístění, se tak po centru města bude moci pohybovat ještě pružněji, a navíc zcela bez emisí.
foto: Lime
Provoz Limu v Praze zahrnuje každodenní sběr koloběžek k nabíjení, jejich pravidelný servis a také redistribuci tak, aby byly vždy správně zaparkované v místech, kde jsou potřeba, a zároveň aby se nikde nehromadily.
Tento servis společnost Lime nově zajistí ještě efektivněji a ekologičtěji, a to díky nasazení bezemisních elektrických cargo kol, z nichž každé uveze 10 koloběžek najednou.
NEPŘEHLÉDNĚTE Koloběžky Lime jsou v Praze dostupné přes aplikaci Uber
O zajištění spolehlivého fungování služby Lime a udržení pořádku v ulicích se denně starají tzv. „patroleři“ (pochůzkáři) firmy. Patroleři, pokrývající širší centrum města, mají kromě udržování pořádku na starosti také osvětu a uživatelům koloběžek připomínají pravidla bezpečné jízdy s ohledem na všechny ostatní účastníky provozu.
foto: Lime
Právě patrolerům nová cargo kola umožní být ještě flexibilnější a operativně reagovat na potřeby spojené s provozem koloběžek. Zapojení cargo kol je součástí globální strategie Limu s cílem maximálním způsobem snižovat ekologický dopad provozu koloběžek, přinášet do měst udržitelný způsob přepravy a pomoci tak metropolím řešit mnohdy neudržitelnou dopravní situaci.
„Udržitelnost je základním posláním Limu a průběžně podnikáme kroky k dalšímu snižování dopadu našeho podnikání na životní prostředí. Zefektivňujeme dobíjení koloběžek, pracujeme na napájení našich koloběžek 100% obnovitelnou energií a zdokonalujeme systém oprav, díky čemuž se nám daří významně prodlužovat životnost našich produktů,“ popisuje za společnost Lime provozní manažer Ondřej Široký.
a budú platiť za povolenie vjazdu tam, kde magistráty kola,
a budú platiť za povolenie vjazdu tam, kde magistráty kola, kolobežky, seag… prísne zakázali?
off
Bjorn proklepnul EQC. Líbilo se mu jak je tiché, ale je
off
Bjorn proklepnul EQC. Líbilo se mu jak je tiché, ale je tam nějaká nejasnost kolem ukazatele stavu nabiti/dojezdu.
https://youtu.be/_EfKlY61yw8
Spotřeba při cca 90 km/h 18,6 kWh je myslím na takové auto
Spotřeba při cca 90 km/h 18,6 kWh je myslím na takové auto dobré. Samozřejmě přijde zima -10°C a rychlost 130 km/h a všechno je jinak, nedá Praha-Brno. Škoda že neukazuje průměrnou spotřebu ale % výkonu, dost neobvyklé.
130/hod – v inej diskusii píšu, že takýto limit má už
130/hod – v inej diskusii píšu, že takýto limit má už iba „pár“ zemí. 110, 100, …
a hneď dojazdy „stúpnu“.
Z evropských zemí má 11 států 120 a 10 států 130 km/h.
Z evropských zemí má 11 států 120 a 10 států 130 km/h.
v legislatíve.
na cestách sú „obmedzujúce značky“ – napr.
v legislatíve.
na cestách sú „obmedzujúce značky“ – napr. z talianska cez rakúsko …
V Německu jsou zase rychlosti vyšší, všude je něco.
V Německu jsou zase rychlosti vyšší, všude je něco. Každopádně u nás jezdí auta i 150 🙂 průměr ale odhalují je tak 115 km/h. Nejsem proti aby EV auta měly omezenou rychlost na 110 km/h :)))
Zbytečně moc, vždyť v pravém pruhu za kamionem co jezdí,
Zbytečně moc, vždyť v pravém pruhu za kamionem co jezdí, těch 80 stačí. A ten pravý pruh bych jim nařídil zákonem.
off
A je tu první požár etronu
Prej vožralej řidič
off
A je tu první požár etronu
Prej vožralej řidič zrušil Audi etron a pak mu blafla baterka,
Zvláštní že je oddělená od auta.
Kdyžtak to někdo přeložte, bo německy neumím.
Audi e-tron fängt nach Unfall Feuer | Löschung der Akku-Einheit gestaltet sich problematisch
https://presse-augsburg.de/audi-e-tron-faengt-nach-unfall-feuer-loeschung-der-akku-einheit-gestaltet-sich-problematisch/488293/
Celkem nic zajimaveho, ozraly na plech (1.86 promile) vyletel
Celkem nic zajimaveho, ozraly na plech (1.86 promile) vyletel ze zatacky a nabral strom (podle fotek vyrvanych sroubu) zrejme hranou baterie, kterou to vyrvalo z auta. Presto odesel po svych s lehkym zranenim. Baterka znovu a znovu chytala, tak ji museli soupnout do kontejneru a zaplavit vodou.
Vpodstate nic jineho nez ostatni elektromobilni pozary.
Akorát někdy ty EV k požáru ani nepotřebují ožralého
Akorát někdy ty EV k požáru ani nepotřebují ožralého řidiče, který havaruje. Jen tak si blafnou v garáži 🙂
Ty si dávej majzla ať ti neblafne ten tvůj hybrid. Tojota
Ty si dávej majzla ať ti neblafne ten tvůj hybrid. Tojota měla kvůli požáru svolávačku jako prase.
Toyota Recalls 2006-2011 Lexus Models To Fix Potential Fire Hazard; 422,509 Vehicles Affected
https://www.thecarconnection.com/news/1095593_toyota-recalls-2006-2011-lexus-models-to-fix-potential-fire-hazard-422509-vehicles-affected
Toyoty vůbec nehořej :)))
https://www.youtube.com/watch?v=QPToAvwo4W0
Aspon sa ukázalo, že e-tron je sakramensky bezpečný a
Aspon sa ukázalo, že e-tron je sakramensky bezpečný a možno je aj výhoda, že sa baterka, spolu s 1/3 kinetickej energie, oddelila od auta.
https://www.mojelektromobil.sk/e-tron-najlepsie-hodnotenie-iihs/
off
Vyrobit elektroauto není jednoduché, ani pro
off
Vyrobit elektroauto není jednoduché, ani pro Porše.
Srovnání Modelu S vs Taycan.
https://youtu.be/eD-qG_6Pd1Y
Podle paní Šichtařové je to, cituji, výmysl smogem
Podle paní Šichtařové je to, cituji, výmysl smogem poškozených pražských mozků.
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/marketa-sichtarova-komentar-elektromobil.A190819_114611_automoto_fdv
Markéta padla na hlavičku asi už dávno. :)))
Markéta padla na hlavičku asi už dávno. :)))
Potíž spočívá v tom, že dotyčný pán se zrovna na
Potíž spočívá v tom, že dotyčný pán se zrovna na Facebooku chlubil, že k večeři snědl skoro kilo hovězího.
Neznám nikoho kdo sní skoro kilo hovězího k večeři. Zkuste si to někdy. 🙂
Markéta evidentně nikdy nevařila, nebo nikdy neviděla kilo masa.
Dáma si z toho dělala srandu (jestli sis všiml, předtím
Dáma si z toho dělala srandu (jestli sis všiml, předtím ještě z auta, koloběžky…), ne že by věřila, takže bych spíše hadal, že máš problém s usudkem, když čteš něco co se ti nelíbí 😉
Naopak. Moc se mi líbí když se zamýšlí známá
Naopak. Moc se mi líbí když se zamýšlí známá ekonomická analytička Markéta Šichtařová. Splácala to dohromady bravurně. Od hovězího až po chudé ghetto s rikšami.
Jojo ekonomický analytici to je pěkná banda žvanilů co se
Jojo ekonomický analytici to je pěkná banda žvanilů co se moc rádi předváděj v médiích a plácaj 5 přes 9.
Takže to mám chápat tak, že to co jsi vyčetl tam sice
Takže to mám chápat tak, že to co jsi vyčetl tam sice není, ale stejně je to máš pravdu? 😀
Tak to je zajímavej přístup, takovej logickej, tedy přesně takovej co vyčítáš, že ona splácá páté přes deváte, ale ty, kterej sice něco vyčetl a pak se ukázalo, že to tam není, tak závěry přesto platí 😀
Ted je otázka, kdo má problém ona nebo ty…
Tak jsem si to přečetl a lžeš, cituji co napsala:
„Venkov
Tak jsem si to přečetl a lžeš, cituji co napsala:
„Venkov si zatím myslí, že to je jen výmysl smogem poškozených pražských mozků, ale jsou vedle jako jedle.“
Můžeš mi vysvětlit, proč si vypustil několik slov z té věty, abys ji změnil tak, aby jsi mohl lživě napsat, že si to myslí ona a ne jak ona psala, že si to myslí venkov?
Proč lžeš? Chápu, že ji nemáš rád a nesouhlasíš s tím co říkáš, ale to neomlouvá, že lžeš…
Má tam spoustu nevhodných formulací, ale myšlenkově má
Má tam spoustu nevhodných formulací, ale myšlenkově má pravdu.
Řada lidí se zamilovala do jedné ekověci a neřeší nic ostatního a ještě to dělá jako pozéři (kdyby to nebylo in tak to dělat nebudou), jedna z těch zářných věcí je elektromobilita, všude nadávají na emise (mají elektromobil, nebo hybrid – samozřejmě to je přece trendy) a pak třikrát ročně letí na dovolenou (protože jsou u moře, tak si tam půjčí nějaké trendy auto v kábru – aby měli místní diskutéři radost – tak Mustanga V8) a dají si jednu okružní plavbu na středozemní moři k Silvestru na luxusním výletním parníku – ovšem tvrdí, že žijí nízkoemisně.
Druhá věc jsou profesionální aktivisté a alarmisté – pokud se těmhle lidem podaří cokoli vylikvidovat a rozes…t, tak si rychle najdou další cíl a hurá do toho, sehnat na to dotace – takové, kde se dají dát velké mzdy a po dobu dotačního projektu škodit a bojovat proti, skončí projekt – téma už je netáhne a hurá do něčeho jiného, hlavně mít PR a příjmy z dotací…
Mě na tom článku vadí dvě věci. V prvé řadě bych od
Mě na tom článku vadí dvě věci. V prvé řadě bych od ekonomické analytičky čekal ekonomickou analýzu. Tohle nebylo ani ekonomické ani analýza. V druhé řadě mi vadí to, co to je. Je to bohapustá demagogie, pozná se to hned z názvu článku, který je hned sprostou urážkou lidí, se kterými se snaží polemizovat.
Za celým tím textem prostě cítím zbohatlickou fiflenu ze satelitu, která má přece „Bohem dané“ právo jezdit si po Praze svým SUV. A všichni jsou povinni jí to usnadňovat.
Jojo, vypadá to na pražskou Slepici, která, aby vykázala
Jojo, vypadá to na pražskou Slepici, která, aby vykázala nějakou činnost, tak splácává takové články. Jako by někoho zajímal její názor…
Tohle mě fakt dostalo:
Venkov si zatím myslí, že to je jen výmysl smogem poškozených pražských mozků, ale jsou vedle jako jedle. I Brno už uvažuje o zpoplatnění vjezdu do města. České Budějovice pro změnu uvažují o nízkoemisní zóně, takže do města vjedou jen novější auta.
Takové to pražácké: „Jiříčku, máme teď nějaké
Takové to pražácké: „Jiříčku, máme teď nějaké problémy, musíme se schovat na místě, které nikdo nezná. Nééé, maminko, nééé, já nechci do Brná!!!“
Její blogy patří k nejčtenějším. Takže její názor
Její blogy patří k nejčtenějším. Takže její názor zajímá spoustu lidí…
To Ortel taky.
To Ortel taky.
Přesně tyhle v politice potřebujeme: blbky, Ortel, a
Přesně tyhle v politice potřebujeme: blbky, Ortel, a další co se jen nestydí. A voličů budou mít bohužel vždy dost. K naší škodě…
Kdejaká vymaštěná blbka, co se nestydí vyndat kozy má
Kdejaká vymaštěná blbka, co se nestydí vyndat kozy má followerů ještě mnohem více.
To je možný, ale na věci to nic nemění.
To je možný, ale na věci to nic nemění.
Pokud paní Šichtařová, kvalifikovaná ekonomka, nevidí
Pokud paní Šichtařová, kvalifikovaná ekonomka, nevidí rozdíl mezi provozováním automobilu na fosilní paliva a BEV napájeného elektřinou, tak k tomu není co dodat. Já v tom vidím hóóódně velký rozdíl, a to ekonomicky, politicky i environmentálně. Článek jsem četl pozorně, včetně některých odkazovaných, a na mne z něj jednoznačně dýchá snaha o dehonestaci jakéhokoli zájmu o životní prostředí, klima a zraví lidí ve městech. Ostatně toto je v naší banánové republice už několik let hlavní mediální proud, tak je třeba jej průběžně přiživovat. Odhaduji, že paní přímo čeká na nějakou zprávu o hipsterovi, co jezdí na e-koloběžce a pochlubí se, že snědl kilo hovězího. Proč si ověřovat co je na tom pravdy, stejně jako netřeba pátrat po zdroji a objektivitě informace, že elektrokoloběžka je škodlivější než moped na fosilní pohon (paní asi nikdy na cyklostezce nepotkala pák kol s pomocným benzinovým motorem). Prostě se napíše právně nenapadnutelné „já fakt netuším ani v nejmenším“ a může se vesele dokazovat, že konzumizmus a bezohledné drancování zdrojů je to pravé. Kdokoli upozorní na potřebu ohledu k přírodě či vlastnímu zdraví je alarmista. Kdyby ji šlo jen o poukázání na rozpor v chování zmíněného hipstera, stačilo by ji na článek deset řádků. Místo toho se naváží do bursíkovy řepky v naftě, kterou svého času zavedla celá Evropa, a následující vlády (v jejichž týmu poradců paní byla) mohly její podíl v palivech dávno omezit, stejně jako ty na západ od nás. Nebo do IPR co alespoň dle odkazovaného článku vyvolalo debatu s logistickými firmami o omezení hluku a emisí od rozvozových aut, a paní z toho vyvodila, že restaurace budou zásobovány koly! Z její jedné věty bych vyvodil že výhradně, o tom ale v článku nebyla řeč. A hned pohrozí, jak klesáme na úroveň Indie. Přeci když si panstvo pro kafe na Václaváku nebude moci dovézt zadek ve svém SUV, odejdou bohatí z města a zůstane tam jen chudá lůza co chodí pěšky nebo jezdí MHD, či na kole. Já naopak ve svozu koloběžek elektro rikšou vidím lepší nápad, než svoz naftovou dodávkou. Zlatým hřebem je pak věta, jak zcestná je myšlenka, že auta nepatří do města. Prostě auta patří k člověku a inhalovat jedy z výfuků je prostě normální, přestože už je na trhu použitelná alternativa. Prostě stále je třeba připomínat, tu „ekonomickou“ stránku věci: papír místo do sběru spálit v kotle, na řetěz motorové pily vyjetý olej místo bio degradovatelného, motor spalováku zbytečně navypínat, ať se náhodou nepokazí, atd., atd. Planetu totiž nyní plundrují producenti ropy, v budoucnu producenti lithia a kobaltu! Nikoli lidská lenost, konzumismua a bezohledný nezájem přírodní procesy, kterých jsme součástí a jsme na nich životně závislí. Zdraví prostě až bude potřeba koupím v lékárně…
Paní sepsala čistokrevný demagogický text a spousta
Paní sepsala čistokrevný demagogický text a spousta lidiček jí spokojeně skočila na špek. Skoro z ní mám pocit, že se chystá na politickou kariéru.
Píšou spolu s maželem Pikorou jeden za druhým. To si u
Píšou spolu s maželem Pikorou jeden za druhým. To si u nich objednal Bureš. Demagogie na zakázku.
Vždyť oni mají být s Pikorou dva super úspěšní
Vždyť oni mají být s Pikorou dva super úspěšní investoři a analytici s vlastním investičním fondem. Takovéhle pamflety mají přece sepisovat studenti žurnalistiky a PR agentury. Já to vidím tak, že si paní řeší nějaký osobní mindrák, že jí Pikora nepustí od dětí a od plotny nebo že tohle je začátek snahy o politickou kariéru, nevylučuji ani ANO, spíše bych to viděl na ten spolek Džejára Klause.
Jsou mediální mr..y vděčný za to že si jich někdo
Jsou mediální mr..y vděčný za to že si jich někdo vůbec všimne. Pro to udělaj a řeknou cokoliv.
Nesnáším tyhle koloběžky, je to naprosto nedomyšlený.
Nesnáším tyhle koloběžky, je to naprosto nedomyšlený.
Lepší než to svážet a rozvážet rakovinometem.
Lepší než to svážet a rozvážet rakovinometem.
Chce to prostě domýšlet. V Ostravě se došourá obrovská
Chce to prostě domýšlet. V Ostravě se došourá obrovská dodávka Next Bike po chodníku ke stanovišti kol za klasického brumlání a smrdění dýzlu, aby je případně doplnila nebo odvezla přebytečné. 🙁
Hlavně pro svážení jednotlivejch kusů buhví odkud.
Hlavně pro svážení jednotlivejch kusů buhví odkud.