KB s Fidoo pomáhají firmám s digitalizací jejich financí

Digitalizace se dostala do popředí zájmu všech firem. Digitální komunikace, identita či prodej jsou navenek hodně vidět. Přitom je ale pod povrchem každé společnosti ukryto mnoho dalších činností, jež zatěžují zaměstnance i firemní finance.

Fidoo přichází s on-line aplikací a předplacenými platebními kartami.
foto: KB

Podle průzkumů je 45 % firemních výdajů stále ještě placeno v hotovosti a dalších 40 % platí zaměstnanci svou soukromou kartou. V Komerční bance si uvědomujeme, jaké těžkosti to pak ve firmách způsobuje, což je nepříjemné zejména v době, kdy lidé často pracují z home office. Standardní věc, jako zajít si k paní účetní pro hotovost, najednou začíná být problém.

Digitalizace je jednou z klíčových aktivit Komerční banky. Stejně jako sama banka digitalizuje své produkty a služby, tak pomáhá s digitalizací i svým klientům. Proto díky partnerství KB a společnosti Direct Fidoo můžeme nabízet svým firemním klientům odstranění „papírových“ procesů, flexibilní předplacené a týmové karty a náhradu hotovostních pokladen bezhotovostními platbami.

Aplikace jako řešení

Fidoo přichází s on-line aplikací a předplacenými platebními kartami, které je možné dobíjet finančními částkami. Každý zaměstnanec tak má k dispozici nástroj, jak platit firemními prostředky bezhotovostně.

Karty spolupracují s on-line aplikací, takže celý proces od zaplacení kartou až po firemní vyúčtování a přenos do účetního systému je automaticky zdigitalizován.

Naši klienti vzhledem k partnerství KB se společností Direct Fidoo a předplaceným kartám, které Fidoo nabízí, mohou mnohem efektivněji a prakticky okamžitě poslat peníze na dálku komukoli ve firmě, a zbavit se tak manipulace s hotovostí. Vyúčtování hotovostních záloh, plateb kartou či cestovních příkazů bude díky Fidoo aplikaci jednoduchou operací, která firmám ušetří nejen čas ale i peníze.

Zaměstnanci se tak zbaví otravného vyplňování cesťáků a knihy jízd a v účtárně již nemusí trávit čas dohledáváním a párováním hromady papírových účtenek.

„Vzhledem k aktuální zkušenosti s pandemií koronaviru se potřeba digitalizovat a fungovat na dálku projevila snad ve všech oborech činnosti našich firemních klientů. Poptávka po bezhotovostních platbách, ať již z hygienických či provozních důvodů, se dostala do popředí zájmu i při placení firemních výdajů. Jsem ráda, že s touto novou nabídkou získají firmy nejen bezpečný, ale také efektivní nástroj pro správu svých výdajů,“ říká Radka Turková, ředitelka Korporátního a municipálního bankovnictví v Komerční bance.

placená inzerce

Napsat komentář