Hyundai se promění v poskytovatele chytré mobility; věří vodíku

Hyundai představí na konferenci SHIFT Mobility v rámci veletrhu IFA 2020 svou strategii v oblasti palivových článků na vodík .

Vodíkového auta Hyundai Nexo se už ve vybraných zemích po celém světě prodalo jen letos přes 4000 kusů.
foto: Hyundai

Hyundai představí na konferenci SHIFT Mobility, konané v rámci veletrhu IFA 2020, svou strategii pro budoucí mobilitu a předvede vlastní know-how v oblasti palivových článků. Letošní ročník se uskuteční v hybridním formátu s živým digitálním přenosem.

S úvodní přednáškou na konferenci vystoupí Michael Cole, prezident a generální ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, který bude hovořit o přeměně společnosti Hyundai z výrobce automobilů na poskytovatele chytré mobility.

Součástí konference bude také panelová diskuze, která se bude velmi zevrubně zabývat mobilitou využívající k pohonu palivové články na vodík.

Prezident Cole nastíní během globální tiskové konference strategii společnosti Hyundai v oblasti ekologické mobility a poskytne také souhrnné informace o nové značce IONIQ.

Prezentace společnosti Hyundai na globální tiskové konferenci začne 4. září v 10:45 h v Mezinárodním kongresovém centru Berlín.

Globální tisková konference se uskuteční v hybridním formátu s živým digitálním přenosem. Přímo na místě bude omezený počet účastníků. Ostatní mohou vystoupení sledovat na digitální platformě IFA Xtended Space. Živý přenos projevu mohou zájemci sledovat rovněž prostřednictvím kanálu IFA na YouTube.

Kromě proslovu na globální tiskové konferenci zajistí Hyundai také program pro vedlejší digitální scénu. Na ní se uskuteční virtuální panelová diskuze o vodíkové mobilitě s titulem „Palivo pro budoucnost – příprava cesty k vodíkové společnosti“.

Panelovou diskuzi zahájí prezident a vedoucí divize výzkumu a vývoje ve společnosti Hyundai Motor Group Albert Biermann, který představí vizi společnosti Hyundai založenou na úspěšné koexistenci různých řešení pro ekologickou mobilitu.

V další části svého proslovu se bude podrobně věnovat technologii palivových článků. Hyundai vyzve účastníky k otevřené diskuzi o čistých zdrojích energie pro budoucí mobilitu s nulovými emisemi, včetně technologie palivových článků a kroků směřujících k vodíkové společnosti.

Odborníci z různých oborů budou probírat rozmanité možnosti budování vodíkového ekosystému s pomocí již existujících i budoucích technologií.

Hyundai hodlá touto akcí ukázat, že stojí v čele vývoje inovativních řešení s palivovými články pro různá odvětví, včetně cenově dostupných, hromadně vyráběných vozidel s palivovými články, která uspokojí požadavky na mobilitu soukromých i firemních zákazníků.

Virtuální panelová diskuze proběhne pouze v digitální podobě a bude živě přenášena na platformě IFA Xtended Space. Aktivity společnosti Hyundai na globální tiskové konferenci a panelovou diskuzi bude moderovat Nicole Scottová, novinářka a spoluzakladatelka webového portálu Mobile Geeks o technologiích.

Panelové diskuze se zúčastní mimo jiné:

Albert Biermann, prezident a vedoucí divize výzkumu a vývoje, Hyundai Motor Group
Dr.-Ing. Sae Hoon Kim, viceprezident a vedoucí Centra palivových článků společnosti Hyundai Motor Group
Bertrand Piccard, švýcarský psychiatr, vzduchoplavec a ambasador značky Hyundai
Mark Freymüller, generální ředitel společnosti Hyundai Hydrogen Mobility AG
Jorgo Chatzimarkakis, generální tajemník sdružení Hydrogen Europe a bývalý člen Evropského parlamentu
Stefan Linder, vedoucí oddělení pro inovace a technologie, Alpiq
Dr. Marcus Guzmann, obchodní ředitel společnosti Hydrogenious LOHC Technologies

Na závěr se Edvin Eriksen, vedoucí inkubátoru pro start-upy Hyundai CRADLE Berlin, zúčastní pátého kola diskuzí na téma „Spolupráce na inovacích a integraci – nové synergie a globální perspektivy trhu s mobilitou“. Kromě toho vystoupí také v panelové diskuzi „Vytváření synergií propojováním znalostí – jak vytvořit společný fond mezioborových znalostí v oblasti budoucnosti mobility“. Tato konference se uskuteční jako živá diskuze s přenosem na digitální platformě.

tisková zpráva

6 Comments on “Hyundai se promění v poskytovatele chytré mobility; věří vodíku”

  1. „kvalifikovaným odhadem přes 2000 kusů“ / „Přesné údaje
    „kvalifikovaným odhadem přes 2000 kusů“ / „Přesné údaje Hyundai nezveřejňuje“
    A co mít ten odhad ještě kvalifikovanější a vzít ho třeba z přesných údajů, které zveřejňuje Hyundai 🙂
    Leden – červenec 2020: 4081 ks (z toho 3312 ks v Jižní Koreji)

      1. Já nemám nic proti vodíku ale vidím dva problémy:
        Vodík

        Já nemám nic proti vodíku ale vidím dva problémy:
        Vodík je u nás dražší než benzin. To by šlo vyřešit elektrolýzou vody pomocí solárů nebo větrníků.
        Druhý problém vidím v tom, že po každé pořádné nehodě bude dálnice na měsíc zavřená protože tam bude 20 m kráter. Vodík nejde zkapalnit jako LPG nebo CNG, v nádrži je v plynném stavu pod tlakem 800 atmosfér.

        1. Však taky není cílem nic ušetřit, ale promrhat, co se
          Však taky není cílem nic ušetřit, ale promrhat, co se dá. A pojišťovna tu opravu dálnice uhradí z povinného ručení. 6e pak bude stát desítky tisíc, to nevadí. Prostě vlastnictví a provozování auta bude dražší, než pořízení auta. Jako tomu už často je u ojetin.

Napsat komentář