UNO III elektroskůtr jako transformerMOBILITA
UNO III elektroskůtr jako transformer
Semper Vivus - hybrid z roku 1900HISTORIE
Semper Vivus - hybrid z roku 1900
Mercedes-Benz třídy B na plynTEST
Mercedes-Benz třídy B na plyn
Ženeva: BMW představí ActiveEŽENEVA
Ženeva: BMW představí ActiveE

Honda chce mít šetrná dealerství, vydala návod

Jan Horčík - 19 Prosinec 2014

Sousloví "společenská odpovědnost" je dnes skloňováno každým pádem. Často se jím myslí mimo jiné i vliv firem na okolní životní prostředí. Automobilka Honda aktuálně vydala návod pro své dealery jak se zařídit tak, aby fungovali co nejšetrněji.auto Green Dealer Honda návod

Obrázek shrnující ideální podobu "zeleného dealerství" značky Honda
foto: Honda

Celou velkou příručku nazvanou "Green Dealer" výstižně shrnuje úvodní obrázek. Na něm je vidět modelové dealerství značky Honda, které má na střeše středně velkou fotovoltaickou solární elektrárnu.

Ale nejen to. Dále využívá například energeticky efektivní okna a dveře, parkoviště osvětluje s pomocí lamp, zachycuje dešťovou vodu, využívá denního světla uvnitř budov, poskytuje dobíjení pro elektromobily a využívá šetrnou klimatizaci.

Jen v dnes funguje 17 000 automobilových dealerství, která ročně spotřebují 10 TWh elektřiny. Nová příručka umožní dealerům snížit spotřebu elektřiny, a tím ušetřit, a zároveň přispět k dobrému jménu značky.

Automobilová dealerství obvykle spotřebují velké množství energie a jiných zdrojů, protože musí dobře osvětlovat velké plochy venku i uvnitř a zároveň nabízejí doplňkové služby jako je servis nebo mytí vozů.

Přitom nejúčinnější se ukazují být relativně jednoduchá opatření jako je instalace šetrného osvětlení a pohybových senzorů, optimalizace termostatů, nahrazení zastaralé klimatizace novým modelem nebo instalace šetrných vodních kohoutků.

Obdobný projekt jako Honda už nedávno v České repubice představila také automobilka Škoda Auto.

Honda
 
Obrázek uživatele Roman

Je skoro vzácností tady na hybrid.cz najít něco o Hondě. Jen mě mrzí, že se této značce moc nedaří, přitom našlápnuto by mohla mít dobře. Tak uvidíme.

Obrázek uživatele honza.t

Na automobilovém trhu se Hondě moc nedaří, ale motorky a motory pro pohon různých zařízení to umí výborně a Stále inovují . Třeba Honda PCX má výborně pracující Stop- start systém.Honda FCX Clarity vsadila na vodík ale asi příliš brzy?
http://www.motorkari.cz/clanky

http://www.electroauto.cz/honda.html
2013 Honda Fit EV Test Drive

Obrázek uživatele Jolinar

mozna jen Honda (a par dalsich) proste neumi tolik vyuzit potencial medii...

Obrázek uživatele Jan Horčík

Nás to samotné trochu mrzí, ale bohužel, v oblasti alternativních pohonů Honda jednoduše neuspěla. Insight i CR-Z jsou vesměs propadáky a nic zásadního nového automobilka neprezentuje. Doufejme, že se v následujících letech zadaří lépe.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Obrázek uživatele honza.t

Je to přece jednoduché. Proč když si spočítám, že opatření přinese úsporu, nebo zvýšení komfortu a prokáže dostatečnou životnost. Tak proč neinvestovat . Mam takovou osobní zkušenost. I přes to že mi rodina a známí tvrdili, že to jsou vyhozené peníze.Tak jsem si Doma nechal nainstalovat Foto-termický ohřev Užitkové vody .Místo 3000w topného tělesa stačí 30w čerpadlo..
Pak Přišli Opařili se, a od té doby už nikdo nic nenamítá. Naopak si to také někteří nechali namontovat.

Obrázek uživatele Radovan

Tož kurňa, to už su úplný Honda dýler :-). Hned sa du k nim přihlásit. Enom svedu dešťovku do septiku, až nám napojá 15 let slibovanů splaškovů kanalizaci, z něho do baráku a hotové. Na parkingu úsporky před barákem vyměnim za letky a musím ňák festovně urychlit vrata do garáža. Bo mňa serů, jak se s tým otvíráním serů .-)))).

Ale bez legrace. Když člověk vidí, jak se dnes budují takové baráky a jak by mohly být za málo peněz skoro soběstačné, tak by zabrečel.

---

Elektromobil Peugeot Ion od 2/2014 najeto 36 tisíc km, elektrokolo Agogs Silver Go, domácí FVE, ohřev vody solárními panely, od 5/2016 druhý Peugeot Ion najeto 3 tis. km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nu ale je otázkou Radovane - kdy se tento prukopnický čin povede uskutečnit v Čechách na Moravě a asi i Slovensku. Pokud vidíte servisní střediska budovaná a přejímaná v devadesátých letech od statního podniku a nebo vybudovaných v bývalých stodolách a hospodářských objektech tak to bude podnikatelská rána. Ale osobně by jsem takového dealera rád navštěvoval. Ale nejde totiž v praxi pouze o fotovoltaiku na střeše ale celkovou změnu fungování nejen prodeje a servisu.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanic Kariéra EVC Group

zajímavé články