E.ON otevřel dobíjecí stanice v Třebíči a ve Velkém Meziříčí

redakce - 31 Červenec 2020

Včera byly v Třebíči a ve Velkém Meziříčí otevřeny a spuštěny dvě nové veřejné dobíjecí stanice pro elektromobily společnosti E.ON.Dobít svůj elektromobil mohou registrovaní zákazníci v systému E.ON Drive i neregistrovaní. Těm stačí mít u sebe mobilní telefon s připojením na internet a zaplatí pohodlně platební kartou. Stanice jsou k dispozici nepřetržitě 24 hodin denně a sedm dní v týdnu.

Dobít svůj elektromobil mohou registrovaní zákazníci v systému E.ON Drive i neregistrovaní. Těm stačí mít u sebe mobilní telefon s připojením na internet a zaplatí pohodlně platební kartou. Stanice jsou k dispozici nepřetržitě 24 hodin denně a sedm dní v týdnu.
foto: E.ON

Řidiči nové nabíjecí stanice pro elektromobily E.ON Drive najdou v Třebíči v ulici Kpt. Jaroše (49.2231231N, 15.8852481E) a ve Velkém Meziříčí u Penny Marketu v ulici K Novému nádraží (49.3501900N, 16.0206800E). Jedná se celkově o 69. a 70. veřejnou stanici v síti E.ON Drive v Česku.

V Třebíči je k dispozici AC stanice Garo 2x22 kW a ve Velkém Meziříčí rychlodobíjecí stanice, která nabízí dva konektory standardů CCS Combo 50kW a ChadeMO 50 kW a jeden Mennekes-Type 2 - 43 kW.

V posledních týdnech v síti E.On Drive přibyly i další nabíjecí stanice: MOL Praha Černý Most, MOL Praha Drnovská, MOL Praha Liberecká, MOL Troubsko, MOL Ostrava Rudná, MOL Rozvadov, Partnerská stanice DAVOCAR.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele spetak

Vašku, Vašku, tys nám tady chyběl. Konečně se o těch nabíječkách dozvíme pravdu. A jen tak mimochodem, žádnému z dodavatelů energií nejde o čistější vzduch ve městech. Prachy, to je to, co je zajímá. Pláčeš na blbým hrobě. Leda bys na magistrátech zařídil, aby nám tu elektřinu u dodavatelů dotovali. No ale to by se zase nelíbilo ostatním. Chjo, zamotanej kruh.

---

Už jen EV, najeto 140 tisíc km.

Off.. Lithium z termální vody
https://www.idnes.cz/ekonomika/zahranicni/lithium-z-termalni-vody-nemecko-kit.A200729_124303_eko-zahranicni_div

nastavoval rychlost stěračů na dotykovce můžou fakt jenom debilové vod tezly ;)) Dotykový tablítek natvrdle šroubovaný fTeslakáře je elektronické zařízení ve smyslu paragrafu 23, odstavec 1a...

https://www.novinky.cz/auto/clanek/ridic-za-jizdy-nesmi-ovladat-dotykovy-displej-rozhodl-soud-v-nemecku-40332233

---

TM3 hén*ole : https://youtu.be/NZQNkUWacoo?t=322
https://www.youtube.com/watch?v=7Ww-VlucEWc&t=01s
https://www.tesla.com/sites/default/files/model_3_owners_manual_europe_cs.pdf
https://kcc-hho.webnode.cz/tesla/tesla-model-3/

Obrázek uživatele honza.t

Návod strana 67
https://www.tesla.com/sites/default/files/model_3_owners_manual_north_america_en.pdf

fuj přepálenej tablet pro socku s protiklikama má i páčky...STRANA 66 když už machry tak ČÉZKY ;))

https://www.tesla.com/sites/default/files/model_3_owners_manual_europe_cs.pdf

hele já ti nevím co tam ten kokot za jízdy matlal po displeji každopádně matlála paprťálala šmitec hotovo iděm ;)))

https://www.youtube.com/watch?v=7Ww-VlucEWc&feature=emb_title

---

TM3 hén*ole : https://youtu.be/NZQNkUWacoo?t=322
https://www.youtube.com/watch?v=7Ww-VlucEWc&t=01s
https://www.tesla.com/sites/default/files/model_3_owners_manual_europe_cs.pdf
https://kcc-hho.webnode.cz/tesla/tesla-model-3/

Obrázek uživatele honza.t

kdybys místo kvedlání nejprve pořádně studoval tak v mým zápatí uvidíš odkaz (roky zde omílaný) kde najdeš skutečné informace... Ale jelikožs překonal sám sebe tak sem do zápatí navíc ted narval teda odkaz přímý ;) PS: pro fšechny budoucí inteligenty :))

POLOPATĚ :))

https://youtu.be/1Rr_XzzJ6gc

---

TM3 hén*ole : https://youtu.be/NZQNkUWacoo?t=322
https://www.youtube.com/watch?v=7Ww-VlucEWc&t=01s
https://www.tesla.com/sites/default/files/model_3_owners_manual_europe_cs.pdf
https://kcc-hho.webnode.cz/tesla/tesla-model-3/

Obrázek uživatele honza.t

Vysoké Polské ambice Dva prototypy Elektromobiu Made in Poland IZERA
Spousta nadšení. Otázka je Jestli se projekt podaří dotáhnout do produkční fáze. Držím palce
https://www.youtube.com/watch?v=zobbmHDzZzQ

https://www.youtube.com/watch?v=JTQgLcadnos

Další elektromobil z Polska Chtějí vyrábět také užitkové vozidla
Pierwsza seria elektryków z Kutna już jeździ. Prezentacja Vosco S106EV.
(První vyrobená serie elektromobilu Vosco S106EV )
https://www.youtube.com/watch?v=AsKv2DnHHc8&feature=youtu.be
FSO Concept 2020
https://www.youtube.com/watch?v=vbPP8PKCSos

Tesla v Polsku Dovezené Americké verze nabíjejí pomocí redukce
Vizalizace při Faktory Mode Tesla model S od 26:15 min
( Pobavil komentář ja se v tom systému trochu strácím )

https://www.youtube.com/watch?v=aQzWPc3Y5XU

SAE zprovoznily 1. jadernou elektrarnu v arabskem svete. Jihokorejska Kepco si tim zajistila dobrou referenci pro jine JE. Pokud by se v CR doopravdy mela stavet nova JE, tak jedine KEPCO.

Obrázek uživatele Jan Veselý

SAE zároveň aktuálně nasmlovaly velkou FVE s cca 4x levnější elektřinou. Asi pak není překvapením, že plány na další jadernou výstavbu nemají. Před 10 lety měli velké plány.

Jsem zasadne proti dostavbe Dukovan. Ale pokud by nynejsi vlada nasilne prosadila dostavbu, tak by byla lepsi korejska firma nez ruska.

Ja jsem pro dostvavbu, kazda elektrarna dobra a myslim, ze mate smulu, smlouva uz je podepsana. Zruseni smlouvy by asi bylo drahe

Smlouva je zatim jen mezi Cez a MPO. Dodavatel zatim neni vybran, teda oficialne. To ze by si zemanobasis pral rusaky snad neni smerodatne. Stat nebo CEZ zadnou smlouvu ktera by pri odstoupeni stala prachy nema.

Obrázek uživatele Jan Veselý

Jsem na tom stejně.

Obrázek uživatele Tomáš

Off. Musk chválí VW. Ale já podle Tesla fans nemůžu. Věru zajímavá logika.

https://insideevs.com/features/436643/florida-tesla-superchargers-vw-violate-clean-air-act/

---

Prius PHV 2012, od 2017. >21000 el.km. Info: https://tinyurl.com/ya6cyj5b
EV+HV: 1,9l HV:3,9l EV:12kWh Jap. nabíječky https://ev.gogo.gs/map/

A jsi Muskův příbuzný?, zaměstnanec? Nebo aspoň člen fanklubu?
Pokud ano tak můžeš chválit...

Obrázek uživatele Tomáš

Tak to mám smůlu.

---

Prius PHV 2012, od 2017. >21000 el.km. Info: https://tinyurl.com/ya6cyj5b
EV+HV: 1,9l HV:3,9l EV:12kWh Jap. nabíječky https://ev.gogo.gs/map/

Tak doufám, že tě zase Kuk nenachyta jak chvalíš VW

Už jsem to psal v jiném komentáři, nechápu proč EON staví další
stojany když na nich bude nabíjet jen pár zoufalců. Ceny které
nastavily by platil jen blázen. Já mám tarif od ČEZ na který platím
2,20 za KW a to ještě vydělají. EON účtuje 6kč za KW a to má stojany z dotace. (za tento přístup bych je donutil dotace vrátit). To není
podpora elektromobility ale podpora nakupu smraďochů protože, proč
pak dávat přes několik set tisíc víc za elektromobil, když náklady na
jízdu vyjdou stejně jako s nafťákem. A stačí se kouknout na stojany EON. Po zdražení když jedu okolo stojanů EON tak tam nikdo není.
EONU jde jen o naplnění účtů a ne o podporu elektromobility (bohužel)

Uplne s vami souhlasim. Ta investice do EM se vubec nevyplati. A nejde jen o stojany EON, ale i o CEZ. Myslim, ze nas ceka nejaky dalsi podraz v dohledne dobe, tak nejak to tusim

Nejak mi asi unikly info o takovem vyhodnem tarifu u cezu: jejich taxi tarif s mes.pausalem jaxvina je 3.50 s dph za kWh :-((
Jedine zebyste mjel na mysli domaci power a este bez dph za 2.20 by to mozna vyslo.

---

Elektronům Zdar!
Nyní Leaf40 dojezd dostačující (už třikrát jsem nabil do plna) při rychlosti 25tis km za rok.

Ten tarif 2,20 za KW jsem myslel cenu doma:) proto nabíjím 90% doma.

Chytrolín co porovnává nabíjení doma v nočním tarifu a na cestě u rychlonabíječky.
Chjo...

---

ecotaxiolomouc.cz

Čez nemá žádný výhodný tarif mimo taxy ale to musíte jezdit jako drak:)) u ostatních taryfů musíte platit paušál a
to je totální nesmysl.Pokud by byl přenositelný na další měsíc bylo
by to fajn ale to by nesměl být čez opět vyčůraný. Pokud zaplacený
paušál v daný měsíc nevyčerpáte, tak propadne. Už to dost lidí je
krytyzovalo a chtěli aby účtovali za KW ale jak říkám vyčůraný čez.

Když se podíváte do Polska a na Slovensko, platíme u nabíječek polovinu...

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 1000 km

To jsou zase HOAXY tohle, asi neumíte hledat. ZSE Drive na Slovensku má DC za 10,53 Kč/kWh, Greenway 11,88 Kč/kWh. U nás ČEZ 7,5 Kč, E.ON 6 Kč, PRE 3,03 Kč. Proboha, nepiště už tyhle nesmysly!

Dobře, tak v průměru je to u nás za méně než polovinu. Při jednorázovém nabíjení PRE je to 100,- Kč za 30 minut, což je asi 4,50 Kč a u Eon neregistrovaný platí na DC 11,- Kč.

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 1000 km

Jojo, máme to tady hodně levné, nicméně je jasné, že do budoucna nás cena kolem 10 Kč za kWh nemine. Stačí se podívat do všech okolních zemí, jen u nás je to takhle levné..

Bavíme se tedy o tom samém. ČEZ má pro neregistrované rovněž cenu 9,50 Kč, tedy cizinec, který tudy projíždí nabíjí kolem 10,- Kč, což je do budoucna reálná cena nabíjení pro všechny.

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 1000 km

10 Kc za kWh je cena nafty pri spotrebe 5.5l nafty a 14.8KWh. To fakt nema smysl

Proč by to nemělo smysl? Copak to neděláte pro dobrý pocit? Nebo snad nedej Bože pro peníze? Ale fuj.

Teď vážně. Pokud si někdo pořizoval elektromobil proto, aby ušetřil, tak zjevně nikdy neslsyšel o životním cyklu výrobku. Elektromobil je dnes na začátku cyklu, má punc vyjímečnosti. A za ten pocit, že mám něco co ostatní nemají, se platí a né málo. Hodinky Rolex taky jen ukazují čas stejně jako Prim. A s přibližně stejnou přesností. Stojí set násobně. Proto nenadávejte, pořídili jste si hračku a to holt něco stojí. Po vás, inovátorech, průkopnících utrácející velké peníze za něco, co nedává přiliš velký smysl v poměru cena/výkon přijde mezera. A poté co vývoj technologie překoná tuto mezeru, přijou na řadu pragmatici, po nich jako poslední skeptici. Pokud ovšem se neukáže, že zvítězí vodík nebo jiný dosud neznámý způsob uchování energie.

Samozřejmě jak píšete, BEV je samo o sobě velký technologický posun vpřed a punc výjimečnosti má rovněž své.

Malý příklad, když si postavíte sebe nejlevnější model Niro a e-Niro (BEV) tak po 4 letech i při nájezdu 100 tis. km vyjde již levněji BEV při spočítání celkových nákladů na palivo, servis a údržbu, se započtením výhod parkování apod. To nepočítám, že e-Niro je podstatně lépe vybaveno, je tižší a výkonější.

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 1000 km

Ano, za určitých specifických podmínek může být ekonomicky výhodnější elektromobil. Předpokládá to domeček/garáž s tarifem, maximum jízd v rámci kapacity baterie, porovnávání musí být vůči novému autu apod a je poměrně složité odhadnout ceny ojeti EV za 4 roky, pokud dojde k zásadnímu posunu technologie.

Zásadně nová technologie se většinou rovná vyšší cena a prodej použitých BEV bude v zásadě stále podobný, ano jsou auta které si drží stále poměrně vysokou cenu delší dobu. Je potřeba vždy porovnávat porovnatelné, tedy velikost, vybavení, výkon atd. Je jisté že trend který vidíme bude pokračovat, tedy růst cen ICE (vše bude minimálně hybrid) a snižování cena/kapacita u BEV.
Chápu, že pro lidi, kteří si kupují auto kolem 100 tis. Kč a najedou 30 km denně bude v zásadě ještě velmi dlouho jakékoli BEV nesmysl.

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 1000 km

Ta poznámka ohledně odhadu ceny se spíše týkala toho, že pokud někdo objeví převratné články, které budou mít fantastickou kapacitu, neuvěřitelnou výdrž a budou zcela bezpečné, pak cena těch starých elektromobilů půjde logicky hodně dolů. Ale to je takové kdyby a na kdyby se nehraje.

Obrázek uživatele Marek_

Tak já najedu ročné kolem 30 tisíc, takže ekonomicky by mi to možná i smysl dalo. Záleželo by na modelu, ceně. Ale problém u mě je, že většina nabíjení by se odehrávala na veřejných nabiječkách a ješte k tomu polovina v DE, takže nevím-nevím.

Co jsem tak zběžně počítal, tak by mi EV ušetřil max. 1 KČ na km oproti spalovacímu autu a to jsem počítal stávající auto se spotřebou kolem 7,5. Pokud bych měl srovnat srovnatelné, třeba Niro a eNiro, tak by ten rozdíl byl ještě menší. Něco málo bych ušetřil na servise, ale i tak...

---

Lexus GS 450h Premium

Ty počty nerozporuji, jen to vaše auto je nějaké žravé. Já mám v SuperB 5,5 l/100km a jezdím tak kolem 140 (tachometr), pokud jedu cca 160 jsem na 6l.

Obrázek uživatele Marek_

Tak zase...je to benzín, 3,5 litr a cca. 345 koní výkon :-)

---

Lexus GS 450h Premium

Nemůžes tu cenu porovnávat napřímo. Musíš tam zahrnout nabíjení za levno / zdarma doma či na pracovišti.

Uz zase furt dokola. Ne nemuzu, nekdo nema moznost si ukrast elektrinu, nebo postavit se s sutem do garaze. A kdyz pojedu po dalnici z Karlovych varu do Ostravy, kolik garazi po ceste navstivim?

To si musí každý zvážit sám, doma nabíjím z 80% a za 2,20, venku za v průměru kolem 4 Kč (někdy tarif, někdy zdarma) a těch 260 kWh měsíčně je srandovní částka při nájezdů 2000 km/mes.

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 1000 km

Protože je živý prodej nafty a benzínu jako je to u nás.Tak proč by podporovali čistý vzduch.

Ne, protože bez dotace se nedá provozovat nabíječka levněji než za 10kč. Mezi námi, já bych to tak špatného businessu ani neinvestoval.

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 1000 km

Obrázek uživatele Jan Veselý

V USA je u nabíječky u obchoďáku dostatečnou hodnotou to, že funguje zároveň jako reklamní nosič.

To máte pravdu ale potom se nemají ohánět těma kecama o podpoře
čistoty vzduchu a ekologii. Buď to dělám pro to abych dostál slova
a podpořil ty kteří ekologii myslí vážně a nebo jen pro vlastní zisk.
Když EON měl cenu 3kč za KW bylo to v pořádku. Na stanicích se nabíjelo a věřím, že měli slušný zisk. Jen já jsem jim platil kolem
300,- měsíčne a pomohlo mi to. Od zdražení jsem u nich nenabíjel
vůbec, tak co je pro zisk lepší? nabíjet hodně za méně a nebo skoro
vůbec za hodně? To by měli ti jejich povedení manažeři vědět..

3 Kč za kWh je nerentabilní pro kohokoliv, k ceně za komoditu musíte je připočítat cenu za distribuci a v případě rychlo stanice je jistič vysoký, takže stálá platba také. Dotace sice berou, ale evidentně o nich nic nevíte, protože jednak se vyplácí až po ukončení projektu, tzn do té doby musí žadatel platit ze svého a za další je to jen spoluúčast, nikoliv 100% úhrady. Navíc dotace je na capexové náklady (najděte si ve slovníku), opex (najděte si ve slovníku) to opět nekryje, takže to platí ze svého každý subjekt. Tyhle zavádějící nesmysly v diskuzích škodí elektromobilitě a je jedno jestli jde o ČEZ, PRE, Eon nebo kohokoliv jiného. Buďme rádi, že staví stanice, jinak bychom neměli kde nabíjet. A že chtějí do budoucna zisk? To je snad jasné i malému dítěti, že jsou to obchodní společnosti a ze zákona je definice podnikání "Podnikáním rozumíme soustavnou samostatnou činnost určité osoby provozovanou za účelem dosažení zisku." PROSÍM ZAPOJTE TROCHU HLAVU :-)

3Kc je nerentabilni? Tak proc ja mam za 2.7 s DPH doma cenu i s distrubuci? EON nakupuje urcite pod korunu

další chytrolín:) buď jste dealer eon nebo ČEZ a nebo jste jeden z těch co cenu neřeší a elektromobil má pro to aby se vytahoval..
Budu dál nabíjet doma a nebo u PRE, MOL, Globus,Lidl jak to už dělám
3roky a v pohodě si vystačím i bez Čez a Eon. Podle toho jak tyto nabíječky po zdražejí zejí prázdnotou to tak asi neřeším sám.. Vy je
dál podporujte ale lidem kteří jezdí na benzín a naftu to neříkejte,
byl by jste jen středem posměchu:)

No je to pravda, zeji prazdnotou. 3kc je ale v pohode. Blby je tech 6 bez DPH za rychlonabijeni. Akorat asi mate dostatek casu, ze se vam vyplati jezdit k Lidlu.

To není pravda, lidl má rychlo nabíjení zdarma (např. Praha barandov)

no a jak to souvisi s tim co jsem napsal?

Aha, špatně jsem to pochopil.Jsem po obědě a asi mi to tlačí na mozek:)))

Taky mám kamaráda, který chce nabíjet jenom zadarmo, jinak ho to nezajímá.

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 1000 km

Neni to o tom nabíjet zdarma ale jezdit levněji než spalovákem.
Levnější provoz by měl být vykoupením nevýhod: jestli je v místě stojan,jesli je fungční nebo neobsazený, čas strávený u nabíječky,
prostě to co u spalováku odpadá. Když bude provoz stejně drahý tak
na elektro kašlu. Nepořizuju si elektro abych machroval při rozjezdu
na semaforu ale kvůli snížení nákladů.

Obrázek uživatele Marek_

Tak to se rovnou můžete vykašlat :-) Koukněte do DE nebo SK ať vidíte kam to směřuje. Provoz EV se pomalu ale jistě bude srovnávat s provozem spalováku. Samozřejmě, můžete nabíjet doma, případně jako nějaký žebrák nabíjet výhradně zdarma někde u obchoďáku, každého volba. Ale normální člověk, co se nechce nechat furt omezovat, tak prostě zastaví na dálnici a dobije za tu cenu co tam je, nebude špekulovat o tom, že kousek od dálnice je Lidl, kde nabije zdarma, to je absurdní představa :-)

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele Kuk

off
Dobrá přestřelka mezi šéfem Nikoly Trevorem Miltonem a Cathie Wood z Ark Invest vo tom že vodík i jejich byznys je bulšit což Trevor nevydejchal a vyzval bábu na přestřelku. To mi úplně uniklo. :))))
https://www.youtube.com/watch?v=LpLrxblsWZE&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=hg-0LAirZPk

Jak to dopadlo, měli už ten rozhovor? :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Michelin

To je skveke, ze zahustuji mesta kde uz DC nabijecky jsou a na jina okresni mesta, ktera zeji prazdnotou se dlabe, i kdyz jim clovek naserviruje hotove misto. :-(

---

Více než 170tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.


Nabíječky elektromobilů Circontrol10% sleva na produkty EVmotion