Spolu s elektromobily řady I.D. má uvedení nadcházející generace modelu Golf na trh pro koncern Volkswagen nejvyšší strategický význam. Auto se i nadále bude vyrábět ve Wolfsburgu.
Značka Volkswagen se společně se svými dodavateli v současnosti intenzivně připravuje na zahájení výroby nadcházející generace modelové řady Golf. Ralf Brandstätter, člen představenstva, zodpovědný za nákup, a Karlheinz Hell, vedoucí modelové řady, zdůraznili na akci „Golf 8 Supplier Summit“ ve Volkswagen Areně význam nové generace pro značku a výrobní závod Wolfsburg. Zároveň upozornili „komunitu Golfu“ na příležitosti a zodpovědnosti, které vyplývají z trvale udržitelného partnerství.
NEPŘEHLÉDNĚTE Osmá generace Volkswagen Golf: spotřeba pod 4 l/100 km
Výrobní závod Wolfsburg v současnosti vyrábí více než 2000 vozidel modelové řady Golf denně. Wolfsburg zůstane hlavním městem oblíbeného kompaktního vozu i v budoucnosti. Za 75 týdnů začne z montážní linky největšího závodu na výrobu automobilů v Evropě sjíždět osmá generace bestselleru v kompaktním segmentu.
Golf se prodává ve 108 zemích a od roku 1974 přesvědčil více než 34 milionů zákazníků. Celkové investice značky do nadcházející generace dosáhnou výše 1,8 miliardy eur. Brandstätter před 180 vrcholovými manažery 120 nejdůležitějších dodavatelů prohlásil:
„Uvedení nadcházející generace modelu Golf na trh má společně s modelovou řadou I.D. pro naši značku nejvyšší strategický význam.“ Po výběru dodavatelů byla nyní zahájena další fáze společné práce s dodavateli na zajištění stabilního náběhu výroby připravovaného modelu Golf. „Nacházíme se v rozhodující druhé polovině projektu,“ říká Brandstätter.
Volkswagen v rámci programu „Value Sourcing“ intenzivně začleňuje své partnery z dodavatelského průmyslu do procesu vývoje produktu již v jeho rané fázi. Dodavatelé v soutěžích konceptů během příslušného projektu vývoje vozidla přicházejí se svými vlastními nápady pro technická řešení.
Pro Volkswagen a dodavatele je podle Brandstättera pozitivní, že 80 % všech dodavatelů pro modelovou řadu Golf 8 již smluvně spolupracuje při výrobě aktuální generace modelu Golf. „Je to znamení velké vzájemné loajality, vzniká tím ještě větší důvěra a jistota plánování.“
Klíčovou roli ve vývoji budoucí generace modelové řady Golf hraje Karlheinz Hell, vedoucí největší modelové řady Compact, která dosáhla v roce 2017 celkového objemu výroby 3,4 milionu vozidel na celém světě. Hell zodpovídá u nové generace modelové řady Golf za optimální spolupráci všech odborných oddělení a dosažení stanovených cílů z hlediska zisku.
Stejně jako předchůdce bude i nadcházející Golf splňovat nejvyšší požadavky zákazníků na design, hospodárnost, emise CO2, komfort a spolehlivost. Hell k tomu říká:
„Budoucí Golf povede značku Volkswagen do éry zcela síťově propojených automobilů s rozšířenými funkcemi pro autonomní jízdu. Bude mít ještě širší a rozmanitější softwarové vybavení než dosud. Bude vždy online a díky svému digitálnímu panelu přístrojů a asistenčním systémům se stane měřítkem v oblastech konektivity a bezpečnosti.“
Vůbec nejvíc Golfů se prodává v Číně, považte.
Vůbec nejvíc Golfů se prodává v Číně, považte.
Podle mých informací je v celé ČR nový eGolf naprosto
Podle mých informací je v celé ČR nový eGolf naprosto nedostupné zboží. Skladem už není ani jeden kus. Všechno vám vždy naslibují, ale ve skutečnosti skutek utek.
Bohužel. Skladem v ČR jedině eGolf s 24 kWh baterkou.
Bohužel. Skladem v ČR jedině eGolf s 24 kWh baterkou. Aktuálně třeba k odebrání ihned formou dlouhodobého pronájmu nově tady https://www.trendpark.cz/. Což je docela fajn, protože člověk si pak může po 2-5 letech pořídit rovnou něco na úrovni 40 kWh a více. Do té doby užívat starší slabší koncernový elektromobil. Jo a jsou tam i eUPy.
V Americe je e-Golf těžce compliance auto a prodává se jen
V Americe je e-Golf těžce compliance auto a prodává se jen v 11 CARB státech USA. Dealer VW v Čikágu ho v životě neviděl na živo. Je to proto aby si VW nemusel kupovat ZEV kredity od Tesly, Nisanu nebo platit pokutu :))
VW pořád jede na vlně greenwashingu i když řinčí milionovejma prodejeme EV v daleké budoucnosti.
Toto řekli v roce 2015 a dosud se na tom nic nezměnilo
“The all-new 2015 Volkswagen e-Golf will be available only through participating VW dealerships in initial launch states including: California, Connecticut, Maine, Maryland, Massachusetts, New Jersey, New York, Oregon, Rhode Island, Vermont, Washington DC.”
Golf 8 ani Polo už prý nebude v dehtu, nejspíš to
Golf 8 ani Polo už prý nebude v dehtu, nejspíš to nahraděj hybridama a pár kouskama elektrik.
Tak už tu máme předsériovou verzi. VW ce činí. Už mají
Tak už tu máme předsériovou verzi. VW ce činí. Už mají dokonce sehnaného výtvarníka, aby mohl něco kreslit na slajdy. Tý jo. Chce to takové ty zvětšovací voči…
Tady máme odpověď, jak dalece bude VW prosazovat
Tady máme odpověď, jak dalece bude VW prosazovat elektromobilitu.
Aktuálně dělají 2.000 spalovacích Golfů denně a plánují zvýšení výroby z 35 na 70 eGolfů denně. Zvýšení podílu eGolfů na celkové výrobě Golfů z 1,75 na 3,5%). No a pilně chystají 8.spalovací generaci.
Z toho můžete lehce dovodit, kdy asi zkolabuje ta elektrická rozvodná síť a budou se muset přistavět ty mraky elektráren…..
Na svatýho Dyndy.
Masová elektroauta mají být až ta na specializovaném
Masová elektroauta mají být až ta na specializovaném podvozku I.D. v roce 2020.
Ale snad i pro ten nový Golf zavedou nějakou rychlejší montáž elektropohonu, aby v klasické kategorii také mohli něco dostupné prodávat, jinak bude Golf 8 jen o velmi složité a drahé instalaci funkcí smartfounů (které už dávno každý má v kapse) do vnitřností auta.
eGolf a eUp sa robia na tej istej linke s tými istými
eGolf a eUp sa robia na tej istej linke s tými istými taktami ako normalny Golf a Up. Normalne ide linka, golf, golf, golf, eGolf, golf,
Akú montáž más na mysli?
Díky za to srovnání. Plivu na celý VW i s vědomím toho,
Díky za to srovnání. Plivu na celý VW i s vědomím toho, že si za 15 let budu kupovat ojetinu jejich eauta.