CES 2019: Hyundai ukazuje chodící elektromobil pro záchranáře, chce individualizovaná vozidla

redakce - 09 Leden 2019

Hyundai představuje ve své expozici na CES 2019 strategii v oblastech elektrické mobility, konektivity a otevřených inovací, vedoucí k realizaci vize budoucí mobility.auto elektromobil Hyundai Elevate

Čtyřnohý Hyundai „Elevate“ podněcuje představivost a umožňuje cestování i v mimořádných podmínkách za hranicemi mobility, poskytované současnými vozidly
foto: Hyundai

Společnost Hyundaipředstavila na veletrhu CES 2019 svůj plán pro budoucí mobilitu. Vize značky Hyundai je založena na třech hlavních pilířích. Prvním z nich je pokrok v oblasti „otevřených inovací“. Dalšími významnými faktory jsou rovněž strategie společnosti, zaměřené na oblast elektrické mobility a získání globálního vedoucího postavení v oblasti síťově propojené mobility.

„Style Set Free“ je nový koncept individualizovaného designu vozidla značky Hyundai, který vychází z budoucího pokroku v oblasti autonomní jízdy a umožňuje uživatelům kompletně individualizovat a vylepšovat prostředí pro cestování tak, aby vyhovovalo jejich životnímu stylu.

Hyundai využije data, vytvářená chytrými vozidly, ke spuštění otevřeného „ekosystému“, který umožní realizovat řadu subsystémů na základě informačních a komunikačních technologií. Vznikne tak strukturovaný tok veřejných dat, přenášených mezi vozidly a prostředím, v němž jsou vozidla provozována. Tím se vytvoří optimální podmínky pro široké uplatnění síťově propojených vozidel, a ještě více upevní vedoucí postavení značky Hyundai v oblasti budoucí mobility.

Hyundai urychlil tento ambiciózní proces v uplynulém roce investicemi do více než 30 slibných společností, jakými byly například WayRay nebo Perceptive Automata.

Hyundai v rámci svého plánu „otevřených inovací“ odhalil na veletrhu CES 2019 stylistický koncept a prototyp chodicího automobilu Hyundai „Elevate“. Tento inovativní koncept změní běžné vnímání automobilové mobility, protože je mimo jiné schopen překonávat i dosud neprůchodný terén pomocí čtyř velmi obratně pohyblivých nohou.

Hyundai také představil svůj budoucí plán pro zvyšování konkurenceschopnosti v technologiích umělé inteligence založením specializovaných výzkumných center a uzavíráním partnerství se společnostmi na celém světě.

„Hyundai bude díky svému technologickému pokroku specializovaným výrobcem automobilů pro životní styl založený na budoucí mobilitě a individualizovatelný pro každého zákazníka,“ řekl Albert Biermann, prezident a vedoucí divize výzkumu a vývoje koncernu Hyundai Motor Group. „Koncept ‚Design Your Own World‘ je odpovědí značky Hyundai na otázku, jak umožnit zákazníkům, aby si vytvořili prostředí uvnitř vozidla přesně podle svých představ.“

„Style Set Free“: individualizované elektromobily pro každého

Hyundai je přesvědčen o tom, že individualizovaná vozidla nebudou v éře autonomní jízdy luxusem, nýbrž nezbytností, odpovídající životnímu stylu zákazníků. Z tohoto přesvědčení vychází i koncept „Style Set Free“, jehož smyslem je individualizovat prostor uvnitř vozidla pro každého zákazníka. Tento koncept dává zákazníkům svobodu při výběru výchozího softwaru a hardwaru pro jejich vozidla a možnost průběžné aktualizace v závislosti na specifických potřebách.

Hyundai v rámci své aktualizované strategie v oblasti elektrické mobility představí elektromobily zkonstruované na nové, specializované platformě E-GMP. Cílem je uspokojit nejrůznější individuální požadavky zákazníků. Aktuálně vyvíjená platforma zahrnuje poprvé na světě technologii pohonu integrovaného do nápravy IDA (Integrated Drive Axle), která umožní ještě tišší a stabilnější jízdu.

„Modely elektromobilů se specifickou konstrukcí nabídnou individualizovatelné funkce, které umožní řidičům měnit prostor a uspořádání vozidla ještě efektivněji než u vozidel, odvozených z platformy pro tradiční pohon se spalovacím motorem,“ řekl Wonhong Cho, výkonný viceprezident divize pro zákazníky a marketing ve společnosti Hyundai Motor.

„Hyundai Motor se nejmodernějším designérským konceptem ‚Style Set Free‘ snaží poskytnout zcela nové zážitky spotřebitelům s různými životními styly a individuálními požadavky, a to nad rámec samotné technologie autonomní jízdy.“

Globální vůdčí postavení v oblasti síťově propojených vozidel

Auto již není izolovaným, jednoúčelovým strojem, a proto bere Hyundai v úvahu i skutečnost, že existují proměnné požadavky, které nelze předvídat. Hyundai je přesvědčen o tom, že konektivita by měla být využívána v každém automobilu, aby si každý řidič mohl užívat bezpečný a komfortní automobilový životní styl. Hyundai detailně naplánoval zákaznicky orientovaná řešení, která mohou pozitivně ovlivnit jejich životní styly prostřednictvím technologií, zaměřených na automobilovou konektivitu.

Přínosy inovativních technologií síťově propojených automobilů jsou zjevné. Hyundai sbíráním zettabytů dat z celého světa dokáže pro zákazníky vylepšovat zážitky z cestování a zajišťovat jim bezpečnost upozorňováním na stav vozovky a povětrnostní podmínky v reálném čase.

Technologie značky Hyundai pro síťově propojené automobily nabídne zákazníkům v budoucnosti rozsáhlou vnější konektivitu. Otevřená platforma umožní začlenit i nápady třetích stran pro ještě lepší využívání veřejně dostupných dat vozidel, poskytovaných značkou Hyundai.

„Naším cílem je mít 10 milionů aktivních uživatelů konektivity na celém světě a využívat technologii síťově propojených automobilů na globálním trhu ve všech segmentech vozidel už do začátku roku 2022,“ řekl Jungsik Suh, viceprezident divize informačních a komunikačních technologií ve společnosti Hyundai Motor Group.

Hyundai na CES 2019

Hyundai na CES 2019
foto: Hyundai

„Hyundai nejenže usiluje o to stát se globální jedničkou mezi poskytovateli síťově propojených automobilů, ale také poskytovat služby pro síťově propojené automobily, které překonávají aktuální nabídku služeb, a to prostřednictvím otevřené platformy, jež ztělesňuje náš koncept ‚přesahující konektivity‘.“

Rozšiřování aktivit v oblasti „otevřených inovací“

Hyundai bude i nadále strategicky investovat do projektů v oblasti umělé inteligence, rozvíjet spolupráci s třetími stranami a aktivně podporovat startupy, které sdílejí vizi společnosti. Cílem těchto aktivit je poskytovat zákazníkům ještě více komfortních a bezpečnostních funkcí, které vycházejí vstříc jejich požadavkům.

Základní infrastrukturu síťově propojeného automobilu značky Hyundai mohou vynikající inovátoři z různých oborů přeměňovat rozmanitými způsoby. Hyundai CRADLE společně se startupy hledá revoluční inovace s cílem realizovat příslušnou vizi budoucí mobility. Skvělým příkladem těchto snah je partnerství se společností WayRay, zaměřené na vývoj navigačních systémů s rozšířenou realitou.

Hyundai CRADLE představuje na veletrhu CES 2019 zcela nový koncept vozidla, který kombinuje výkonnou robotiku a techniku elektrického pohonu, aby dopravil cestující i na místa, kam se dosud žádné vozidlo nedostalo.

Čtyřnohý Hyundai „Elevate“ od základu změní definici hranic a vnímání automobilové mobility. Jeho čtyři velmi obratné a pohyblivé nohy lze využívat způsoby přesahující veškerou představivost. Hyundai tak zakládá novou kategorii vozidel UMV (Ultimate Mobility Vehicle) pro maximální mobilitu.

Hyundai v rámci své ambice využívat vyspělé technologie s umělou inteligencí a rozšiřovat svou globální síť pro výzkum umělé inteligence založil výzkumnou laboratoř AI Research Lab (AIR Lab) v Koreji a výzkumné centrum AI Research Center (AIR Center) v USA jako specializované organizace zaměřené na výzkum a vývoj umělé inteligence. Obě pracoviště se zabývají výzkumem umělé inteligence v oblastech počítačového vidění a strojového učení, což jsou zásadní prvky pro další vývoj technologií pro autonomní jízdu a robotiku.

Hyundai se snaží zvyšovat konkurenceschopnost svých technologií umělé inteligence také prostřednictvím partnerství s perspektivními akademickými institucemi a startupy na celém světě.

Hyundai nedávno podepsal smlouvu o spolupráci v oblastech výzkumu a vývoje s univerzitou Seoul National University a v roce 2019 zahájí plnohodnotný provoz s učícími se technologiemi pro automatickou detekci a odpovídání na otázky s využíváním videí.

Společnost také usiluje o rozšiřování své sítě partnerství s dalšími nejrůznějšími organizacemi, mezi něž patří Technion v Izraeli, DeepGlint v Číně a mnoho výzkumných institutů a laboratoří v USA a Číně, zaměřených na vývoj nové generace technologií s umělou inteligencí, které lze využívat v automobilovém průmyslu a dalších oblastech.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Náhodou pánové, mě to přijde jako hodně zajímavý koncept. Je to zase něco nového, něco na co nejsme zvyklí. Já poslední dobou celkem Korejcům fandím, jelikož za poslední dobu přišly s opravdovými exkluzivitami, nemyslíte?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tohle sem proste neslo nedat.
To je snad april tenhle clanek.

www idnes cz/auto/zpravodajstvi/elektromobil-nabijeni-jan-zima-bloger-blog.A190104_121713_automoto_fdv

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jeden extrém je diskuse na idnesu, kde všichni tvrdí, že ev jsou khovnu a druhý extrém je tady, kde si zase všichni myslí, že ev zcela nahradí spalováky. Ani jedno není správně.

Kdyby tu jezdilo tolik aut co před 20 lety nebo kdybych žil na vesnici, tak mi je asi ukradený na co se jezdí. Jenže v současnosti, kdy je aut tolik, že většinu jízdy tvoří popojíždění v kolonách, se mi opravdu nechodí venku dobře a nerad bych skončil s rakovinou plic v pětatřiceti, proto ta podpora EV.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Před 20 lety byly ulice plné Tater Avií V3S Trabantů Wartburgů Ikarusů a dnes je to horší??? Pamatuju dokonce dobu,kdy jsme museli utéct ze Řep,protože sídliště bylo zablokované na konci prázdnin vracejícími se DDR dvoutaktními kolonami a bylo nedýchatelno. Dnes ticho,klid,kouř maximálně ze zanedbaného starého dieselu při akceleraci s očouzeným nárazníkem...

Obrázek uživatele Radovan

Stoupněte si ke křižovatce a plnými doušky do plic i uší vychutnávejte nosem a ušima tu spalovací idylku.....

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 69 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 27 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obrázek uživatele ozana

Nahradí, je to jen otázka času.

---

Jezdím na proud, najeto 85 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 88 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dyť to říkám :-). Tady si všichni myslí, že nahradí. Na Idnesu si všichni myslí že za pár let vyšumí. Já si myslím, že elektromobily nahradí spalováky pouze v někteých odvětví. Tam, kde to bude mít ekologický a ekonomický smysl.

Obrázek uživatele ozana

Ale to mohou být prakticky všechny odvětví.

---

Jezdím na proud, najeto 85 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 88 tisíc km.

Obrázek uživatele Radovan

Už to dávno začalo. Jen si toho spalovací fanatici nevšimli. Že indoktrinují už svoje děti elektrikou https://www.detskaauticka.cz/Detska-vozitka/. Nebo jste viděli, aby malá děcka jezdila spalovacími autíčky? :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 69 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 27 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ale viděli,malé děti jezdí spalovacími autíčky v Praze Radotíně na motokárové dráze,která je hned vedle motokárové dráhy pro dospělé.Mají docela napilno.Celý den včetně víkendů.

Obrázek uživatele ozana

Nic co by někdo koupil dítěti domů.

---

Jezdím na proud, najeto 85 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 88 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nějaký další argument? O kupování domů nebyla řeč...dnes jsou shopy plné benzínových minibike a miničtyřkolek,to tedy taky nikdo nekupuje?

Obrázek uživatele ozana

To kupují jen blázni, kteří chtějí vychovat nové závodníky.
Musí se o to starat dospělý. Elektro zvládne větší dítě samo.

---

Jezdím na proud, najeto 85 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 88 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak jasněééé,je dobré hned všechny urážet a nazývat blázny ty,kdo se věnují dětem,opravují s nimi například staré mopedy a nenechají je sedět ve virtuálním světě u počítačů.Vím co to je opravit elektromobil,mám jeden starší,má svůj facebook,vím taky,co dokáže opravit moje dítě. Čumte si laskavě do svých nevymáchaných úst.

Obrázek uživatele Radovan

Dítě od peřinky fetující benzín, oleje, výfukové plyny a konzumující kravál. Nu což, časem přijde puberta a možná změní víru. Třeba začne chodit pěšky.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 69 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 27 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilKariéra EVC GroupBUS2BUSNabíječky elektromobilů Circontrol