Alza prodává český elektroskútr Čezeta, objednala elektrotahače Tesla Semi

Jan Horčík - 01 Březen 2018

Internetový obchod Alza.cz zahájil prodej legendární motorky Čezeta. Její elektrickou verzi nabízí internetový prodejce exkluzivně jako jediný e-shop v České republice a na Slovensku. Čezeta elektroskútr Alza.cz

Internetový obchod Alza.cz se v poslední době stále více angažuje v oblasti elektromobility.
foto: Alza.cz

Zájemci mohou retro-elektroskútr Čezeta 506 pořídit na Alza.cz od 332 992 Kč. Vedle toho firma plánuje i postupnou elektrifikaci vozového parku – po testování elektrododávky Voltia eNV200 Maxi objednala 4 kusy revolučních tahačů Tesla Semi.

„Šedesát let od výroby prvního modelu Čezeta jsme se rozhodli podpořit tuto kultovní značku i v další etapě její existence. Jde o první ryze český sériově vyráběný elektroskútr. Má kompletně české patenty i většinu komponentů a věříme, že kromě užitných vlastností to budou také zajímavé sběratelské kousky,“ říká ředitel expanze a facility Alza.cz Jan Moudřík a dodává: „K dispozici bude i jeden z prvních vyrobených kusů, dá se tedy očekávat, že jeho hodnota v čase zásadně poroste.“

Elektrický skútr Čezeta 506, dříve známý pod přezdívkou „prase“, bude skladem ve dvou barevných 
i cenových variantách. Žlutý vyjde na 332 992 Kč, za limitovanou bílou verzi dá zákazník o 90 tisíc více.

Oba modely mají pod kapotou výkonný elektromotor pro maximální rychlost 123 km/h a dojezd až 150 km (resp. 90km/h a dojezd 100 km v případě levnější verze) na jedno nabití. Zájemci si mohou novinku prohlédnout již teď na showroomu v Praze 7 – Holešovicích nebo také prostřednictvím YouTube kanálu AlzaPower.

Po pilotním testování elektrododávky Voltia pro rozvoz zboží plánuje Alza.cz v příštích letech nahradit veškerá firemní vozidla za elektromobily v čele s revolučními trucky od Tesly. Ty by měly do budoucna synchronizovat centrální sklady v ČR, Slovensku, Maďarsku s dalšími v Evropě. Už teď přitom vozový park firmy rozšířila elektrická Kia Soul EV.

Alza.cz také nedávno získala členství v tuzemské Asociaci pro elektromobilitu. Spolu s ní teď například prosazuje vytváření dobíjecích míst z lamp veřejného osvětlení a pro majitele zásuvek s napětím 400 voltů vyvíjí i vlastní nabíječku. Cílem je, aby měl český zákazník možnosti instalace domácí nabíječky v nízké cenové hladině, což na trhu zatím chybí.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

Zajímavý kolik pamětníků si stěžovalo, že tomu prase nikdy neříkali ani to neslyšeli :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele sy35

Zkus někoho ročník 1945, kdo na tom osobně jezdil - ano, přezdívka prase se používala.

---

Prius II

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tím to není, prase se tomu říkalo jen v některých regionech (nejspíš v těch blízko výrobního závodu) a ne v celém Československu.

Obrázek uživatele Kuk

Můj strejda ročník ´32 ho měl a dost vyprávěl o tom jakej to byl krám, ale nikdy tomu prase neřek.
Když jsem byl malej tak sem si s ním hrál jako s plastovou hračkou. Myslím že byl zelenej.
http://www.starehracky.estranky.cz/img/mid/875/chronotechna---skutr-cezeta-s-krabici.jpg

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

V 60tých letech jsem v tom jel v provedení se zadní krbou a zajímavý, nikdy jsem na to nezapomněl, přestože jsem to viděl jen dvakrát. Jak tomu tenkrát otec říkal už nevím, ale v mnoha knížkách a dokumentech se tomu říkalo prase.

Tady je obrázek
https://www.cezetmania.info/obsah/trikolky-a-ostatni-37.html

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 50 tis. km

V nasich koncinach (jihozapad) se verzi s korbou rikalo rikša. Ale pojizdne jsem to nevidel, jen jako vrak nekde ve stodole. Podle pametniku se to pry dalo celkem snadno prevratit, kdyz sofer riznul zatacku.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele ozana

Měl to děda z matčiny strany, ale pamatuju si už jen takové torzo ležící vedle boudy pro psa.

---

Jezdím na proud, najeto 90 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 93 tisíc km.

Obrázek uživatele Jan Horčík

To provedení s korbou si dnes lze prohlédnout právě v sídle Čezeta s.r.o. v Mirošovicích.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Díky za info, to bych se rád podíval!

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 50 tis. km

Obrázek uživatele Kuk

Za chvili tam nabídnou i Falcon 9 a budou mít i cenovku se slevou :)))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

:D:D:D:D
Slyšíš pozemšťane? Falcon 9 jenom za 3 999 000 Kč, rozumíš?!

Se jenom divím že tam ještě nenabízí elektrickou škodovku.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Myslíte tu jitrnici vižn XYZ :-) ?

Obrázek uživatele Kuk

Z prospektu "Pohon napájený energií"
Té neuvěřitelný co všechno jsou v tom marketingu schopný zplodit za banality :)))
Té už jak z Tv Nova - A voda zmrzla :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Akorát ti blbci tam nechali Typ1, takže až přijedete ke stanici s pevnýma kabelama, tak bez redukce si nenabijete. :-(

Obrázek uživatele Radovan

Podle těch fotek to tak fakt vypadá. Tak to je pecka. Sami Němci protlačí Mennekes jako evropský standard proti Type1 a CHAdeMO a následně do svých vozidel sami montují Type1. Svět se zbláznil :-))))

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 77 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 32 tis. km (46 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Typ2 není protlačen proti Typ1. Typ1 není vhodný pro evropské rozvody, jelikož tady máme obvykle 3 fáze a Typ1 neumožňuje více fází než jednu. Kdyby Typ1 měl možnost 3 fází, tak Typ2 by neměl význam.
Se zbytkem souhlasím. Sice chápu, že v motorce není potřeba vícefázových měničů, ale konektor měli nechat na Typ2. Stejně jako to udělal Nissan u nového Leafa.

velmi výstižně popsáno

Obrázek uživatele Radovan

Vím o omezeních Type1, ale když pak vyleze eGolf a eUP s 3,6 kW palubní nabíječku, tak si opět klepete na čelo a říkáte - a ten Mennekes je tu tedy proč? Nicméně po tomhle kousku od BMW se taky můžeme dočkat v dalších motocyklech klasické prodlužovačky...... :-)

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 77 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 32 tis. km (46 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zrovna u skutru, ktery z "rychlonabijeni" prakticky neprofituje, by rozhrani "prodluzovacka" davalo smysl - neni treba vozit kabel s "nadorem" a pomerne velkym nabijecim konektorem, ktery zabere tolik mista, co prilba.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Radovan

Tak o tom žádná, že na motorce se místem plýtvat nemá. Problém je, že pokud to nebude mít Mennekes, tak to bude muset mít sebou ještě redukce, protože Mennekes je prostě evropský standard. Stejně tak jako s tou zástrčkou prodlužka systém, protože ani s tou nenabije. Třeba já jsem s obyčejnou zásuvkou nenabil Iona v Prátru ve Vídni už v srpnu 2014. 4 Parkovací domy po čtyřech podlačích, na každém po 12 zásuvkách Mennekes u 12 stání spolu s jedním ovládacím stojanem. Běžná zásuvka žádná. A dnes máme březen 2018-

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 77 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 32 tis. km (46 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No nevím ten kdo si může dovolit teslu s,x,3 tak si ji koupí třeba v německu a máto vyhodněji a ten track to samé.
Ale co nevadí, jen ty jejich nabíjecí kabely které nejsou nijak zvlašt vyjimečné mi příjdou dosti drahé.

Já začínám Alze fandit. A to i přes trvalou nechuť k tomu nablblýmu zelenými mužíčkovi. Ale co, většině manažerů s mozkem dítěte se to líbí. A oni jsou ti co jsou při penězích. Neboť většina z nich maká výhradně pro peníze.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Alza a TESLA Semi?? no tak to je rachot, to by chtělo někde otestovat český asfalt :)))

cák tadle sranda stojí soudruzi? :)))))

alza.cz/tesla-semi-truck-d5222987.htm

Měli by hned přidat do nabídky Volkswagen I.D. Vizzion

---

ecotaxiolomouc.cz

Už by se v té Alze měli zklidnit. Neberu jim jejich snahu prodávat EV, ale mají v nabídce na stránkách mnohem více aut a motorek, které nejsou skladem, proti tomu co si opravdu můžete ten den odvést.
Kolik už prodali Tesel? Nula. Přesto nabízí model 3 a mají u něj i cenovku. Spoustu čínských vehiklů co si tady nikdo nekoupí a korunují to Teslou Semi. Fakt už si myslím, že tam něco hulí, hlavně když vidím videa dvou přisprostlých blbečků co jedou Teslou na sraz a zpátky na elektrokoloběžce. Tu si asi každý hned koupí.

---

ecotaxiolomouc.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A víte kolik lidí jako vy dostali na svoje stránky jenom díky tomu, že to mají zalistované v eshopu? Stálo je to pár minut práce ale přístupů na stránky budou mít stovky a o to jim jde, aby se o nich mluvilo, nejlépe ještě pozitivně. Na Mall.cz nebo CZC.cz nic takového nenajdete, nikde se o nich v této souvislosti nemluví. O Alze už vidím alespoň pátý článek a to je lepší PR než kdyby dali jednu Teslu do soutěže zdarma.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilveletrh e-SalonNabíječky elektromobilů Circontrol