Volkswagen jedná o odškodnění pro české zákazníky za kauzu Dieselgate

Společnost SAFE DIESEL zahájila se skupinou Volkswagen jednání o odškodnění svých klientů poškozených kauzou Dieselgate.

Společnost SAFE DIESEL pro své klienty požaduje odškodné ve výši 220 000 Kč, tedy stejnou částku, jakou byli odškodněni poškození zákazníci v USA.
foto: Volkswagen

Německá automobilka Volkswagen oznámila dohodu o vyrovnání s německými majiteli vozů dotčených kauzou Dieselgate. Společnost SAFE DIESEL, zastupující 6 500 zákazníků Volkswagen v ČR, v reakci na to vítá skutečnost, že koncern Volkswagen začne odškodňovat i evropské spotřebitele poškozené kauzou Dieselgate.

SAFE DIESEL předpokládá, že Volkswagen odškodní i české zákazníky. Proto už společnost zahájila se skupinou Volkswagen jednání o odškodnění svých klientů.

V Německu koncern Volkswagen odškodní pouze ty zákazníky, kteří se připojili k žalobě. V Česku se zatím o svůj nárok přihlásil jen zlomek majitelů z celkového počtu 165 000 dotčených vozů.

Registrace nároku v ČR je v současnosti stále možná prostřednictvím webových stránek safediesel.cz. Společnost SAFE DIESEL pro své klienty požaduje odškodné ve výši 220 000 Kč, tedy stejnou částku, jakou byli odškodněni poškození zákazníci v .

tisková zpáva

31 Comments on “Volkswagen jedná o odškodnění pro české zákazníky za kauzu Dieselgate”

  1. Je hezké odškodnit ty, co kupovali rakovinomety, ale co my
    Je hezké odškodnit ty, co kupovali rakovinomety, ale co my ostatní, co jsme museli jejich nadprodukci dýchat?
    Mně se líbí trest pro VW á la USA. VW v Americe je donucen po dýzlgejt investovat do nabíjecí sítě, namísto placení pokuty. Jen za první půlrok 2019 do července nainstaloval 484 nabíjecích míst s více než 2.000 nabíjecími stojany. Což by je taky donutilo druhotně vyrábět elektriky a reálně je prodávat. Ne parkovat za halou, jako ID3, či ukazovat v powerpointu, jako ID4.
    Jinak v článku je hezká fotka řešení parkoviště a pomalého nabíjení pro 12 aut. Pomalé nabíječky do 22 kW výkonu, tedy 400V 32A, předpokládám i online úpravy jejich výkonu podle počtu nabíjených aut a rezervovaného příkonu.
    https://techcrunch.com/2019/06/11/charging-an-electric-car-in-america-is-about-to-get-a-little-less-painful/

  2. Smutný je, že se plive na VW a neplní to nikdo a to co VW
    Smutný je, že se plive na VW a neplní to nikdo a to co VW dělali všichni, samozřejmě za podvod si zaslouží trest, jen je smutné, že někdo je exemplárně trestá a další dvacet třicet kolem tiše šoupe nohama, protože kdyby měli jen máslo na hlavě…
    A do toho se nahnalo spousta „příživníků“, co se na tom snaží jen profitovat na vlně vznostné filosofie ochrana spotřebitele…
    nakonec si stejně klidně jezdí těmi auty dál…a nějaká ekologie?…o tom se popovídá u soudu, slzičky ukápně…srdíčko do dlaně.. a jakmile bude vyplaceno odškodné…hurá dostal jsem na ten křáp ještě slevu, mám zaplacenou naftu na xy…

    1. stejně o nic nejde, jde jen o defacto vyšší zdanění
      stejně o nic nejde, jde jen o defacto vyšší zdanění lidí, přírodě to nepomůže vůbec, protože lidi na přírodu nemají téměř vliv a nám také… nám hlavně škodí BIO paliva, která jsou vysoce karcinogenní .. malinké částice, co nedokáže tělo odbourat, tedy opět EU

      Aspoň Čína a Indie se snaží nás zachránit, když nás západ likviduje:
      „NASA Says Earth Is Greener Today Than 20 Years Ago Thanks To China, India“
      is.gd/UJjiYX

      1. A proč se vlastně přidává biopalivo do nafty ? Aby se
        A proč se vlastně přidává biopalivo do nafty ? Aby se ušetřila nafta ? To znamená, že když je ve 100 litrech nafty 7 litrů MĚŘO, že se ušetří 7 litrů nafty ? Jenže : Aby se vyrobilo z řepky 7 litrů MĚŘO, musí jet traktor pole poorat, zasít, vláčit, sklidit, odvést a přitom se spotřebovává nafta a traktor čoudí. No a pak ještě další energie na zpracování atd… Má to vůbec nějaký smysl ? Nebo není to nakonec ještě horší ?

        1. 1) aby se zlikvidovalo zemědělství v EU (půda je
          1) aby se zlikvidovalo zemědělství v EU (půda je likvidována pesticidy, stejně tak včely a soběstačnost)
          2) aby se likvidovali lidi
          3) aby se likvidovaly motory
          4) aby se vzalo více peněz chudým a přerozdělilo se korporacím

          už chápeš? 🙂
          bod 4 je vlastně bod na prvním místě, to je hlavní důvod jako každý zákon EU

            1. jo, Babiš v tom má jako korporace pochopitelně prsty, jako
              jo, Babiš v tom má jako korporace pochopitelně prsty, jako vždy korporace ovládající EU, bohužel vše legálně a pochopitelně.

              Dotace by prostě měly dostávat jen malé firmy…. ale ještě lépe zrušit, aby tu peníze zůstaly pro důchodce, vzdělávání či jiné důležité věci ne na cyklostezky či dálnice, které staví také západní korporace

        2. Aby se plnil papírový požadavek, reálně nás ta trachtace
          Aby se plnil papírový požadavek, reálně nás ta trachtace energeticky stojí víc, než kolik získáváme. Cílek to zajímavě rozebírá v knize Nejistý plamen

          A ještě to má důvod – ekologisticky bylo rozhodnuto, že je to je ekologické

          Jinak viz Jenja – likviduje to docela hezky skoro veškerá pryžová těsnění, membrány a palivové hadičky, zejména na starších autech

      2. To jakože tu burešovu řepku stále musíme pěstovat a
        To jakože tu burešovu řepku stále musíme pěstovat a přidávat do nafty, když ostatní od toho ustupují? Tedy hnusná EU asi tohle diktuje jenom v ČR? Lidé na přítodu mají negativní vliv od té doby, co existuje „civilizace“. Hlavně svojí nenažraností a leností. Příroda tu bude i bez nás, když ji zdevastujeme úplně.

    1. Možná by stačilo těm poškozeným lidem zapůjčit EV na
      Možná by stačilo těm poškozeným lidem zapůjčit EV na měsíc. Návrat z EV do naftového vozu je nezapomenutelný a nepopsatelný zážitek. Ten pocit ranního startu studeného klapajícího motoru. Pár lidí by se naftového vozu ráda a rychle zbavila a konvertovala k EV. 🙂
      Já občas stojím na parkovišti a poslouchám ty zvláštní zvuky různých motorů. Docela si to užívám, protože generace které přijdou po nás, už to nepoznají, tak jako my dnes neznáme ve městech smrad koní a splašky na ulicích.

    2. Vidíš, to já bych zrovna bral. Ale to by se v první řadě
      Vidíš, to já bych zrovna bral. Ale to by se v první řadě musel ID3 prodávat a musela by to být sleva nad rámec toho, co vyjednám u dealera. A spokojil bych se i zajímavou slevou na eGolfa. A v mém případě dokonce stačilo poslat slušný omluvný dopis a ne pomalu výhrůžku, že když se nedostavím s autem do servisu, nebude splňovat normy a nemusí projít technickou.

Napsat komentář