Volkswagen začal v Česku předprodej elektromobilu Volkswagen ID.7. Dlouho očekávané auto začíná na ceně 1 569 900 Kč.
Zatím je v předprodeji verze Pro. Ta nabízí mimo jiné kapacitu baterie 77 kWh, head-Up displej s funkcí rozšířené reality, prodlouženou záruku 3 roky/90 000 km, nabíjení 11 kW/170 kW, 19″ kola, tepelné čerpadlo, vyhřívané čelní sklo a dojezd až 618 km kombinovaných WLTP. Max. výkon činí 210 kW s oficiální průměrnou spotřebouz 14,2/100 km.
SOUVISEJÍCÍ: Elektromobil Volkswagen ID.7 nabízí dojezd až 700 km díky skvělé aerodynamice
Maximální rychlost je omezena 180 km/h. Auto má rozvor 2 971 mm, délku 4 961 mm a šířku 1 862 mm. Utáhne až 1 000 kg brzděného přívěsu. Asistenční systémy, jakým je např. Travel Assist se sdílenými daty, převezmou v případě potřeby řízení modelu ID.7 v příčném i podélném směru. Systém Travel Assist umožňuje od rychlosti jízdy 90 km/h na dálnicích s více jízdními pruhy asistovanou změnu jízdního pruhu.
Řidič musí na celý proces pouze dohlížet – ID.7 tak významně usnadňuje řízení. A platí to i pro parkování, které ID.7 zvládá různými způsoby zcela automaticky. Jedním z nich je zaparkování pomocí paměťové funkce na vzdálenost až 50 metrů. Řidič přitom může sedět buď za volantem, nebo na parkovací manévr dohlížet zvenku prostřednictvím aplikace v chytrém telefonu.
zdroj: tisková zpráva
V Německu cena začíná v přepočtu na 1 396 000Kč, bravo, český VW si opět „mastí kapsy“. Fakt logika, ve státě kde jsou poloviční až třetinové platy oproti Německu se nastaví ceny o 200 000Kč dráž… 🙂
Musíš to mít o 200 tisíc dražší, aby to Němec mohl mít o 200 tisíc levnější. To jsi do teď nepochopil, proč je EU?
V Cesku je tradicne vse drazsi, tak proc by mel delat VW vyjimku. Narod, ktery si tolik fandi, radi celemu svetu a nedokaze si doma udelat poradek je vsem jen na legraci. Stejne jako ta slavna CZK, se kterou se zase spekuluje a blbecci si to radi zaplati.
Hnusný čínský design, maximálka jak ze šedesátých let, omezení přívěsu jak pro městské přibližovadlo, cena za passata v provedení holobyt naprosto mimo a k tomu bonus v podobě malého dojezdu a postávání na nabíjecích stanicích.
Ztěží nalézt lepší příklad rozkladu evropského automobilového průmyslu pod tlakem progresivistických vlád.
Tohle snad ani nejde kritizovat, tomu se lze jen smát.
trosku drahe
Trošlu drahé, ošklivé, pomalé, slabé, a otravné. Být to pes, soucitně ho utratím.
off
Už i petroheadi si chodí pro rozumy k expertům přes baterky a elektrický pohon. :)))
https://youtu.be/r1BBNJDnkTQ?si=vIcOTD0PK5Q5s1PI
off
Dlouholeté vystavení znečištění ovzduší zvyšuje riziko rozvoje demence. Hlavně pak znečištění z lesních požárů a z prachu ze zemědělské činnosti.
Dementia risk grows with increased exposure to air pollution, study finds
https://www.latimes.com/world-nation/story/2023-08-29/dementia-risk-grows-with-increased-exposure-to-air-pollution
Nejvetsi riziko demence predstavuje domaci chov ovci, domaci vyroba pelet na topeni, uskladnovani nafty v zemni nadrzi, jizda v LandCruiseru, obhajovani rusacke valky na Ukrajine a psani nesmyslu na hybridu. Takova kombinace je zarucena cesta k demenci.
off
V americe populární výrobce aku sekaček Greenworks předvedl ucelenou řadů aku skůtrů, elektrokol, koloběžky, minibuginy a dokonce dvousedadlové UTV s korbičkou na 250 kg a tažným na 226 kg. Kromně kolobrndy s 24V baterkou je to na akumulátory 60V a 80V. U nás se taky prodává jejich zahradní vercajk.
https://electrek.co/2023/09/07/greenworks-unveils-new-e-bikes-go-karts-and-e-utv-that-run-on-power-tool-batteries/
Konkurenční ego (také dostupný u nás) předvedl taky eletrickýho skůtra do terénu na aku baterie do nářadí.
https://electrek.co/2023/08/29/ego-electric-motorcycle-that-runs-on-power-tool-batteries/
Jak dopadne frontalni stret mezi autem s 5 hvezdickou a -5 hvezdickou. Trabant vs. VW. V Trabantu vsichni exitus a ve VW osetreni v nemocnici.
apps-cloud.n-tv.de/img/24383734-1694196881000/16-9/750/cc9639cc4bb4ec8d2c92c6c59ef8e7ed.jpg
Tohle je přesně důvod proč jsem nikdy nesedl do toho carsharingovýho žutýho přibližovadla Revolt co se kdysi půjčovalo v Praze, když jsem v reálu uviděl co to je za skořápku. Pasivní bezpečnost -10 hvězdiček. Brrr.
Pasivní bezpečnost je u mně naprosto na 1. místě u každýho auta co si kupuju, teprve pak řeším zbytek.
jj, Vykuk, zes.rany strachem od sklepa az na pusu. Idealni adept na koupi zkratomrdky….
Říká majitel zašitý prdele co má vývod do pytlíku aneb když závidíš i to pitomý sraní. :)))
V tráboši 3 mrtví.
https://www.focus.de/panorama/welt/frontalzusammenstoss-drei-tote-bei-horror-unfall-in-der-naehe-von-leipzig_id_204074139.html
Koukám na nadpis na mobilu a ten milion byl zalomen a všiml jsem si jen těch 569 900. Si řikám chvilku hele co se to děje? Pak kouknu znova a už jen: aha, vše po starém.
77 kW baterie na 5m auto?
Vypadá to, že 77kWh bude základ a časem přibude verze Pro S s 86kWh baterií a dojezdem 700 km.
Zoufalý VW dinosaur si myslí že tedle sedan ho zachrání. No v době kdy frčej hlavně SUV a všechny jejich elektrická SUV (iD4, iD5, iD6) co už dávno maj na trhu se moc neprodávaj je to jejich poslední stéblo kterého se chtěj chytnout. Navíc nejprodávanější auto v Evropě vůbec je letos Tesla Y a to je, světe div se, zase SUV. :)))
Hodně štěstí.