Volkswagen ID.7: cena elektromobilu v Česku začíná na 1 569 900 Kč

Volkswagen začal v Česku předprodej elektromobilu Volkswagen ID.7. Dlouho očekávané auto začíná na ceně 1 569 900 Kč.

Zatím je v předprodeji verze Pro. Ta nabízí mimo jiné kapacitu baterie 77 kWh, head-Up displej s funkcí rozšířené reality, prodlouženou záruku 3 roky/90 000 km, nabíjení 11 kW/170 kW, 19″ kola, tepelné čerpadlo, vyhřívané čelní sklo a dojezd až 618 km kombinovaných WLTP. Max. výkon činí 210 kW s oficiální průměrnou spotřebouz 14,2/100 km.

SOUVISEJÍCÍ: Elektromobil Volkswagen ID.7 nabízí dojezd až 700 km díky skvělé aerodynamice

Maximální rychlost je omezena 180 km/h. Auto má rozvor 2 971 mm, délku 4 961 mm a šířku 1 862 mm. Utáhne až 1 000 kg brzděného přívěsu. Asistenční systémy, jakým je např. Travel Assist se sdílenými daty, převezmou v případě potřeby řízení modelu ID.7 v příčném i podélném směru. Systém Travel Assist umožňuje od rychlosti jízdy 90 km/h na dálnicích s více jízdními pruhy asistovanou změnu jízdního pruhu.

Řidič musí na celý proces pouze dohlížet – ID.7 tak významně usnadňuje řízení. A platí to i pro parkování, které ID.7 zvládá různými způsoby zcela automaticky. Jedním z nich je zaparkování pomocí paměťové funkce na vzdálenost až 50 metrů. Řidič přitom může sedět buď za volantem, nebo na parkovací manévr dohlížet zvenku prostřednictvím aplikace v chytrém telefonu.

zdroj: tisková zpráva

20 Comments on “Volkswagen ID.7: cena elektromobilu v Česku začíná na 1 569 900 Kč”

  1. Hnusný čínský design, maximálka jak ze šedesátých let, omezení přívěsu jak pro městské přibližovadlo, cena za passata v provedení holobyt naprosto mimo a k tomu bonus v podobě malého dojezdu a postávání na nabíjecích stanicích.

    Ztěží nalézt lepší příklad rozkladu evropského automobilového průmyslu pod tlakem progresivistických vlád.

    Tohle snad ani nejde kritizovat, tomu se lze jen smát.

  2. off
    V americe populární výrobce aku sekaček Greenworks předvedl ucelenou řadů aku skůtrů, elektrokol, koloběžky, minibuginy a dokonce dvousedadlové UTV s korbičkou na 250 kg a tažným na 226 kg. Kromně kolobrndy s 24V baterkou je to na akumulátory 60V a 80V. U nás se taky prodává jejich zahradní vercajk.

    https://electrek.co/2023/09/07/greenworks-unveils-new-e-bikes-go-karts-and-e-utv-that-run-on-power-tool-batteries/

    1. Tohle je přesně důvod proč jsem nikdy nesedl do toho carsharingovýho žutýho přibližovadla Revolt co se kdysi půjčovalo v Praze, když jsem v reálu uviděl co to je za skořápku. Pasivní bezpečnost -10 hvězdiček. Brrr.
      Pasivní bezpečnost je u mně naprosto na 1. místě u každýho auta co si kupuju, teprve pak řeším zbytek.

  3. Zoufalý VW dinosaur si myslí že tedle sedan ho zachrání. No v době kdy frčej hlavně SUV a všechny jejich elektrická SUV (iD4, iD5, iD6) co už dávno maj na trhu se moc neprodávaj je to jejich poslední stéblo kterého se chtěj chytnout. Navíc nejprodávanější auto v Evropě vůbec je letos Tesla Y a to je, světe div se, zase SUV. :)))
    Hodně štěstí.

Napsat komentář