Toyota spustila předprodej užitkového modelu Proace Max, včetně elektromobilu

Toyota zahájila v České republice předprodej svého dosud největšího užitkového modelu Proace Max. Vozidlo o délce 5,4 až 6,36 metru pojme 10 až 17 m3 nákladu. K dispozici bude ve verzi se spalovacím motorem i jako elektromobil. Po provedení VAN se na trhu postupně objeví i jako šasi, platforma a valník. První vozy dorazí na podzim letošního roku.

Toyota Proace Max využívá dieselový motor o objemu 2,2 litru s výkonem 90 až 135 kW. K dispozici je manuální šestistupňová převodovka nebo osmistupňový automat.

Již v základní výbavě Active bude vůz vybavený asistentem rozpoznávajícím únavu řidiče, rozpoznáváním dopravních značek nebo zadní parkovací kamerou. Verze Comfort pak přidá hlídání mrtvého úhlu či Full LED světlomety. V paketu Executive jsou v nabídce přední vyhřívaná sedadla a čelní sklo, odpružené sedadlo řidiče nebo alternátor 220 V.

Infotainment zahrnuje desetipalcový displej s Apple CarPlay nebo Android Auto a navigací Tom Tom v paketu Multimedia pro výbavu Active či standardem ve výbavě Comfort. Základní multimediální systém má uhlopříčku 5″, Bluetooth a zobrazuje obraz z parkovací kamery. Pro paket Multimedia či verzi Comfort je k dispozici 7″ digitální přístrojový štít. Třímístné verze mají skládací odkládací stolek.

Ceny začínají na 815 000 Kč bez DPH. Předprodejní cena nejpoptávanější verze Proace Max 2.2 D-4D (140 k), 6stupňová man. Převodovka, L3H2 Active s paketem Multimedia a zadními dveřmi otevíratelnými do 270° byla stanovena na 1 010 000 Kč bez DPH.

zdroj: tisková zpráva

5 Comments on “Toyota spustila předprodej užitkového modelu Proace Max, včetně elektromobilu”

  1. Pokus o závodní off-road sérii elektromobilů Extreme E po třech letech končí fiaskem pro technologickou zaostalost elektromobilů a s tím související nezájem veřejnosti.
    Projekt této série, který navazoval na vznik ztrátové a otravné Formule E, tak předznamenává i její osud.

    1. pro Runnču…. Motosport mě nezajímá a ani jsem nevěděl, že něco takového se jezdí…
      Ze zvědavosti jsem hledal co to BYLO, když už to teda podle tebe skončilo. A koukám že se další závod jede za 10 dní a dokonce jim na stránkách běží odpočet do startu.🤔
      Ale i kdyby to vážně končilo – prostě si budeš muset počkat na nový a lepší cirkus z Číny… Západ je pozadu a zkrátka na to nemá, podobně jako už neumí uspořádat autosalon. Na rozdíl od Číny…
      Buď spokojen – brzdění a klacky pod kola vám nesou ovoce 🤪😑

    2. Bohuzel uz od detstvi si kazdy spojuje rychlou jizdu s obrovskym ramusem. Staci videt male deti jak pomyslne jedou autem. Prskaji, brumlaji a pisti. Kdyz pak vidi tichou jizdu EV jsou z toho vykolejeny. Je to podobny efekt jako u strilecek. Bez ramusu to neni ono. Dovedete si predstavit nejaky akcni film s honickou aut bez kvileni motoru a strelbu ze zbrani ktere nevydavaji zvuky?
      Mozna by pro takove detinske predstavy vas odpurcu EV meli instalovat generator ramusu do EV. Pak byste drzeli snad hubu.

Napsat komentář