Sdílení aut Anytime mění barvy a přidává 200 dalších hybridů

Služba na sdílení aut Anytime Carsharing rozšíří svou flotilu v České republice. Ke stovce provozovaných vozů Toyota Yaris Hybrid přidá dalších 200.

Anytime je jedním z největších poskytovatelů sdílení vozidel na světě. V České republice plánuje v příštích letech investovat až 30 milionů eur. Firma se také stala členem asociace Českého Carsharingu.
foto: Anytime

Anytime Carsharing vstoupila na český trh koncem letošního dubna. Od té doby si její aplikaci pro sdílení aut v Praze stáhlo a nainstalovalo téměř 60 000 uživatelů, což je na místní poměry výrazný úspěch. Aplikace navíc získala vysoké průměrné hodnocení, které se pohybuje kolem 4,5/5.

„Obyvatelé Prahy a okolí si naši službu velmi rychle oblíbili. Proto jsme se rozhodli nabídku vozů ztrojnásobit. Tím rozšiřujeme své zázemí pro ještě kvalitnější službu a sjednocujeme vizuální styl, aby se s námi lidé i v zahraničí cítili jako doma. Navíc do konce září přidáváme 40 minut zdarma ke každé nové registraci,“ říká ředitel firmy Milan Beutl.

Novým logem a barvami se již postupně vybavují vozy v ulicích. Logo je čistě typografické a vizuál je moderní, světlý a svěží. Základem je tyrkysová barva odkazující na neon velkých měst a schéma pravoúhlých tvarů evokujících ulice a pocit dynamiky. Rebranding se týká celé komunikace služby, tedy nejen polepů aut, ale i aplikace, webu i marketingu.

Ceny začínají od 1,99 Kč za minutu použití auta, km jsou zahrnuté v ceně. Stejně jako benzín, mytí, dálniční známka i pojištění vozu. Součástí je bezplatné parkování v modrých a fialových zónách v Praze. Platba se uskuteční automaticky po ukončení pronájmu z připojené platební karty. Kromě ceny za minutu uživatel nic dalšího neplatí.

Zájemce o využití služby stáhne bezplatnou aplikaci Anytime Carsharing CZ z Apple Store nebo Google Play a provede on-line registraci, která trvá do 15 minut. Cesty pak může podnikat po celé ČR a auto nakonec nechá kdekoli po Praze. Všechny vozy jsou vybavené automatickou převodovkou a parkovací kamerou.

tisková zpráva

10 Comments on “Sdílení aut Anytime mění barvy a přidává 200 dalších hybridů”

  1. Pužívám a zatím celkem bez problémů. Na 1- Např. včera
    Pužívám a zatím celkem bez problémů. Na 1- Např. včera jsem to využil jako invalidní vozík, protže mám berle, na levé noze ortézu a bolí mi s ní mačkat spojku, což hybrid s automatem řeší. Cenová politika není vyloženě špatná. Včera z Anděla na Zahradní město za 120kč. No otázkou je kolik by stál třeba Uber. Kdo to budete zkoušet doporučuji spěchat při vracení pomalu. Pokud člověk nevypne zapalování, udělá X fotek auta (v mém případě typicky X=6) a zmáčkne vrátit, tak aplikace zahlásí, že se musí vypnout zapalování a fotky jsou fuč. U hybrydu, start stop systému a zapalování na tlačítko se na to zapomene raz dva. Ale možná už toto chování vyřešil nějaký update, stalo se mi to napoprvé a už si dávám pozor. Aplikace na všechny kroky upozorňuje, ale znáte to, běží vám čas.. Kdo by chtěl vyzkoušet tak můj promo kód M9FABR 20minut pro vás, 20minut pro mě 😉

    1. podle mne těžko, jelikož ty nové co nakoupí již v
      podle mne těžko, jelikož ty nové co nakoupí již v zonách budou mít parkování za peníze. Šlo na celou Prahu a rok přihlásit auta objednaná do konce dubna a to byla ta první stovka, ta má nyní celou Prahu zatím zdarma. Pochybuji, že by vyjednali s Prahou vyjímku nebo mají extra smlouvu na všechny zóny i na další auta.

      1. Tak ono je celkem jedno, jestli za to platí, nebo je to
        Tak ono je celkem jedno, jestli za to platí, nebo je to zdarma. Rezidenti, kteří mají problém s parkováním budou frflat tak jako tak. Z toho parkování už město mohlo docela dost vytěžit, tak je možná na čase stavět i parkoviště, jak P+R pro dojížděče, tak v některých místech i pro rezidenty. Ostatně soudím, že chybí PR kolem Veleslavína, v Bubenči. No hodilo by se více míst kolem všech příjezdů do Prahy, snad vyjma Letňan, ikdyž i tam nebývá dost místa. Jsou chvíle, kdy někam autem musím, rád bych ho pak odložil a zbytek cesty do práce jel MHD, ale většinou jsou všechna dosažitelná PR plná. Sdílené auto tyhle věci řeší, jen bohužel po ránu zatím nebývá na dosah. Osvědčila se mi kombinace dojet na sdíleném kole ke sdílenému autu.

        1. tak ono to sdílení je spíše určené pro Pražské a tam
          tak ono to sdílení je spíše určené pro Pražské a tam spíše může pomoci, jelikož kdo auto potřebuje jen občas, tak když si jej nekoupí tak nezaplní další místo. 300 auto může používat klidně 100 tis lidí co tím, že si auto nekoupí tak místu jen pomohou. Pro mimopražské nějaké sdílené nemá prakticky smysl. Snad jen když by někdo kdo jezdí do Prahy třeba vlakem si chtěl přivést větší nákup až k nádraží a netahat se s tím přes půl města.

Napsat komentář