Elektromobilita proniká do všech koutů. Policejní elektromobily už jsou stálicí, nově budou mít hasiči v Los Angeles také požární vůz na elektřinu.
foto: Rosenbauer
Los Angeles City Fire Department (LAFD) neboli „Požární oddělení města Los Angeles“ si jako první v Severní Americe objednalo od rakouské společnosti Rosenbauer nový elektrický požární vůz nazvaný CFT (Concept Fire Truck).
Rakouská firma jej nedávno přivezla na předváděcí tour po USA a zdá se, že se elektromobil na mnohé požárníky zapůsobil. Auto je vybaveno 350kW elektromotorem a 100kWh baterií. To je dost na dvě hodiny provozu.
Pokud je potřeba, aby auto sloužilo déle, není to problém – k dispozici je 200kW range extender. Auto bude dodáno do konce letošního roku a během roku 2021 proběhne testovací provoz.
Zachranařský elektromobil pro prostředi s nízkým obsahem
Zachranařský elektromobil pro prostředi s nízkým obsahem kyslíku
Merkur tunnelvoertuig brandweer Ziegler
https://www.youtube.com/watch?v=J_R4zMT4yiY
Lidi s tučnejma knírama, to ještě existuje?!?
Lidi s tučnejma knírama, to ještě existuje?!?
To byl typický L.A. mexikánec.
To byl typický L.A. mexikánec.
OT. Vysokých cen akcií se musí využít.
Tesla oznámila
OT. Vysokých cen akcií se musí využít.
Tesla oznámila úpis nových akcií v hodnotě 2,3 miliard dolarů, akcie oslabují
https://www.fio.cz/zpravodajstvi/zpravy-z-burzy/235141-tesla-oznamila-upis-novych-akcii-v-hodnote-2-3-miliard-dolaru-akcie-oslabuji
Pěkné.
Nízké těžiště bude při rychlejší jízdě
Pěkné.
Nízké těžiště bude při rychlejší jízdě dost znát.
Hlavní bude, jak je vyřešeno chlazení baterií motoru a odolnost veškeré elektroniky ve vysokých teplotách, např. lesní požáry. Asi bude ještě dost upraveno.
Také by se hodilo natáčení zadních kol, aby se mohl dostat přes stísněnější místa.
Baterie by to chtělo větší. Když všechno ve voze je na elektřinu, doba nasazení by moc dlouhá nebyla. Cisterna do něj na místě může vodu přečerpat na místě, ale nabíjení, to bude horší.
Řekněme si to jednoduše. V okolí L.A. se to lesy moc
Řekněme si to jednoduše. V okolí L.A. se to lesy moc nehemží.
Ale jinak – vždycky mne pobaví požár, kolem něhož dělají kravál, dým a smrad spalovací vozidla hasičů, policistů a sanitek.
Přitom všichni by samozřejmě mohli mít elektrovozidla a rozvod elektřiny je u nás – s výjimkou opravdu hlubokého lesa – všude. Takže stačí, aby se mohli hasiči dle zákona v případě nutné potřeby připíchnout na nejbližší rozvaděč či trafačku a není co řešit. Mají nekonečně energie.
OFF:Nemecky ministr dopravy protezuje H2 kde to jen jde. Ted
OFF:Nemecky ministr dopravy protezuje H2 kde to jen jde. Ted se ukazalo, ze jeho nova partnerka sefuje lobbysticke firme NOW GmbH ktera protlacuje H2 technologii. A ausgerechnet tato firma ma koordinovat nabijeci strategii pro EV. Jako v Cezkem kocourkove.
Těm lidem nejde o ekologii, ale o prachy.
Druhá strana
Těm lidem nejde o ekologii, ale o prachy.
Druhá strana tábora jsou lidé, kteřím jde jen rádoby o ekologii a je jim jedno, že tím zabijou celý průmysl a uvrhnout svět do recese.
No a pak je poslední tábor, který prezentuje vodík jako palivo budoucnosti. Přitom nikdo neumí nějak rozumně zajistit výrobu a distribuci vodíku.
Jakej průmysl zabijou?
Jakej průmysl zabijou?