Nový Mitsubishi Colt staví na úspěchu šesti předchozích generací v srdci segmentu B, který je pro Evropu klíčový. K dispozici je také jako hybrid.
Na město zaměřený vnější design zcela nového Mitsubishi Colt je možné ještě vylepšit v závislosti na stupni výbavy: INFORM, INVITE, INTENSE a INSTYLE.
Prostřednictvím jednoduše postavené nabídky výbav lze decentně změnit výsledný vnější charakter vozu, například pomocí různých barev vnějších prvků vozu (zrcátek, bočních lišt, spoileru a ochranného krytu nárazníku), resp. provedení kol (15″ ocelová kola a 16 nebo 17″ litá kola).
V interiéru nabízené stylistické prvky propůjčují kabině specifický charakter prostřednictvím různých materiálů vylepšujících vzhled a atmosféru. Agilní přístup k designu nového Mitsubishi Colt jde ruku v ruce s digitálním prostředím na palubě vozu, za nímž stojí systém SDA (se 7″ nebo 9,3″ displejem) a digitální přístrojový štít (7″ nebo 10″).
Pohony
Nový Mitsubishi Colt přináší nejnovější technologie pohonu a nabízí několik možností výběru v souladu s potřebami náročného evropského segmentu malých vozů – zejména ve smyslu jízdních vlastností a hospodárnosti provozu.
- 1,0 MPI: Benzínový tříválec s vícebodovým vstřikováním a pětistupňovou manuální převodovkou. Výkon: 65 k, emise CO2: 119-122 g/km
- 1,0 MPI-T: Přeplňovaný benzínový tříválec s vícebodovým vstřikováním a šestistupňovou manuální převodovkou. Výkon: 90 k, emise CO2: 118-121 g/km.
- 1,6 Hybrid (HEV): Benzínový motor se dvěma elektromotory a baterií o kapacitě 1,2 kWh v kombinaci s automatickou převodovkou podporující více režimů. Systémový výkon: 145 k, emise CO2: 93-101 g/km.
Záruky
Nová generace Mitsubishi Colt se podobně jako na další vozidla z modelové nabídky této značky vztahují tyto výhody:
- Pětiletá tovární záruka (s omezením na 100 000 km)
- Dvanáctiletá záruka proti prorezivění karoserie
- Osmiletá záruka na baterii systému pohonu a zachování její kapacity (s omezením na 160 000 km)
- Až 15letá asistenční služba (Asistenční paket Mitsubishi Motors)
Cena hybridní verze začíná v Česku na 559 960 Kč za výbavu Invite.
zdroj: tisková zpráva
Čína zaznamenala meziměsíční (prosinec-leden) pokles prodejů EV skoro 40%, což je dvojnásobek, než o kolik kles celý trh. Výrobci přiznávají očekávané ochlazení domácí poptávky a přicházející odbytové problémy pro rok 2024. Prý více spoléhají na export. To teda nevím kam chtějí exportovat, když prodeje EV padají naprosto všude.
A co takhle, zmínit meziměsíční pokles prosinec – leden z minulých let??….(Byl, nebyl, čísla)
Ale to asi ne, že… Radši tady budeš vrtět psem – ,,elektromobilita končí halelůja“….😜
Pokud si po přečtení nabyl dojmu, že podstata mého sdělení leží v v poklesu mezi prosincem a lednem, tak si to raději přečti znova a pořádně.
No máš tam pěkné logické záseky.
Samozřejmě, že propad je větší než trh, protože narozdíl od zbytku trhu zde došlo ke změně logicky vedoucí k přesunu poptávky na prosinec kvůli dalšímu snížení dotací ($2600 -> $1800 + snížení max. ceny auta). Naopak mě hlava nebere, proč si to prostě ty lidi nenaplánují všechno na prosinec a proč jich tolik čeká na leden.
Číslo +79 % leden-leden si samozřejmě vynechal, jak jinak. Že jsi tu nebyl třeba v prosinci 2022 a nehlásil, jak moc propadly prodeje spalováků listopad-prosinec v Německu. Asi stejně hodnostná informace.
A co má export společného s EV, to už je chyba, kterou bych ani od tebe neočekával. Nenapadlo tě kouknout se třeba na loňský export (cca 1M EV + 4M ne EV)?
Tvoje teorie správná z hlediska přesunu uzavřených prodejů na prosinec, jenomže to proběhlo i minulý rok. Tudíž srovnávat možné je. A jak v prosinci, tak v lednu se jedná o výrazné zpomalení.
S exportem ti bohužel nerozumím. Samozřejmě, že exportují, ale pokles poptávky v exportních destinacích je očividný a zasáhne i tento export.
Jestli chceš tvrdit, že trh EV výrazně nezpomaluje, a to včetně čínského, jsi opačného názoru, než všechny zdroje, které čtu.
Tak pánové, jeden z vás nemá pravdu…
Buďto je leden 2024 o 79% lepší než leden 2023 jak píše Ježek, nebo se jedná o ,,výrazné zpomalení“ jak píše Runner…
Nechci říct komu z vás věřím, jen naznačím, že Runner to není.😃😆
Tvrdíš, že nemají kam exportovat, protože EV nikdo nechce a nebereš v úvahu, že loňský export byl 80 % neEV.
Zpomalení je samozřejmé. I v tomto podle tebe drasticky slabém lednu byl podíl EV 30 %, tak si asi dokážeš spočítat sám, že nemůžou do nekonečna růst o 50 % ročně a hlavně ani nechtějí. Jejich původní cíl byl 40 % v roce 2030, toho dosáhnou i kdyby teď zrušili veškeré výhody.
Cina ekonomicky upada celkove, posledni 2 roky je Cina tlacena kupredu jen dotacema statnich podniku a umelou poptavkou, Cina samotna vesmes nema ani poradnou stredni tridu, sluzby, tedy motor ekonomiky u nich maj jen okolo 5%, totalne jim pada nemovitostni trh a zazivaj vesmes to co si zazili Amici v 2008-9, takze nejaky pad prodeju Ev je ciste dusledek tamni politiky ktera se riti dolu jak hozenej sutr
nehlede na to ze byli ohlasene dalsi poklesy cen baterii a spousta zakazniku ted z nizsich skupin nechce utracet za neco co jim behem mesice muze na cene klesnout o dalsich 10%
dalsim faktorem bylo ze Cinska vlda prestala tlacit ve „statnich“ medich kampan na obnovu vozoveho parku, koncem prosince proste prastali tlacit reklamy na Cinska auta
Cina komplet stopla veskere subvence v Africe, a staci jeden jedinej pohled na Cinske indexy a je jasne ze jsou totalne v prdeli, pada jim ekonomika, jsou v deflaci, zacinaj vladne zasahovat do kapitaloveho trhu ….jako zakazat shortovani Cinskych titulu je marnej pokus 😀 a snazi se stahovat veskerej kapital Cinskych firem zpet do Ciny
takze vsechno nakonec muze bejt uplne jinak nez se zda a nejaky propad prodeju Ev je zcela zbytecne resit, protoze
a tech skoro 40% je veskutecnosti 36,9%, tvoje pocty to je jak pocty padlejch rusaku, „v tom letadle zarvalo 40 zajatcu z Ukrainy, ale byli prevlceny do Ruskejch uniforem vysadkaru“ takze score Ukraina -40 Rusko -3 piloti, ale to se jeste nevi jestli to taky nebyli zajatci a jen z nedostatku Ruskych pilotu se nabidli ze to odpilotujou do gulagu sami 😀