Nový Mitsubishi Colt přichází do Česka

Nový Mitsubishi Colt staví na úspěchu šesti předchozích generací v srdci segmentu B, který je pro Evropu klíčový. K dispozici je také jako hybrid.

Na město zaměřený vnější design zcela nového Mitsubishi Colt je možné ještě vylepšit v závislosti na stupni výbavy: INFORM, INVITE, INTENSE a INSTYLE.

Prostřednictvím jednoduše postavené nabídky výbav lze decentně změnit výsledný vnější charakter vozu, například pomocí různých barev vnějších prvků vozu (zrcátek, bočních lišt, spoileru a ochranného krytu nárazníku), resp. provedení kol (15″ ocelová kola a 16 nebo 17″ litá kola).

Nový Mitsubishi Colt

V interiéru nabízené stylistické prvky propůjčují kabině specifický charakter prostřednictvím různých materiálů vylepšujících vzhled a atmosféru. Agilní přístup k designu nového Mitsubishi Colt jde ruku v ruce s digitálním prostředím na palubě vozu, za nímž stojí systém SDA (se 7″ nebo 9,3″ displejem) a digitální přístrojový štít (7″ nebo 10″).

Pohony

Nový Mitsubishi Colt přináší nejnovější technologie pohonu a nabízí několik možností výběru v souladu s potřebami náročného evropského segmentu malých vozů – zejména ve smyslu jízdních vlastností a hospodárnosti provozu.

  • 1,0 MPI: Benzínový tříválec s vícebodovým vstřikováním a pětistupňovou manuální převodovkou. Výkon: 65 k, emise CO2: 119-122 g/km
  • 1,0 MPI-T: Přeplňovaný benzínový tříválec s vícebodovým vstřikováním a šestistupňovou manuální převodovkou. Výkon: 90 k, emise CO2: 118-121 g/km.
  • 1,6 Hybrid (HEV): Benzínový motor se dvěma elektromotory a baterií o kapacitě 1,2 kWh v kombinaci s automatickou převodovkou podporující více režimů. Systémový výkon: 145 k, emise CO2: 93-101 g/km.
Nový Mitsubishi Colt

Záruky

Nová generace Mitsubishi Colt se podobně jako na další vozidla z modelové nabídky této značky vztahují tyto výhody:

  • Pětiletá tovární záruka (s omezením na 100 000 km)
  • Dvanáctiletá záruka proti prorezivění karoserie
  • Osmiletá záruka na baterii systému pohonu a zachování její kapacity (s omezením na 160 000 km)
  • Až 15letá asistenční služba (Asistenční paket Mitsubishi Motors)

Cena hybridní verze začíná v Česku na 559 960 Kč za výbavu Invite.

Nový Mitsubishi Colt
Nový Mitsubishi Colt
Nový Mitsubishi Colt

zdroj: tisková zpráva

8 Comments on “Nový Mitsubishi Colt přichází do Česka”

  1. Čína zaznamenala meziměsíční (prosinec-leden) pokles prodejů EV skoro 40%, což je dvojnásobek, než o kolik kles celý trh. Výrobci přiznávají očekávané ochlazení domácí poptávky a přicházející odbytové problémy pro rok 2024. Prý více spoléhají na export. To teda nevím kam chtějí exportovat, když prodeje EV padají naprosto všude.

        1. No máš tam pěkné logické záseky.
          Samozřejmě, že propad je větší než trh, protože narozdíl od zbytku trhu zde došlo ke změně logicky vedoucí k přesunu poptávky na prosinec kvůli dalšímu snížení dotací ($2600 -> $1800 + snížení max. ceny auta). Naopak mě hlava nebere, proč si to prostě ty lidi nenaplánují všechno na prosinec a proč jich tolik čeká na leden.
          Číslo +79 % leden-leden si samozřejmě vynechal, jak jinak. Že jsi tu nebyl třeba v prosinci 2022 a nehlásil, jak moc propadly prodeje spalováků listopad-prosinec v Německu. Asi stejně hodnostná informace.
          A co má export společného s EV, to už je chyba, kterou bych ani od tebe neočekával. Nenapadlo tě kouknout se třeba na loňský export (cca 1M EV + 4M ne EV)?

          1. Tvoje teorie správná z hlediska přesunu uzavřených prodejů na prosinec, jenomže to proběhlo i minulý rok. Tudíž srovnávat možné je. A jak v prosinci, tak v lednu se jedná o výrazné zpomalení.
            S exportem ti bohužel nerozumím. Samozřejmě, že exportují, ale pokles poptávky v exportních destinacích je očividný a zasáhne i tento export.

            Jestli chceš tvrdit, že trh EV výrazně nezpomaluje, a to včetně čínského, jsi opačného názoru, než všechny zdroje, které čtu.

            1. Tvrdíš, že nemají kam exportovat, protože EV nikdo nechce a nebereš v úvahu, že loňský export byl 80 % neEV.
              Zpomalení je samozřejmé. I v tomto podle tebe drasticky slabém lednu byl podíl EV 30 %, tak si asi dokážeš spočítat sám, že nemůžou do nekonečna růst o 50 % ročně a hlavně ani nechtějí. Jejich původní cíl byl 40 % v roce 2030, toho dosáhnou i kdyby teď zrušili veškeré výhody.

    1. Cina ekonomicky upada celkove, posledni 2 roky je Cina tlacena kupredu jen dotacema statnich podniku a umelou poptavkou, Cina samotna vesmes nema ani poradnou stredni tridu, sluzby, tedy motor ekonomiky u nich maj jen okolo 5%, totalne jim pada nemovitostni trh a zazivaj vesmes to co si zazili Amici v 2008-9, takze nejaky pad prodeju Ev je ciste dusledek tamni politiky ktera se riti dolu jak hozenej sutr

      nehlede na to ze byli ohlasene dalsi poklesy cen baterii a spousta zakazniku ted z nizsich skupin nechce utracet za neco co jim behem mesice muze na cene klesnout o dalsich 10%

      dalsim faktorem bylo ze Cinska vlda prestala tlacit ve „statnich“ medich kampan na obnovu vozoveho parku, koncem prosince proste prastali tlacit reklamy na Cinska auta

      Cina komplet stopla veskere subvence v Africe, a staci jeden jedinej pohled na Cinske indexy a je jasne ze jsou totalne v prdeli, pada jim ekonomika, jsou v deflaci, zacinaj vladne zasahovat do kapitaloveho trhu ….jako zakazat shortovani Cinskych titulu je marnej pokus 😀 a snazi se stahovat veskerej kapital Cinskych firem zpet do Ciny

      takze vsechno nakonec muze bejt uplne jinak nez se zda a nejaky propad prodeju Ev je zcela zbytecne resit, protoze

      a tech skoro 40% je veskutecnosti 36,9%, tvoje pocty to je jak pocty padlejch rusaku, „v tom letadle zarvalo 40 zajatcu z Ukrainy, ale byli prevlceny do Ruskejch uniforem vysadkaru“ takze score Ukraina -40 Rusko -3 piloti, ale to se jeste nevi jestli to taky nebyli zajatci a jen z nedostatku Ruskych pilotu se nabidli ze to odpilotujou do gulagu sami 😀

Napsat komentář