Nový MG ZS Hybrid+ jde do prodeje

Značka MG na českém trhu spouští prodeje a objednávky zcela nového MG ZS Hybrid+. Podle značky jde o jednu z nejlepších nabídek v segmentu B-SUV.

Nový model staví na skvělém prodejním úspěchu současného MG ZS, které je v letošním roce (prodeje 1-10/2024) podle značky MG nejprodávanějším dováženým vozem v segmentu B-SUV (2 280 prodaných vozů).

Bohatá výbava nového MG ZS zahrnuje přední i zadní LED světla, infotainment s 12,3palcovým HD displejem s navigací a online aplikacemi, digitální sedmipalcový přístrojový panel, zadní parkovací senzory s kamerou, automatické přední světlomety, stěrače se snímačem deště a bezklíčové zamykání a odemykání.

Ke standardní výbavě patří také systém MG Pilot, který obsahuje širokou škálu bezpečnostních a jízdních asistenčních technologií, k nimž se řadí adaptivní tempomat, aktivní nouzové brzdění s detekcí chodců a cyklistů, asistent udržování jízdního pruhu, výstraha při opuštění jízdního pruhu, upozornění na vozy přijíždějící z boku při couvání, sledování mrtvého úhlu, varování před kolizí vpředu a asistent pro jízdu v koloně.

Výkonný, a zároveň úsporný hybridní pohon označený HYBRID+ zahrnuje benzínový motor o výkonu 102 koní a obsahu 1,5 litru s trakčním motorem o výkonu 136 koní s nejvyšším točivým momentem 250 Nm.

Kombinovaný výkon hybridního pohonu je skvělých 197 koní. Tato kombinace zajišťuje kultivovanou jízdu při vynikajícím výkonu, kdy lze zrychlení z 0 na 100 km/h umí nové ZS dosáhnout za pouhých 8,7 sekundy.

Maximalizace elektrifikovaného pohonu Hybrid+ přináší výrazné zvýšení jízdního komfortu a nížení hlučnosti. Vysokonapěťová baterie s kapacitou 1,83 kWh se dobíjí pomocí vysoce účinného 45kW generátoru, a nabízí tedy potenciál výrazné úspory provozních nákladů.

„Nové MG ZS Hybrid+ nabízí výjimečné jízdní vlastnosti a skvělý poměr cena/výkon v kategorii B-SUV, přičemž obsahuje výbavu a technologie usnadňující každodenní provoz. Tento model má zcela nový atraktivní design a kabina je díky novému interiéru mnohem větší a komfortnější. Jsme si jistí, že pro české zákazníky bude zcela nové ZS i díky velmi atraktivnímu financování od 5 999 Kč měsíčně stejně zajímavé a dostupné jako jeho úspěšný předchůdce,“ říká Martin Králíček, generální ředitel MG Motor Czech.

Cena MG ZS Hybrid+ začíná na 569 900 Kč za nejnižší výbavu.

zdroj: tisková zpráva, foto: MG

10 Comments on “Nový MG ZS Hybrid+ jde do prodeje”

    1. Zjevně to jde, když Toyota používá podobné parametry už 25 let. Ony ty baterie jsou vzhledem ke své kapacitě hodně veliké, takže se uchladí. Např. baterie pro Prius 2 generace 1,3 kWh a 67 litrů objemu.
      hxxps://www.batterydesign.net/toyota-prius-gen-2-battery/

      Pokud při stejné hustotě by to mělo mít např. 85 kWh jako EV, tak to by mělo objem 85/1,3=65,38 * 67 litrů = 4 511 l, tj. 4,5 kubického metru. Tak velkou baterku EV nemají, že? Tedy v EV jsou baterky mnohem hustěji uspořádány a tedy hůře chladí (na kwh) a proto nedají tolik C.
      Navíc z logiky věcí 1,83 kWh budete nabíjet výkonem 45 kW maximálně 0,04 h, tedy 146 sekund (teoreticky), pak už do ní nic nedostanete a baterie se nebude dále ohřívat.

        1. Novější Toyoty mají li-ion baterie, jsou zhruba stejně fyzicky veliké, ale mají menší kapacitu. Např. v mé Corolle má 0,75 kWh a musí dokázat se sebe vydat minimálně 18 kW (motor má 72kW a celkem to má 90kW). Aktuální model má stejnou baterku a dokáže z ní dostat nejméně 33 kW (140 koní při stejné výkonu spalovacího motoru). Tedy 33/0,75 je 44C ale po dobu maximálně 81s.

        2. …přímo výrobce v specifikacích uvádí:
          Battery Type: Lithium Nickel Manganese (NCM)
          Battery Capacity (nominal): 1.83kWh
          Battery Capacity (usable): 0.92kWh

          …popravdě, na auto mi to přijde hodně málo …ta kapacita je tak cca na úrovni startovací autobaterie….

          (…do svého elektrokola som narval 2kWh…)

              1. Co je to za otázku ? Je to hybrid. 100% energie má z benzínu. Ale toho benzínu potřebuje méně než srovnatelné spalovací auto.
                1) Nepálí to benzín na volnoběh.
                2) Při brždění to spalovací motor vypne a rekuperuje elektřinu na použití později.
                3) Jede to v optimálnějším zatížení. a) Při malém zatížení to buď zatíží motor více a vyrábí elektřinu, nebo to má elektřiny dost a motor to naopak vypne. b) Při zrychlování si to pomáhá elektřinou, takže to nemusí lít tolik benzínu do motoru pro řešení přechodových stavů (karburátory na to měli v sobě doslova pumpičku).

                1. Elektrina ziskana rekuperaci je sice puvodne take z benzinu, ale jelikoz by u obycejneho spalovaku byla nanic, tak ji beru jako neco extra a proto ji pricitam jinam nez z benzinu. Ty 3% budou pochazet prave z rekuperace.

                2. Rozhodně to bude více než 3% a lze to jednoduše dokázat.
                  Corolla se vyrábí jako čistý benzín i jako hybrid. Tj. stejné auto a liší se jen pohon. Pro porovnání rok 2018 a mladší
                  benzín průměr 6,18 hybrid 5,25
                  tj. 6,18/5,25= 1,18 – čistý benzín potřebuje o 18% více benzínu

                  hxxps://www.spritmonitor.de/en/overview/49-Toyota/435-Corolla.html?constyear_s=2018
                  hxxps://www.spritmonitor.de/en/overview/49-Toyota/1734-Corolla_Hybrid.html?constyear_s=2018

Napsat komentář