Nový Lexus GS 300h nyní v ČR s výraznou slevou!

Lexus přichází při příležitosti uvedení nového plně hybridního modelu GS 300h na trh se speciální časově limitovanou nabídkou. Až do konce února 2014 sjednotí ceny nového hybridního modelu GS 300h se základním modelem GS 250. Cena začíná už na 1 195 000 Kč ve výbavě Comfort.

Nový Lexus GS 300h nyní v ČR až do února 2014 s výraznou slevou
foto: Lexus

  • Lexus GS 300h je zcela nový vůz s plně hybridním pohonem v rámci řady GS, nastupující proti konkurentům uprostřed prémiového segmentu E
  • Hnací ústrojí Lexus Hybrid Drive 2,5 l s emisemi CO2 již od úrovně 109 g/km a odpovídající spotřebou paliva jen 4,7 l/100 km
  • Systém Lexus Hotspot poskytující vysokorychlostní Wi-Fi připojení pro všechny cestující

Rozšířením konstrukční řady prémiových sedanů GS o nový model GS 300h se Lexus stává celosvětově prvním výrobcem prémiových vozů, jenž nabízí hned dva plně hybridní modely v téže konstrukční řadě.

Nový GS 300h je vybaven pohonem Lexus Hybrid Drive druhé generace, podobným jednotce používané modelem IS 300h. Přináší výrazné snížení spotřeby paliva a emisí CO2, NOx i pevných částic, aniž by tím utrpěly výkonové parametry.

Plně hybridní soustava pohonu kombinuje výkonný elektromotor (105 kW / 143 k) se zážehovým čtyřválcem 2,5 l používajícím Atkinsonův cyklus, ventilový rozvod DOHC, systém vstřikování paliva D-4S nové generace, časování ventilů Dual VVT-i a vysoce hospodárný systém recirkulace výfukových plynů (EGR). Motor dosahuje nejvyššího výkonu 133 kW / 181 k při 6000 ot/min a maxima točivého momentu 221 Nm při 4200 až 5400 ot/min.

Celkový systémový výkon činí 164 kW / 223 k a přenáší se na zadní kola prostřednictvím bezestupňové elektronicky řízené převodovky ECVT (Continuously Variable Transmission) hybridní soustavy pohonu.

Nový plně hybridní Lexus GS 300h na druhé straně vykazuje ultra-nízké emise CO2 na úrovni od 109 g/km a průměrnou spotřebu paliva pod 4,7 l/100 km. Auto je možné koupit ve čtyřech stupních výbavy. Comfort, Executive (1 330 000 Kč), F Sport (1 585 000 Kč) a Premium (1 640 000 Kč).

Časově omezená nabídka platí při objednání vozu GS 300h do 28.2.2014.

tisková zpráva

11 Comments on “Nový Lexus GS 300h nyní v ČR s výraznou slevou!”

      1. Pohledej net nebo se poptej
        Pohledej net nebo se poptej u pana Taty a jeho dealerů – neni důvod doporučovat konkrétního: Dovoz, resp. přihlášení Ti tady pochopitelně neprojde – to by tu nesměli ovládat trh i zpravodajství Toyoty a další značky co maj na tomhle serveru reklamu a urvou na každym svym hybridu mnohonásobek ceny běžného auta (a mnohasetnásobek jeho nákladové ceny).

        A to ještě možná nevíte, že ve stejné zemi postavili např.auto s pístovým motorem, které jezdí na stlačený vzduch: pokud se tohle ‚palivo‘ tlakuje spalovacím motorem, vychází spotřeba na 2litry/100 a při použití „alternativního“, např. elektrického kompresoru jsou pak náklady na provoz ještě nižší (5x-100x dle volby a cen přísl.energií v potenciální zemi provozu). Sériová výroba nebyla ani v Indii dovolena:(

        Pěknou analogií je např. tzv. ‚úsporné‘ osvětlení, kde jsou náklady na výrobu např. LEDky proti např.žárovce nebo zářivce sice tisícinové a potenciální životnost mnohasetnásobná, ale přesto se LED osvětlení dostalo na povrch/trh až mnoho desítek let po svém objevu i spuštění sériové výroby a jeho pořizovací cena na jednotku je dodnes ca 100x vyšší. Pro první krok k porozumnění doporučuju např. dokument ‚Žárovková konspirace‘ (k dispozici na uložto.cz).

        1. vieš, takýchto super
          vieš, takýchto super objavov je plný inernet.
          Veď čo ti bráni vymyslieť niečo úžasné a začať to vyrábať?

          Sprav motor na stlačený vzdych, vybuduj sieť staníc, ktoré budú stlačený vzduch dofukovať tak rýchlo, aby to oslovilo tisíce ľudí a máš vyhraté. Sám si to auto kúpim a budem veriť že je dostatočne bezpečné a spoľahlivé.

          O karteloch a monopolných praktikách žiarovky/žiarivky mi písať nemusíš, to poznám veľmi dobre….čo som sa už na podobných článkoch narozčuloval, ale čo z toho? Zmenil som niečo? Nie, len kupujm ďalšie žiarivky aby som mal čím svietiť….hold, páni sú finančné skupiny a ich politické štetky. Mi ovečky nič nezmeníme.

          1. Co brání výrobě je, že
            Co brání výrobě je, že jako tenhle patent i většina podobných už patří ropnýmu kartelu a btw. jeho autoři, jakož autoři podobných už po světě nechodí. Zmiňoval jsem myslim, že alternativa ‚compressed air‘ je něčim, co neprošlo ani v Indii, narozdíl od aut za $1500 resp. hybridů za $3k, které jsou tam realitou a pro nás stále neexistují, ani nikdy nebudou.

            Ano, máš pravdu, že žárovkama mnoho nezměníme a jestli budem svítit ledkou bez odběru nebo výbojkou taky nehraje pro planetu velkou roli – jen jsem tím příkladem naznačoval mechanismus, na kterém to po staletí běží.

            Dopad na osud zeměkoule ale má, když si její obyvatel pořídí za svuj život řekněme 10-20 aut na fosil, který přímo způsoběj její destrukci stejně jako 1-3 hybridní Toyoty nebo Lexusy de fuckto na stejnej fosil, jehož půlku ušetřenou na spotřebě sežerou během výrobního procesu a ve skutečnosti zajistěj stejnýmu zločinnýmu kartelu stejnej celkovej příjem a zachování stejného destruktivního monopolu: jedinej rozdíl je v mylnym pocitu uživatele, vyvolanym cíleně mediální cestou a smutný je, že se namísto skutečný osvěty na takovym mylnym pocitu intenzivně podílí zpravodajské servery jako je tento.

            Určitě máme možnost existovat mimo tenhle zločinnej systém, ikdyž se to zdá na první pohled nemožné a nedostupná resp.lživá opačná osvěta cíleně vytváří přesvědčení o bezmoci.
            V konečnym dopadu ale zmíněnej destruktivní systém padne a vezme s sebou oběti svého mediálního podvodu, tzv. ovečky.
            S trochou stěstí to planeta a těch (nás) pár co prohlýdli a postavili se mimo něj možná přežijem, ikdyž z těžkými následky. Funkcí internetu (zatím ještě z malé části) je nabízet lidem reálnější pohled, než dává ‚kartel‘ podobnými redakčními vstupy.

              1. víte o něčem, co by mohlo
                víte o něčem, co by mohlo zapříčinit takové objevení?

                jasněže kašlou, stejně jako na nějaký znečištění: už jste potkal číňana, co by ho zajímalo co bude zejtra resp. kterýho by zajímalo něco jinýho než ‚vejvar‘?
                máte s nimi a tamním výrobním prostředím snad jinou zkušenost?

                ti co tam investujou/podnikaj v autismu vůbec nejsou číňani

                motivace číňana i čínského establishmentu ve vztahu k autům nesouvisí s ekologií, ekonomikou provozu, ani efektivitou dopravy – jde jen o sociální a reklamní efekt (což je mj. pěkně vidět ve fr. dokumentu ‚automobil-láska až za hrob‘)

  1. Pozor, v ČR je Tesla asi 2x
    Pozor, v ČR je Tesla asi 2x drahšia ako tento Lexus v plnej výbave (do února/februára)…..teda neporovnávate len hrušky s jablkami, ale ešte aj neporovnatelné ceny. Pokial sa komfortom tento Lexus Tesle vyrovná, čo určite ano, tak sa rozdiel v cene neda prejazdiť, hlavne nie s toyoťáckym hybridom 🙂

    Ja mať tie prachy, volím Teslu, ale chápem argumenty, prečo si veľa ľudí kúpi tento Lexus.

    1. No tak to je zase ďalší
      No tak to je zase ďalší krásny blud od extrémne „inteligentného“ jedinca…pre niekoho je Tesla S jasná voľba, pre iného tento Lexus. Tak napr. pokiaľ chce niekto maximálny luxus, tak Lexus je jasná voľba. Tak isto pokiaľ chce auto na dlhšie trate, keďže v našich končinách Teslu zatiaľ nemá kde nabíjať. Tesla je zase jasná voľba pre toho, kto chce jednoducho elektromobil, pričom mu nerobí problém dojazd resp. aktuálna nemožnosť dobíjať a to prečo chce niekto elektromobil fakt dúfam nemusím rozoberať. Jednoducho toto je typické dementné porovnanie typu „hrušky s jablkami“.

Napsat komentář