Na český trh vstupuje inovovaný elektromobil Hyundai Ioniq 5 s vyšším dojezdem

Čeští zákazníci si již nyní mohou u svých autorizovaných dealerů objednávat facelift elektromobilu Hyundai Ioniq 5. Ten nově přináší osvěžený design, nové exteriérové laky, mnohá designová i funkční vylepšení v interiéru, ale především větší trakční akumulátor o kapacitě 84 kWh a také sportovní výbavu N Line, odvozenou od úspěšného vysokovýkonného provedení IONIQ 5 N.

Ceny inovovaného modelu IONIQ 5 startují na 1 119 990 Kč vč. DPH, zákazníci však mohou svůj vůz získat mnohem výhodněji. Stačí využít kombinaci využití výkupního bonusu a značkového financování Hyundai Finance, která znamená cenu standardního provedení 1 069 990 Kč vč. DPH.

Na ještě výhodnější ceny pak dosáhnou firmy a podnikatelé, kteří s využitím výkupního bonusu a dotační výzvy „Záruka Elektromobilita“ mohou IONIQ 5 pořídit již za 654 538 Kč bez DPH.

Základní provedení faceliftovaného modelu IONIQ 5 přijíždí s trakčním akumulátorem s kapacitou zvětšenou na 63 kWh a elektromotorem poskytujícím 170 koní výkonu a 350 Nm točivého momentu, pohonem zadních kol a dojezdem 440 km dle WLTP. U verze s dlouhým dojezdem rovněž došlo k navýšení využitelné kapacity akumulátoru, a to na 84 kWh.

Je k dispozici buď s pohonem pouze zadních kol, výkonem 229 koní a dojezdem 570 km dle WLTP, nebo s pohonem všech kol, výkonem 325 koní, točivým momentem 605 Nm a dojezdem 546 km (495 km pro verzi N Line). Vylepšení se také dočkalo nabíjení – maximální nabíjecí výkon na ultrarychlých nabíjecích stanicích nyní dosahuje 260 kW (dříve 239 kW), což znamená prodloužení dojezdu až o 336 km během 15 minut.

Nové prvky výbavy a osvěžený design

IONIQ 5 s modernizací získal také možnost objednání matrixových full-LED předních světlometů, přepracovaný interaktivní volant, zadní stěrač, nejnovější infotainment ccNC včetně podpory dálkové (OTA) aktualizace řídících jednotek, funkci Digital Key 2 Premium pro startování a odemykání vozu chytrým telefonem či hodinkami, podporu Plug & Charge pro nabíjení na kompatibilních nabíjecích stojanech bez nutnosti autorizace a řadu dalších vylepšení včetně ovládání vyhřívání sedadel a volantu tlačítky na nové posuvné středové konzole s praktičtějším provedením bezdrátové nabíječky mobilních telefonů. 

Kromě přepracovaného designu kol a nárazníků je nové je mimo jiné i provedení digitálních vnějších zpětných zrcátek i lišty v předním nárazníku s charakteristickým světelným podpisem modelu, který má navíc specifické provedení u sportovní verze N Line.   

Elektromobil Hyundai Ioniq 5 je k dispozici ve třech výbavových stupních – Smart (s možností příplatkového paketu Range obsahujícího mimo jiné tepelné čerpadlo), Style (s příplatkovým paketem Technology) a Style Premium. Sportovní N Line v nabídce figuruje ve verzích N Line Style (s příplatkovým paketem Technology) a N Line Style Premium.

zdroj: tisková zpráva

9 Comments on “Na český trh vstupuje inovovaný elektromobil Hyundai Ioniq 5 s vyšším dojezdem”

  1. Po třech týdnech a 6000 kilometrech východní a jižní Evropou potvrzuji, že Vokswagen ID.3 je vozidlo naprosto nezpůsobilé pro cestování a Volkswagen by se měl všem majitelům omluvit za svoji neschopnost/drzost a vozidla zpětně vykoupit.
    Opustili jsme ho po neustálých problémech s nabíjením a zaostáváním za skupinou a nemožnosti dodržet ani rámcově itinerář v Budapešti, tedy ve třetině cesty, po lehké nehodě způsobené jeho brzdným asistentem, kdy kamarád poobědový přejezd z Popradu nezvládl jako ostatní na check-in ve tři hodiny odpolko, ale dorazil ve tři v noci, což byla poslední kapka.
    Část této agonie (nabíječka v hotelu není, nabíječka v hotelu je obsazená, nabíječce na dálnici nejde internet, nabíjecí konektor je poškozený, nabíjčka prostě nenabíjí), mám pro vás zdokumentovanou, dokud mě to ještě bavilo.

    Stručně cesta ID.3 Evropou – ID.3 technicky nezpůsobilé, nabíjecí infrastruktura nepředvídatelná, uživatelská zkušenost otřesná až ponižující.

    1. Říkal jsem to hned od začátku, komu není rady tomu není pomoci.

      Jinak ve stejno dobu jako ty jsem jel s kamarádem s KIA Niro, z Ostravy za Burgas, cesta 1 700 km. Ráno v 8 vyjeli a druhý den v 18 hodin na místě s jedním přespáním na hotelu v Srbsku. Cesta byla z 99% po dálnici a spotřeba okolo 15 kWh/100km.
      K mému překvapení, cesta bez problémů, nabíjeli jsme 6x, jen 2x se nepodařilo nabíječku spustit. Ale protože nabíječky cestou jsou snad na každé 3 benzince, tak absolutně žádný problém.
      Nakonec jsem se krásně vykoupal v Černém moři a už jsem zpátky.

      1. Předpokládám, že jste to jeli jako přejezd po hlavních trasách. To ovšem není náš případ. Prostě spíme na polském zámečku, protože chceme spát přesně tam, a fakt neřešíme, jestli tam nabíjení je nebo ne.

        Vy jste měli problém s nabíjením ve čtvrtině případů, u nás na těch 2000 km co s námi elektromobil jel, to byla třetina případů.

        Teď když to spočítám a zohledním i neúspěšné pokusy, u plně naloženého ID3 se nabíjelo nebo se pokoušelo nabíjet 15x na 2000km. Tedy jednen pokus na každých 133km. Což myslím jasně ilustruje příčinu zaostávání za skupinou.

  2. Cervenec 2024. V Cine EV jednoznacne ujizdi spalovakum a jejich prodej skomira. V Cine uz vsichni pochopili, ze era spalovaku konci. Uz se prodavaji jen pro urcite vyuziti. Bezny auta jsou uz skoro vsechny EV. Evropske automobilky protahuji cim dal svuj xicht. Nemaji nic cim by mohly Cinany oslovit. Ty jejich smradochy uz tam nikdo nechce. Jednoznacne zaspaly a ted pujdou do kopru. Cina je vlastne zivila vic nez Evropa.

    1. VW mělo v Číně 40 % obratu koncernu. Teď už akorát sušej hubu. Škoda se tam šíleně propadla a to co zbylo skomírá. Trh v Číně byl hlavní důvod proč vůbec VW koncern vrhnul ohromný prachy do EV. Ne nebylo to kvůli EU a Bruselu, to byl jen druhotnej důvod. Teď už jen smutně koukaj a jsou rádi aspoň za ten evropskej trh.

Napsat komentář