Mazda CX-60 PHEV bude mít premiéru 8. března 2022

Mazda CX-60 PHEV slibuje dosud nejvýraznější designové provedení. foto: Mazda
Mazda CX-60 PHEV slibuje dosud nejvýraznější designové provedení. foto: Mazda

Zcela nová Mazda CX-60 PHEV bude novou vlajkovou lodí evropské řady SUV. Plug-in hybrid o objemu 2,5 l a výkonu přes 220 kW je prvním PHEV značky.

Mazda CX-60 PHEV (plug-in hybrid) bude světu představena 8. března 2022, a je prvním ze dvou zcela nových modelů postavených na tzv. velké platformě (Large Product Group). Oba vozy budou na evropský trh uvedeny v následujících dvou letech.  

Mazda CX-60 je názorným příkladem takzvaného “multisolution” přístupu společnosti. Ten spočívá v tom, že se automobilka snaží nabídnout více řešení udržitelné mobility tak, aby modelová řada vyhovovala co největšímu počtu zákazníků. V budoucnu bude řada SUV doplněna ještě vozem Mazda CX-80, který nabídne tři řady sedadel. 

Mazda CX-60 PHEV bude vedoucím modelem při evropském představení vozů s plug-in hybridem. Na trh přijde s kombinací 2,5 litrového benzinového řadového čtyřválce, který bude posílen elektrickým motorem a nabídne výkon přes 200 kW.

Mazda CX-60 do Česka přijde v druhé polovině roku 2022. Zákazníci ji však budou moct objednávat už na jaře, krátce po premiéře. Vyrábět se bude japonském závodě Hofu.

zdroj: tisková zpráva

10 komentářů u “Mazda CX-60 PHEV bude mít premiéru 8. března 2022”

      1. „Psychóza je závažné duševní onemocnění, jehož hlavním účinkem na pacienta je ztráta kontaktu s realitou, která způsobuje, že osoba má klamné představy a falešné představy o událostech, které žije…“

        Jestli skutečně věříš tomu, co jsi napsal, určitě se k psychiatrovi objednej alespoň na konzultaci.

        1. Pro Runnču… Určitě ne všichni, ale mezi kupujícímí bude nemalé množství elektrofobů a konspirátorů, kteří běží koupit velké levné auto ještě než elektrolumináti zruší osobní mobilitu 😃….Jinak to auto vypadá jako hodně muziky za málo peněz, ale nekoupil bych ho už z toho důvodu, že za 5-8 let jeho hodnota klesne skoro k nule (na traktúrek do lesa to nepředěláš 😉)… Představ si dnes stejný elektromobil s baterkou třeba 70kwh za podobnou cenu. To by teprve bylo nákupní šílenství…

    1. Ty dva cudliky couhajici z motoru vypadaji jako pripojky na kapalinove chlazeni. To je cely ten zazrak, proc muze byt motorek tak maly. Ale to chlazeni prinasi mnoho dalsich nevyhod a vahu navic a tim je celkovy efekt nulovy. Pasivni vzduchove chlazeni je nejlepsi moznost pro bezna auta. Proto to ma 99% vsech EV. A kdo chce na sebe strhnout 30 minut slavy, ten vyrobi tento motor.

Napsat komentář