Je libo litry a nebo raději kilowatty? S kartou CCS LIMIT můžete uhradit obojí!

Karta CCS nově usnadňuje také nabíjení elektromobilů

Elektromobilita. Téma, které rozděluje. Někteří to z mnoha dobrých důvodů podporují, jiní zase, z podobně pádných důvodů, zavrhují. Na jednom se však lze shodnout. Začíná se dotýkat nás všech a to čím dál výrazněji.

Karta CCS nově usnadňuje také nabíjení elektromobilů
foto: CCS Česká společnost pro platební karty s.r.o.

O tom, že je to oblast s mnoha neznámými, ale zároveň vysokým potenciálem, netřeba polemizovat. Eco-politická (z)vůle je jednoznačná, což se začíná nemalou měrou projevovat v nabídce automobilek.

Modely se spalovacími motory postupně mizí a jsou nahrazovány elektromobily nebo plug-in hybridními pohony. A netýká se to jen značek, které můžeme ve firemních vozových parcích považovat za exotické, ale i těch, které bychom označili za typicky fleetové. Například Škoda, nejvýraznější zástupce služebních vozidel, a jeho rozšiřující se produktová řada modelů s označením iV.

S elektromobilitou je to podobné jako s hodnocením geniality českého velikána Járy Cimrmana: „Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.“ Opravdu je tomu ale tak?

Bude zajímavé sledovat vývoj. My v CCS se držíme hesla, že: „Je lepší být připraven, než překvapen“. Proto jsme jako první z vydavatelů tankovacích karet uvedli na trh kartu, která je plnohodnotně použitelná u čerpacích stanic a zároveň umožní dobíjení elektromobilů a plug-in hybridních vozidel ve vybrané síti, bude-li si to klient přát.

Není karta jako karta

Jak už to v této oblasti bývá, i vizuálně naprosto totožné karty mohou mít rozdílné nastavení, kdy, do značné míry, záleží na klientových požadavcích. Aktivace dobíjení elektrovozidel je volitelnou funkcí, kterou lze využít u nejrozšířenější karty CCS LIMIT, ve všech jejích variantách. Tento parametr je nezbytné zvolit už v čase objednávky karty, před její výrobou. V případě již vydaných karet tak musí dojít k jejich fyzické výměně, což ovšem není složitý proces. Máte zájem? Klikněte zde.

Rozdíly mohou nastat i ve spektru použitelnosti. Kartu nelze zcela „odstřihnout“ od čerpacích stanic, které patří k její „DNA“ a přirozenosti. Finančními a produktovými omezeními lze však její použití v daných místech výrazně zredukovat. Pokud klient vlastní „čistý“ elektromobil a nemá zájem o využití na čerpacích stanicích, nastaví si nejnižší přípustný měsíčný limit ve výši 100 Kč, vybraným kódem určí produkt, například nemrznoucí kapaliny. Na čerpacích stanicích by při popsaném nastavení bylo možné kartou zaplatit jen zmíněný produkt v maximální souhrnné měsíční hodnotě 100 Kč. Nadále však zůstává zachována možnost plnohodnotného dobíjení nebo použití v partnerských místech typu auto/pneuservis.

Pro řadu vlastníků elektromobilů mohou však být i čerpací stanice žádoucím místem, už jen kvůli potřebě mytí vozidla nebo nákupu provozních kapalin. Řešení je totožné jako ve výše uvedeném případě, jen si klient zvolí adekvátní hodnotu měsíčního limitu v Kč a produktový výběr odpovídající potřebám. Pokud bylo zmíněno mytí, i v tomto směru máme dobrou zprávu.

U více než 60 čerpacích stanic Shell s mycí linkou získávají klienti CCS slevu ve výši 20% na všechny mycí programy. U čerpacích stanic Globus s mycí linkou je slevou 10 Kč zvýhodněn mycí program Comfort, u programu Exclusive je částka ponížena o 15 Kč. Tento benefit není vázán na funkci dobíjení, platí plošně.

Další rozměr karta dostává v případě plug-in hybridních vozidel. U nich je čerpání občasnou potřebou a možnost kombinace dobíjení s platbou na čerpací stanici je více než žádoucí. Veškeré transakce budou součástí jednoho vyúčtování, ať již za každé vozidlo samostatně, tak i souhrnně za celý vozový park.

Kde lze kartu CCS LIMIT použít (nejen) pro dobíjení?

Kartu CCS LIMIT s aktivovanou funkcí dobíjení lze aktuálně využít v síti PREpoint společnosti Pražská energetika, a. s. Ta aktuálně čítá hned 94 dobíjecích stanic. Kromě kvalitního pokrytí Prahy a okolí, lze stanice nalézt rovněž v Českých Budějovicích, Plzni, Pardubicích, Brně, Ostravě a v několika dalších městech České republiky.

V nedávné době byly do provozu uvedeny další dvě nové ultrarychlé dobíjecí stanice Alpitronic Hypercharger s výkonem 75 kW a to v Příbrami a ve Varnsdorfu, která je již nyní připravena pro rozšíření na výkon 150 kW.

Daná dobíjecí místa rozšiřují akceptační síť CCS, která čítá více než 2 600 čerpacích stanic v České republice a na Slovensku. Pro řešení pravidelného servisu nebo nenadálých technických potíží či defektu pneu jsou k dispozici další vyšší stovky míst zaměřených na údržbu a servis vozidel, kde lze platbu uhradit kartou CCS. Informace o akceptační síti lze získat zde.

Ať je struktura vašeho vozového parku jakákoliv, s kartou CCS LIMIT vám šťáva nikdy nedojde

Máte ve vašem vozovém parku pouze elektromobily, tj. patříte mezi výhradní „wattaře“? Nebo je kombinujete s plug-in hybridy, CNG/LPG vozy či automobily na konvenční pohonné hmoty? S kartou CCS LIMIT na tom nezáleží. Nastavte si ji dle Vašich potřeb a užívejte si výhod souhrnného měsíčního vyúčtování a dalších benefitů, které CCS přináší. Máte zájem? Klikněte zde.

placená inzerce

17 komentářů u “Je libo litry a nebo raději kilowatty? S kartou CCS LIMIT můžete uhradit obojí!”

          1. Jistě, národy, to je naprosto překonaná koncepce…
            Až do

            Jistě, národy, to je naprosto překonaná koncepce…

            Až do okamžiku, než bude v krizi progresivista potřebovat polskou roušku, německé léky, ukrajinskou pšenici. To zas bude jen blbě čumět jako v březnu na uzavřené hranice.

              1. A proč se zastavit u hranic? Zrušme ploty, zrušme dveře. A
                A proč se zastavit u hranic? Zrušme ploty, zrušme dveře. A šéfovat tomu bude jednotně Dežo Horvát, protože má na vaší ulici největší mačetu.

                Zrušme hranice! Zrušme ploty! Zrušme buněčnou cytoplazmatickou membránu! Fuj bariérám!

                1. Ja mam dvere se zamkem proto, ze nemam hlidace s bouchackou.
                  Ja mam dvere se zamkem proto, ze nemam hlidace s bouchackou. Vetsi celky maji armadu, policii atd. Venkovni hranice zustavaji. Nebo si myslite, ze USA hranice nemaji? Apropos hranice. Kde je ta trumpetova zed?

  1. Petrolejari mam pro vas spatnou zpravu. Drtiva vetsina firem
    Petrolejari mam pro vas spatnou zpravu. Drtiva vetsina firem kupuje ev vcetne nejake nabijecky nebo wallboxu, protoze pocitaji s nocnim nabijenim z vlastniho jistice. Takze vas byznys i pres tyto snahy tonouciho konci!
    Můžete o tom vést spory, můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co proti tomu můžete dělat.

  2. Predpokladam, ze clanek nepsala redakce, ale pouze prevzala
    Predpokladam, ze clanek nepsala redakce, ale pouze prevzala tiskove prohlaseni CCS. Ten petrolej z nej je citit na mile daleko a zacina to uz nadpisem. Nevim jak olejari, ale ja netankuji kilowatty, ale kilowatthodiny… 🙂
    No od nich bych si urcite porizoval kartu kvuli nabijeni u PRE nebo vode do ostrikovacu. 😀

Napsat komentář