Jak se vyrábí Porsche 918 Spyder? Ručně!

A jestli to chcete vidět na vlastní oči, podívejte se na následující video. Porsche vyrobí pouze 918 kusů supersportovního hybridu Porsche 918 Spyder. A po zhlédnutí následujících 11 minut záběrů není těžké uhodnout proč je výroba omezena.

Porsche 918 Spyder patří k nejinovativnějším vozům na současném trhu
foto: Porsche

Porsche 918 Spyder je dvoudveřové kupé vybavené 4,6l osmiválcem a dvěma elektromotory. Doplňuje je sedmistupňová automatická převodovka s dvojitou spojkou a 6,8kWh li-ion baterie. Startovací cena? V přepočtu kolem 20 milionů korun.

Kdybyste náhodou dostali chuť si tohle auto objednat, musíme vás zklamat. Všechny kusy, ač dosud nebyly vyrobeny, byly vyprodány k prosinci 2014. Nejvíce se jich prodalo v , plných 297.

Tři komentáře u “Jak se vyrábí Porsche 918 Spyder? Ručně!”

  1. Tak ručně probíhá jen
    Tak ručně probíhá jen montáž, ty jednotlivé díly se samozřejmě vyrábí strojově, což by ani jinak nešlo. Škoda, že tohle to video nezachycuje. Skoro mi připadá, že je schválně uděláno tak, aby to vypadalo, že je to všechno jen ruční práce.

    1. Ano hariprasad máte pravdu
      Ano hariprasad máte pravdu – ale není to jediná firma s výlučně ruční výrobou. Bugatti se též vydal kusovou ruční výrobou. Je to tam prý samý vzdělanec na dělnických profesích. V tom je asi vyspělý svět jinde než ČR. V ČSSR byly dělnické obory automechanik, autoklempiř nebo karosář tříletými obory. Dnes ještě tito vyučenci drží provoz autodílen a autoservisu. Za deset let to asi převezmou vzdělanci, učební obory jsou na ubitě. Do dnešních výrobních moderních provozu se nikomu moc nechce i když tam jsou Výdělky je to robotárna jako za Reskátora. pokud nestiháš honíš práci po dvoře.

Napsat komentář