Hyundai nabízí na vybrané skladové elektromobily zajímavé zvýhodnění

Hyundai poskytuje na vybrané skladové vozy dodatečné zvýhodnění až 300 000 Kč nad rámec výzvy “Záruka Elektromobilita“. Cenového zvýhodnění se dočkaly i elektromobily Hyundai Ioniq 5 a Ioniq 6.

Současně se spuštěním dotační výzvy “Záruka Elektromobilita” značka Hyundai nabízí dodatečnou slevu ve výši až 300 tisíc Kč, v závislosti na zvoleném modelu elektromobilu. Pořídit si tak elektromobil do firmy je dnes snadnější než kdykoliv předtím.

Model Hyundai Kona Electric ve výbavě Czech Edition s baterií o kapacitě 65 kWh a dojezdem 514 km je dodatečně zvýhodněn částkou 302 940 Kč a po odečtení státní dotace jeho výsledná cena činí 622 237 Kč bez DPH.

Jde o nejoblíbenější výbavu v Česku vyráběného elektromobilu, která je šita na míru požadavkům českého řidiče elektromobilu a obsahuje mj. tepelné čerpadlo, funkci V2L nebo digitální klíč a mnohé další.

Atraktivního cenového zvýhodnění se dočkaly i vlajkové lodě značky Hyundai, modely IONIQ 5 a IONIQ 6. Model Hyundai IONIQ 5 s pohonem všech kol a výbavou Style Premium Technology lze pořídit s dodatečným zvýhodněním 274 810 Kč a jeho výsledná cena po odečtení dotace dosáhne na 986 017 Kč bez DPH.

Zákazníci preferující model Hyundai IONIQ 6 dosáhnou v případě verze s pohonem všech kol ve výbavě Style Premium na dodatečné zvýhodnění 232 311 Kč a Světové auto roku 2023 si mohou pořídit za 1 008 743 Kč bez DPH, po odečtení státní dotace.

Veškeré informace lze najít zde. S poradenstvím ohledně nákupu vozu a využití dotační výzvy “Záruka Elektromobilita” zákazníkům může pomoci autorizovaná prodejní síť značky Hyundai, přičemž veškeré procesní úkony poskytne bezplatně. Akce platí na skladové vozy a do vyprodání zásob.

zdroj: tisková zpráva

18 Comments on “Hyundai nabízí na vybrané skladové elektromobily zajímavé zvýhodnění”

  1. Nejlepsi podpora elektromobility by bylo zpruhledneni cen opravy nebo vymeny trakcnich baterii u kazdeho modelu. Dnes se dezolati predhaneji s castkama pres 1 milion Kc a kdo by se aspon trochu zabyval nakupem EV, ten se toho zalekne. Pritom by ty castky mely byt mnohem nizsi. Spolehlive informace jsou vzdy cennejsi nez nejake marketingove kecy.

      1. V zaruce jsou, ale kdyz vam dezolati porad tvdi, ze hned po zaruce vam kleknou a musite zaplatit pres milion, tak to mnoho lidi odradi, protoze ty dezolatni kecy jsou to jedine co se vsude pise a rika. Takze spatna komunikace ze strany automobilek moc duvery neprida.
        Muj Nissan Leaf je 11 let stary a baterky jsou jeste v dobre kondici. Se zimnim obutim byl dojezd 123 km pri obcasnem topeni. Tak uvidim kolik bude s letnaky a bez topeni.
        Letosni zima byla pro zimni pneu likvidacni, ubylo tolik profilu jako jindy za 2-3 zimy.
        Ruku na srdce, kdo je zastancem ceske vyhlasky o povinne zimni vybave za jakekoliv teploty a pocasi? Podle meho je to dalsi paskvil ceskeho zakonodarstvi. Ja budu pristi zimu, pokud bude jako letos, absolutne ignorovat prikaz pro zimni vybavu v useku kde jezdim a je tam zimni vybava povinna. A kdyz me chytej, tak si to za klobouk nedaji.
        V Nemecku to maji resene tak, ze auto musi mit v kazde situaci odpovidajici vybavu. A kdyz nema, tak nemuze jezdit a kdyz je teplota odpovidajici, tak muze klidne s letni i do hor.

          1. Tak jak jsem psal, mam 11 let stareho Nissan Leaf a ten je jeste v bezvadnem stavu. Baterka stale dobra a minuly tyden STK bez predeslych uprav a bez jedinne navstevy servisu „bez zavad“. Tak predpokladam, ze i Tesla bude v podobne kondici. No a kdyby me uz nevyhovovala, tak ji prodam a kdo si ji koupi, ten bude rad, ze za 300 tisic bude mit prakticky nove auto. Tesla 3 je koncipovana na 1 milion km a to ja rozhodne nevyuziji.
            U starych EV jsou emise porad nulove a tudiz neni jejich stari tak skodlive jako u starych spalovaku. Vcera jsem videl Octavku Tdi ktera mela uz fakt hodne km na hrbetu, rachtala jako rusky tank a smrdela jako stary naftovy kamion za bolseviku. To se u stare Tesly nemuze stat. Proto stara EV nejsou spatna.

            1. Už jsem nějaké auta na vrakoviště vezl, po vlastní ose a nebylo to kvůli motoru. Ono auto kupodivu není jen motor a když zrezne kastle nebo podvozek tak je jedno že pohon by dal ještě několikrát tolik km.

              U 15 letého auta začínají narůstat různé problémy a není to jen motor. Prostě některé díly a materiály stárnou i jen časem. Trh to ví. Tak si zkuste vyjet třeba na tipcars auto obdobné úrovně ve stáří 15 let. Ty auta budou ještě občas stát statisíce, ale většinou na počátku těch statisíc bude jednička, takže za cenu samotné baterky si koupíte bez problémů 2 celá auta obdobného úrovně a stáří 15 let. Jak jsem psal. Chci vidět toho kdo si koupí novou baterku v ceně nekolikanásobně převyšující aktuální cenu auta. Ještě tak uvěřím že tu baterku někdo zkusí zrepasovat.

              1. Predpokladam ze ste nevezl jeste zadne EV na srotiste. Koroze uz ani neni tak velky problem. U spalovaku tece olej ze vsech agregatu, nejde splnit emise, nebo se jedna o starou emisni tridu a je nutne platit emisni poplatek pri prepisu. U spalovaku je velky prisun starych aut z Nemecka a tudiz jsou stare spalovaky dost levne a nevyplati se ty stare kramy opravovat. EV maji mene agregatu a tudiz neni toho tolik co se muze pokazit. Zajimave je, ze odpurci vzdy vykrikuji, ze kdyz odejde baterka, tak ztraci EV celou hodnotu, protoze je baterka pry za milion. A ted kdyz se ukazuje, ze je to nesmysl, tak vy zase tvrdite, ze do 15 stareho EV je nesmysl davat novou baterku za 300.000. Odpurci EV si proste vzdy upravi argumentaci tak aby to vzdy vyslo na stejno. Ale treba bude fungovat i vzajemna vymena, ze nova baterka pujde do 5 let stareho EV s dejme tomu 200 tisici km a ta zaslouzila pujde do 15 let stareho. A tim bude nahradni baterka stat treba 50 tisic Kc. A na jezdeni kolem komina to bude bohate stacit.

                1. Tak jistě, 15 let staré EV auto jsem na vrakoviště ještě nevezl. Ono totiž takové v ČR prakticky ještě žádné neexistuje. Ono i ty spalovací auta co jsem tam vezl měli cca 20 let.

                  Nicméně když si najdu např. na tipcars nejstarší EV, tak mě vyjedou 2 EV z roku 2011, tedy jen 13 let stará za 200 000 Kč. Koupíte si do toho baterku za 300 000 Kč ? A kolik budou stát za další 2 roky až dosáhnou stáří těch 15 let ?

                2. @Jimmy. Tak ty 13 let stara EV budou asi Leaf a to se s Teslou fakt neda srovnavat. Navic ja pisu o Tesle z roku 2019 a ta bude mit po 15 letech jinou cenu nez ty uplne prvni EV ktere byly jaksi experimentalni. Jak dezolati pisou, EV ztraci hodnotu diky degradaci baterky. No a kdyz date novou baterku, tak je ta nizka cena jaksi opet irelevantni. Mate to marne, EV pujdou hezky renovovat a novou baterkou bude auto jaksi mladistve.
                  A dovolim si tvrdit, ze jste nevezl jeste zadne EV na srotiste, tak nema cenu se zabyvat vasemi zkusenostmi s odvozem spalovaku na srotiste. To je uplne nepodstatna info. I kdyz vas muzu ubezpecit, ze vam budou ksefty pribyvat, protoze spalovaky zamiri uplne vsechny na srotiste, s rostouci cetnosti a zkracenou zivotnosti. Proste spalovak konci.

    1. Cena trakční baterie by musela spadnout tak na 1/4 aby mělo smysl ji měnit, v současné době do toho u starého auta nikdo nepůjde. Hlavním problémem je malý výběr BEV aut a vysoká cena. Taky dostupnost a cena nabíjení hraje důležitou roli. Většinu lidí zajímá poměr cena / užitná hodnota, ekologie je až někde hodně vzadu.

Napsat komentář