Hyundai je nejnovějším akcionářem společného podniku IONITY, který v celé Evropě systematicky buduje a úspěšně provozuje síť vysokovýkonných nabíjecích stanic pro elektromobily.
Společnost Hyundai Motor Group vstoupila jako strategický partner a akcionář do podniku IONITY, který disponuje největší sítí rychlonabíjecích stanic v Evropě.
Hyundai Motor Group – včetně značek Hyundai a Kia – urychlí svou účastí v tomto společném podniku rozšiřování sítě vysokovýkonných nabíjecích stanic podél evropských dálnic, a podpoří tak proces směřující k širokému přijetí mobility s nulovými emisemi.
Nabíjecí síť IONITY používá evropský nabíjecí standard CCS (Combined Charging System) a dodává 100 procent elektrické energie z obnovitelných zdrojů. Řidiči elektromobilů tak mohou díky IONITY cestovat nejen s nulovými emisemi, ale také s neutrální bilancí emisí CO2. Jedná se o důležitý krok v úspěšném zavádění elektromobility v Evropě.
IONITY umožňuje cestování s elektromobily na dlouhé vzdálenosti. Společnost buduje a provozuje síť vysokovýkonných nabíječek podél evropských dálnic. Využívá přitom nejmodernější technologii nabíjení s výkonem až 350 kW.
Řidiči současných i budoucích generací elektromobilů, kompatibilních s předním evropským nabíjecím standardem CCS (Combined Charging System), mohou během přestávek na svých cestách využívat výhody maximálně rychlého nabíjení.
V průměru nabízejí nabíjecí stanice IONITY čtyři nabíjecí přípojky. Zásadní roli hraje trvalá udržitelnost. Nabíječky IONITY proto dodávají 100 % elektrické energie z obnovitelných zdrojů, a umožňují tak čistou jízdu s neutrální bilancí emisí CO2.
Společnost IONITY byla založena v roce 2017. Jedná se o společný podnik společností BMW Group, Mercedes Benz AG, Ford Motor Company, Hyundai Motor Group a Volkswagen Group se značkami Audi a Porsche.
Budoucnost elektromobility vytváří více než 75 zaměstnanců společnosti IONITY. Firma má své sídlo v Mnichově a zastoupení v norském Oslu. IONITY je mezinárodně registrovaná ochranná známka.
dodává 100 procent elektrické energie z obnovitelných
dodává 100 procent elektrické energie z obnovitelných zdrojů
to vysvetľije cenu – na slovensku si môžete objednať IBA zelenú elektrinu, teda elektrina rovnaká, ale na účte/faktúre sú dve eurá+
Pane Hořčík, mohl by jste zjistit proč si zřizovat tuto
Pane Hořčík, mohl by jste zjistit proč si zřizovat tuto kartu a Hyundai účet s poplatkem 86kč měsíčně i když nenabiji.
Bez karty nabiji na Ionity za stejnou cenu.
Proč je tedy Hyundai v tom konsorciu Ionity.
Děkuji
taky by me zajimalo k cemu to je dobre
taky by me zajimalo k cemu to je dobre
Staňte se maším členem.
A jaké to má výhody?
No
Staňte se maším členem.
A jaké to má výhody?
No dostanete kartičku a budete platit příspěvky.
No tak to si strčte do zadele, takový členství je mi k hounu. :)))
Kdyby mi někdo dal 21 Kč za 1 kWh tak to bych snad i točil
Kdyby mi někdo dal 21 Kč za 1 kWh tak to bych snad i točil klikou.
Já jsem dostal minulý měsíc průměrně 97 halířů / kWh za prodej do sítě. Asi postavím před barákem taky malinkou Ionity. Ale jenom pro ty co nespěchají 🙂
Tak rekl bych, ze primarne tam asi jezdi lidi, co maji
Tak rekl bych, ze primarne tam asi jezdi lidi, co maji karticky na lepsi cenu….
Zatim jsem nenasel oznameni Ionity kolik kWh prodali. Zatim
Zatim jsem nenasel oznameni Ionity kolik kWh prodali. Zatim jen same marketingove kecy.
asi žádná sláva, třeba v Nupakách jsem ještě nikoho
asi žádná sláva, třeba v Nupakách jsem ještě nikoho kromě mě (když to bylo týden zadax) neviděl…za 21 Kč nabíjí jen masochista a kartičkových zákazníků bude více až s ID3/4 a BateriaQ
Zdravím,
jsou to extrémy, někde 0 a někde 21 kaček!
Kolik
Zdravím,
jsou to extrémy, někde 0 a někde 21 kaček!
Kolik toho za tu cenu v ČR asi vytočí 🙂
hezký, ale vypadá to, že Hyundai si levněji jak za 21 Kč
hezký, ale vypadá to, že Hyundai si levněji jak za 21 Kč na Ionity nenabije 🙁
Bohužel je to tak, stáhl jsem si aplikaci „Charge my
Bohužel je to tak, stáhl jsem si aplikaci „Charge my Hyundai“ a v obou tarifech je tam cena za Ionity 21 CZK/kWh…
Vlastníte Ioniqa? Lze tam nastavit při nabíjení limit?
Vlastníte Ioniqa? Lze tam nastavit při nabíjení limit? Třeba 80%? Děkuji
Ano chvíli, ale je to starší kus z roku 2016 s 28 kWh
Ano chvíli, ale je to starší kus z roku 2016 s 28 kWh baterkou. Nic takového jsem v menu nenašel. Jen omezení nabíjecího příkonu na AC a časovač v týdenním plánu pro nabíjení nočním proudem.
U tohoto Ioniqu nejde omezit nabíjení na určitá procenta
U tohoto Ioniqu nejde omezit nabíjení na určitá procenta při DC ani po nové aktualizaci.
Myslím, že na stránce asep.cz/erallye je na fotkách váš a můj Ioniq.
U IONIQ_28 nelze nastavit limit omezující % nabití
U IONIQ_28 nelze nastavit limit omezující % nabití baterie.
V případě DC nabíjení v 94% SOC_DYSPL dojde k ukončení nabíjení a nejde pokračovat ani po následném znovu spuštění. Do 80% (78%) se nabíjí plnou rychlostí a pak to klesá na 35, 25, … až do 94%.
Při AC nabíjení to nabíjí až do 100% a případné vypnutí zajistíte několika způsoby (Nabíječka, která umožní nastavit % vypnutí, plánované nabíjení přes menu auta, spínací hodiny).
Jaký tarif jste si vybral?
Až s registrací jednoho z
Jaký tarif jste si vybral?
Až s registrací jednoho z tarifů FLEX nebo SMART jsou vidět skutečné ceny za nabíjení…
Flex, a mám taky We Charge od VW. Pokud bude zájem, budu mit
Flex, a mám taky We Charge od VW. Pokud bude zájem, budu mit ma konci měsíce dost materiálu k porovnání obou služeb v samostatnem článku.
Na článek se moc těším! Já se zatím zaregistroval pouze
Na článek se moc těším! Já se zatím zaregistroval pouze do Charge myHyundai a zvažuji, který tarif vybrat. Škoda, že není možnost předem se podívat na konkrétní ceny. Mám na Vás tedy velkou prosbu – jaké vidíte přes Flex ceny u E.ON a PRE, jsou shodné jako u konkrétních provozovatelů stanic, nebo jsou odlišné?
Děkuji. -LS-
Jsou dražší, ale více snad v tom připravovaném textu…
Jsou dražší, ale více snad v tom připravovaném textu…
No mě by zajímalo jaké jsou jejich roumingové ceny v
No mě by zajímalo jaké jsou jejich roumingové ceny v zahraničí? Prý docela odrazující.
Ivo, mám na Vás dva dotazy.
Kdy můžeme prosím očekávat
Ivo, mám na Vás dva dotazy.
Kdy můžeme prosím očekávat přislíbené články ohledně porovnání služeb Charge myHyundai a Charge od VW ? A též článek o 1000 km s Konou v levém pruhu slíbený na 51.týden ?
Moc děkuji, Láďa.
„Škoda, že není možnost předem se podívat na konkrétní
„Škoda, že není možnost předem se podívat na konkrétní ceny“
Bože, co je to za službu!
Bez urážky, ale opravdu nevím co si mám o tomto přístupu poskytovatele myslet.
To je zase nějaký lídr elektromobily, jak to o sobě nedávno prohlašoval Nissan ?
Prosím, obhajte to někdo, třeba to jenom nechápu.
Děkuji.
Osobně to vidím jako možnost nabíjet všude pouze jednou
Osobně to vidím jako možnost nabíjet všude pouze jednou jejich kartou na jednu fakturu (zjednodušeně řečeno). Dobrá možnost, pokud nabíjíte i v zahraničí.
Ceny budou odvislé od poskytovatelů, plus jejich přirážka za službu za každé nabíjení, nebo měsíčním paušálem, kde mohou být ceny
příznivější.
Je to klasická dinosaurská služba. Je na houno, k
Je to klasická dinosaurská služba. Je na houno, k naštvání a poskytovatel nemá zájem jí poskytovat. :))