Hyundai a Kia vstupují do sítě nabíječek Ionity

Hyundai je nejnovějším akcionářem společného podniku IONITY, který v celé Evropě systematicky buduje a úspěšně provozuje síť vysokovýkonných nabíjecích stanic pro elektromobily.

Elektromobil Hyundai Kona Electric na nabíjecí stanici sítě Ionity.
foto: Hyundai

Společnost Hyundai Motor Group vstoupila jako strategický partner a akcionář do podniku IONITY, který disponuje největší sítí rychlonabíjecích stanic v Evropě.

Hyundai Motor Group – včetně značek Hyundai a Kia – urychlí svou účastí v tomto společném podniku rozšiřování sítě vysokovýkonných nabíjecích stanic podél evropských dálnic, a podpoří tak proces směřující k širokému přijetí mobility s nulovými emisemi.

Nabíjecí síť IONITY používá evropský nabíjecí standard CCS (Combined Charging System) a dodává 100 procent elektrické energie z obnovitelných zdrojů. Řidiči elektromobilů tak mohou díky IONITY cestovat nejen s nulovými emisemi, ale také s neutrální bilancí emisí CO2. Jedná se o důležitý krok v úspěšném zavádění elektromobility v Evropě.

IONITY umožňuje cestování s elektromobily na dlouhé vzdálenosti. Společnost buduje a provozuje síť vysokovýkonných nabíječek podél evropských dálnic. Využívá přitom nejmodernější technologii nabíjení s výkonem až 350 kW.

Řidiči současných i budoucích generací elektromobilů, kompatibilních s předním evropským nabíjecím standardem CCS (Combined Charging System), mohou během přestávek na svých cestách využívat výhody maximálně rychlého nabíjení.

V průměru nabízejí nabíjecí stanice IONITY čtyři nabíjecí přípojky. Zásadní roli hraje trvalá udržitelnost. Nabíječky IONITY proto dodávají 100 % elektrické energie z obnovitelných zdrojů, a umožňují tak čistou jízdu s neutrální bilancí emisí CO2.

Společnost IONITY byla založena v roce 2017. Jedná se o společný podnik společností BMW Group, Mercedes Benz AG, Ford Motor Company, Hyundai Motor Group a Volkswagen Group se značkami Audi a Porsche.

Budoucnost elektromobility vytváří více než 75 zaměstnanců společnosti IONITY. Firma má své sídlo v Mnichově a zastoupení v norském Oslu. IONITY je mezinárodně registrovaná ochranná známka.

tisková zpráva

24 Comments on “Hyundai a Kia vstupují do sítě nabíječek Ionity”

  1. Kdyby mi někdo dal 21 Kč za 1 kWh tak to bych snad i točil
    Kdyby mi někdo dal 21 Kč za 1 kWh tak to bych snad i točil klikou.
    Já jsem dostal minulý měsíc průměrně 97 halířů / kWh za prodej do sítě. Asi postavím před barákem taky malinkou Ionity. Ale jenom pro ty co nespěchají 🙂

        1. U IONIQ_28 nelze nastavit limit omezující % nabití
          U IONIQ_28 nelze nastavit limit omezující % nabití baterie.
          V případě DC nabíjení v 94% SOC_DYSPL dojde k ukončení nabíjení a nejde pokračovat ani po následném znovu spuštění. Do 80% (78%) se nabíjí plnou rychlostí a pak to klesá na 35, 25, … až do 94%.
          Při AC nabíjení to nabíjí až do 100% a případné vypnutí zajistíte několika způsoby (Nabíječka, která umožní nastavit % vypnutí, plánované nabíjení přes menu auta, spínací hodiny).

          1. Na článek se moc těším! Já se zatím zaregistroval pouze
            Na článek se moc těším! Já se zatím zaregistroval pouze do Charge myHyundai a zvažuji, který tarif vybrat. Škoda, že není možnost předem se podívat na konkrétní ceny. Mám na Vás tedy velkou prosbu – jaké vidíte přes Flex ceny u E.ON a PRE, jsou shodné jako u konkrétních provozovatelů stanic, nebo jsou odlišné?
            Děkuji. -LS-

          2. Ivo, mám na Vás dva dotazy.
            Kdy můžeme prosím očekávat

            Ivo, mám na Vás dva dotazy.
            Kdy můžeme prosím očekávat přislíbené články ohledně porovnání služeb Charge myHyundai a Charge od VW ? A též článek o 1000 km s Konou v levém pruhu slíbený na 51.týden ?
            Moc děkuji, Láďa.

        1. „Škoda, že není možnost předem se podívat na konkrétní
          „Škoda, že není možnost předem se podívat na konkrétní ceny“
          Bože, co je to za službu!
          Bez urážky, ale opravdu nevím co si mám o tomto přístupu poskytovatele myslet.
          To je zase nějaký lídr elektromobily, jak to o sobě nedávno prohlašoval Nissan ?
          Prosím, obhajte to někdo, třeba to jenom nechápu.
          Děkuji.

          1. Osobně to vidím jako možnost nabíjet všude pouze jednou
            Osobně to vidím jako možnost nabíjet všude pouze jednou jejich kartou na jednu fakturu (zjednodušeně řečeno). Dobrá možnost, pokud nabíjíte i v zahraničí.
            Ceny budou odvislé od poskytovatelů, plus jejich přirážka za službu za každé nabíjení, nebo měsíčním paušálem, kde mohou být ceny
            příznivější.

Napsat komentář