Britská automobilka Jaguar Land Rover dodala 10 elektromobilů Jaguar I-Pace největšímu mnichovskému taxi operátorovi MTZ.
Taxislužba Münchner Taxi Zentrum (MTZ) převzala deset prvních elektromobilů Jaguar I-Pace na velké mediální akci na Max-Joseph-Plat před budovou Státní opery v polovině července.
Akci podpořili ADAC Südbayern a zástupci mnichovské radnice. Deset prvních elektromobilů fungujících jako taxi se mezi mnichovskými 3400 taxíky snadno ztratí.
I přesto jde o největší plně elektrickou flotilu taxi v Německu. Navíc víc než 60 % licencovaných vozů taxi v Německu nese značku Mercedes-Benz. Jaguar věří, že tohle je první krok v mnohem důraznější snaze postupně si získat větší část trhu.
Cena elektromobilu Jaguar I-Pace je nicméně na německém trhu asi dvakrát vyšší, než cena mezi taxikáři velmi populárního Mercedes-Benz E-Class.
foto: ADAC
Není ale nejspíš náhoda, že se první elektrické Jaguary vyrábějí v nedalekém rakouském Štýrském Hradci (Graz) v továrně Magna Steyr. Ten dnes patří pod indický koncern Tata.
Samotné město Mnichov se taktéž přímo angažuje v projektu prvních elektrických taxíků. Slíbilo, že provozovatelům přispěje 20 eurocentů za každý ujetý kilometr.
Velky test dojezdu elektromobilu a porovnani s metodikou
Velky test dojezdu elektromobilu a porovnani s metodikou wltp
autozurnal.ta3.com/velky-test-kolko-realne-prejdu-elektromobily-na-jedno-nabitie
Jaguar ipace debakl v porovnani s wltp, nissan leaf taky velke
Jaguar ipace debakl v porovnani s wltp, nissan leaf taky velke oci. Spousta dalsich naopak zajela vice nez wltp.
Vzhledem k tomu, že taxi firmy mají nasmlouvané speciální
Vzhledem k tomu, že taxi firmy mají nasmlouvané speciální ceny, tak bude Mercedes E tak za 40% ceny Jaguaru. Pak ta kalkulace bude vypadat trochu jinak. IBM u nás kupuje Mercedesy C, které stojí běžně 900 tisíc za 650 tisíc Kč.
A kde je psano, ze od Jaguaru slevu nedostanou?
A kde je psano, ze od Jaguaru slevu nedostanou?
Samotné město Mnichov se taktéž přímo angažuje v
Samotné město Mnichov se taktéž přímo angažuje v projektu prvních elektrických taxíků. Slíbilo, že provozovatelům přispěje 20 eurocentů za každý ujetý kilometr.
A u elektrokár fakt slevy od prodejce 40% nejsou ani náhodou, maximálně by velký odběratel dnes dostal do 15%, ovšem to těch pár taxíků rozhodně není.
Mnichov opravdu přispěje 5 Kč/km? To nejsou ani náklady na
Mnichov opravdu přispěje 5 Kč/km? To nejsou ani náklady na provoz BEV včetně amortizace, takže to dostanou vlastní taxi zdarma.
Z nedalekého Mnichova do rakouského Štýrského Hradce je
Z nedalekého Mnichova do rakouského Štýrského Hradce je to jen 386km.
Magna Steyr vyvíjí a produkuje dopravní prostředky výlučně na zakázku ostatních výrobců(Mercedes, Peugeot,Volkswagen, Jeep,Chrysler, Audi, BMW….. atd).
Magna International Inc. je kanadský globální dodavatel automobilového průmyslu se sídlem v Aurora, Ontario , Kanada. Tomu se říká globalizace. Aneb jak v Rakousku vyrábí kanadská fabrika auta patřící pod indický koncern a dodává je do Německa. Kdy si tam nechá jiná automobilka vyrábět EV je jen otázkou času.
Drobná zajímavost z Havířova:
https://www.denik.cz/ekonomika/miliardova-investice-u-havirova-vznikne-tovarna-na-vyrobu-baterii-20171001.html
Budou tam vyrábět i baterkový Mini což je BMW.
Budou tam vyrábět i baterkový Mini což je BMW.
Vas link je stary z 2017. Vsechny novejsi zpravy o HE3DA
Vas link je stary z 2017. Vsechny novejsi zpravy o HE3DA pochazi jen z jejich webovych stranek. Jen same kecy, ale skutek utek. Nekdo tady psal, ze bydli kousek od Horni Suche a bude vyvoj monitorovat. Jaj to tam vypada dnes? V rijnu chteli otevrit vyrobu v tovarne.
Po roce by tu miliardovou investici měl někdo v Havířově
Po roce by tu miliardovou investici měl někdo v Havířově vidět. Faktem je, že tahle společnost Magna není úplně nezajímavá.
http://www.magnamobility.com
Magnamobility nema s he3da snad vubec nic spolecneho. Nebo
Magnamobility nema s he3da snad vubec nic spolecneho. Nebo ano?
He3da vykrikuje neco o magna energy storage. Ale to je jen vapor-para.
Sef koncernu VW breci jak jsou evropske automobilky zavisle na
Sef koncernu VW breci jak jsou evropske automobilky zavisle na asiatech. Pozde pane Diess.
https://www.handelsblatt.com/dpa/wirtschaft-handel-und-finanzen-vw-chef-bei-batteriezellen-erschreckende-abhaengigkeit-von-asien/22937602.html
S vw je do 5 let konec.
S vw je do 5 let konec.
Dinosauří pláč.
Dinosauří pláč.
Dinosaurku, neplac.
Kdyz ty o EV jen kecas a prachy do nej
Dinosaurku, neplac.
Kdyz ty o EV jen kecas a prachy do nej nevrazis, je to dobre, kdyz to same dela VW, je to spatne?
Zapoj trochu víc fantazie do těch svejch blábolů, když
Zapoj trochu víc fantazie do těch svejch blábolů, když už nemaj žádnou logiku. Už se mentálně blížíš k tý vypatlaný slovenský zacyklený ozvěně.
Tesla má baterky taky od asijské firmy.
Spíš to vypadá,
Tesla má baterky taky od asijské firmy.
Spíš to vypadá, že i na něj před pár dny vytáhli, že musel slyšet o něco dříve o DieselGate, a tak ho teď donutili brečet do novin celému schopnému německému národu, že neschopná EU musí centralizovat moc a protitržně zadotovat a nezvratně pojistit eurobanksterům všechny půjčky pro obří téměř monopolní výrobnu baterek ve svém centru, protože tady postavili tržně asijské firmy své hlavní postupně rozvíjené baterkové kapacity ve fuj antimarxistickém Polsku a Maďarsku.
OT: The Truth About Tesla Model 3 Batteries:
Part 1:
OT: The Truth About Tesla Model 3 Batteries:
Part 1: youtube.com/watch?v=kGFiaWvD-KI
Part 2: youtube.com/watch?v=TdUqQZC2dcE
konečně!!! Lion baterie skončí na smetišti!!!
V Británii
konečně!!! Lion baterie skončí na smetišti!!!
V Británii vědci vyvinuli nový typ průtokové baterie, která dokáže nabít elektromobily v řádu sekund
solarninovinky.cz/?zpravy/2018082003/v-britanii-vedci-vyvinuli-novy-typ-prutokove-baterie-ktera-dokaze-nabit-elektromobily-v-radu-sekund
Vidim, že sa nevieš dočkat kedy nahradíš benzin/naftu, za
Vidim, že sa nevieš dočkat kedy nahradíš benzin/naftu, za elektrolyt, ktory si doma nenabiješ. Tak snívaj ďalej :DDD
Prietokové batérie = závislost a toho sa ropáci chytia, keď im to nevyjde s extremne stratovým vodíkom.
Tak to ja si radšej počkám 20 min., dam si kávičku a v pohodičke si pokračujem ďalej 🙂
tak snad to budou kurva nabíjet za tu zápornou cenu
tak snad to budou kurva nabíjet za tu zápornou cenu elektřiny na burze ne? takže přijedu na pumpu natankuju elektrolyt a ještě dostanu zaplaceno
Tak to silne pochybujem.
Tak to silne pochybujem.
Teprve v tuto chvíli se z toho stává REVOLUČNÍ
Teprve v tuto chvíli se z toho stává REVOLUČNÍ technologie !!!
Samotný princip není žádná novinka a zatím se to teda
Samotný princip není žádná novinka a zatím se to teda neuchytilo. Ano, rychlost „dobití“ je fajn, ale nemožnost dobití z jakékoliv zásuvky je, podle mě, zásadní problém tohoto řešení.
To se mi víc líbí třeba Porsche Taycan a dobití za 15 minut na 400km dojezdu. Teda, pokud nekecají a vybudují k tomu i nabíječky. Těch 15 minut je sice pořád dlouho, ale pokrok to je.
NanoFlowCell
Zas pokud by „nabijeci cast“ byla rozmerove a hlavne cenove
Zas pokud by „nabijeci cast“ byla rozmerove a hlavne cenove vyhodnejsi nez domaci baterie, dalo by se to pouzit jako uloziste pres den, kdy FVE vyrabi a auto je nekde v trapu. A vecer jen precerpat nabitou do auta a prazdnou do stanice.
„Deset prvních elektromobilů fungujících jako taxi se mezi
„Deset prvních elektromobilů fungujících jako taxi se mezi mnichovskými 3400 taxíky snadno ztratí.“
Prvni elektricke taxiky to v Mnichove opravdu nejsou, jezdi tam spousta Leafu a Tesel jako taxiky, ja se tam poprve vezl elektrickym taxi pred 3 lety prave v Leafu. Predloni na akci elektromobility tam bylo na place asi 6 kousku Tesel firmy Umwelttaxi, pak nekolik jejich Leafu a Amper, dohromady prez 30 ciste elektrickych taxiku jen tehle firmy, a tusim jejich vetsinova flotila je pak tvorena hybridy a plug-in hybridy Prius+ a Prius.
Naivní pisálkové z webíků papouškujou jakejkoliv píár
Naivní pisálkové z webíků papouškujou jakejkoliv píár hlod co jim předhodíš :))) Ověřovaní zdrojů a faktů je naprosto nad jejich síly…