Elektromobil Ioniq 5 bude propagovat i Spider-Man

Plakát k novému filmu Spider-Man: Bez domova. foto: Hyundai
Plakát k novému filmu Spider-Man: Bez domova. foto: Hyundai

„Spider-Man: Bez domova“ je prvním filmem natočeným v rámci strategického partnerství společností Hyundai a Sony. Objeví se v něm elektromobil Hyundai Ioniq 5.

Nový elektromobil Hyundai Ioniq 5 a model Hyundai Tucson prožijí svůj hollywoodský debut v připravovaném filmu „Spider-Man: Bez domova“ (Spider-Man: No Way Home) společnosti Sony Pictures.

Hyundai spustil před uvedením filmu do kin 17. prosince kampaň zahrnující globální televizní reklamu a další digitální propagační aktivity. Kampaň je součástí globálního reklamního partnerství, které společnosti Hyundai Motor a Sony Pictures uzavřely pro větší počet snímků již v květnu 2020. Cílem uvedené spolupráce je prezentovat vizi mobility zaměřené na člověka a realizované prostřednictvím produktových a technologických inovací.

„Z hlediska marketingu očekáváme od této spolupráce velký přínos. Tento vzrušující film s našimi vozidly v klíčových částech příběhu potěší miliony diváků na celém světě,“ řekl Thomas Schemera, výkonný viceprezident, globální marketingový ředitel a vedoucí divize zákaznických zážitků ve společnosti Hyundai Motor Company.

„Spider-Man: Bez domova“ je třetím filmem o Spider-Manovi z produkce společností Sony Pictures a Marvel Studios s hvězdným Tomem Hollandem, který hraje hlavní roli středoškoláka Petera Parkera neboli Spider-Mana. Předchozí film „Spider-Man: Daleko od domova“ (Spider-Man: Far From Home) vydělal na celém světě 1,131 miliardy USD jako čtvrtý nejvýnosnější film roku 2019 a 25. nejvýnosnější film v celé historii.

Výsledkem aktuální spolupráce je i delší reklamní video „Only Way Home“, jehož režisérem je Jon Watts, který měl na starosti režii všech tří posledních filmů o Spider-Manovi. V reklamě vystupuje Tom Holland jako Spider-Man a jeho nejlepší přítel Ned Leeds, kterého hraje Jacob Batalon. Spider-Man je v reklamě rozhodnutý očistit své jméno, vyjde ze svého úkrytu a stopne si Neda v elektromobilu IONIQ 5, aby ho dovezl do 300 mil (483 km) vzdáleného New Yorku. Třicetisekundová televizní verze se bude vysílat do ledna 2022 v rámci televizních programů s vysokou sledovaností v USA, Evropě, Číně, Rusku a na dalších globálních trzích – včetně České republiky.

Integrovaná marketingová kampaň společnosti Hyundai Motor, zaměřená na připravovaný film „Spider-Man: Bez domova“, bude přitahovat pozornost rovněž na velkoplošné obrazovce na náměstí Piccadilly Circus v Londýně a prostřednictvím reklamních ploch na celém světě.

Po filmu „Spider-Man: Bez domova“ bude spolupráce pokračovat ve spojení s připravovaným filmem „Uncharted“, jehož premiéra je plánována na únor 2022, a s pokračováním kritikou oceňovaného a Oscarem ověnčeného animovaného filmu „Spider-Man: Paralelní světy“ (Spider-Man: Into the Spider-Verse), které by se mělo začít promítat na plátnech kin v říjnu 2022.

zdroj: tisková zpráva

Napsat komentář