Diesel pod kapotou prostorného MPV Hyundai Staria nahradila úsporná full-hybridní jednotka o výkonu 165 kW.
Populární velkoprostorové MPV Hyundai Staria přijíždí na český trh v hybridní variantě. Nově jej pohání full-hybridní jednotka kombinující zážehový čtyřválec a elektromotor s celkovým výkonem 165 kW.
Nejvyšší točivý moment 367 Nm je dostupný v širokém rozsahu 1000-4000 otáček za minutu. Vůz se dodává výhradně se šestistupňovou automatickou převodovkou a pohonem předních kol.
Full-hybridní pohonná jednotka s trakční baterií o kapacitě 1,49 kWh nahrazuje dieselovou motorizaci s ambicí nabídnout mimořádně plynulou, tichou a kultivovanou jízdu v kombinaci s dobrou dynamikou a současně příznivou spotřebou paliva zejména ve městě a okolí. Maximální rychlost hybridního provedení je 167 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h zabere 10,2 sekundy.
STARIA je i nadále nabízena ve čtyřech stupních výbavy – Comfort, Smart a Style pro devítimístnou konfiguraci a Luxury pro sedmimístnou verzi se dvěma relaxačními křesly v prostřední řadě.
Již ve standardní výbavě Comfort na zákazníky čeká bohatá výbava – od integrované navigace s 10,25“ displejem, inteligentního klíče a automatické klimatizace přes dešťový senzor a adaptivní tempomat až po dotykové řazení Shift by Wire, elektronickou parkovací brzdu nebo Bi-LED přední světlomety se světelnou lištou denního svícení. Ceny tohoto provedení startují na 1 129 990 Kč včetně DPH po započítání bonusu za využití značkového financování Hyundai Finance.
Výbavový stupeň Smart nad rámec standardu přidává 17“ kola z lehké slitiny, vyhřívaná přední sedadla a volant, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče a praktické bezpečnostní asistenty jako aktivní sledování mrtvého úhlu BCA nebo aktivní upozornění na projíždějící vozidla při couvání RCCA. Volitelně je možné vůz vybavit také 18“ koly z lehké slitiny. Akční ceny výbavového stupně Smart začínají na 1 189 990 Kč včetně DPH.
Stupeň Style již nabízí inteligentní elektricky posuvné boční i páté dveře a 18“ kola z lehké slitiny. K dispozici je také příplatkový paket Premium doplňující kožená anatomicky tvarovaná a ventilovaná sedadla, 360° kamerový systém, funkci video komunikace s cestujícími na zadních sedadlech a další komfortní prvky. Akční ceny výbavového stupně Style startují na 1 249 990 Kč včetně DPH.
Nejnáročnější zákazníci mohou zvolit sedmimístnou verzi Luxury, která je namísto třímístné lavice v prostřední řadě vybavena dvěma luxusními křesly. Nad rámec toho přidává specifická 18“ kola z lehké slitiny, prémiový audiosystém BOSE s 11 reproduktory a subwooferem, širokou škálu nejmodernějších bezpečnostních a asistenčních systémů a mnoho dalšího. Varianta Luxury je k dispozici za akční ceny od 1 419 990 Kč včetně DPH.
Hybridní verzi MPV Hyundai Staria je již nyní možné objednávat u autorizovaných prodejců značky. Součástí každé nabídky jsou tradiční Benefity Hyundai, včetně tříleté záruky bez omezení najetých kilometrů či sady čtyř zimních pneumatik za cenu jedné. Po celou dobu záruky je navíc dostupná bezplatná asistenční služba Hyundai Assistance.
zdroj: tisková zpráva
BEV jsou hlavně o elektronice a SW a to Evropa moc neumí, navíc nemáme suroviny na baterie atd. Proto se evropské automobilky nechytají.
Valkswagen zvažuje přesunout výrobu elektromobilů na východ, protože se neprodávají.
hxxps://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-volkswagen-musi-setrit-stret-s-odbory-zacal-40490374
To musel vymyslet nějaký „génius“. Zachovám utilizaci všch zdrojů, pořád se to nebude prodávat, jen změním alokaci výroby, takže ekonomicky to vychází naprosto na stejnou ztrátu. A pokud budu redukovat výrobu, propustím první nejlevnější zdroje. 😀 Volkswagen jede bomby 😀
Nejak ti tva argumentace vazne. VW bude vyrabet spalovaci Polo v Jizni Africe. I Spanelsko je pro ne moc drahe. VW premisti velkou cast vyroby do low cost zemi. Nemecke platy nejsou na globalnim trhu konkurenceschopne. Nema to nic spolecneho s elektromobilitou, proste zili si v bubline, ktera praska. A nejdriv z te bubliny vypadne spalovak a nahradi ho EV z jinych zemi.
Nevíte jestli už si menežment snížil odměny, nebo ještě tunelujou na plný kotlík??🤑 (Hlavně nic nechci slyšet o valných hromadách – velký zvířata jsou vyválený ve sračkách všichni 🧐)…
nejrozsahlejsi clanek o tovarnach kde se zvazuje omezeni vyroby ci zavreni danych tovaren ma v ceskem zneni E15, a drtiva vetsina tech zvazovanych kapacit pro omezeni ci uzavreni se tyka spalovacich vozidel a provozu ktere vyrabeji dily pro spalovaci vozy, zavyrani ci omezeni vyroby u elektrickych se tyka vesmes jen ID3, ID buzz, a Q8etron, u ID3 je proste totalne nekonkurenceschopna cena, a s Nemeckyma platama se neni co divit, vyrabet auto kde delnit stoji 4-5 tisic eur a zartoven dela pomaleji nez u konkurence je proste neudrzitelne oproti konkurenci kde delnici delaji rychleji a za polovicni platy , u IDbuzz a Q8 to bude podobne s tim, ze ty auta jsou nekonkurenceschopny i z dalsich duvodu
kuprikladu u vyroby baterii a elektromotoru se zvazuje kapacity navysovat, cast lidi z uzavrenych provozu na spalovaci vozy by mela prejit prave tam, neb tyhle dva provozy byli v lonskem roce vytizene doslova na 100% a nestihali dodavat, diky malym dodavkam elektromotoru se treba i na vice nez mesic prerusila v CR vyroba Enyaq, coz je model na kterem ma Skodovka jako na jedinem modelu marzi presahujici 2 ciferne cislo 😀
VW ma problem hlavne s odbory a s tim jak socialisticka firma to je, ve VW tak tretina lidi solova jen ceka na duchod, takze je celkem jasne ze ta firma nemuze bejt konkurenceschopna cenou, a zacina bejt nekonkurenceschopna i technikou kterou tam prosazuji lide jako ty, a tedy techniku o kterou prestava bejt zajem
Bojuj 😀 Které ID není aprosto totální propadák? Třeba ID7, kterého prodali 2500 kusů za půl roku? 😀
A co se týká Enyaqu, tak ta marže nestačí ani na zaplácnutí díry po Enyaq Coupé, s jehož majiteli se snad zná generál Škodovky osobně.
Ano, problémy s odbory budou. A velké. Celkem logicky, když továrny vyrábí něco, co se neprodává. To nejde dlouho.
pro Šaman… Že se schody metou od shora dolů si neslyšel??
Mám u VW jednu obavu. I když VW propustí třeba třetinu zaměstnanců automatizuje a zrychlí výrobu a dostane ID3 na 850 000 respektive 750 000 s menší baterií , kde je to auto velmi dobře prodejné stejně to nebude stačit. Prostě protože rychlost inovací na kterou nejsou nastavení. U EV se inovace pohybuje spíše rychlostí jako u elektroniky a to ve VW zatím ani nechápou , natož aby to nějak řešili. A já tomu rozumím , po strojařích chceš aby najednou dělali elektroniku a to dost dobře nejde. Když k tomu přičteš odbory, tak ta šance na přežití je hodně nízko.
Tvl Jirko, prober se. ID3 za 750 tisíc dnes je to samé, jako dát za něj v roce 2024 necelých 400 tisíc. To není o ceně. Je to o tom, že za mega dostaneš hnusné nekvalitní omezující auto, které je ve všech směrech horší, než patnáctiletá ojetina.
Roky vám tady na fóru řada lidí vysvětluje, proč se elektromobily nebudou prodávat a automobilky, co na to vsadí, půjdou do prdele. Dnes se elektromobily neprodávají, automobilky jdou do prdele a vy tady mektáte něco o inovacích, Číně, počasí, bramborách…
Elektromobilita = bankrot. That’s all Folks!
dát za něj v roce 2004
Evropa = úpadek…. Elektromobil nemůže za vaší ,,vykradenou tombolu“😛
Ano, problém zdebilnění je širší. Ale elektromobilita je jeden z faktorů, který je s tímto úpadkem spojen.
pro Runnču… Nechci se do tématu moc zabořit😉, ale jeden postřeh poskytnu…
Kapitalismus je nevyvážený systém odsouzen od začátku ke kolapsu, spojenému s vážnou krizí a očistcem nějakého druhu (většinou jde o válečný masakr a destrukci).
To je známá věc. Ale co mně přijde (možná z neznalosti) jako novum jsou zoufalé proklamace střední třídy, že je kapitalismus v krizi, protože je to vlastně socialismus…😳😅😁
Mercedes vzdává elektromobilitu, protože není v souladu s přáním zákazníků, vrací se ke spalovacím motorům a raději nakoupí povolenky, tedy přechází se na cestu Toyoty.
hxxps://www.handelsblatt.com/unternehmen/industrie/interview-das-ist-die-groesste-produktoffensive-der-mercedes-geschichte/100071755.html
Když do prdele, tak pořádnou kládou 😩😃
Ty si platis Handelsblatt Abo, nebo jsi cetl jen ty volne dostupne 2 vety a ostatni sis zase vylhal?
Bylo to v news agregátoru Binga a byly to dvě strany. Nebylo to asi úplně celé, ale většinou je tam 70-80% článku.
Napadajú mi rôzne iné názvy ako designový klenot ;o)