Dacia Duster: skoro polovina prodaných aut je LPG nebo hybrid

Dacia Duster, trvale oblíbené SUV na českém trhu, dosáhla za prvních sedm  měsíců od uvedení nového modelu na trh, tj. od 26. března letošního roku, velmi dobrých prodejních výsledků. 

Dacia Duster si udržuje své silné postavení na českém automobilovém trhu a těší se velké oblibě. Nejoblíbenější  verzí nového Dusteru v České republice byla verze Journey, která tvoří 40 % prodejů (období od 26. března do 30.  října letošního roku).

SOUVISEJÍCÍ: Dacia hlásí milion prodaných vozů na LPG

Další oblíbenou variantou je verze Extreme, na kterou připadá 38 % prodejů. Dohromady  tyto dvě varianty tvoří více než 75 % prodejů modelu New Duster, což svědčí o tom, že zákazníci dávají přednost  verzím s vyšší výbavou. 

Nejoblíbenější verze motoru a barvy 

Nejoblíbenější motorovou verzí nového modelu Duster tvoří benzínové varianty (4×2 a 4×4), které dohromady tvoří 55 % prodejů. Druhou nejoblíbenější motorovou variantou je ECO-G (kombinace spalování jak benzínu, tak  LPG) s podílem 37%. Pro hybridní variantu Hybrid 140 se rozhodlo již celkem 8% zákazníků, to svědčí o zvýšeném  zájmu o ekologičtější řešení. 

Co se týče barev, zákazníci nejčastěji volí Dacii Duster v odstínech béžová Sandstone, šedá Schiste, nebo bílé  barvě. Kdy kumulativní podíly zmíněných barev tvoří přibližně 60% všech prodaných vozů, což podtrhuje  univerzální a elegantní charakter modelu Duster. Následující velmi oblíbená barva modelu Duster je pro Dacii  typická zelená Cédre, která tvoří 18%. 

Nový Duster s pohonem 4×4 si vybralo 35 % zákazníků, což ukazuje, že vůz oceňují i ti, kteří u vozu hledají  funkčnost a všestrannost.  

Nový Duster je v souladu s filozofií značky prostorný, robustní a praktický a vybavený osvědčenými  technologiemi, tedy spolehlivý. Má vše, co potřebujete, a navíc skvěle vypadá. I proto zůstává mezi  nejoblíbenějšími vozy SUV, které si individuální zákazníci na českém trhu vybírají. 

* Výsledky za období od 26. března do konce října letošního roku. 

Od svého uvedení na trh v roce 2010 si vůz Dacia Duster koupilo více než 2,5 milionu zákazníků. Od roku 2018 je jedním z nejprodávanějších SUV segmentu B v Evropě, a to díky vynikajícímu poměru ceny a výkonu. Třetí generace modelu Duster v této tradici pokračuje. 

zdroj: tisková zpráva

2 Comments on “Dacia Duster: skoro polovina prodaných aut je LPG nebo hybrid”

Napsat komentář