Výrobce automobilů OMODA a JAECOO oznamuje uzavření smlouvy se společností Grand Automotive Central Europe. Nový partner se stane výhradním importérem vozidel této značky pro český trh. Jedná se o klíčový milník při expanzi značky OMODA a JAECOO na evropské trhy.
Cílem nově navázané spolupráce je nabídnout českým zákazníkům kvalitní automobily s inovativním konceptem v moderním designu a vybavené pokročilými technologiemi.
Známý importér značky Nissan, společnost Grand Automotive, zase přináší do spolupráce bohaté zkušenosti a znalosti místního automotive trhu. Obě společnosti podepsaly smlouvu o spolupráci ve čtvrtek v čínské centrále společnosti Chery.
Nově navázaná spolupráce mezi automobilkou OMODA a JAECOO a importérem Grand Automotive pro obě firmy znamená významné rozšíření jejich podnikání, protože věří v úspěch na českém automobilovém trhu.
Jako první začne na tuzemském trhu působit značka OMODA a prvním dostupným modelem z jejího portfolia bude Omoda 5. Vůz si získal popularitu díky svému nadčasovému designu i špičkovému vybavení, zdaleka přesahujícímu standard jeho třídy.
Druhým nabízeným vozem pak bude plně elektrický Omoda E5, jako vlajková loď v oblasti ekologické mobility. Značka JAECOO představí na českém trhu s modelem Jaecoo 7, spojující komfort a funkce, jež si zákazníci dosud dokázali spojit jen s vozy vyšších tříd.
OMODA a JAECOO věří, že českým motoristům nabídne vozidla, vycházející vstříc jejich potřebám i očekáváním, čemuž výrazně pomůže i silná podpora nového partnera, společnosti Grand Automotive.
Po pouhém roce a půl od celosvětového uvedení, značky OMODA a JAECOO překročily celosvětové prodeje až 350 000 vozů, od prázdnin se počty prodaných vozů stabilně pohybují okolo dvaceti tisíc kusů měsíčně.
Rychlá globální expanze značky v současnosti znamená více než devět set partnerů dealerské sítě na 32 světových trzích s kompletním prodejním a servisním systémem.
Dosažené výsledky tak ze značky OMODA a JAECOO činí jednoho z nejrychleji rostoucích hráčů globálního automobilového průmyslu. Od února, kdy značka vstoupila na španělský trh, se modely OMODA E5 a OMODA 5 staly žádanou součástí nabídky evropských prodejců. Svůj zájem projevili i řidiči z Polska nebo Spojeného království, kde má OMODA a JAECOO za sebou také úspěšný vstup na trh.
zdroj: tisková zpráva
Podle Muska laciný Tesla Model 2 nebude. Byl by prý „zbytečný a hloupý“. Jako Leodendula, který v něj pořád věří.
Zpět k prodejům elektromobilů BMW. Za poslední měsíce vykázalo BMW úžasný úspěch, kdy na rozdíl pakticky od všech ostatních značek se zdá, že elektromobily umí v Evropě prodávat.
Teď to ale začíná podezřele smrdět. Jak si správně všímají někteří novináři, na sekundárním trhu se objevuje nezvykle vysoký počet elektrických ojetin BMW s minimálním nebo žádným nájezdem, a objem se skoro rovná vykázaným novým prodejům. Protože je skoro vyloučeno, aby pouze a jedině u BMW běžní kupci nových elektromobilů auta nabídli okamžitě k dalšímu prodeji v poměru blížícímu se 1:1, nabízí se otázka, kdo jsou tito kupci.
Čichám čichám šméčko.
No vidis, jedine Tesla je spolehliva automobilka ktera vyrabi super auta a jeste vydelava nejvic ze vsech. Tesla ma uz ne 10 let naskok, ale 12 let. Dinosauri automobilky jsou na odstrel. Stejne jako vyrobci parnich lokomotiv nezvladli prechod na diesel-/elektrolokomotivy, tak dinosauri nezvladnou prechod na EV. Musi je vystridat nekdo lepsi.
Máš pravdu, Musk je prostě vizionář. Chápe, že fašistické Malorusko je v řítí a Trump je záruka demokratických svobod. 😂
Kiš kiš 🥕
nehledej v tom nic, i4 je na mobile de 800 kusu coz na to jakej je to trh a jak dlouho to delaj odpovidajici. Ix1 je kolem 1000, prodava se nejakou dobu a mesicne jich v de prodali tisice. Prvni dve stranky jsou ojety auta s najezdem 20tkm. Na i4 se porad ceka vic jak 3/4 roku a na ix jsem cekal 7 mesicu, linka dela jenom ev a je vytizena. Navic bmw letos pravdepodobne proda vic elektromobilu nez bude potrebovat aby neplatila pokuty. Na prisnejsi pristi rok musi prodat o 2%ev vic o cemz se vw nebo mercedesu ani nezda. Fakt je, ze BMW ty premiovy ev proste umi suverene nejlip a to rikam jako majitel jak ix tak etronu a mam zkusenosti s tmx
edit ix je 500 v inzerci a ceka to na facelift. A to ix si rekneme je okrajovka i na poli ev. Za me odpovidajici mnozstvi delce prodeje
Do Russka jezdi akorat běhna, do Egypta nebo Turecka paka co nechapou ze tim podporujou teroristy, cinskej telefon si koupi pako a cinsky EV jen uplnej blbec a tech je u nas vic nez dost… ale dobre tak evropskejm automotive kdyz prodavaji predrazeny hovna 🤟
Debilove v dinosaurech nas okradaji a obelhavaji. Kdyz nechteji vyrabet poradna EV za normalni cenu, tak at si to spalovaci pakaz uzije.
Tyhle články o sebepoškozování patří do zdravotnických časopisů.
Ty bys mel drzet usta, ty poskozujes pozici evropskych statu zamerne.