Tesla už minulý rok otevřela svůj nabíjecí standard i pro ostatní výrobce. Nečekaně jej jako první adoptuje Ford.
Spolupráce automobilek Tesla a Ford je překvapivá a pro Teslu bude zcela zásadní. Potvrzuje to, že Ford má v elektromobilitě velké plány a přistupuje k ní velmi chytře, narozdíl třeba od konkurenčního GM.
Jde o win-win pro všechny tři strany – obě firmy i zákazníky. Majitelům budoucích elektromobilů Ford se tím otevře nabíjecí síť Tesla Supercharger, Tesla získá nové zákazníky a Ford nemusí tolik investovat do budování vlastních nabíječek v síti BlueOval.
Naopak jde o velkou prohru pro evropský standard CCS, který se v USA začal pomalu uchycovat, ale teď už je jasné, že bude nakonec zcela vytlačen. Americkým standardem se stane Tesla konektor, který byl ostatně nedávno nově příhodně přejmenovaný na North American Charging Standard (NACS).
Už příští rok Ford zpřístupní síť Tesla Supercharger skrze nový adaptér. Elektromobilisté tak získají přístup k více než 12 000 nabíječek Tesla Supercharger navíc k už existujících 10 000 nabíječek v rámci sítě BlueOval.
Od roku 2025 nicméně začne Ford NACS konektor do nové generace svých elektromobilů přímo montovat! Je tak jasné, že rychle se budou muset přidat i ostatní severoameričtí výrobci.
zdroj: Electrek
TOHLE je pohled:
https://neviditelnypes.lidovky.cz/politika/marxofeudalove-vzhuru-do-solarni-katastrojky.A230526_152857_p_politika_nef
pro Dlaždicy… Furt ty stejné žvásty…Nuda.
Nalejte si do huby benzín, do řití vražte kus uranu, chyťte se za ruce a mazejte do jeskyně… Bacha ať ji nepřejdeš, ať neskončíš až na stromě 🤡🙉.
Ses sice blbej jak tago, neco na Tvych slovech ale bude. Vnoucata casto skemraji – „dedo, kdy polezeme na strom?“ Takze kdyz jim chci udelat radost, tak je na ten strom vezmu. Mas videt ta svitici ocicka. Holt, nesmis myslet jen na sebe, trotliku.
Pro Dlaždicy… O tom jsem kolikrát přemýšlel, jestli je pokrokovost verzus konzervy závislá na genetice a řekl bych že ne…. Tak že maj vnoučata šanci a nakonec na tom stromě zůstaneš sedět sám 😜
docela by mě zajímalo, proč dlaždic tady šíří článek, který je plný zcela zásadních chyb, na první pohled zřejmých a tedy i pro laika jde o lehce rozpoznatelný škvár? je to proto, že dlaždic ty zjevné hlouposti nevidí?
Hlubší pohled na to co všechno musí Ford zvládnout aby se dostal tam kde je Tesla a taky na to co chce zvládnout Tesla.
https://youtu.be/LERddr09Z_U
trosku doufam ze me Ford jeste trosku klesne, na 11 babkach mam nakupni order…..jo klesne, fed otocil a mame tak rok na to nez prijde recese a trhy se trosku procistej, verim tomu
Rozhodně bych počkal na Tesla Cybertruck. Jaké bude mít parametry a jak rychle budou navyšovat produkci. Oni mohou sebrat Fordu prodeje pickup trucků , až někde ve výši 200-300 tisíc , během tří let. To je nejziskovější segment pro Ford. Já myslím , že i deset je moc. Recese možná už na konci léta. Dokud FED nepřistoupí na další tištění peněz , tak se burza nezvedne a budou těžké výprodeje.
To je jednoduchý návod, jak jednoduše a doslova přes noc zvýšit užitnou hodnotu svých aut. Fordy začnou bejt pro zákazníky atraktivnější. Odpadne jim jedna starost s tím kde a jak nabíjet.
To jsem zvědav zda Ford přesune nabíjecí port na zadní levej blatník, aby pak supechargerech nezabírali zbytečně místo vedle a nedocházelo k potyčkám mezi majiteli obou značek? :)))
Tak to je bomba! Takze kazda pr…l bude mit svuj standard 🙁 .
Už dnes víceméně platí, že své standardy mají Evropa, Čína, Japonsko a nově tedy i USA.
To jo. Ale urcite by bylo lepsi kdyby byl standard jeden. Asi nejvic se mi libi Tesla. Ten kabel je jak pro AC tak DC a malej a lehkej.
Snad jedini kteři se dokazali dohodnout na celosvětovém standardu byli bankeři ?
https://www.penize.cz/platebni-karty/18777-jak-dosly-platebni-karty-do-ceskych-zemi-aneb-historie-karet-plna-zajimavosti