Zákazníci v Česku již mohou objednávat Enyaq iV 60 se základní baterií 62 kWh. Doporučená prodejní cena 1 059 900 Kč včetně DPH zahrnuje bohatou výbavu.
foto: Škoda
O pohodlí uvnitř vozu se starají automatická třízónová klimatizace, vyhřívaný volant nebo vyhřívaná přední sedadla. Interiér LOFT je čalouněn látkou a umělou kůží a doplněn hliníkovým broušeným dekorem. Komfortní přední sedadla jsou všestranně nastavitelná včetně bederní opěrky.
Pro snadné parkování i v nepřehledných místech jsou součástí základní výbavy parkovací senzory vpředu i vzadu a také zadní parkovací kamera. V základní ceně 1 059 900 Kč dostanou zákazníci rovněž 19″ litá kola Proteus, LED přední světlomety, bezklíčový přístup KESSY, řadu prvků Simply Clever a mnoho dalšího. Bližší informace o modelu jsou k dispozici v cenících i konfigurátoru.
Na přání se dá výbava dále rozšířit buď jednotlivými položkami, nebo prostřednictvím zvýhodněných paketů. Tak lze získat například elektricky ovládané víko zavazadelníku s virtuálním pedálem (Komfort Paket), vyhřívání čelního skla i zadních sedadel (Klima Paket) nebo další asistenty v balíčku Asistovaná jízda 2.0.
Na volbu zákazníka dle jeho vkusu čeká také provedení interiéru. Kromě základního LOFT je možné volit ze 4 dalších – LODGE (čalounění látkou a přírodní vlnou se stříbrným dekorem), LOUNGE (čalounění kůží a umělým semišem se šedým dekorem), SUITE (čalounění černou kůží s černým dekorem) a ecoSUITE (čalounění hnědou kůží s černým dekorem).
Škoda Enyaq iV představuje zcela novou koncepci pohonu, byť se svým způsobem vrací do historie značky. Stejně jako dřívější vozy Škoda dostalo i nové elektrické SUV pohon zadních kol. U základní ENYAQ iV 60 má lithium-iontová baterie celkovou kapacitu 62 kWh (resp. využitelnou 58 kWh).
Elektromotor umístěný na zadní nápravě disponuje výkonem 132 kW a maximálním točivým momentem 310 Nm. S ním dokáže český elektromobil zrychlit z 0 na 100 km/h za 8,9 s a dosáhne největší rychlosti 160 km/h.
Dojezd na jedno nabití dle metodiky WLTP činí až 390 km, přičemž kombinovaná spotřeba se pohybuje v rozmezí 14,6 až 16,4 kWh/100 km. Na českém trhu byl již dříve zahájen předprodej výkonnější varianty iV 80, jejíž doporučená prodejní cena byla stanovena na 1 189 900 Kč.
Modelová řada Enyaq iV se v budoucnosti rozroste o další 2 varianty. Obě budou mít navíc druhý elektromotor umístěný na přední nápravě, díky tomu nabídnou pohon všech kol a dojezd až 460 km na jedno nabití dle WLTP. Verzi iV 80X charakterizují hodnoty 195 kW a 425 Nm, mimořádný požitek z jízdy pak slibuje verze iV RS zásluhou 225 kW a 460 Nm.
A tak pomalý to je, aby se cílová skupina německý
A tak pomalý to je, aby se cílová skupina německý důchodce nevyděsil, nebo proč?
rozdil mezi iV 60 a 80 je 130t Kč (kapacita baterie +20 kWh)
rozdil mezi iV 60 a 80 je 130t Kč (kapacita baterie +20 kWh)
kdyby byla pravda že Škoda prodělává na CGe 200t kvůli drahé baterii, tak ten rozdíl bude daleko daleko větší, nebo prodělávají i na BateriaQu
Takže 1kWh = 6 500 kč Elon Musk má za 100 $ i méně.
Je to
Takže 1kWh = 6 500 kč Elon Musk má za 100 $ i méně.
Je to zajímavé.
to je cena za článek, tohle už je za pack
to je cena za článek, tohle už je za pack
Cena za pack u Tesly se odhaduje na 108 dolarů za kWh. Jedna
Cena za pack u Tesly se odhaduje na 108 dolarů za kWh. Jedna věc jsou výrobní náklady a druhá je prodejní cena.
Ten váš výpočet u Enyaqa je, samozřejmě, nesmyslný 🙂
Ten váš výpočet u Enyaqa je, samozřejmě, nesmyslný 🙂 Resp ten záver z toho, cena za kWh a srovnáni s Teslu, jablka a hrušky.
Tak nevím kde jsem udělal chybu
130 000 kč / 20 kvh = 6 500
Tak nevím kde jsem udělal chybu
130 000 kč / 20 kvh = 6 500 kč za 1 kWh.
Včetně BMS.
Nesmysl je to proto, že z rozdílu cen u auta s 60 a 80 kWh
Nesmysl je to proto, že z rozdílu cen u auta s 60 a 80 kWh baterkou vyvozujete závěr, že ten rozdíl je jenom kvůli rozdílné kapacity baterky. To je samozřejmě hloupost 🙂
Docela jsem zvědavý na porovnání Škoda Enyaq iV —
Docela jsem zvědavý na porovnání Škoda Enyaq iV — Hyundai Kona
Radeji Enyaq a eNiro. Kona je mnohem mensi. Technicky jsou
Radeji Enyaq a eNiro. Kona je mnohem mensi. Technicky jsou kona i niro skoro stejny. Delky v mm.
Enyaq 4648
Kona 4168,
Niro 4355
Hlavně objednávejte dokud to jde, ať nebrečíte že
Hlavně objednávejte dokud to jde, ať nebrečíte že nejsou, jako u citiga iv.
Blbé je, že Škoda nechystá žádný další elektromobil,
Blbé je, že Škoda nechystá žádný další elektromobil, takový velikosti Kamiqu by se hodil, ale VW asi zakázal….
Tak hold pohledat hold něco jiného než Škodovku..
Tak hold pohledat hold něco jiného než Škodovku..
myslím že si to ve škodovce dobře spočítali, že auto na
myslím že si to ve škodovce dobře spočítali, že auto na téhle úrovni a velikosti si cenu dokáže obhájit, je velice cenově konkurenceschopné a celkem dobře na něm škodovka vydělá, nějaký kamiq by zřejmě nedával smysl, musel by se prodávat třeba jen o 70 tis levněji a to by nikdo nekupoval, s cenovkou kolem mega už si představuju pořádný kus auta, kamiq to je takovej kotrmelec malej hnusnej, za to bych nedal ani 800 tis.
OFF.Komik ze
OFF.Komik ze Strakovky.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/3x-nocni-babis-expert-prisel-pak-neprisel-a-ja-mam-ciste-svedomi-124070
Tak jsme se dočkali Kdyby někdo před 15 lety předpovídal,
Tak jsme se dočkali Kdyby někdo před 15 lety předpovídal, že Škoda Auto začne výrobou SUV elektromobilu Tak bych mu to nevěřil .
Já bych zase před 10 lety nečekal, že to Škoda auto bude
Já bych zase před 10 lety nečekal, že to Škoda auto bude trvat tak dlouho. 🙁
Kdyby jste jen tušil, co je pro škodovku na každém
Kdyby jste jen tušil, co je pro škodovku na každém úspěchu za práci, tak by jste se nedivil.