Na českém trhu lze objednávat další čerstvý slušivý plug-in hybrid, tentokrát francouzské značky DS7 spadající pod koncern PSA.
foto: DS
Plug-in hybrid DS 7 Crossback E-Tense 4×4 nabízí maximální výkon 220 kW/520 Nm. Zrychlení z 0 na 100 km/h trvá 5,9 sekundy, v elektrickém režimu je max. rychlost omezena 135 km/h. V běžném hybridním provozu dosáhne auto až na 235 km/h.
Dva elektromotory o výkonu 81 kW a 83 kW (vpředu a vzadu) jsou doplněny 1,6l spalovacím řadovým čtyřválcem (max. 147 kW). To vše řídí automatická osmistupňová převodovka. Rozměry vozu jsou 4,57 m délky, 1,91 m šířky a 1,62 m výšky. Hmotnost plug-in hybridu DS 7 Crossback E-Tense 4×4 je 1825 kg, objem zavazadlového prostoru 555 litrů.
Řidič si může zvolit různé jízdní režimy, aby co nejlépe využil točivý moment vozidla nebo aby jel v režimu „nulových emisí“, který vám díky baterii o výkonu 13,2 kWh umožní plně elektrický pohon s dojezdem až 58 kilometrů (WLTP).
Díky 7,4kW palubní nabíječce lze nabít baterie z 0 na 100 % v zásuvce 32 A za necelé dvě hodiny. DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 je k dispozici s novou světlou barvou karoserie Cristal Pearl a interiérem s inspirací DS RIVOLI v odstínu Pebble Grey.
Nabízená technologie se však neomezuje pouze na pohonné systémy. DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 poskytuje DS CONNECTED PILOT, což je poloautonomní řídicí systém úrovně 2, DS ACTIVE SCAN SUSPENSION, elektricky ovládaný tlumič vibrací, DS PARK PILOT, který vám umožní parkovat bez nutnosti dotýkat se volantu (k dispozici od druhé poloviny roku 2020) a systém DS SAFETY, který sdružuje všechny bezpečnostní prvky potřebné pro řízení v dnešním světě.
Auto ve výbavě So Chic vyjde na 1 395 000 Kč, v nejvyšší výbavě Grand Chic na kulatých 1 555 000 Kč. I tam si je ale nutné připlatit např. za bezklíčkový přístup do vozu (16 500 Kč), alarm (7000 Kč), či asistenční systém jízdy Park Pilot (24 000 Kč). Noční vidění pro 360° parkovací kameru vyjde na 42 000 Kč.
Pořád tomu nerozumím,může mi někdo vysvětlit,nač je
Pořád tomu nerozumím,může mi někdo vysvětlit,nač je někomu tak velké,těžké auto se vším co má benzožrůt i EV za 1400000,- Kč? Přitom bych chtěl vidět jak odjede od nás s kopečka do 1,5 km vzdálené vesnice v případě,že tak jako dneska možná k večeru přimrzne ten deštík se sněhem???????
Co mu pomůže 4×4 při dvou tunách,je to blbost jako necky!!!!!
Už jdu napsat inzerát,že koupím todlecto od někoho,komu se zadře motor,ten s teho čuda vyhodím i s dalším šrotem a 50 km na moje ježdění by úplníčko stačilo,odečítám váhu bince co jen zabírá už tak skromný prostor v tomhle drobečkovi a dojezd bude 65 km. Hé??
Proč to má ty dvířka na konektor tak obrovská?? Vždyť
Proč to má ty dvířka na konektor tak obrovská?? Vždyť do toho žádný velký konektor stejně zasunout nejde.
pretoze to je plug in hybrid, nie plnokrvne BEV, dvierka
pretoze to je plug in hybrid, nie plnokrvne BEV, dvierka ukryvaju aj vstup do nadrze na fosilne palivo 😉
–
oprava. tam je naozaj len
konektor na dobijanie.
Taketo dvierka ma na oboch stranach symetricky, takze jedna strana elektrina, druha strana nadrz na palivo. A ze su take velke? Nechali uz existujuci dizajn dvierok na tankovanie paliva – setria naklady na dizajn a vyrobu novych dielov, mozu pouzit viac uz existujucich.
I jako dvířka na palivo jsou dost velké. Tankovací pistole
I jako dvířka na palivo jsou dost velké. Tankovací pistole má menší průměr než konektor mennekes. 🙂 Starého psa novým kouskům nenaučíš.
jj, velké auto, velké výfuky, velká dvířka …
jj, velké auto, velké výfuky, velká dvířka …
off
25 % všech nových prodaných aut v Norsku jsou Tesly.
off
25 % všech nových prodaných aut v Norsku jsou Tesly.
off
Japonsko se bude potýkat s nedostakem zemědělců a tak
off
Japonsko se bude potýkat s nedostakem zemědělců a tak Kubota předvedla autonomní traktor X. Podle mně je to spíš transformer 😀
https://newatlas.com/automotive/kubota-autonomous-electric-tractor/?fbclid=IwAR3VLX6zvwFrGcAzgZKn_q1gz8EAJoOzXvXMatd6qgIV6crkMClPvqZ0poo
Opravdu rychle nabít elektroauto v Česku skoro nejde a je to
Opravdu rychle nabít elektroauto v Česku skoro nejde a je to drahé
Zdroj:https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/nabijeni-elektromobil-ionity-pre-cez-e-on-rychlonabijeni-kwh.A200120_184825_automoto_fdv
off
Sem se pídil co se stalo s německou elektro-multikárou
off
Sem se pídil co se stalo s německou elektro-multikárou pro Afriku aCar a ejhle oni zrovna vystavují její Evropskou verzi všude možně. ;-D
2017
https://www.youtube.com/watch?v=mrd5Szn2nyI
2018
https://www.electrive.com/2018/07/29/africa-ev-acar-going-into-serial-production-2019/
2019
Finální evropská verze
https://evum-motors.com/en/acar/
https://www.youtube.com/watch?v=wEr450YqdyI&feature=emb_title
konfigurátor
https://evum-motors.com/en/produkt/evum-acar-hp/
No nevím, asi bych nedal (kdybych měl) 1,4 až 1,6 milionu
No nevím, asi bych nedal (kdybych měl) 1,4 až 1,6 milionu za Citroen, jakkoliv se to právě jmenuje. Jo a je to jistě německá značka?
„Na českém trhu lze objednávat další čerstvý slušivý plug-in hybrid, tentokrát německé značky DS7 spadající pod koncern PSA.“
Hlava myslela „francouzské“, ale prsty psaly „německé“. Jen
Hlava myslela „francouzské“, ale prsty psaly „německé“. Jen šotek ví proč! Díky :).
těšíme se na štavnatý zítřejší článek
těšíme se na štavnatý zítřejší článek 😉
https://ir.teslamotors.com/static-files/b3cf7f5e-546a-4a65-9888-c928b914b529
Vyjde v šest ráno 😉
Vyjde v šest ráno 😉
off
Pekingskej řidič Uberu na koronavirus vyzrál, oblíkl
off
Pekingskej řidič Uberu na koronavirus vyzrál, oblíkl si lehkej atombordel a potápěčský brejle. Po pasažéry má připraven štos roušek a antibateriální gel. 😀
https://www.youtube.com/watch?v=sNh5DdXcpPQ
Zato jinej řidič taxíku kýchajícího pasažéra co jede do nemocnice vykop a chce volat policiii 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=iHTQ0oGCvoU
Kdyz tam maji vsichni Huawei, tak neni se co divit ze jsou
Kdyz tam maji vsichni Huawei, tak neni se co divit ze jsou vsichni zavirovany.
Na to jedině plamenomet. 😀
Na to jedině plamenomet. 😀
takže zase Musk
takže zase Musk
Zejména ten gel mu proti viru hodně pomůže.
Zejména ten gel mu proti viru hodně pomůže.
Dezinfekce rukou je zasadni v boji proti nakazeni. Samozrejme
Dezinfekce rukou je zasadni v boji proti nakazeni. Samozrejme to musi byt desinfekcni gel, ne na vlasy. Viry se prenasi pres dotyk s infikovanou osobou. Staci kdyz kychne a pri placeni preda kontaminovane penize. Kdyz si ridic pak sahne na pusu, nos nebo k oku, vir se mu dostane do tela.