Nový Hyundai Ioniq si oficiálně zachoval nejvyšší pětihvězdičkové hodnocení bezpečnosti od nezávislé organizace Euro NCAP.
foto: Hyundai
Nejlepším možným výsledkem se mohou pochlubit všechny verze nové modelové řady Ioniq: Ioniq Hybrid, Plug-in Hybrid a Electric. Auta si vedla skvěle ve všech kategoriích, od ochrany dospělých cestujících a dětí přes ochranu chodců až po asistenční bezpečnostní systémy. A to nejen v rámci své třídy, ale i v porovnání s dražšími a většími vozidly z vyšších segmentů.
Úroveň pasivní bezpečnosti nového modelu Ioniq zvyšuje lehký a zároveň tuhý skelet karoserie. Vysokopevnostní ocele zajišťují optimální pohlcování velkého množství nárazové energie.
Tyto inovativní druhy ocele se podílejí 53 % na celkové konstrukci modelu Ioniq. V případě nehody chrání cestující celkem sedm airbagů, včetně kolenního airbagu pro řidiče. Nový Ioniq je však především vybaven bezpečnostními systémy SmartSense, včetně technologií, které aktivně předvídají potenciálně rizikové situace.
Jejich úkolem je v první řadě zabránit samotnému vzniku nehody. Standardně dodávaný asistent pro odvrácení kolize s překážkou vpředu upozorňuje řidiče na nouzové situace a automaticky brzdí. Systém je aktivován, jakmile se před vozidlem objeví jiné vozidlo, chodec nebo cyklista.
Rozpoznávání cyklistů patří mezi nové funkce modernizovaného modelu. Součástí standardní výbavy je rovněž asistent pro jízdu v jízdním pruhu, který zabraňuje vozu nechtěně přejet podélné značení, vymezující jízdní pruhy na vozovce.
Další bezpečnostní systémy, jako je asistent pro sledování slepého úhlu nebo asistent pro upozorňování na vozidla přijíždějící ze stran při couvání, se dodávají na přání. Nové modely Ioniq Hybrid a Plug-in se již prodávají. Ioniq Electric bude následovat v září 2019.
„Rozpoznávání cyklistů patří mezi nové funkce
„Rozpoznávání cyklistů patří mezi nové funkce modernizovaného modelu.“
Mám IONIQ_28 a cyklistu mi to rozpozná a adaptibilní tempomat udržuje rychlost za ním… Možná to ještě nějak vylepšili.
Evropa si zadělala na krizi s nuceným nasazením EV. A proč
Evropa si zadělala na krizi s nuceným nasazením EV. A proč vlastně? Kvůli teorii o zlém skleníkovém plynu CO2? Nebo proto, že si na tom zelené strany a některé firmy napojené na dotační programy namastí kapsy? Kdo si asi tak koupí nákupní tašku Citigo za půl mega?
Protože se VW přiznal k podvodům s emisema a vzniknul
Protože se VW přiznal k podvodům s emisema a vzniknul Dízlgejt, protože byly odhaleny největší kartely německých automobilek a evropských výrobců tahačů, protože lobbysmus automobilek dostal přes prsty a protože Sttutgart si soudní cestou vymohl to, co mu politici slibili ale nezajistili a to je čistější vzduch bez starejch rakovinometů. Ale to tvůj mozeček nepobírá a tak plácáš obvyklé povrchní žvásty fóbiků.
Pokud vím, tak CO2 ničemu neškodí a o něm se mluví
Pokud vím, tak CO2 ničemu neškodí a o něm se mluví nejvíce. Tak to abyste si koupil těch elektromobilů 10, protože my ostatní fóbici si raději koupíme ojetinu s ještě kvalitním motorem.
O CO2 furt dokola melou akorát výrobci aut, politici a ty.
O CO2 furt dokola melou akorát výrobci aut, politici a ty. My tu mluvíme o jedech a karcinogenech co lezou z vejfuků a komínů lidem rovnou do plic.
+1
+1
off
Akce 40 min každej měsíc zadarmo s PRE EV a
off
Akce 40 min každej měsíc zadarmo s PRE EV a car4way.
https://www.precar.cz/campaign?fbclid=IwAR3D95G-47UZI6pwoTTtXReLNciP28iIJVblng6-nK9pqWy_q8–N5sHQGE