Na autosalonu Ženeva 2017 předvedla Honda koncept elektromobilu Urban EV. A nastínila, že do roku 2025 by 2/3 evropských prodejů měly být z hybridů, elektromobilů nebo aut na vodík.
Elektromobil Honda E Prototype nabídne dojezd kolem 200 km na jedno nabití. K dispozici by mohla být dvoudveřová a čtyřdveřová verze.
foto: Honda
foto: Honda
O dva roky později přichází japonská automobilka do Ženevy s konceptem Honda E Prototype. Ten je rozpracováním Urban EV směrem k výrobě. Ta by měla začít do konce letošního roku.
Honda E Prototype
foto: Honda
foto: Honda
Honda E Prototype by se měl stát konkurencí pro vozy typu BMW i3. Jde o malý městský elektromobil se sportovními geny. I proto jej Honda staví na zcela novém podvozku s pohonem zadních kol.
Náhon na zadní a do města malé prdítko ? Me gusta!
Kufr
Náhon na zadní a do města malé prdítko ? Me gusta!
Kufr to má vpředu ?
A spíš bych to viděl na konkurenci Fiatu a trojčatům.
Podľa môjho názoru bol exteriér konceptu rádovo krajší
Podľa môjho názoru bol exteriér konceptu rádovo krajší a mal nábeh sa stať kultovým autíčkom. Už dávno som si pri nejakej Honde takto nepovedal, že vyzerá naozaj „cool“. Nie, že by bol prototyp škaredý, ale na koncept sa nechytá…
Tak tohle bude teda žihadlo. Pohon zadných kol, pekný
Tak tohle bude teda žihadlo. Pohon zadných kol, pekný dizajn, BEV, ješte normální cena a nebudete to stačit vyrábet.
Me sa to teda líbí.
Toto je vizuálne veľmi podarené, uvidíme ako bude vyzerať
Toto je vizuálne veľmi podarené, uvidíme ako bude vyzerať produkčná verzia. Mohol by to byť taký elektromobil s dušičkou.
Tohle je jediný správný způsob jak se mají dělat
Tohle je jediný správný způsob jak se mají dělat koncepty, cokoliv víc vzdáleného realitě je bohapusté vyhazování peněz a ztrácení času přeplacenými markeťáky a ideovými dizajnéry.
Tohle ní koncept, ale 98 % prototyp skutečného auta.
Tohle ní koncept, ale 98 % prototyp skutečného auta. Koncept vyrobily teprve v průběhu vývoje prototypu, aby měli loni co ukázat lidem a zas rovnou neodhalili skutečnou podobu auta.