Tesla rozjíždí další doplňkovou síť nabíječek, tentokrát na pracovištích

Tesla provozuje už dvě sítě nabíjecích stanic: rychlonabíječky Supercharger u hlavních tahů a Destination Charging v resortech. Nyní přidává třetí, Workplace Charging pro pracoviště.

Nabíjecí stanice programu Tesla Workplace Charging
foto: Tesla

V rámci programu Workplace Charging je možné získat zdarma stejný wallbox, který Tesla rozesílá v rámci programu Destination Charging. Tentokrát má ale v hledáčku parkoviště a pracoviště.

Cílem Tesly je usnadnit rostoucímu počtu zákazníků nabíjení – kdykoliv a kdekoliv. Aktuálně Tesla vyrobila elektromobil s pořadovým číslem 300 000.

Workplace Charging je určený primárně pro ty, kdo bydlí v bytech a nemají vlastní garáž ani jinou možnost, jak auto nechat při dlouhém stání nabíjt. Narozdíl od Destination Chargerů se ale Workplace Chargery neobjeví na mapě Tesly.

Tesla, Electrek.co

31 Comments on “Tesla rozjíždí další doplňkovou síť nabíječek, tentokrát na pracovištích”

  1. off
    Dehet jde v Německu ke dnu. V úterý bude soud

    off

    Dehet jde v Německu ke dnu. V úterý bude soud rozhodovat zda si o zákazu jízdy mohou rozhodnout ve 40ti německých městech sami. To jsem zvědav co vykouzlej.
    Studie Autoscout24 ukázala, že jen 15 procent dotázaných by si koupilo ojeté naftové auto.

    Diesely v Německu už nikdo nechce. Ceny ojetin srážejí čachry s emisemi
    https://ekonomika.idnes.cz/nemecko-ieselova-auta-ojetiny-cena-legislativa-flh-/eko-doprava.aspx?c=A180222_121638_eko-doprava_rts

    „Právě dieselové vozy největší měrou přispívají k tomu, že se ve zhruba 70 německých městech stále nedaří dodržovat maximální hodnotu NO2, která je stanovena na 40 mikrogramů na metr krychlový v ročním průměru. Nejhorší situace je v
    Mnichově 78 mikrogramů
    Stuttgartu 73 mikrogramů
    Kolíně nad Rýnem 62 mikrogramů“

    Ve Folckwágnu musej ronit řeky slz :)))

    1. Řeky slz radosti z rekordního zisku v roce 2017?
      Naopak VW

      Řeky slz radosti z rekordního zisku v roce 2017?
      Naopak VW potřebuje co nejpřísnější normy, které může splnit jen šíleně složitý systém po miliardových investicích, na který má jen pár vyvolených automobilek na světě. A ještě má pár let, kdy to bude krásně vycházet.
      Ale až bude možné EU normy splnit za rozumnou cenu nákupem levných baterek v dostatečném množství, pak místo 5 velkých koncernů dělících se o 50 % trhu jich tu budou desítky a pak teprve začne mít VW (a další) problém. To je to, čeho se bojí, ne norem, investic, skandálů a pokut, ale nové konkurence.
      Nicméně tipuju nejdřív rok 2023, kdy to začne být patrné a ten koláč se zmenší alespoň o 10 %.

        1. Vycházím z předpokladů jak roste celý automobilový trh a
          Vycházím z předpokladů jak roste celý automobilový trh a jak rostou prodeje elektromobilů. Z toho vychází, že +- v roce 2023 budou prodeje spalováků kulminovat a pak už jenom klesat. A jak jsem psal, počítám, že pouze velké automobilky mají dostatek financí, aby mohly investovat do spalovacích motorů splňující stále přísnější emisní normy, proto si mohou být jistí, že jim z jejich korýtka nikdo ujídat nebude. Ale to se s rozvojem elektromobilů změní, protože je díky své jednoduchosti bude moct vyrábět kde kdo, vzroste konkurence a zlatá éra enormních a stále rostoucích zisků skončí.

          1. 2023 neni tak daleko, i kdyby jste mel pravdu,
            2023 neni tak daleko, i kdyby jste mel pravdu, pravdepodobnost, ze se tak stane za 5 len je prinejmensim nerealne. ale spis co se tyka pointy. proc vazeme velke automobilky ke spalovacim motorum? vw, nissan, nakonec i toyota coz jsou ti nejvetsi krome toho, ze elektromobily vyrabeli uz davno, vyrabeji je i dnes a myslim, ze maji vcelku male motivace branit rozvoji elektromobilite. vsechny ty teorie o tom, jak chteji profitovat na servisu a nejsou nic jineho nez konspirace. na cele veci je snad zajimave jenom tvrzeni, ze omezovani emisi nahrava velkym automobilkam. treba mate pravdu.

  2. Jsou to nabijecky,nebo jen vlastne obycejne nabijeci kabely
    Jsou to nabijecky,nebo jen vlastne obycejne nabijeci kabely pridelane napevno v rozvadeci?
    Je v techto mistech i destination ch. dobijeni zdarma jako na sc. A plati spolecnost tesla majiteli hotelu firmy odebranou eletrinu a plat za jistic?
    Dik

          1. Tak jste mi ušetřil komunikaci s managementem. Ale mohlo mne
            Tak jste mi ušetřil komunikaci s managementem. Ale mohlo mne to napadnout. Zatím vím o dvou borcích co mají Peugeot 106 electric. Fascinuje mne kapacita baterií, tuším 120kWh! Dojezd teda děsnej. Chtělo by to vyměnit elektroniku.

                1. Jo to tak pro zasmání… včetně pořizovací ceny.
                  Jo to tak pro zasmání… včetně pořizovací ceny.

Napsat komentář