Tesla rozjíždí další doplňkovou síť nabíječek, tentokrát na pracovištích

Jan Horčík - 23 Únor 2018

Tesla provozuje už dvě sítě nabíjecích stanic: rychlonabíječky Supercharger u hlavních tahů a Destination Charging v resortech. Nyní přidává třetí, Workplace Charging pro pracoviště.auto Tesla Workplace Charging nabíjecí síť wallbox

Nabíjecí stanice programu Tesla Workplace Charging
foto: Tesla

V rámci programu Workplace Charging je možné získat zdarma stejný wallbox, který Tesla rozesílá v rámci programu Destination Charging. Tentokrát má ale v hledáčku parkoviště a pracoviště.

Cílem Tesly je usnadnit rostoucímu počtu zákazníků nabíjení - kdykoliv a kdekoliv. Aktuálně Tesla vyrobila elektromobil s pořadovým číslem 300 000.

Workplace Charging je určený primárně pro ty, kdo bydlí v bytech a nemají vlastní garáž ani jinou možnost, jak auto nechat při dlouhém stání nabíjt. Narozdíl od Destination Chargerů se ale Workplace Chargery neobjeví na mapě Tesly.

Tesla, Electrek.co
Zpět na HybridPřidat komentář

off

Prej super seriál Dirty money vo svinstvech korporací.
1. díl "Hard NOx" vo VW Dízlgejtu
https://www.netflix.com/cz/title/80118100

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

off

Už i starej Eccelstone říká hoši vys**te se na ty nesmyslný spalováky a udělejte F1 elektrickou :D
https://f1sport.auto.cz/clanek/ecclestone-vyzval-f1-k-prechodu-na-elektricke-vozy

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mel si na mysli stareho Ecclestoneho, zejo :-)

Jo toho zloprcka :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

exot :D

off

Dehet jde v Německu ke dnu. V úterý bude soud rozhodovat zda si o zákazu jízdy mohou rozhodnout ve 40ti německých městech sami. To jsem zvědav co vykouzlej.
Studie Autoscout24 ukázala, že jen 15 procent dotázaných by si koupilo ojeté naftové auto.

Diesely v Německu už nikdo nechce. Ceny ojetin srážejí čachry s emisemi
https://ekonomika.idnes.cz/nemecko-ieselova-auta-ojetiny-cena-legislativa-flh-/eko-doprava.aspx?c=A180222_121638_eko-doprava_rts

"Právě dieselové vozy největší měrou přispívají k tomu, že se ve zhruba 70 německých městech stále nedaří dodržovat maximální hodnotu NO2, která je stanovena na 40 mikrogramů na metr krychlový v ročním průměru. Nejhorší situace je v
Mnichově 78 mikrogramů
Stuttgartu 73 mikrogramů
Kolíně nad Rýnem 62 mikrogramů"

Ve Folckwágnu musej ronit řeky slz :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Řeky slz radosti z rekordního zisku v roce 2017?
Naopak VW potřebuje co nejpřísnější normy, které může splnit jen šíleně složitý systém po miliardových investicích, na který má jen pár vyvolených automobilek na světě. A ještě má pár let, kdy to bude krásně vycházet.
Ale až bude možné EU normy splnit za rozumnou cenu nákupem levných baterek v dostatečném množství, pak místo 5 velkých koncernů dělících se o 50 % trhu jich tu budou desítky a pak teprve začne mít VW (a další) problém. To je to, čeho se bojí, ne norem, investic, skandálů a pokut, ale nové konkurence.
Nicméně tipuju nejdřív rok 2023, kdy to začne být patrné a ten koláč se zmenší alespoň o 10 %.

proc prave 2023? co se za 5 let zmeni?

Vycházím z předpokladů jak roste celý automobilový trh a jak rostou prodeje elektromobilů. Z toho vychází, že +- v roce 2023 budou prodeje spalováků kulminovat a pak už jenom klesat. A jak jsem psal, počítám, že pouze velké automobilky mají dostatek financí, aby mohly investovat do spalovacích motorů splňující stále přísnější emisní normy, proto si mohou být jistí, že jim z jejich korýtka nikdo ujídat nebude. Ale to se s rozvojem elektromobilů změní, protože je díky své jednoduchosti bude moct vyrábět kde kdo, vzroste konkurence a zlatá éra enormních a stále rostoucích zisků skončí.

2023 neni tak daleko, i kdyby jste mel pravdu, pravdepodobnost, ze se tak stane za 5 len je prinejmensim nerealne. ale spis co se tyka pointy. proc vazeme velke automobilky ke spalovacim motorum? vw, nissan, nakonec i toyota coz jsou ti nejvetsi krome toho, ze elektromobily vyrabeli uz davno, vyrabeji je i dnes a myslim, ze maji vcelku male motivace branit rozvoji elektromobilite. vsechny ty teorie o tom, jak chteji profitovat na servisu a nejsou nic jineho nez konspirace. na cele veci je snad zajimave jenom tvrzeni, ze omezovani emisi nahrava velkym automobilkam. treba mate pravdu.

Ty si se teď probudil?

---

2x Kia Soul EV
BMW i3

Ten se ze svého rozjímání mezi regály kauflandu nikdy neprobudí.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Slzy radosti ze zisku jsou fajn, ale řeky slz ze zmařených investicí a hořského konce TDi tažení zůstávají.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

off

Spekulace kolem technickýxh parametrů Tesla Semi.
https://www.teslarati.com/how-much-tesla-semi-truck-battery-pack-weigh/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ono to bude totiz 12kWh :-)

Ještě maj takový ty polo SCH do parkovišt a do měst.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

off

Sondor elektrická tříkolka. Projížďka s prototypem.
https://www.youtube.com/watch?v=kCHzu-aD-9I

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

inovovaný hadraplán.velox je krajší.

Smradlavej král kol v barvě hovna, přezdívanej pojízdný stan tomudle nesahá ani po paty.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

https://www.google.sk/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Ftechbox.dennikn.sk%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F08%2Fvelorxtrike-1-of-3.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Ftechbox.dennikn.sk%2Frecenzie%2Fvelor-x-trike-pozornost-okolia-zarucena%2F&docid=1JofQQwuyvkMDM&tbnid=otHru9l-2b5IqM%3A&vet=10ahUKEwiUmqb2wr7ZAhXH66QKHWncC-oQMwhGKA4wDg..i&w=1328&h=747&bih=933&biw=1280&q=velo%20x%20trike&ved=0ahUKEwiUmqb2wr7ZAhXH66QKHWncC-oQMwhGKA4wDg&iact=mrc&uact=8

No fuj. A navíc taky pěkně zastaralý.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jsou to nabijecky,nebo jen vlastne obycejne nabijeci kabely pridelane napevno v rozvadeci?
Je v techto mistech i destination ch. dobijeni zdarma jako na sc. A plati spolecnost tesla majiteli hotelu firmy odebranou eletrinu a plat za jistic?
Dik

Obrázek uživatele ozana

Tesla platí HW, elektřinu platí ten hotel/ jiná firma.

---

Jezdím na proud, najeto 75 tisíc km. G-E STROMOS 7,5 let a 78 tisíc km.

Zkusím to navrhnout v práci. Ale šéfové jsou banda .... takže pochybuji, že bych měl šanci > 0%.

Obrázek uživatele Radovan

Možná bude nutno prokázat, že někdo z majitelů či zaměstnanců jezdí do práce Teslou. Jinak by to postrádalo smysl, rozdávat zdarma wallboxy.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 62 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 21 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Tak jste mi ušetřil komunikaci s managementem. Ale mohlo mne to napadnout. Zatím vím o dvou borcích co mají Peugeot 106 electric. Fascinuje mne kapacita baterií, tuším 120kWh! Dojezd teda děsnej. Chtělo by to vyměnit elektroniku.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

120V x 100 Ah = 12 Kwh.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ono to je 12kWh. pokud jsou baterky 100procentni jako ze nejsou nikdy. mam dojezd ted v zime 35 a do prace 32 a jezdim. kdyz se chce tak to jde :-)

Máte 21 kusů baterií? Jinak s kolegou neumíme počítat! Ostuda!

Kolega jel pro 5 kusů někam do Polska. Ale za auto dal nesmysl, snad 150.000 nebo tak něco. Do toho bych nešel.

Dokonce lze i upgradovat na pořádný dojezd.

http://eskutr.cz/cs/elektromobily-koncernu-psa/27-p.html

Jo to tak pro zasmání... včetně pořizovací ceny.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC GroupProdej pneu 100% online

Newsletter