Volkswagen a Seat chtějí spolupracovat na přeměně průmyslové infrastruktury a výstavbě ekosystému pro elektromobilitu a urychlit ekonomické oživení Španělska.
foto: Volkswagen/Seat
Připravuje se projekt urychlení vývoje ekosystému pro elektromobilitu pod vedením koncernu Volkswagen a společnosti SEAT S.A. Bude zaměřen na velké a středně velké podniky umožní spolupráci klíčových organizací z různých odvětví, například energetické firmy Iberdrola, telekomunikační společnosti Telefónica, finančního domu CaixaBank, technologického centra Asti nebo velkých dodavatelů pro automobilový průmysl, jakými jsou Gestamp nebo Antolín.
Španělsko má jako druhý největší výrobce automobilů v Evropě velkou odpovědnost za dosažení cílů stanovených pro rok 2030 „Zelenou“ dohodou pro Evropu. Proto je zásadní, aby Španělsko urychlilo vytvoření elektromobilového ekosystému, podporovalo poptávku a budovalo veřejnou nabíjecí infrastrukturu.
Společná vize budoucnosti zahrnuje lokální výrobu malých elektromobilů v závodě Martorell a místní výrobu akumulátorových článků a modulů.
„Španělsko se může vyvinout v evropské centrum elektromobility. Sdílíme vizi španělské vlády: transformaci automobilového průmyslu. Modernizace průmyslových struktur a vytváření perspektivních pracovních míst může posloužit jako přesvědčivý vzor pro celý region. Doufám, že Komise EU má politickou vůli uskutečnit tento prestižní projekt, který má pro Španělsko historickou důležitost,“ řekl Herbert Diess, předseda představenstva koncernu Volkswagen a předseda dozorčí rady společnosti SEAT S.A.
„Před 70 lety jsme postavili tuto zemi na kola. Nyní je naším cílem postavit Španělsko na elektrická kola. Aby se to stalo realitou, souhlasí všechny strany s tím, že Španělsko musí vybudovat rozsáhlou a spolehlivou nabíjecí infrastrukturu s plošným pokrytím a stimulovat poptávku pobídkami. Španělsko by mělo nastoupit cestu elektrifikace,“ dodal Wayne Griffiths, předseda představenstva společnosti SEAT S.A.
Seat chce v roce 2025 vyrábět doma ve Španělsku 500 000 elektromobilů jak pod vlastní značkou, tak i dalšími značkami koncernu Volkswagen, pod který patří. Počítá se Škodou a nejspíš i Audi.
Kromě toho Seat aktuálně oznámil nový malý elektromobil, připomínající třeba model Honda e. Na trh má jít v roce 2025 za cenu mezi 20-25 000 euro. Půjde tak o náhradu elektromobilů Volkswagen e-Up!, Škoda CitigoE iV a Seat Mii.
Opět koncern VW a opět chtění a kasání se co bude za 5
Opět koncern VW a opět chtění a kasání se co bude za 5 let. Ohrané píár, nic více.
nemci si myslia, že španieli zvládnu SW oveľa lepšie?
nemci si myslia, že španieli zvládnu SW oveľa lepšie?
Koncernová platforma, žádnej další core sw dělat
Koncernová platforma, žádnej další core sw dělat nebudou, max implementační grafickou nástavbu.
Herberte, radim ti dobre, udelej neco jako elektrickou Fabii.
Herberte, radim ti dobre, udelej neco jako elektrickou Fabii. Citigo je blbost.
Ano, elektrickou Fábii za milión. Davy zdecimované
Ano, elektrickou Fábii za milión. Davy zdecimované ekonomickou krizí EU už se řadí do fronty.
ani tá benzínová v tom čase nebola za hubičku.
ani tá benzínová v tom čase nebola za hubičku.
Helemese, druhý tým do toho XXXL stolního fotbálku.
Helemese, druhý tým do toho XXXL stolního fotbálku. 😀
Paráda 😀
Off. Opet Becva a tentokrat si Babis koule uz
Off. Opet Becva a tentokrat si Babis koule uz nezachrani.
https://denikreferendum.cz/clanek/32484-zjisteni-dr-deza-je-zrejme-napojena-na-podezrelou-vypust-ve-lhotce-nad-becvou?utm_source=ecomail&utm_campaign=2021_03_23_rozesilka_reporterky_viii_233&utm_medium=email&utm_term=55060&ecmid=15870
Rozhovor s tím znalcem, to je fakt
Rozhovor s tím znalcem, to je fakt crazy
https://denikreferendum.cz/clanek/32298-pet-duvodu-proc-by-mel-byt-znalec-klicpera-odvolan-z-pripadu-otravene-becvy
S jistotou lze rict, ze se to bude protahovat az po volbach.
S jistotou lze rict, ze se to bude protahovat az po volbach. Jenom me udivuje, ze kdyz rybari chytali ryby na DEZou, ze se v nich zadny jed nenasel a presto muze nejaky znalec tvrdit, ze ten jed byl i nad DEZou.