Škoda hlásí významný nárůst prodejů ojetých vozů s pohonem na CNG

redakce - 19 Září 2017

Program prověřených ojetých vozů Škoda Plus zaznamenal v období leden až srpen 2017 významný meziroční růst jak v celkových prodejích, tak ve všech jednotlivých kategoriích vozů. Nejvyšší meziroční růst zaznamenal model Škoda Octavia G-TEC s pohonem na stlačený zemní plyn.Meziroční růst prodejů ojetých vozů Škoda Octavia G-TEC o více než 300. Za prvních osm měsíců roku prodáno téměř 28 000 prověřených ojetých vozů.

Meziroční růst prodejů ojetých vozů Škoda Octavia G-TEC o více než 300. Za prvních osm měsíců roku prodáno téměř 28 000 prověřených ojetých vozů.
foto: Škoda

TISKOVÁ ZPRÁVA

„Dosavadní úspěchy programu Škoda Plus v letošním roce ilustrují postupnou kultivaci domácího trhu s ojetými vozy, kdy zákazníci v rostoucí míře upřednostňují jistotu a kvalitní služby i při koupi ojetého vozu,“ říká Miroslav Bláha, vedoucí prodeje Škoda AUTO Česká republika.

„Speciálně mě těší růst prodejů ekologických a ekonomicky výhodných ojetých vozů Octavia G-TEC, které v programu Škoda Plus zaujaly jak soukromé zákazníky, tak živnostníky a menší firmy,“ dodává Miroslav Bláha.

Škoda Octavia G-TEC je dlouhodobě nejprodávanějším novým vozem s pohonem na alternativní paliva v České republice. S postupně rostoucí nabídkou ojetých vozů si Octavia G-TEC buduje obdobnou pozici i na trhu ojetých vozů.

V programu prodeje ojetých vozů Škoda Plus se za prvních osm měsíců letošního roku prodalo 310 vozů Octavia (185 ks Octavia Combi) s pohonem na CNG, což představuje nárůst přes 350 % oproti 88 kusům za stejné období loňského roku.

Za tímto úspěchem stojí především rozšiřující se nabídka tzv. Ročních ale i Vyzkoušených vozů, a také nižší kupní cena za prověřené a kvalitní vozy oproti vozům zcela novým.

Průměrná prodejní cena letos prodaného vozu Octavia G-TEC činila 430 000 Kč, průměrný nájezd pak 24 080 km. Zákazníci si od prodejců Škoda Plus odvezli 30 ks CNG vozů Octavia z roku 2014 (průměrný nájezd 37 800 km), 125 ks z roku 2015 (prům. nájezd 25 800 km) a 155 ks Ročních vozů s průměrným nájezdem 22 750 km.

V programu Škoda Plus bylo v období od ledna do srpna 2017 prodáno téměř 28.000 vozů, což proti loňským necelým 24 800 představuje 18% meziroční růst.

V kategorii Ročních vozů bylo prodáno 11 000 aut, zájem zákazníků tak meziročně vzrostl o 31 %. Prodeje Vyzkoušených ojetých vozů ve věku 2-5 let meziročně rostly o 16 % a kategorie Ojetých vozů (nad pět let věku) zaznamenala 8% růst a prodej přes 10.500 vozů.

Nejpopulárnějším modelem v programu Škoda Plus je Škoda Octavia s 28 % z celkových prodejů. Stejně tak v prodejích v nejoblíbenější kategorii Ročních vozů vede Škoda Octavia a Škoda Octavia COMBI s 31% podílem, následují řady FABIA s 25 % a RAPID s 20 %.

Na roční modely SUPERB a CITIGO připadlo v letošních prvních osmi měsících shodně 8 %, vozy YETI si odvezlo 5 % zákazníků. Výborný vstup na trh ojetých vozů zaznamenaly také zánovní vozy KODIAQ, jejichž první kusy přišly do nabídky Škoda Plus koncem dubna a do počátku září se prodalo již 234 vozů.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Radovan

Ať se na ten průhled vozem dívám jak chci, tak pořád vidím plechovku k přesunu nákladu a osob z bodu A do bodu B, s oběma kufry zaplácanými technologiemi a +-50% prostorem pro posádku. A to je špatně.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 55 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 17 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Plynárenské společnosti obnovuji CNG Octavie po jednom roce a vytváří sekundární trh. S dojezdem a pohybem po ČR není problém. Od března jsem nejezdil po cele ČR více než 33 tis. km s Octavií G-tec. Spotřeboval jsem pouze cca 120 L benzinu, zbytek CNG (včetně cest do A a D). Jediné minus je jízda na sněhu, lehký motor a zatížena záď vozu ( nádrže). Spotřeba cca 3,8 kg/100 km.

Zrovna mám jednu z roku 2014 na prodej.

---

Elektrokolo
2x Kia Soul EV
Elektrokoloběžka

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je zpráva dne.
Je zájem o ojetá auta od škodovky.
Do podzemních garáží to nesmí a za 10let nádrže ven.
Co dodat je to kauf.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jo, blbci se najdou všude :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Za deset let? Ja mam v zafire lahve na dvacet let.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nj reklama na 200 bar Metáku podprdelí ŠÁDE Vochcávka známe todle PR ;) Ja bych to nechtěl, ještě nedávno konzervy bouchaly vostošest, ještě teď vyměnujou lahve...

cnginfo.volkswagen.com/cz/cs/home.html

...zlatý 10 bar LPG soudruzi ;)

seznamlpg.cz/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ukončené operativní Leasingy, nic zvláštního. Spíš mne zaujal ten nízký nájezd. Já vrací auto po třech letech obvykle s nájezdem mezi 150 až 180 tis. kilometry.

Omezení nájezdu kilometrů je podle mojí zkušenosti možná největší omezení operativního leasingu. Najedu kolem 40.000 km ročně. Všimla jsem si akčních nabídek na operativní leasing, ale když počítáme náklady na splátky pro operativní leasing, stále nám to moc nevychází kvůli tomu příplatku při vyšším nájezdu kilometrů.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jde o uměle schválně co nejrychleji vyráběné ojetiny hlavně samotnými zaměstnaci Škody, kteří dostávají levně na rok nejnovější auta. A ti toho fakt moc nenajezdí, když musí většinu času celý rok makat ve fabrice.
Hlavním cílem je, aby tyhle ročáky s cenou konečně trochu přiblíženou za kolik nakupují nové vozy s obřími slevami běžně všechny firmy, si mohli dovolit koupit aktuální modely Škody i obyčejní Češi, co si jen chtějí dopřát v naší odírané republice v centru superbohaté EU (jenž chce platit na každého přiběhlého migranta z Afriky či Asie okamžitě 1,5 milionu pro jeho maximální uvítání a povalování) pouhý jeden moc neodřený domácí automobil, co by jim vydržel dalších 20 let (teda jestli se tu taky nezavede ten multikulturní zvyk vypalování aut).

Při prolétání článkem mne napadá kacířská myšlenka — proč je k dispozici zvýšený počet ojetých G-TEC vozidel?
Jsou to takové křápy že je původní majitelé prodávají, i když je článek tak vychvaluje?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pochopení psaného textu je vážně takový problém? Většina těch aut je na prodej po ukončení operativního leasingu na 12 měsíců.

Vážený pane Anonyme,
v celém článku se slova "operativní" ani "leasing" nevyskytují.
Netušil jsem, že je k životu nutné znát význam "Vyzkoušených ojetých vozů" nebo "kategorie Ojetých vozů".

Hlavně že se vám to hodilo k tomu, opucovat si o jiného diskutujícího boty a pochybovat o jeho schopnostech "Pochopení psaného textu".
Ani neodpovídejte — házel byste zbytečně perly…

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no víš co vono to zas tak daleko nedojede a kdo má pak furt lítat pro ten zemák ;)

hybrid.cz/mapa-stanic/?t=cng

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolŘízení stanic pro elektromobilyKariéra EVC GroupProdej pneu 100% onlineŘízení stanic pro elektromobily

Newsletter


185.66.36.26