V Římě bude instalováno 120 dobíjecích stanic Sicharge CC AC22. Siemens poskytne cloudovou platformu pro řízení související infrastruktury.
foto: Siemens
Společnost Siemens Smart Infrastructure dodá italskému startupu On dobíjecí stanice a cloudovou platformu pro řízení dané infrastruktury pro novou službu sdílení elektromobilů v Římě. V centru italské metropole bylo již nainstalováno prvních 23 stanic; zbývající budou následovat do konce roku 2021.
Řím aktuálně realizuje první fáze svého plánu pro udržitelnou městskou mobilitu, který má usnadnit přechod na čistší a efektivnější dopravu ve městě. Cílem je podpořit dostupnost dopravy a udržitelné prostředí, zlepšit kvalitu života, ochranu veřejného zdraví. Důležitou součástí realizace tohoto plánu je zavádění sdílených služeb mobility, například automobilů a jízdních kol.
„Jsme přesvědčeni, že náš nový projekt zaměřený na bezemisní mobilitu, který jsme aktuálně zahájili ve spolupráci se společností Siemens, může smysluplně přispět k uskutečnění budoucích plánů v Římě,“ uvedl Alessandro Di Meo, jednatel startupu On.
„Nová služba nabízí místním obyvatelům i turistům integrované prostředí v rámci mobility, usnadňující sdílení elektrických kol, elektroskútrů a elektromobilů. Naším cílem je změnit mobilitu italského hlavního města na základě inovací, efektivity a udržitelnosti.“
V rámci projektu dodá Siemens dobíjecí infrastrukturu v podobě 120 kompaktních dobíjecích stanic Sicharge CC AC22. Dobíjecí AC sloupek Sicharge CC AC22 umožňuje paralelní dobíjení dvou elektrovozů s pomocí dvou výstupů, každý o výkonu 22 kW.
Dvě klasické zásuvky s výstupním napětím 230 V budou sloužit pro dobíjení elektrokol, elektrických skútrů a dalších nových typů malých elektrovozidel.
Dobíjecí stanice jsou propojeny s cloudovou platformou Siemens využívající software E-Car Operating Center (E-Car OC), který řídí nejen příslušnou infrastrukturu, ale i jednotlivá dobití. Dokáže také exportovat zpracovávaná data do navazujících systémů, například pro účely vyúčtování.
Data využije aplikace On pro zobrazení rozmístění dobíjecích bodů Siemens na mapě, informací o jejich dostupnosti a aktuálního provozního stavu. Uživatelé mohou zahájit dobíjecí proces a získat přístup k souvisejícím platebním službám s pomocí mobilní aplikace, která je k dispozici společně se záložním webovým softwarem.
„Přechod na elektrická vozidla je jen jedním z prvků přeměny městské dopravy na mobilitu budoucnosti,“ komentuje Jean-Christoph Heyne, ředitel odpovědný za oblast Future Grids společnosti Siemens Smart Infrastructure.
„Jde totiž také o zajištění flexibility a dostupnosti, například sdílením elektromobilů a dalších alternativních dopravních prostředků, jako jsou například elektrokola. Základem těchto služeb je propojená dobíjecí infrastruktura s příslušným hardwarem a softwarem.“
tj měli by do Říma už konečně zakázat vjezd všem
tj měli by do Říma už konečně zakázat vjezd všem autopopelnicím i motokárám a zfleku, to by byl pak fičák na elektromobilitu :))
off
Další revoluční spalovák na obzoru. Alfadan.
off
Další revoluční spalovák na obzoru. Alfadan. :))))
Stačí slíbit 50% zvýšenní účinnosti řadového 4 válce, namalovat pár obrázků, vyjmenovat pár renomovaných firem a už přes internet nasbíráte milion dolarů. 😀
V dnešní době, kdy jsou lidi vyděšení z nástupu baterkáčů je přímo ideální čas je opít rohlíkem a nabídnout jim záchranné stéblo. 😉
cca od 10:56
https://youtu.be/8alrpieveDg
https://www.startengine.com/alfadan
Ve zkratce odstranily nevyváženost v rychlosti pohybu pístu předizajnováním ojnice.
tvl a co RTU ADIABATIC Endžín 2012 uoe
tvl a co RTU ADIABATIC Endžín 2012 uoe :))
https://kcc-hho.webnode.cz/rtu/