Ropný zlom už příští rok?SVĚT
Ropný zlom už příští rok?
Ženeva: Prius+ a Yaris HybridAUTO
Ženeva: Prius+ a Yaris Hybrid
Elektromobily - La Jamais ContenteHISTORIE
Elektromobily - La Jamais Contente
Asie ujíždí Evropě levnými elektromobilyASIE
Asie ujíždí Evropě levnými elektromobily

RWE pořídí 164 CNG vozů Škoda Octavia G-TEC

redakce - 19 Listopad 2014

Energetická skupina RWE pořídí do konce roku od mladoboleslavské automobilky Škoda Auto 64 vozů Škoda Octavia G-Tec s pohonem na zemní plyn. Zakázka zařadí RWE mezi největší firemní zákazníky automobilky v oblasti CNG.auto Škoda Octavia G-TEC s pohonem na CNG (stlačený zemní plyn) skupiny RWE

Společnost RWE pořídí do konce letošního roku 64 vozů Škoda Octavia G-TEC s pohonem na zemní plyn, dalších 100 pořídí během následujících tří let
foto: RWE

TISKOVÁ ZPRÁVA

Další stovku plynových Octavií nakoupí RWE v následujících dvou až třech letech v rámci průběžné obměny vozového parku. Energetická skupina a lídr v prodeji CNG na tuzemském trhu tak v krátké době zdvojnásobí svůj CNG vozový park.

„Stejně jako ostatní motoristé, živnostníci a firmy s velkými vozovými parky jsme netrpělivě čekali, až se na trh dostane oblíbená Octavia v CNG motorizaci. Dnes přebíráme první vozy z šesti desítek, které jsme objednali do konce roku. V rámci naší nové fleetové politiky, zaměřené na maximální efektivitu provozu, jsme se rozhodli už dále pořizovat jen auta na zemní plyn,“ uvedl Martin Herrmann, předseda představenstva RWE Česká republika, a dodává: „V rámci průběžné obměny našeho vozového parku počítáme do tří let s nákupem další stovky Octávií.“

„Velmi nás těší, že největší prodejce v České republice, energetická skupina RWE, se rozhodla pokračovat v dlouholeté úspěšné spolupráci se značkou ŠKODA AUTO právě prostřednictvím modelu Octavia G-TEC,“ říká Luboš Vlček, šéf prodejní organizace ŠKODA AUTO Česká republika.

„Opět se tak potvrzuje vynikající obchodní, ekologický a ekonomický potenciál modelu ŠKODA Octavia G-TEC, který se stal nedílnou součástí úspěchu modelové ofenzivy ŠKODA,“ dodává Vlček.

RWE považuje postupný přechod svého vozového parku na úsporný a ekologický pohon za logický krok.

„Jako jeden z nejvýznamnějších prodejců CNG v zemi chceme jít příkladem všem firmám, které zatím o převodu svých fleetů na zemní plyn jen přemýšlejí. Úspora nákladů na pohonné hmoty je jasnou konkurenční výhodou CNG. Vedle toho připravujeme významné posílení naší sítě čerpacích stanic na CNG,“ říká Zdeněk Kaplan, jednatel RWE Energo. „Každý rok bychom rádi otevřeli další minimálně 3 veřejné CNG stanice,“ dodává Kaplan.

K rozhodnutí o nákupu většího počtu vozů Octavia G-TEC přispěly především výborné zkušenosti s provozem zkušebních škodovek.

„S CNG Octavií jsem najel již pět tisíc kilometrů a jsem nadšen, zatím jsem nepotřeboval využít plnohodnotnou nádrž na benzin. Příjemně mě překvapilo, že jízdní vlastnosti motorizací 1,6 na klasické palivo a 1,4 na CNG, jsou srovnatelné,“ říká Tomáš Pavlík, Manager Car Fleet ve skupině RWE.

„Arval považuje CNG za velmi výhodnou alternativu fosilním palivům a spolupráce s RWE se díky tomu, že je to jeden z našich nejvýznamnějších zákazníků, přímo nabízí,“ říká Gregor Bilik, Managing Director ze společnosti Arval, která poskytuje pro RWE ČR vozidla na operativní leasing.

„Zbývá nám prošlapat cestu snadnému parkování, které brzdí další expanzi tohoto ekologicky šetrného paliva,“ dodává Bilik.

tisková zpráva
 
Obrázek uživatele Radovan

Zatímco u článku o podporovaných autobusech MHD na CNG to smysl nedává (Proč podporujeme CNG MHD, když CNG musíme dovážet, kdežto doma máme přebytek v průměru 16 terrawatt elektřiny ročně? ........), tak tady by to bylo jen logické, aby firma prodávající u nás plyn, kterou mají zákazníci spojenou s plynem, jezdila na plyn. Vždyť je to pro ni ta nejlepší forma reklamy.
A teď mne napadla kacířská myšlenka! Na co jezdí tisíce aut vozového parku ČEZu? S výjimkou těch pár marketingových Ionů, Leafů a i3? A v čem jezdí šéf ČEZu, určitě nejméně v Oplu Ampera nebo Tesle Model S! Že ne? A kdepak udělali soudruzi z NDR chybu?

---

Elektromobil Peugeot Ion od 2/2014 najeto 35 tisíc km, elektrokolo Agogs Silver Go, domácí FVE, ohřev vody solárními panely, od 5/2016 druhý Peugeot Ion najeto 3 tis. km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mozna to bude dle meho nazoru mozna tim, ze jednak porizovaci cena autobusu na elektroclanky je vyssi a hlaavne asi bude vyrazne nizsi dojezd. Autobus MHD ujede za sichtu, resp. za den i stovky kilometru. Navic se dlouho nabiji, kdezto naplneni plynem trva minuty. Elektromobily musi urazit jeste dlouhou cestu nez nabidnou cenu a parametry vhodne pro sirsi vyuziti.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanic

zajímavé články