Nový Volkswagen up! přichází tři měsíce po světové premiéře na Ženevském autosalonu na český trh. Zákazníci již mohou nejmenší Volkswagen v modernizované podobě objednávat.
foto: Volkswagen
Zájemci o nový dostávají Volkswagen up! na výběr nespočet individuálních prvků výbavy, s nimiž mohou dát najevo svůj originální styl.
Na vrcholu nabídky stojí high up! s novým přeplňovaným motorem 1.0 TSI o výkonu 66 kW (90 k). Nový up! je k dispozici za ceny již od 219 900 Kč a nabídka zahrnuje rovněž zvýhodněné financování Volkswagen+.
Na začátku srpna bude následovat elektromobil e-up! a v prosinci bude zahájena výroba výbavové linie cross up!, kterou bude možné objednávat také s novým motorem 1.0 TSI.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Test: Volkswagen e-up! – lidový elektromobil
Nový Volkswagen up! zaujme nově navrženými karosářskými prvky, novými barvami a koly, ještě rozsáhlejší výbavou s rozmanitějšími možnostmi individualizace.
Atraktivnější je i interiére s nejmodernějšími informačními a zábavními systémy. Zaujme i nový motore 1.0 TSI se suverénní výkonovou charakteristikou díky kombinaci přeplňování turbodmychadlem a přímého vstřikování benzinu.
Nabídka na českém trhu začíná vstupní verzí take up! s motorem 1.0/44 kW (60 k) a mechanickou převodovkou, jejíž cena byla stanovena na 219 900 Kč.
Sériová výbava třídveřového modelu byla v porovnání s předchůdcem rozšířena o paket Comfort, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, elektrické ovládání oken vpředu, centrální zamykání s dálkovým zamykáním, světlomety LED pro denní svícení a ocelové náhradní kolo.
O stupeň výš stojí linie move up! s cenami od 240 900 Kč (1.0/40 kW). Sériová výbava této verze zahrnuje nad rámec linie take up! navíc rádio Composition, vstup USB, klimatizaci, 5 dveří a volant obšitý kůží.
Na 283 900 Kč přijde ještě lépe vybavený high up! s motorem 1.0/55 kW (75 k) a mechanickou převodovkou. Novinkou pro high up! je motor na zemní plyn 1.0/50 kW (68 k), dodávaný dosud jen ve spojení s výbavou move up!, a také zcela nový motor 1.0 TSI/66 kW (90 k) s mechanickou převodovkou.
Sériová výbava oproti linii move up! obsahuje navíc rádio Composition Phone, systém „maps+more“ s držákem pro chytrý telefon a vstupem USB včetně funkce nabíjení, zimní paket, paket Drive s tempomatem a parkovacími senzory Park Pilot a bílé dekorační osvětlení interiéru.
Vzhled nového modelu up! umocní exkluzivní stylistické pakety „Roof Pack“, „Design Pack“, „Colour Pack La Boca“ a „Colour Pack Polygon“. Zákazníci si tak mohou objednat up! s černou, bílou nebo šedou střechou, ozdobnými fóliemi a atraktivními 16“ koly z lehké slitiny.
Zvláštní postavení má Soundsystem beats®, který je zpočátku dostupný jako samostatný prvek výbavy na přání, ale později bude nabízen také jako samostatná linie Beats up! s odlišným designem.
Naprosta vetsina textu je o
Naprosta vetsina textu je o dalsich smradochach… O elektromobilni verzi vlastne nic. Spalovaku bylo vyrobeno a je na trhu dost a jen clovek bez prehledu podpori vyrobu dalsiho smradlaveho odpadu.
Přichází novej Up!,
Přichází novej Up!, který zároveň VW zruší v rámci své zeštihlovací kůry -40 modelů … Aby v zápětí zavedl 30 novejch elektromodelů?
Taky mi připadá, že se VW
Taky mi připadá, že se VW po skandálu vyjadřuje vysloveně schizofrenně a kdyby prostě neříkal nic tak by to snad bylo i pro ně lepší.
Já jsem tu zprávu pochopil tak, že nová generace VW Up! asi bude, ale už pouze jako elektromobil.
Hezké sice je, ale ta
Hezké sice je, ale ta lidová cena za nejmenší model značky. No jo vždyť VW byla založena jako značka pro lidi. Otázkou je pro jaké? Po té co se dočítám, jakou Müller chystá změnu (2025) tak je to spíše značka pro akcionáře, jelikož se všude píše jak chtějí vydělávat. Bohužel si myslím, ač koncernová auta se mi líbí, ze od VW se levného elektromobilu nedočkáme. Elektromobily od nich budou, ale rozhodně si je nechají řádně zaplatit. Ostatně o ceně vypovídají jejich hybridy. Za takovou řachu bych je nikdy ne koupil a další přijde po pár letech až se začnou sypat.
Ano , máte pravdu
Ano , máte pravdu koncernová auta jsou vždycky dražší, ale dráže koupíte a dráže zase prodáte. Tím neříkám ,že auta jiných značek jsou špatná to vůbec ne, ale podle mého názoru poměr cena /výkon je u VW lepší než u PSA nebo KIA. Jinak to Up! s tím 66kW motorem bych si klidně koupil, prostor nepotřebuji bude to jezdit levně a poměr mezi výkonem motoru a hmotností je velmi příznivý.
No nerekl bych ze VW ma auta
No nerekl bych ze VW ma auta nejak zasadne predrazena – ono kdyby ty auta chtel zlevnit treba o 5% v koncovych cenach na ukor svoji marze, tak bude razem z VW pekne ztratova automobilka…
Pristi rok bude baterkovy
Pristi rok bude baterkovy standard 60kWh a pak ty dnesni EV budou za facku. Chce to jeste vydrzet.
Taky bych očekával prudkou
Taky bych očekával prudkou ztrátu ceny u těch drahejch aut s malokapacitní baterkou.
Já spíš čekám, že EV
Já spíš čekám, že EV na ceně moc ztrácet nebudou. Co se na takovém autě asi kazí, že by to přimělo cenu jít dolů? Cena EV se bude chovat jinak než u spalovánků.
Asi jako mobilní telefony.
Asi jako mobilní telefony. Můžete ho mít 10 let nevyndaný z krabičky a stejně bude naprosto neprodejný.
U EV půjde vývoj dopředu mnohem rychleji než u spalováků. Vemte si jen jaký pokrok udělala Tesla S za 4 roky a srovnejte to s faceliftem třeba Octavie.
Sice je hezké, že za 10 let bude EV stále perfektní auto, ale parametrově už nebude stačit ani na nejlevnější čínské kopie.
A EV čeká razantní pokles cen už jenom z důvodu navýšení kapacity výroby. Náklady na vývoj při prodeji milionů kusů už jsou pak v přepočtu na jedno auto zanedbatelné.
No prave to ze nova auta,
No prave to ze nova auta, budou nesrovnatelne lepsi, za podobne ceny jako se prodavaly ty starsi…
Jinak na EV se ma co pokazit podobne jako na spalovaku (kde se nejcasteji kazi drobna elektronika auta), co se tyce vykonove elektriky (pohon) tak ten by mel byt snad velmi trvanlivy (to je ale i spalovaci motor), kriticka je baterka – kdyz se dneska prodavaji bezne 5 a vice let stare iOny, je otazka jak dlouho jeste ta jejich baterka bude v kondici?
Pokud budeš mít lehce
Pokud budeš mít lehce starší s dojezdem 100 km nebo to samý s dojezdem 200 km je fakt zásadní rozdíl.
TDI = Totálně Debilní
TDI = Totálně Debilní Investice 😉
„Chci vyhnat dieselová auta z Paříže do roku 2020“
http://auto.idnes.cz/diesely-muller-015-/automoto.aspx?c=A160623_114936_automoto_fdv
TSI = Totálně Sráčská Investice 😉
http://www.auto.cz/benzinove-motory-volkswagenu-dostanou-filtr-pevnych-castic-96064
Za dvě kila, na baterky s
Za dvě kila, na baterky s reálným dojezdem alespoň 150 kiláků beru. 🙂 Ale e-Up bude v elektrice alesopn za půl míče. To ať si strčí za klobouk.
Dá se i pronajmout za 3,99
Dá se i pronajmout za 3,99 Kč/km all inklusive (bez DPH a do 2 tis. km měsíčně) http://eup.carpoint.cz/. Jinak 605 900 Kč s DPH v základu.
Opravdu je to all inclusive?
Opravdu je to all inclusive? To se pak už pro někoho, kdo jezdí málo vyplatí.
Příklad: jezdím denně 25 km, tzn. měsíčně 500 km, za benzín dávám měsíčně 1000 Kč, na takovéhle popojíždění jsem si koupil levné auta za 180.000 Kč. Při takhle malém využití vydrží určitě 10 let. Pak se prodá za 30.000 Kč, náklad na servis 4000 Kč ročně (zatím, pak se možná trochu zvýší, ale to jsem ochoten zanedbat).
Vychází mi tedy na 10 let 15000 ročně za auto, 4000 za servis a 12000 za benzín, celkem 31000 Kč. Za elektromobil bych při pronájmu za 4 Kč / km dal 24000 Kč. Navíc jezdím pohodlně v elektromobilu a mám dobrý pocit, že se chovám ekologicky.
To mi připadá už docela dobré, ne? Tak že by už konečně přišla doba, kdy se elektromobily opravdu vyplatí? Nebo je v tom nějaký háček?
Aha, takže hášek je v
Aha, takže hášek je v tom, že to není DO 2000 km / měsíc, ale OD 2000 km / měsič. Čili zaplatíte měsíčně minimálně 8000 Kč. Mně se to hned zdálo podezřele dobré 🙂
Čili slovy tučňáka v
Čili slovy tučňáka v Antarktidě: Tak tohle je na prd.
Malý nájezd se vždycky
Malý nájezd se vždycky prodraží, jedno o jaké jde palivo. Ani Leaf nejde sehnat pod 12 tisíc měsíčně – Operativní leasing (mimořádná nabídka) Nissan Leaf 24kWh za 9 990 Kč + DPH/měsíc. Se smluvním závazkem, pouze 12 měsíců !
No s prodejni cenou 200k ani
No s prodejni cenou 200k ani nekoupite baterku pro dojezd 150 km, tak to bude tezko…
Osobne jsem e-up zkousel a
Osobne jsem e-up zkousel a pro mne uplne idealni auto co od eauta ocekavam. Uvazuji ciste a jen o eaute jako prostredku na dopravu 10km do prace, popojizdky po meste pracovne (najezdim max 80km a 10km z prace. Chci 5dveri abych odvezl pripadne dve deti, manzelku a sebe a to vyse zminovane kolecko a ty pate dvere kdyz potrebuji prevest tech 10km neco vetsiho. Sklopim zadni sedacky, sklopim operadlo spolujezdce.
Az na tu cenovku. ;o)
Co jineho koupit. Uz se divam 14dni a fakt nevim.
ion = fakt se mi nelibi. ;o) nemuzu si pomoci i kdyz ta cena cca 220.000,- uz je tam kde chci cenovku za tento pristrkovat mit.
zoe = fakt bych chtel, ale je jen na pronajem (krome par kousku ze zacatku produkce co meli dealeri k dispozici. Nyni temer k nesehani)
leaf = vzhled nic moc, jinak by vyhovoval. Cena ale nekde cca 290-350tis. coz nevim zda radsi tedy iona coz je 80-100tis rozdil
focus = tam si ford moc hlavu nelamal a tak spatne predelane auto ze spalovaku na elektriku jsem jeste nevidel. Fakt jsem tomu neveril, ale ta predni naprava si s tim motorem nevi rady a bal bych se, ze mi jednou na krizovatce ujede a auto zustane stat. ;o)
smart = neni pro 4 lidi
twizy = neni pro 4 lidi
fakt nevim. ;o) poradi nekdo?
Hledej na mobile.de
Hledej na mobile.de
Myslím že tam hledal, ty
Myslím že tam hledal, ty ceny odpovídají.
:o) v cele eu jsem hledal.
:o) v cele eu jsem hledal. Mimo jine i tam co pisete. Nejaky tip ktere auto jsem nejmenoval?
Co Stromos? Na dojíždění
Co Stromos? Na dojíždění do práce a sem tam kousek dále stačí.
Dobry tip. Vubec jsem
Dobry tip. Vubec jsem netusil co to je. ;o) Presne o takove tipy jsem si zde psal. Ze nekdo predelava Suzuki Splash jsem vubec netusil. Za cca 220-230tis je to dost dobra alternativa k ionu.
Tento týden ze mně jeden
Tento týden ze mně jeden Polák tahal rozumy, kolik má nabídnout v aukci za jeden lehce bouraný Stromos. Bohužel aukci nevyhrál.
Jednoznacne kia soul ev
Jednoznacne kia soul ev
Dík za tip, ale financne
Dík za tip, ale financne trosku mimo na to se pristrkovat po meste. Nebo se da nekde koupit tak za 300tis?
Nejlevnejsi cca za 600tis :o)
Nejlevnejsi cca za 600tis :o)
Kia Soul široko daleko
Kia Soul široko daleko největší aerodynamickej brzdič.
Nejvíce se projevuje při
Nejvíce se projevuje při jízdě po městě,na okreskách a zatemnuje mysl neuspokojenych toužívCú.
Super výmluva, hlavně
Super výmluva, hlavně když žádný z jeho konkurentů do města nepřesáhne odpor 0,29 a můj prastarý Golf 3 (modělově od r. 1991) má o dost nižší odpor než tadle „moderní“ korejská krabice!
Nejvíce se projevuje při
Nejvíce se projevuje při jízdě po městě,na okreskách a zatemnuje mysl neuspokojenych toužívCú.
Vidím to podobně. Pokud
Vidím to podobně. Pokud nebudou ani příští rok dotace, aby srazily cenu nového EV na 400t, tak půjdu do ojetého leafa max. stáří rok 2013. Těch 300t se už oproti spalováku vrátí rychleji. Nijak nespěchám snad starý spalovák, ještě rok nebo dva vydrží.
;o) takove stesti nemam. Mam
;o) takove stesti nemam. Mam na to pristrkovani nyni Renaulta Grand Moduse 2008 1,5dci cca 110koni a vcera jsem tocil 96000km. Mesto spotreba cca 5litru a jede jako pr.se, ale … Za dva roky prodejny tak za par supu, obcas se uz ozve filtr pevnych castic, protoze tento styl jizdy mu fakt nevyhovuje. Takze dva roky to uz neda. Jsem v pastiiii. ;o)
To já jezdím s 16let
To já jezdím s 16let starou Corsou, každý rok měním jeden díl výfuku, ale zase se všude ve městě vlezu.
Peníze za něj dostanu tak 1000kč, když to dám do šrotu.
Dotace žádnou cenu EV
Dotace žádnou cenu EV nesníží, ba naopak, cenu zvyšuje. A to funguje ve všech těch různých dotačních programech, nejen u EV 😉
jsme na hybridu a jedina
jsme na hybridu a jedina zminka o necem alternativnim je jen v nadpisu a pak odbyta jednou vetou „Na začátku srpna bude následovat elektromobil e-up!“
bravo
a co pěkné obrázky? mně
a co pěkné obrázky? mně se to autíčko líbí.
cena se mi zaručeně líbit nebude 🙁
To přece není
To přece není příspěvek, ale reklamní sdělení.
To už jsme si tady zvykli.
Otravný Píár a ještě
Otravný Píár a ještě jsou v něm chyby!
už zase REDAKCE a motor
už zase REDAKCE a motor TSI, du blejt…
už zase Cipísek, du
už zase Cipísek, du blejt…
Součástí článku je věta:
„Na začátku srpna bude následovat elektromobil e-up!“
Co takhle s nadáváním počkat na pak a dnešní článek pouze bez pitomých poznámek ignorovat.
Obsah článků je na uvážení „REDAKCE“ a my jsme tu pouze neplatící hosté – chovejme se, prosím, dle toho.
Pan cipisek ma potrebu
Pan cipisek ma potrebu zvracet pod kazdym clankem ktery neni o tesle
oprava : pod každým kerý
oprava : pod každým kerý zavání konzerwágn 😉
Taky svorně bleju nad 200x
Taky svorně bleju nad 200x zmíněným motorem TSi navíc bez filtru pevnejch částic!
nojoo nejak to kamuflovat
nojoo nejak to kamuflovat museli, ale fakt že TSI už je standartní součástí hybridu od tzv. „redakce“ tzn. to nepsal Horčík je faktem 😉
Cooožeeee?? Nevídáno neslýcháno aby čtenář trpěl co redakce nastolí. Nemá to být náhodou naopak?? Náš zákazník náš pán, tos nikdy neslyšel!! :))
Není to tak dávno co tzv redakce cenzurovala diskuzi, tnz. čte každý příspěvek co sem kdo vloží. Sekundárně je svojí diskuzí směrujete, JE TO VÁŠ ČASÁK SOUDRUZI 😉
Musim uznat, že je to fakt
Musim uznat, že je to fakt hezký auto.
Hlavně zezadu, to vypadá,
Hlavně zezadu, to vypadá, že přede mnou jede vypnutá LCD televize.
A jakpak v provozu udržujou tu obrazovku čistou?
Požitek z čistého obrazu
Požitek z čistého obrazu je na vaší vůli.
Kdykoliv takové auto dojedete na „červené“, ve svém vlastním zájmu vyskočíte z vozu a „obrazovku“ mu flanýlkem přeleštíte.
Nebo že by to byl od vás jen projev snahy si plivnout na cokoliv se bezbolestně dá?
Pardón, z plivání jsem
Pardón, z plivání jsem vyrostl, já už jsem velkej kluk.