Nový Volkswagen up! v prodeji, elektromobil začátkem srpna

Nový Volkswagen up! přichází tři měsíce po světové premiéře na Ženevském autosalonu na český trh. Zákazníci již mohou nejmenší Volkswagen v modernizované podobě objednávat.

Zákazníci mají nad rámec sériové výbavy ještě širší možnosti pro individualizaci nového modelu up! přesně podle svých představ. Nový up! přebírá z vyšších segmentů například automatickou klimatizaci Climatronic, zadní kameru, senzor deště, funkce Coming/Leaving home a multifunkční volant.
foto: Volkswagen

Zájemci o nový dostávají Volkswagen up! na výběr nespočet individuálních prvků výbavy, s nimiž mohou dát najevo svůj originální styl.

Na vrcholu nabídky stojí high up! s novým přeplňovaným motorem 1.0 TSI o výkonu 66 kW (90 k). Nový up! je k dispozici za ceny již od 219 900 Kč a nabídka zahrnuje rovněž zvýhodněné financování Volkswagen+.

Na začátku srpna bude následovat elektromobil e-up! a v prosinci bude zahájena výroba výbavové linie cross up!, kterou bude možné objednávat také s novým motorem 1.0 TSI.

Nový Volkswagen up! zaujme nově navrženými karosářskými prvky, novými barvami a koly, ještě rozsáhlejší výbavou s rozmanitějšími možnostmi individualizace.

Atraktivnější je i interiére s nejmodernějšími informačními a zábavními systémy. Zaujme i nový motore 1.0 TSI se suverénní výkonovou charakteristikou díky kombinaci přeplňování turbodmychadlem a přímého vstřikování benzinu.

auto nový Volkswagen up!

foto: Volkswagen

Nabídka na českém trhu začíná vstupní verzí take up! s motorem 1.0/44 kW (60 k) a mechanickou převodovkou, jejíž cena byla stanovena na 219 900 Kč.

Sériová výbava třídveřového modelu byla v porovnání s předchůdcem rozšířena o paket Comfort, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, elektrické ovládání oken vpředu, centrální zamykání s dálkovým zamykáním, světlomety LED pro denní svícení a ocelové náhradní kolo.

O stupeň výš stojí linie move up! s cenami od 240 900 Kč (1.0/40 kW). Sériová výbava této verze zahrnuje nad rámec linie take up! navíc rádio Composition, vstup USB, klimatizaci, 5 dveří a volant obšitý kůží.

Na 283 900 Kč přijde ještě lépe vybavený high up! s motorem 1.0/55 kW (75 k) a mechanickou převodovkou. Novinkou pro high up! je motor na zemní plyn 1.0/50 kW (68 k), dodávaný dosud jen ve spojení s výbavou move up!, a také zcela nový motor 1.0 TSI/66 kW (90 k) s mechanickou převodovkou.

auto nový Volkswagen up!

foto: Volkswagen

Sériová výbava oproti linii move up! obsahuje navíc rádio Composition Phone, systém „maps+more“ s držákem pro chytrý telefon a vstupem USB včetně funkce nabíjení, zimní paket, paket Drive s tempomatem a parkovacími senzory Park Pilot a bílé dekorační osvětlení interiéru.

Vzhled nového modelu up! umocní exkluzivní stylistické pakety „Roof Pack“, „Design Pack“, „Colour Pack La Boca“ a „Colour Pack Polygon“. Zákazníci si tak mohou objednat up! s černou, bílou nebo šedou střechou, ozdobnými fóliemi a atraktivními 16“ koly z lehké slitiny.

Zvláštní postavení má Soundsystem beats®, který je zpočátku dostupný jako samostatný prvek výbavy na přání, ale později bude nabízen také jako samostatná linie Beats up! s odlišným designem.

tisková zpráva

52 Comments on “Nový Volkswagen up! v prodeji, elektromobil začátkem srpna”

  1. Hezké sice je, ale ta
    Hezké sice je, ale ta lidová cena za nejmenší model značky. No jo vždyť VW byla založena jako značka pro lidi. Otázkou je pro jaké? Po té co se dočítám, jakou Müller chystá změnu (2025) tak je to spíše značka pro akcionáře, jelikož se všude píše jak chtějí vydělávat. Bohužel si myslím, ač koncernová auta se mi líbí, ze od VW se levného elektromobilu nedočkáme. Elektromobily od nich budou, ale rozhodně si je nechají řádně zaplatit. Ostatně o ceně vypovídají jejich hybridy. Za takovou řachu bych je nikdy ne koupil a další přijde po pár letech až se začnou sypat.

    1. Ano , máte pravdu
      Ano , máte pravdu koncernová auta jsou vždycky dražší, ale dráže koupíte a dráže zase prodáte. Tím neříkám ,že auta jiných značek jsou špatná to vůbec ne, ale podle mého názoru poměr cena /výkon je u VW lepší než u PSA nebo KIA. Jinak to Up! s tím 66kW motorem bych si klidně koupil, prostor nepotřebuji bude to jezdit levně a poměr mezi výkonem motoru a hmotností je velmi příznivý.

        1. Asi jako mobilní telefony.
          Asi jako mobilní telefony. Můžete ho mít 10 let nevyndaný z krabičky a stejně bude naprosto neprodejný.
          U EV půjde vývoj dopředu mnohem rychleji než u spalováků. Vemte si jen jaký pokrok udělala Tesla S za 4 roky a srovnejte to s faceliftem třeba Octavie.
          Sice je hezké, že za 10 let bude EV stále perfektní auto, ale parametrově už nebude stačit ani na nejlevnější čínské kopie.
          A EV čeká razantní pokles cen už jenom z důvodu navýšení kapacity výroby. Náklady na vývoj při prodeji milionů kusů už jsou pak v přepočtu na jedno auto zanedbatelné.

        2. No prave to ze nova auta,
          No prave to ze nova auta, budou nesrovnatelne lepsi, za podobne ceny jako se prodavaly ty starsi…
          Jinak na EV se ma co pokazit podobne jako na spalovaku (kde se nejcasteji kazi drobna elektronika auta), co se tyce vykonove elektriky (pohon) tak ten by mel byt snad velmi trvanlivy (to je ale i spalovaci motor), kriticka je baterka – kdyz se dneska prodavaji bezne 5 a vice let stare iOny, je otazka jak dlouho jeste ta jejich baterka bude v kondici?

      1. Opravdu je to all inclusive?
        Opravdu je to all inclusive? To se pak už pro někoho, kdo jezdí málo vyplatí.

        Příklad: jezdím denně 25 km, tzn. měsíčně 500 km, za benzín dávám měsíčně 1000 Kč, na takovéhle popojíždění jsem si koupil levné auta za 180.000 Kč. Při takhle malém využití vydrží určitě 10 let. Pak se prodá za 30.000 Kč, náklad na servis 4000 Kč ročně (zatím, pak se možná trochu zvýší, ale to jsem ochoten zanedbat).

        Vychází mi tedy na 10 let 15000 ročně za auto, 4000 za servis a 12000 za benzín, celkem 31000 Kč. Za elektromobil bych při pronájmu za 4 Kč / km dal 24000 Kč. Navíc jezdím pohodlně v elektromobilu a mám dobrý pocit, že se chovám ekologicky.

        To mi připadá už docela dobré, ne? Tak že by už konečně přišla doba, kdy se elektromobily opravdu vyplatí? Nebo je v tom nějaký háček?

  2. Osobne jsem e-up zkousel a
    Osobne jsem e-up zkousel a pro mne uplne idealni auto co od eauta ocekavam. Uvazuji ciste a jen o eaute jako prostredku na dopravu 10km do prace, popojizdky po meste pracovne (najezdim max 80km a 10km z prace. Chci 5dveri abych odvezl pripadne dve deti, manzelku a sebe a to vyse zminovane kolecko a ty pate dvere kdyz potrebuji prevest tech 10km neco vetsiho. Sklopim zadni sedacky, sklopim operadlo spolujezdce.

    Az na tu cenovku. ;o)

    Co jineho koupit. Uz se divam 14dni a fakt nevim.

    ion = fakt se mi nelibi. ;o) nemuzu si pomoci i kdyz ta cena cca 220.000,- uz je tam kde chci cenovku za tento pristrkovat mit.

    zoe = fakt bych chtel, ale je jen na pronajem (krome par kousku ze zacatku produkce co meli dealeri k dispozici. Nyni temer k nesehani)

    leaf = vzhled nic moc, jinak by vyhovoval. Cena ale nekde cca 290-350tis. coz nevim zda radsi tedy iona coz je 80-100tis rozdil

    focus = tam si ford moc hlavu nelamal a tak spatne predelane auto ze spalovaku na elektriku jsem jeste nevidel. Fakt jsem tomu neveril, ale ta predni naprava si s tim motorem nevi rady a bal bych se, ze mi jednou na krizovatce ujede a auto zustane stat. ;o)

    smart = neni pro 4 lidi
    twizy = neni pro 4 lidi

    fakt nevim. ;o) poradi nekdo?

    1. Vidím to podobně. Pokud
      Vidím to podobně. Pokud nebudou ani příští rok dotace, aby srazily cenu nového EV na 400t, tak půjdu do ojetého leafa max. stáří rok 2013. Těch 300t se už oproti spalováku vrátí rychleji. Nijak nespěchám snad starý spalovák, ještě rok nebo dva vydrží.

      1. ;o) takove stesti nemam. Mam
        ;o) takove stesti nemam. Mam na to pristrkovani nyni Renaulta Grand Moduse 2008 1,5dci cca 110koni a vcera jsem tocil 96000km. Mesto spotreba cca 5litru a jede jako pr.se, ale … Za dva roky prodejny tak za par supu, obcas se uz ozve filtr pevnych castic, protoze tento styl jizdy mu fakt nevyhovuje. Takze dva roky to uz neda. Jsem v pastiiii. ;o)

    1. už zase Cipísek, du
      už zase Cipísek, du blejt…

      Součástí článku je věta:
      „Na začátku srpna bude následovat elektromobil e-up!“

      Co takhle s nadáváním počkat na pak a dnešní článek pouze bez pitomých poznámek ignorovat.

      Obsah článků je na uvážení „REDAKCE“ a my jsme tu pouze neplatící hosté – chovejme se, prosím, dle toho.

      1. nojoo nejak to kamuflovat
        nojoo nejak to kamuflovat museli, ale fakt že TSI už je standartní součástí hybridu od tzv. „redakce“ tzn. to nepsal Horčík je faktem 😉

        Cooožeeee?? Nevídáno neslýcháno aby čtenář trpěl co redakce nastolí. Nemá to být náhodou naopak?? Náš zákazník náš pán, tos nikdy neslyšel!! :))

        Není to tak dávno co tzv redakce cenzurovala diskuzi, tnz. čte každý příspěvek co sem kdo vloží. Sekundárně je svojí diskuzí směrujete, JE TO VÁŠ ČASÁK SOUDRUZI 😉

      1. Požitek z čistého obrazu
        Požitek z čistého obrazu je na vaší vůli.
        Kdykoliv takové auto dojedete na „červené“, ve svém vlastním zájmu vyskočíte z vozu a „obrazovku“ mu flanýlkem přeleštíte.

        Nebo že by to byl od vás jen projev snahy si plivnout na cokoliv se bezbolestně dá?

Napsat komentář