Nissan podporuje digitální kampaní inteligentní mobilitu

Program ‘Electrify the World’ je ztělesněním vize Inteligentní mobility společnosti Nissan. Povzbuzuje vytváření chytřejších, lépe propojených komunit vyznávajících udržitelnější životní styl.

Logo projektu Electrify the World společnosti Nissan
foto: Nissan

Nissan oznámil spuštění své nové digitální komunitní platformy zaměřené na zvyšování povědomí, zájmu a podněcování debaty o otázkách elektrické mobility a udržitelného životního stylu.

Program ‘Electrify the World’ si klade za cíl zaujmout publikum po celé Evropě a inspirovat je, aby se připojilo k elektrické revoluci Nissanu a vyznávalo chytřejší a udržitelnější životní styl.

Program tvoří čtyři hlavní okruhy: Elektrický životní styl, Zelené technologie, Udržitelná energie a Co funguje – téma zkoumající aktuální inovace. Prostřednictvím sociálních sítí a webových stránek značky bude Nissan využívat své odborné zkušenosti z téměř deseti let působení na poli elektromobilů k inspirování nových debat o udržitelnosti a čistším životním stylu.

Tato platforma rovněž poskytne uživatelům fórum k zapojení do diskusí, komunikaci se značkou a předkládání svých názorů.

Gareth Dunsmore, ředitel divize elektromobilů ve společnosti Nissan Europe, uvedl: „V roce 2010 jsme uvedli na trh model Nissan LEAF, první sériově vyráběný elektromobil. To spustilo novou vlnu zájmu o bezemisní technologie. Od té doby elektrická revoluce pokračuje a roste. Nyní podnikáme další krok a dnes spouštíme tuto digitální komunitní platformu.“

„Naše nová platforma ‘Electrify the World’ si klade za cíl vytvořit hnutí jdoucí nad rámec automobilů, které spojuje lidi rozhodnuté využívat nové technologie a zelenou energii k vytváření udržitelnějších a energeticky účinnějších komunit. Chceme podněcovat diskuse o přínosech elektrického životního stylu a demonstrovat našim příznivcům, jak mohou nové technologie zlepšit jejich životy už dnes, stejně jako přispívat k lepšímu životu budoucích generací.“

Toto oznámení proběhlo na firemní akci Nissan Futures konané v Barceloně. Na této události, zkoumající vizi Inteligentní mobility Nissan o budoucnosti s autonomním řízením a elektromobily, automobilka Nissan představila i výsledky nezávislé zprávy o autonomním řízení a učinila významná oznámení týkající se její práce na vývoji řešení ukládání energie pro domácnosti a firmy v Evropě.

Elektromobil Nissan Leaf byl na trh uveden v roce 2010. Od té doby je na silnicích celého světa více než 260 000 elektromobilů Nissan, z toho přes 75 000 jezdí po evropských silnicích.

tisková zpráva

5 Comments on “Nissan podporuje digitální kampaní inteligentní mobilitu”

  1. Ja mam kolego obavu ze az
    Ja mam kolego obavu ze az bude mít Nissan za 3-4 roky baterií 60w a více a budeme zadat upgrade tak opet a zase uslyšíme ze nelze…. Nedávno jsem navštívil Nissan autorizovaný servis, zadal jsem silnější nabíječku a nelze, zahrádku nemají, ochranný rám neumí dodat atd. Po každém servisu nějaký kryt zapomenou dat nazpět, na předem objednany servis nají pylový filtr a nakonec ho nafakturuji 2x. Tot Nissan BS Brno.

  2. Další kecy vo budoucnosti,
    Další kecy vo budoucnosti, těch už to komouši nažvanili vagóny. Teď chce jen nebrzdit, nekriplit a dodat auta s velkou baterkou a síť nabíječek zbytek se pořeší sám i bez keců. Jak vidět u Bolta, u Forda i jinde dinosauři se stále snažej brzdit patama co to dá. Ještě že jim Čína dala nůž na krk.

  3. Raději bych slyšel zprávu
    Raději bych slyšel zprávu o novém Leafu či alespoň pořádné baterce. Sám mám Leafa 24kWh a dojezd je bída. V zimě mám často co 1% 1km, tedy dojezd z plna do absolutní nuly 100km (v létě i s klimou 150km). Myslím, že kdyby byl Leaf s alespoň 40kWh baterkou tak by prodali minimálně dojnásobek….

    1. Nissan každým
      Nissan každým promarněným dnem ztrácí pozici mezi obyvatelstvem. Cítím, že teď je ta pravá chvíle pracovat na propagaci – jezdit mezi lid, besedovat, dávat možnost řízení Leafu a e-NV200. Pak si nestěžujte (myslím Nissana), že je e-NV200 velmi málo známé auto! Plakal bych nad baterkou 24 kWh v dodávce a „nedej bože“ nemít v tom alespoň 6,6 kW silnější palubní nabíječku! Věřím, 40 kWh baterie a třífázová nabíječka 22 kW (400V/32A) by z auta udělala bestseler! Je mi moc líto, že takhle se to dělá, ale asi ještě pořád nenastala ta doba.

      1. Přesně tak, místa je v
        Přesně tak, místa je v eNV200 na baterku habaděj. A silnější palubní nabíječka – když má člověk možnost srovnání po ježdění s Renaultem ZOE nebo silnější Smart ED – je prostě cesta k totální nezávislosti. Protože pětikolík 400V 16A nebo 32A je prakticky všude.

Napsat komentář