„Kdy vyrobíte elektromobil, který je alespoň z poloviny tak sexy jako Tesla?“ ptá se německý ministr

Jan Horčík - 19 Listopad 2018

Německý ministr financí Peter Altmaier aktuálně mluvil na konferenci o umělé inteligenci. Účastnili se jí také zástupci automobilek Volkswagen a Daimler, na kterých Altmaier nenechal nit suchou.auto Peter Altmaier německo ministr financí

Německý ministr financí Peter Altmaier je dnes hlasitým kritikem německých automobilek.
foto: BMWi

Deníky Frankfurter Allgemeine Zeitung a Welt am Sonntag oba zaznamenaly, že Peter Altmaier nebyl k nejvyšším zástupcům tří největších německých automobilek právě vybíravý.

Herbert Diess (Volkswagen) a Dieter Zetsche (Daimler) si vyslechli doslova toto: "Opravdu by mě zajímalo, kdy vy pane Zetsche, nebo vy pane Diessi, nebo pan Krüger z BMW, budete schopni vyrobit elektrické auto, které je z poloviny tak sexy jako Tesla?"

Altmaier kritizuje domácí automobilový průmysl už delší dobu. Už v květnu 2018 v rozhovoru pro magazín Bild vzkázal automobilkám: investujte, nebo půjdete od válu!

Aktuální konference se týkala umělé inteligence a samozřejmě samořiditelných vozidel. I zde Diess chválil zahraniční konkurenci, konkrétně společnost Waymo spadající pod Google. Ta je podle něj o "jeden až dva roky napřed".

Dodal ovšem, že robotická auta se nerozšíří tak rychle, jak někteří očekávají. Je podle něj ale "jisté, že zcela autonomní řízení přichází".

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Když jsem poprvé zmerčil Teslu,myslel jsem si,že je po bouračce,posléze jsem zjistil,že jako po bouračce vypadají všechny Tesly.Tak mizerné škvíry nemá ani moje 26 let nová Eltra.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ŠKVÍRY sú najdôležitejšia vec na aute. Bez nich by sme tu, vlastne, ani neboli My :DDD

Obrázek uživatele Radovan

A nezapomínat na gamblery, co by ti dělali bez škvíry, kam by to házeli?

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ja teda spise doufam, ze budou vyraber normalni auta, az dostupnou cenu, nez aby vyrabeli radobysexy auta, za cenu, kterou za auto nejsem ochotny dat...
A taky ze ty auta nebudou mit nejake detske nemoci, kterymi tesla dost trpi, ale normalni automobilky je maji davno vychytane...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Môžete byt trochu konkretnejší s tymi detskými chorobami?
Na Tesle mám najazdených takmer 50tkm a jedine, čo sa pokazilo bola klučka (prestala sa vysúvať ale dvere sa otvárali normalne, tak som vydržal do prvej garančky).
Na pasate, ktorý som mal predtým sa zasa sralo všetko a to som sa k nemu choval rovnako. A nikde som sa nedočítal, že má detské choroby ako to čítam na hybride o Tesle dosť často.
Ale je jasné, že najviac vedia o Tesle tí, čo ju videli párkrát na obrázku.

Obrázek uživatele jurazhor

to zní skoro jako by neexistovaly svolávačky

---

jurazhor

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kdy Konzerva, Brambora nebo Medvěd vyrobí sexy schopný elektroauto jako má TESLA ?? Možná 2030 !! :))))))))))

Za současných jejich podmínek manenažerských vyžírků nejraději v roce 2030 a to malosériově a jedině s dotací EU :)))))))))))) Potřebujou vyrábět TSI spalovací popelnice přeci !!

Museli by tu GERMÁNSKOU MANENAŽERSKOU PAKÁŽ VYŽÍRKŮ jejich běžný měsíční plat včetně prémií začíná na 300.000 CZK povyházet !!

tyden.cz/rubriky/auta/zajimavosti/sefove-volkswagenu-brali-stomilionove-odmeny_471499.html

to aby výkonnost autodebilky dosáhla na rentabilní výrobu seriovýho elektromobilu alá Tesla :)))))))))))))))))))))))))

TESLA JEDÉÉÉÉÉ a GERMÁN SI ANI NEŠKRT, TESLA JEDÉÉÉÉ ... :)))

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nová informace? Tesla je rentabilní?

Obrázek uživatele Radovan

Vždycky byla. Platí lidi, energie, zdroje, vyrábí o106 a pořád roste.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jasně.Všechny články o prodělcích Tesly jsou účelové pomluvy a lobby ropných magnátů! :-))

Obrázek uživatele Radovan

Až budete chápat rozdíl mezi prodělkem s krachem a mezi účetní ztrátou s rozvojem, ozvěte se. Jinak jde o účelové pomluvy určené pro finančně negramotné publikum, tedy skoro celou ČR.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No a až vy se naučíte přečíst a poté i pochopit význam slova RENTABILITA, to bude slávy.

Obrázek uživatele Radovan

Můžete otevřít šampíčko, to už se stalo.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je zásadní rozdíl mezi elektromobilistou a elektroteroristou.

Obrázek uživatele Radovan

Rozveďte podrobně své tvrzení a oba pojmy.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Proč ? Na Váš rozkaz? Zkuste si poposednout.

Obrázek uživatele Radovan

Vy jste začal....

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Snadná pomoc,žalujte to mamince...

Obrázek uživatele Radovan

Stalo se, máte se stavit pro facana :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Myslím, že než výroba sexy elektromobilu zajímá každého, kdy vyrobí elektromobil s cenou běžného automobilu.

No na to přece odpověď už dávno známe.

V okamžiku, kdy základní cena běžného automobilu bude 800 000,-

Testování Porše Taycan v zeleným pekle. Jeho koncept je taky sexy.
https://youtu.be/TIn_TxfafJg

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

off

"Tesla Supercharger capacity will double by end of next year. Expect to be within range of 95% to 100% of population in all active markets."

"Supercharger V3, which starts rolling out early next year, will also charge much faster"

@elonmusk

Tesla jedééé

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obavam se, ze je to hlavne pro Amiky. Tady v Evrope snad zadny stat z tech nepokrytych nepatri mezi pro Teslu "aktivni trhy". Dobre, mozna vnitrozemi Spanelska a nove Portugalsko (v sobotu padlo, ze maji mit servis).

---

!! Zaregistrujte se a obdržíte osobního frustrátka na rok zdarma !!
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Němci maj sexy elektromobil už dávno, tím je pro mě BMW i3. Sice mu od začátku zkryplili baterku, ale progresivní je po všech stránkách mimo autonomního řízení. Bohužel tým, který jej stvořil poznal velmi záhy že vedení BMW hned tak v elektrikaci pokračovat nebude a proto jej komplet opustili.
VW pracoval na odpovědi na model S, ale v půlce to radši zapíchli protože by prej Teslu ten jejich elektrickej Phaeton nedohnal...
https://electrek.co/2017/03/09/tesla-model-s-screwed-vw-phaeton/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

VW koncern to nezapíchl, proti Tesle S jde příští rok masově pod značkou Audi a Porsche.
BMW i3 nebyl sexy elektromobil, ale jedno z levnějších neziskových BMW stavěné zeleně z pokusných recyklovatelných materiálů.

Prvních pár kusů (max. desítky) Porsche Taycan má dorazit zákazníkům až v samém závěru 2019 a ani u e-Tronu to nevypadá na více než 10 tisíc kousků v příštím roce.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

BMW i3 je ukazka nevkusu za nehoraznou cenu.Fanousek BMW skripe zuby, kdyz vidi tudle mrdku.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tú škaredost na i3 robia z väčšej časti nevkusné kolesá. A cena, samozrejme, je prestrelená.

Obrázek uživatele spetak

A proto se to prodává ...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no prave ze se neprodava, dosli tupci (zeleni mozci) co jsou ochotni ten vehikl za nehorazne prachy koupit.

Fanoušek BMW je spokojený, zvlášť s těmi krásnými devatenáctkami.

Když sám šéf VW říká že toho el. Phaetona v r. 2015 zapíchli tak ho prostě zapíchli smiř se s tím, protože jinak už by se s tím všude chlubili. Místo toho maj 7 let zpoždění. Minimálně.
Ta jejich masovost bude až v roce 2020 a bude to hlavně masový píar protože nemaj baterky.
Ten jejich étron je hned vod začátku zpožděnej kvůli baterkám od LG, který prostě nestíhá plnit požadavky hladovýho trhu a ještě jim o 10 % zdražuje :))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

I3 je sexy? Pokazde kdyz ho vidim, tak si rikam, jeste ze jsem ho nekoupil. A kolemjdouci se chechtaji co je to za auto. Rekl bych, ze i3 lidi od elektromobility adpuzuje. Stejne jako Leaf 1 (ktery jsem nakonec koupil, protoze nebyla alternativa. V nouzi zere cert mouchy).

i3 je po dizajnový stránce mega sexy jak zvenčí tak ze vnitř tak i materiálový a konstrukční stránce. Nic pro konzervy, ty to nechápou, narozdíl vod Leafa 1, kterej je neuvěřitelná ploštice i když asi praktická, ale ten čumák je zdrcující. Teprve 2.0 to zachránila, ta se mi líbí.
Ty si kupuješ auto pro kolemjdoucí??? Já teda ne, já si kupuju auto zásadně pro sebe a kolemjdoucí jsou mi u zadele. Zvláště v ČR :)))

Kdyby BMW ve stejném duchu udělalo káru velikosti svojí 3 tak by to byla paráda. Jenže voni jsou starý konzervy a jejich fandové ještě větší. Vůbec to nepochopili a místo toho předváděj fantasmagorický koncepty, které se nikdy nevyroběj a zákazníci to věděj tak jsou v klidu. Jenže teď když jejím miláčkům bude dávat na prdel obyčejně vypadající Teslácká 3 performance tak jim zkisne úsměv a bude je to štvát.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na ten sexy design jsem u školky pěkně nadával a věděl, že tohle auto v našem autoparku fakt nebude. Elektromobil musí být praktický, což (přes ten megahnus zjev) Leaf 1 je. Na Golfu si cením toho, že je nenápadný - tedy ničím nevybočuje. S Ioniqem moc zkušeností nemám, ale obecně se mi Korejci moc nelíbí. Tesla se mi nelíbí je na mě moc americká a pro použití v našich podmínkách velká (SX) a očesaná (3 - tak hnusnej interiér - ano pocitová věc - se jen tak nevidí)

Obrázek uživatele spetak

Zkus Zaporožec. Ale myslím, že ho teď elektrické nedělají. ;-)

továrne nie, ale kúpia z japonska imiev a kasňu naň nasadia, alebo previnú motor nissanu. :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Díky za radu, ale Carevna mi vyhovuje :)

Ioniq i Kona jsou v pohodě auta. V obou jsem se cítil normálně a neměl jsem pocit, že se o něco snažej jako třeba trochu přepísklej dizajn a tak. Prostě mi ta normálnost byla příjemná.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele Josef

Mě by na Koně v nejvyšší specifikaci vadilo, že je to s takovým výkonem předokolka a ne 4x4 nebo aspoň zadokolka. Ale to je jediná věc, jsem zmlsaný.

Taky mi vzhledově přijde sexy koncept VW I.D. a trochu i jejich Buzzík, ale mám obavy jak moc to ty německý konzervy domrvěj u sériových vozů a taky funkčností a výbavou. Dizajn I.D. je rozhodně hezčí a modernější než má Tesla, ta je zase sexy hlavně parametrama, funkčností, progresivním přístupem a sítí dobíječek.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Dle slovníku je "Wirtschaftsminister" ministr hospodářství a ne financí.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jo, ministrem finací byl jen půl roku, a teď je jednoznačně ministrem průmyslu, k čemuž ten jeho "sexy" proslov i logičtěji pasuje.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je jeden z největších problémů téhle planety. Že se vyrábí auta aby byla sexy a ne aby pohodlně, bezpečně a úsporně přepravovala osoby a náklad.

Problém je v tobě. Pro mě jsou sexy vyloženě právě ta auta co "bezpečně a úsporně přepravují osoby a náklad". Pro tebe jsou to zřejmě ty ruzný pomatený auto kreace co automobilky sploděj. Evidetně jim vždycky skočíš na nějakou tu jejich komickou pitchovinu :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zase plácáš hovadiny. Pokud píšou "Sexy jako Tesla", tak tím rozhodně nemyslí auto úsporné a ekologické. Do toho má Tesla hodně daleko.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak schválne, daj tip na ekologickejšie a úspornejšie auto vo velkosti Tesly, ty chytrák.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Velikosti Tesly. To z praktického hlediska znamená auto, co pohodlně převeze 4 cestující a jejich zavazadla a 99% cest poveze jen řidiče?
Tak třeba Škoda Octavia?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kde já už jsem to četl... o té ekologické a zdravé Škodě Octávia...
(◔_◔)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Možná bys měl míň čist a víc přemýšlet :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Myslíš jako přemýšlet nad stokrát omletými fakty, které se tu snažíš naznačit? Že nízké CO2 za cenu velkých NOx a PMx má být výhra nad EV?
;-)

Možná bys měl více číst ty a vylézt občas do většího města - a zkusit se projít pěšky po dobu dopravní špičky. Možná ti to potom bude myslet líp
:-)

CO2, NOx a PMx napomaha k lepsimu mysleni? Tak pak uz to vse chapu, proc ve mestech jsou genialni bombardaci a my vesnicani (dle tech velmi chytrych velkomestaku) jsme neschopni tupci. :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Cože???

Hele asi takhle: bylo by fajn, kdybyste si vy vesničani nechali své zplodiny u vás doma. Elektrárnu máme v Ostravě ve městě, takže vás na vesnici neotravujeme tak jako vy nás. Navíc se dále snažíme elektrárnu i ostatní průmyslové objekty vybavit filtry, aby vypouštěly ještě méně čoudu. Ano, je to tak - filtry se u nás ve městě přidávají, nikoli odstraňují.

Ocenil bych u vás na vesnici stejný přístup - základem je funkční DPF a pokud možno močovina jako přídavek.
(◔_◔)

Poradite prosim, jak do tech nasich (modrych) Zetoru a u tech schopnejsich i Crystalu a Fortschrittu namontovat DPF a vstrikovani mocoviny do vyfuku? :-) Budte prosim Vas tak hodni a dodejte nam radeji elektricke traktory, se kterymi muzeme minimalne 6 hodin orat, kombajny, ktere vydrzi sict a mlatit 12 hod (u tech je prestavka vyloucena) a cenu si bude moci dovolit soukromy zemedelec, ktery je nyni vybaven zminenymi stroji. Nezapomente, ze hlavni duvod, proc ma ty stroje je ten, ze opravu zvladne sam za mrzky peniz, kdyz si poridi neco nabusene elektronikou a pozve servisniho technika na den, tak dostane na fakture to, co vydela z 1 ha (v lepsim pripade jecmena) za rok.
Ja nepopiram, ze mestaci jsou chytri a vesnicani tupi (slychavam to tak casto, ze se z toho stala pravda), libil se mi Vas prispevek o osviceni pri dychani vyfukovych plynu, tak jsem jej rozvedl, aby se roznulo vice mestakum a prestali jezdit spalovaky. Jsem rpesvedcen, ze na vesnici je daleko vetsi problerm topeni (snad jen) uhlim.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V České republice ještě existuje zemědělství? Aha, já myslel, že je to nějaká dotovaná chemická výroba a do sámošek se dodává sajrajt ze zahraničí ...

tak skús popremýšľať či kombajn, alebo mláťačka na dvore? ten šesť hodín jazdiaci traktor pokosí a zviaže obilie, ... a mláťačku nemusí poháňať dvojvalec (ťukťuk). oranie detto nie traktorom, ... čo ak dnešné spôsoby nie sú pokrokové, ale slapá ulička (myslím bez možnosti otočiť sa!).

Myslite, ze to bude efektivnejsi, ze nebude potreba vice lidi, delsi cas? Pochybuji. Toto by mhlo fungovat v zemedelstvi 4.0 :-) Obavam se, ze toto je nedosazitelne pro 50ti hektarove zemedelce. Mlaceni doma melo jednu obrovskou vyhodu, vozil jste si domu i plevel a jeho semena jste nevyhazoval z kombajnu s plevama, takze by nebylo potreba tolik pesticidu. Vyhody by se nasly i u obhospodarovani poli konmi, neverim ale, ze se k tomu lidstvo vrati.

nemyslím, iba (tak, ako vždy) nastavím ad absurdum pohľad na terajšok. pretože je veľa príkladov toho ako "to IDE" inak.
-albánci okolo 1972 mali jeden 15HP traktor na 20ha (a nepomreli hladom)
-kubánci sa po1990 vrátili k volským poťahom a "ľud naďalej podporoval komunistov"
-okolo 1975 výskumný ústav (čssr) položil otázku efektivity pestovania obilnín ako potraviny (zvierat, ľudí) oproti jeho energetickej hodnote (spáleniu v kotolni)
-potreba obhospodarovania polí k výžive obyvateľstva je neefektívna - aby bolo dosť chleba postačí rádovo nižšie pole, väčšia časť ide na výkrm sliepok, kráv, prasiat, a to je drahé, v podstate je to plýtvanie!

takže je otázka o slepej uličke na mieste. naozaj treba prehodnotiť komplex a bez emócií.

Obrázek uživatele Radovan

Část zemědělců je stále přesvědčena o tom, že převracet 2x ročně půdu vzhůru nohama je fajn. Část zemědělců je stále přesvědčena o tom, že chovat zvířata v domech místo venku a krmit je k tomu výlučně pěstovanými plodinami, o různých granulích nemluvě, je fajn. A tak by se dalo pokračovat třeba k lesníkům, kdy část je přesvědčena, že les = jednodruhová plantáž pro stromy hezky pravidelně osázená. Všichni jmenovaní pak jsou stále přesvědčeni, že bez chemie ani ránu. A takových věcí je v "potravinářské výrobě" hodně. Končí to třeba pečivem rozpečeným ze zmrazeného polotovaru. Je co přehodnocovat.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

I v zemedelstvi funguje ekonomika, takze delaji to, co se jim nejvice vyplati v ramci jejich znalosti. Bohuzel neni zazito, ze zemedelec se ma predevsim starat o krajinu, ale kdo by mu tu praci platil? Ti, co zam, jsou vychovani socialistickym zemedelstvim (minimalni udrzba staveb, zadna starost o meze, struhy, pideni se za co nejvyssimi vynosy). Kde maji nabyt znalosti? No a kdyz tady ty male zemedelce v okoli srovnam s podnikem, co koupit (nejen) mistni druzstvo, jak to hospodari - mnozstvi chemie, o kterem se bolsevikovi ani nesnilo, misto udrzby budov, tak jejich chatrani a postaveni novych a o zminen meze kolem poli neresi. Kdo jiny by se mel o krajinu starat predevsim, nez tyhle kolosy? Ti maji lidi i prostredky na osvetu.
Mimochodem, jak chcete pestovat na poli plodiny bez orby (prevraceni, jak pisete)?

Obrázek uživatele Radovan

V zemědělství ekonomika nefunguje. To co tu je, je jen dotační šílenství. V celé Evropě. Jako postkomunisti jsme do toho jen vpluli se svým čtyřicetiletým - jídlo musí být levné, i kdyby nebylo k jídlu.
Ano, zemědělec to nezná a nestará se o krajinu, Jednak obvykle dělá na pronajatém, takže pole spotřebovává bez náležité údržby, druhák dotační systém je tak nastaven také. Právě ty kolosy, o nichž píšete, nejsou zemědělci, to jsou fabriky v krajině. A podle toho to vypadá a dopadá.
Bez orby to samozřejmě lze, máme tady například celé permakulturní zemědělství, ale máme tu i staré trojpolní systémy, je z čeho vybírat. Základem je nechat půdu tak, aby se sama měnila v humus a nevrtat do ní. Pokud chcete sít, jdete do centimetrovývh hloubek a ne na poli = hliněný mlat. Taky nesadíte v lánech jednodruhově, ale diverzifikujete, máte remízky, máte přirozenou ochranu proti větru, zabraňujete splachování ornice, uchováváte vodu v krajině atd. atd., je toho hodně. A je to systém.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Máte pravdu a vede to k tomu, že dnes projdu hypermarket plný jídla a nemám si moc co koupit.
Když teda chci něco, co nejen hezky vypadá, ale taky mi potom nebude špatně.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Do vašich Zetorů si dávejte co chcete. Vždyť jsem to už psal - základem je že si svoje čoudy čucháte u vás doma a nenutíte to čuchat nás ve městě. A pokud jedete do města, nechte Zetor pokud možno doma.

Souhlasím s tím osvícením, nám měšťákům by se mělo rozsvítit taky. Pořád u nás žije motto "No smoke, no fun".

O tupých vesničanech já neslýchám, takže jsem předtím nepochopil narážku.
(◔_◔)

No to se mi teda vubec nelibi. Takze kdyz jezdi mestaci na chalupy a na vylety, tak mohou pouzit spalovaka a my mame jezdit na mule? :-) Vemte to tak, ze ve velkych mestech jezdi MHD aspon co deset minut a lide radeji jezdi spalovakama. Nam jezdi autobus do mesta 4x denne a o vikendu zadny (koleje vytrhali indiani, takze vlak neprichazi v uvahu) a my mame nechat auto doma? A ty nakupy (u nas neni obchod, v okoli obchody maji jen zakaldni veci) povezeme 15 km na dvoukolaku? A to nepocitam s tim, ze lide na vesnici jsou vesmes v horsi sociali situaci jak ti ve meste.
Jsem plne pro ekologizaci energetiky a dopravy ale je potreba myslet i na socialne slabsi (kteri diky svemu postaveni najedou (lepe receno spotrebuji v motoru) 0 0 nic oproti tem mene osvicenym (vasi trefnou poznamkou tem mene nadychanym CO2, NOx a PMx), kteri hodinu popojizdi v kolone, misto aby jeli 45 minut v MHD. Ja pokud vyjedu v 4:50 autobusem, budu v praci v 8:00 a pak musim v 15:00 vypadnout z prace, abych byl doma v 18:50 (a to bych stezi do ruk pobral vse, co si do prace vezu a pak zpatky uz vubec nevzal nakup).
Shrnu pointu, zakazte nam jezdit neekologicky k Vam, az Vy prestanete neekologicky jezdit k nam. :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já myslím, že se debata zbytečně přehoupla k město vs. vesnice, kdo čoudí víc a kdo míň.

Pointa byla v těch zácpách a kolonách ve městě. Já jsem pro, aby do kolon mohly jenom eko vozidla. Ostatní, se studeným "eko" dieselem, který navrhoval původní anonym, ať platí nebo jezdí MHD namísto aby se chlubili, jak levně dokáží otrávit vzduch ostatním.
(° ~ °)

Na vesnici kolony nejsou, proto jsem vypíchnul tu vesnici, jelikož anonym doporučující Octávii nejspíše nemá reálnou zkušenost s desítkama rachotících studených Octávií projíždějících okolo chodníků.
(•‿•)

Plne souhlasim se vsim (i mym vyhrocenim vesnice vs. mesto) :-) Diky za kultivovany dialog a preji hezky den ;-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

´´´´´´¶¶¶¶
´´´´´¶´´´´¶¶
´´´´´¶´´´´´¶
´´´´´´¶´´´´¶
´´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´¶´´´´´´´´´´´´¶
´´¶´´´´´´´´´´´´¶
´¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´¶
´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´¶´´´´´´´´´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

Obrázek uživatele Jan Horčík

Konečně pořádný ASCII art! :)

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jednoznačně bylo požadováno auto sexy jako Tesla, tedy ojebávání bohatší třídy zákazníků.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Teslu si kupuje aj stredná trieda, ale to by si ty nepochopil :)
Napr. pre mna je to splnený sen a s velkou radosťou som nákupom Tesly, podporil aj rozvoj elektromobility. To je ďalší aspekt, ktorý je ti cudzí.

Pro tebe objebávání pro nemálo zákazníků Tesly investice do růstu automobilky a elektromobility + do sítě nabíječek za což jim její šéf pokaždé děkuje pokud sis nevšiml.

Taková VW z výdělků sponzoroval každýho jednoho vyrobenýho Veyrona 6,2 milionama dolarů!!! To bylo v době nástupu modelu S a i3.

Analysts Say Bugatti Loses $6.24 Million For Every Veyron Supercar It Sells
https://www.businessinsider.com/bugatti-may-lose-6-million-per-veyron-2013-10?IR=T

Kromě toho VW sponzoraval i velmi potřebné hračky jako byl Phaeton a XL1...

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele Joe

Kdyby jenom to: VW po 45 letech za pouhých 25-30 mil EUR ročně od 1.1. 2019 (až do 2024)bude hlavní sponzor německého národního fotbalového mančaftu. (střídá tak po 45 letech Mercedes).

https://www.thelocal.de/20170715/volkswagen-to-sponsor-german-national-football-team

resp:

https://www.dw.com/en/vw-set-to-replace-mercedes-as-german-soccer-team-sponsor/a-39681572

Jo a zapoměl jsem, že soudruzi z Vlkohradu zaměstnávají navíc ještě 30 řezníků, kteří vyrábí pro firemní kantýny nejpopulárnější výrobek od VW : párky. Asi mají zálusk na rozšíření svého masného byznysu i na fotbalové stadiony....

Cituji:

Vyrábí se nejen currywurst, ale i bouillonwurst, klobásy, bregenwurst, masový sýr, roláda, párek s příchutí gyrosu, grilovací klobáska se sýrem.....

https://auto.idnes.cz/parek-curry-wurst-nemecko-jidlo-volkswagen-automobilka-produkt-pxe-/automoto.aspx?c=A180517_122117_automoto_taj

---

Fotovoltická elektrárna 9 kw -36 panelů, Solární ohřev vody 75 trubic- 12 kw, Tepelné čerpadlo in 6kw out 23 kw. Elektromobilista čekatel....:-))) Na obrázku s mým synem Matějem se těšíme u TMS, od který sme měli na nějakej čas ve Vegas klíč...:-)))

Párků vyroběj víc než aut :)))
https://ekonomika.idnes.cz/volkswagen-loni-vyrobil-vice-parku-nez-aut-f2y-/ekoakcie.aspx?c=A150119_104908_ekoakcie_fih

A Porsche se vrhlo na výrobu medu :)))
https://www.motor1.com/news/223723/porsche-starts-honey-production/

VW vyrábí víc párků než aut

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

+1

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Všeobecně jsou ty rady ouřadů úplně mimo, kdyby měli v Německu jednu polostátní automobilku tak prosím, ale mají tam pět mezi sebou bojujících automobilových koncernů a jen v jednom má menší podíl jedna spolková země.

Pro výrobu a zlepšování baterek je ideální elektrotechnická nebo chemická firma.
A pro umělou inteligenci zvládající i řízení zase počítačová jako třeba v Německu SAP.

Ale tak když Německo zadotuje VW třeba půl miliardou eur, tak určitě rychle přestaví svou jednu továrnu na giga s pomocí korejského know-how.

Altmaier nemluvil o baterkarne, ale o E-automobilech ktere zaostavaji za Teslou.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jestli skutečně požaduje model auta, který pořádně ojebe zákazníky, tak pak má spíš tlačit na sloučení všech německých automobilek do jedné, protože to se nejsnáze dělá při alespoň částečném monopolu v oboru.

Jo to udělali v Anglii a vod tý doby už nemaj vlastní autoprůmysl :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Sexy elektromobil dokáže vyvinout kdejakej startup, na to není potřeba nějakej obří megalomanskej dinosaurskej monopol. Viz Licid nebo FF. Naopak obří dinosaurský monopoly brzdí jakejkoliv progres už ze své podstaty. Horší je uvést ho do výroby a sehnat pro něj soustavný financování protože výroba aut není žádná sranda za pár kaček.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Lucid i FF nezadržitelně zbankrotují a zákazníkům nic nedodají.

Je totálně padlé na hlavu, aby v Německu vyrábělo pět konkurenčních velkých autoskupin, a když se některé z nich chtějí spojit na vývoji něčeho drahého, tak musí pokaždé jít pod pomalé vyšetřování antimonopolního úřadu, přičemž Google rychle směřuje k dosáhnutí svého opětovného praktického globálního monopolu tentokrát v robotickém řízení.

Reč byla o schopnosti vyvinout sexy elektrouto což Lucid i FF dokázali i bez podpory megafirem.

To že Lucid i FF nepokračují je dáno tím že nedokáží sehnat financování a partnera pro výrobu a právě proto jsem to zmiňoval ve svém příspěvku pokud ti to nedocvaklo. ;)

Tesla i Musk dokáže oboje, něco vyvinout, masově to vyrobit a ještě to úspěšně prodat.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Schizofrenní Kuk hodinu před tím:

"...jsou sexy vyloženě právě ta auta co "bezpečně a úsporně přepravují osoby a náklad". Pro tebe jsou to zřejmě ty ruzný pomatený auto kreace co automobilky sploděj."

Zase další nedůftipnej anonym. :))

Tak podle tebe jsou Lucid a FF pomatený autokreace? Co víš o jejich užitných vlastnostech kromě toho že krachují, pochlub se chechto? ;D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Oni už je zadotovali. Myslím, že se jednalo o 1,2 nebo 1,7 mld. eur. A co z toho bylo? Prd. :-)

Myslím že Folcwágnu stát kdysi dotoval i vývoj "čistých" dízlů. Teď stát musí dotovat i nabíjecí síť Ionity protože se by jinak ti chudáci z BMW, Daimleru, Fordu a VW co v tom jsou pro to nehli ani prstem. Zatímco startup Tesla už má po zeměkouli přes 11 tisíc stojanů, který spouští napůl po tajnu. :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jáák "napůl po tajnu" ??

a kolik tedka vlastně jedou tydení produkci TM3?? ty rojtrs pošitadla se nějak zasekli ;)

Viděl jsi někde nějakou píar akci nebo prohlášený od Tesly když otevírali Vystrkov, Vestec či Olomouc? Já tedy ne. Veškeré informace pocházeli od 3. stran a majitelům Tesel to prostě jen vyskočilo na obražovce ;)
Pěkně počkali až si E-on odbude svůj humbuk s ministrem u Humpolce a pak si to asi až za 14 dní potichu spustili.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele Radovan

Je to stejně legrace, že u nás se každý politrouba (trouba politik) fotí i u běžné zásuvky 230V 16A (výkon 3,6 kW), vystrčené z baráku přes fasádu ven.
Zatímco Tesla to bere jako normálku a seká nabíjecí stanice se stonásobky výkonu (125 kW nabíjecí stojan, kterých tam je obvykle 6 a více) po celém světě jak Baťa cvičky a bez humbuku.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

A tomu se říká Tesla jedééé :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele Jan Veselý

Němci mají několik velmi výkonných chemických i elektrotechnických koncernů. I ouřada má svoje výhody, třeba, že není citově zainteresovaný ve spalovacích motorech, nemá povinnost vykazování čtvrtletních zisků a může si najmout opravdové odborníky na technologické trendy.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jenže všichni politici v Evropě žvaní o výrobě baterek automobilkami.

Protože skutečný plán byl dostat automobilky jako velké snadno obchodované akciovky pod co největší tlak a ztráty, aby je mohli levně skoupit globalisté.
Pak nařídit v EU povinnou výměnu automobilů za elektrická, čímž by automobilky naopak měly superziskovot, a globalisté by jejich akcie prodali za maximum plebsu.
Následně by po hromadné výměně následoval zase jejich úpadek zároveň s dokončenním automatického řízení, a zbankrotované kapacity automobilek by globalisté opět levně získali a sloučili do své jedné monopolní výrobny robotaxíků.

Opravdový odborník na technologické trendy by politikům v tom jejich směru když tak poradil, aby k roku 2015 zakázali v EU sportovní auta nad 10 litrů na 100 km, takže bohatí výrobci luxusních supersportů, kteří skutečně neví za co utrácet, by se museli domluvit a zařídit si v Evropě aspoň jednu baterkárnu s výzkumem.
Kdežto VW (lidovývůz) musel stavět nové a nové továrny v Číně, aby ho tam nepřeválcovali Američané nebo Japonci. Teprve letos se tam výroba aut ustálila.

Jsem zvědavý, jesti někdy v horizontu 5 let takový nějaký proslov si přečtu nebo zaslechnu z úst českého ministra průmyslu nebo financí. Asi bych se i trochu lekl, jestli za tím nebude nějaký dobře vymyšlený tunel na peníze a budoucí korupční skandál.

---

hariprasad

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Uvidíme příští rok, jestli bude HE3DA stačit pumpnout jen EU nebo bude přímo platit i Český stát.

Kdyby "jenom" pumpli a použili ty prostředky na to, co slibují, a rozjeli regulérní výrobu, tak bych si řekl, že tu peníze nás poplatníků šly na něco smysluplného.

---

hariprasad

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak nevím jak by nakonec skutečně ocenil, kdyby třeba BMW lhalo tak sexi o autopilotu jako právě Tesla.
A taky si musí politici první zamést před svým prahem, když strachy a zastaralými zákony podělané německé regulační úřady pečlivě zkoumali a omezili spojení BMW a Mercedesu ve sdílení aut, protože by prý mohli v některých německých městech mít chvíli skoromonopol.
Jenže BMW a Mercedes by se kvůli tak drahému výzkumu a změnám potřebovali sloučit úplně, a ještě raději přibrat i další automobilku.

Ovšem proti snahám USA technologických firem o budování globálních monopolů jsou naopak takoví prakticky bezbraní.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nie oni klamu o sexi emisiach.

O EV klamat nemozu, lebo ziadne na rozdiel od Tesly, nemaju a tak skoro mat nebudu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V EU se o emisích nelhalo, ale všechny automobilky je byrokraticky plnily přesně podle papírově předepsaných laboratorních testů.

Nevím, jestli v zadání "papírových testů" bylo "připravte auto tak, jak nikdy po cestě nebude jezdit" :-D

Obrázek uživatele Jan Veselý

A co by jim bránilo udělat to jako joint venture (klidně s Boschem, Siemensem, nějakou vhodnou TU a podobně) podnik, kde by nalili své peníze, měli by kontrolu přes správní radu a měli by přístup k výsledkům?

Bosch chtěl rozjet baterkárnu, ale zčista jasna do toho hodil vidle, že prej bude brát články z Číny. Asi už na něj už nezbyly žádný suroviny, který si včas nezalokoval.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Když se německé automobilky domluvili na 8 litrové nádrži na močovinu, tak je kvůli takové blbosti začali vyšetřovat.
Přitom kdyby se močovina nalévala nejjednodušeji zároveň s tankováním, tak i při jejím nešetření ve vstřikování bude stačit nádržka pod litr.

Pokud budou velkou část provozu tvořit elektroauta, což může být v EU během 10-15 let, tak se budou muset peníze na výstavbu silnic začít vybírat místo danění benzínu mýtným.

Ropy je na 50 let a poměrně levné minimálně na 30 let.
Toyota která prodává velkou část aut v oblastech kde není benzín předaněný, si jasně spočítala, že v takových zemích se elektroauta i jen nákladny na km nevyplatí, a jediné co má cenu tak hybridyzací snížit spotřebu středního auta z 8 litrů benzínu na 6.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ale ony se nevybírají na silnice, ony se vybírají na externality působení benálu, takže zmizí-li benál, zmizí důvod výběru spotřební daně. Silnice se z jiných daní než spotřební z benálu platí již léta.

Bohuzel ty externality nezmizi poslednim spalovacim autem (ruku na srdce, zmizi v tomto stoleti vsechny spalovaci dopravni prostredky?), bude trvat pak jeste hodne dlouho, nez se vycisti zivotni prostredi.
Osobne bych uvalil spotrebni dan na uhli (pri dnesni kurovcove kalamite bude spousta smrku na topeni) a po par letech (treba 2035) na plyn i palivove drivi atd., proste na vse, co vytvari negativni externality. Tim by se mohl vyvazit deficit ze spotrebni dane z ropnych paliv.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A v Německu je ekonomicky prostředí pro elektra nastavené skoro nejhůř v EU, protože diesel tam mají daněný podobně jako v Česku s násobně menšími platy, ovšem noční elektřinu pro domácnosti mají zase naopak mnohonásobně dražší.

Takže přirozený zájem automobilek prostě nemohl existovat.

Jestli chtěli politici tak moc elektra, a zároveň nezvedat zdanění dojíždějících do práce, tak měli jednoduše schválit zákony o dotacích na výrobu baterek a zákazu vjezdu fosilů do center měst.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ved to sa deje teraz. Potom co zistili, ze nejaka Tesla vyraba zivotaschopne EV. Nebyt iniciativneho blbca Muska, tak by dodnes nemali ani tie photoshopove animacie o neexistujucich EV.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

EU schválila, že se bude trestat a budou pro auta flotilové limity podle CO2 v roce 1999, první limit byl stanoven na 170gCO2/100km pro rok 2003.
Roku 2003 byla bez Muska založena automobilka Tesla.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineKariéra EVC GroupAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilBUS2BUSNabíječky elektromobilů Circontrol