Hybridní Toyoty vyjedou na trať cyklistického závodu Giro d’Italia

redakce - 14 Květen 2019

Cyklistický etapový závod Giro d’Italia bude v příštích dvou ročnících spolupracovat s automobilkou Toyota. Cílem je snížit výfukové emise během závodů.auto hybridy Cyklistický etapový závod Giro d’Italia

Na trať závodu Giro d’Italia vyjedou hybridní vozy Toyota.
foto: Toyota

Toyota se bude účastnit nejen Giro d’Italia, ale i všech dalších cyklistických závodů pořádaných společností RCS MediaGroup Urbano Cairo, která Giro organizuje. Obě značky se snaží touto spoluprací posílit společenskou zodpovědnost a trvale udržitelnou mobilitu.

„Karavanu na Giro budou doprovázet vozy RAV4 a Corolla TS s nejnovější variantou plně hybridní technologie, nyní v její čtvrté generaci, schopné kombinovat výkon s vysokou energetickou účinností a extrémně nízkými emisemi ovlivňujícími změny klimatu a míru znečištění,“ přibližuje ředitel Toyota Motor Italy Mauro Caruccio.

Corsa Rosa, tedy růžový závod, jak se Giru také někdy přezdívá, je druhý nejstarší a nejtěžší etapový závod založený roku 1909. Je dlouhý až 4 000 kilometrů a koná se hlavně v Itálii od poloviny května do začátku června.

Japonská automobilka podporuje sport v Česku i ve světě. Postará se například o mobilitu blížících se olympijských her v Tokiu 2020 a v Paříži 2024. Nedávno například uzavřela spolupráci s Českým olympijským a paralympijským výborem. Paralympionikům poskytla hybridní Toyoty RAV4 a užitkové vozy Toyota Proace.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

To jsem nesnášel od malička, cyklistí makaj jak hovada a do držky jim čouděj spalováky aut a motorek. Speciálně se nesnášim dívat na vrcharšký prémie, to je naprostej vrchol. Bych všechny ty spalovací popelnice co se oŕed nima pomalu ploužej naházel ze skály.
Cyklistiku už taky nenávidím, je prolezlá dopingem jako morem. Bafuňáři před sebe vystrčili jedinýho obětního beránka Armstronga, umyli si ruce a myslej si jak jsou čisťounký.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Anonym123

džiro a tojota sú (neslušné slovo)!
vyšší územný celok trenčín školákom na tréninky kúpil:
https://mytrencin.sme.sk/c/22104723/cyklisti-strednej-sportovej-skoly-v-trencine-dostali-novy-elektromobil.html

zasa sme svetu vytreli s/zrak

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zjistěte si nejdříve něco o Grand tour nebo Giru. Řada čistých EV by na to stěží stačilo je potřeba nájezd přes 350km na etapy, nebo si snad myslíte, že na start auta dotlačí a z konce etapy v např v horském průsmyku odtáhnou. Navíc ne všude jedou auta stejnou trasu jako cyklisté a některé úseky objíždí po delší trase.
Horší jsou však noční přesuny mezi etapami kde mezi cílem jedné a startem druhé může být klidně 500km a rozhodně ne průměrnou rychlostí 40km/h.

Pozrel som si mapu tohtoročnej Tour de France a okrem presunu pred poslednou etapou v Paríži sa aj presuny medzi etapami dajú zládnuť. Stačila by 3-fázová zásuvka na dobitie cez noc, prípadne dobitie pri presune rýchlonabíjacími stanicami. 80% batérie už dobiješ aj za 40 minút. Mimochodom mnohé dnešné elektromobily dajú 40km rýchlosťou v lete v pohode aj 700km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na TDF jezdí jen škodovky jako sponzor, ne? Kdyby šlo jen o zdraví závodníků, určitě by mohli jezdit Tesly S 100D...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kdo brání Tesle otevřít peněženku a předplatit Škodu a sponzorovat Tour ;-) Je to otevřena obchodní soutěž.

Obrázek uživatele Kuk

Jak se předoplácí Škoda? :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Souhlasím...

To, že na cyklistických pretekoch doteraz nejazdia EV je až nepochopiteľné. Priemerná rýchlosť profi pelotónu je okolo 40km/h čo je priam ideálne pre maximálny dojazd elektromobilov. Takže bez problémov by dali aj 400km trasu.

Obrázek uživatele Kuk

Přesně.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Proč hybridy ? Proč tam nedají čisté EV ?

Obrázek uživatele Tomáš

Protoze dojezd? Nezapominejte ze nektery atapy se jedou v Alpach.

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Průměrná etapa má 200km. Je dost EV co to zvládnou, zvlášť tou rychlostí co jede peloton, přímo ideální. Žádný pálení spojky v horských serpentinách.
Čekám, že nějaká rádoby EKO automobilka se do toho časem vrhne a zabije to nabíjením z naftových agregátů.

---

ecotaxiolomouc.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jako že Toyota nemá elektromobil který by ujel aspoň to co průměrný závodní cyklista ? Tak můžou podél trati rozmístit tři auta a posádky budou přesedat. A udělají si reklamu !

Obrázek uživatele M.Krupka

+1 Tak velká automobilka a prostě nemá.

Co závod povýšit na závod dojezdu EV. Ta posádka, která by dojela nejdál by vyhrála. :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Protože Tojóóóóta.
A ješte to obkecaj, že snižují emise, hrůza.
Co kdyby se do toho opřel ten nemožný Nissan a dal jim pár eNV-ček. Myslím, že každej cyklista by pochopil, že Tojóóóta jenom kecá.
Ach jo, když vidím ty cyklisty za těma spalovákama, jak čichají ty sračky plnými doušky, tak mi je jich fakt líto :(

Obrázek uživatele Tomáš

Kolik ma to NV-cko dojezd?

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To neslabší s 24kWh baterkou by určitě dalo 150km cyklistickou rychlostí. A to s větší baterkou (nevim jestli se už prodává) určitě 250km.

Určitě by bylo lepší nahnat tam BEV s rozumným dojezdem.
Ale co se týká dýchání zplodin cyklisty, pomyslete kolik km najednou při trénincích atd, ten závod už není nic co by jim zhoršilo zdraví.
Kolik toho dýcháme my jako chodci nebo cyklisty ve městech nebo i jako řidiči aut. Pořád se mi spíná automatický režim recirkulace vzduchu v i3, asi pěkný smrádek v těch centrech měst.

---

ecotaxiolomouc.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mohu se optat, jak se automatický režim projevuje?
Já mám stále A. Když namáčknu na M, tak se po chvilce vrací na A. Pokud podržím tlačítko déle, pak zůstává v M. Nebo mohu ledku A ińebo M vypnout... v manuálu se o tom moc nerozespisují...

Jinak jako silničář a bajker jsem si už několikrát říkal, kdy přijde doba EV. Dýchat na špici auta, ale také ty doprovodné motorky, co dělají živý přenos.... :(

Mám to pořád na A a slyším, jak se otáčí klapka a zavírá přívod vzduchu.
Na M to jde slyšet taky, ale neaktivuje se to samo a po určité době se to přepne do A.

---

ecotaxiolomouc.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já práve myslel ty tréninky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

a tojota s laufem fprdelu at dedohajzlu dyž rejžák 270% nemá na baterky :) hybrida ravku má dneska kdejaký jouda

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Copa cyklisti, ti maji k elektromotorum obecne kladny vztah :-)

Asi napíši reportáž, jak jsme rozváželi neekologické eu papírové volební lístky ekologickým bev do schránek voličů.
PS: ale že jich letos je...

---

Elektronům Zdar!
Měl jsem Leaf Acenta/real 19kWh/135km dojezd při rychlosti 25tis km za rok.
Nyní Leaf40 dojezd dostačující (dosud jsem nenabil do plna) při rychlosti 30tis km za rok.

Obrázek uživatele Anonym123

únija nevie poslať e-tlače?


veletrh e-SalonNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?