Evropská investiční banka má na podporu výroby baterií připravenu miliardu eur

Jan Horčík - 22 Květen 2020

Evropská bateriová aliance vznikla v rámci Evropské komise v říjnu 2017. Na aktuálním setkání potvrdila záměr vybudovat silný evropský baterkářský průmysl.auto baterie elektromobily výroba Evropská unie nezávilost na Číně

V současné době bateriový průmysl v Evropské unii zaměstnává asi 30 000 lidí ve 14 zemích. Odhaduje se, že do roku 2025 vzroste jeho hodnota na 250 mld. eur ročně.
foto: InsideEVs

Andrew McDowell, viceprezident Evropské investiční banky (EIB) na setkání potvrdil, že instituce je připravena rozvoj evropského baterkářského průmyslu podpořit.

V roce 2020 má na investice připravenu 1 miliardu eur. Od roku 2010 už vydala na tyto investice 950 mil. eur a podpořila projekty za celkem 4,7 mld. eur.

Evropa má v současné době výrobní kapacity 49 GWh baterií ročně. Pro srovnání, v USA je to také 49 GWh, v Číně pak skoro desetinásobek: 447 GWh.

Již schváleno nebo v procesu schvalování má dnes EIB dalších 51 GWh výrobní kapacity. Paradoxně pomohla i aktuální epidemie čínského koronaviru COVID-19.

Ta totiž jasně ukázala, jak nevýhodné je nemít v regionu k dispozici vlastní výrobní kapacity - ať už pro léky, ochranné pomůcky, nebo jiné důležité zboží.

Automobilový průmysl je přitom pro zcela klíčový. Je jasné, že jeho budoucnost je v elektřině a srdcem automobilového průmyslu se tak brzy stanou právě továrny na výrobu baterií.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele jurazhor

Mimo mísu:jsem v šoku,i u nás v prdelákově vyrostla u kauflandu
v Jeseníku nabíječka ČEZ
https://photos.google.com/search/_tra_/photo/AF1QipNtnFTupgRmISxIUsZWDkYK5NfK5PLrFo94k-G_

---

jurazhor

Obrázek uživatele Tomáš

Neda se to otevrit.

---

Prius PHV (rv 2012), zakoupen 2017. V EV módu najeto přes 20000 km.
Dlouhodobá průměrná spotřeba na 100km: EV+HV: 1,9l HV: 3,9l EV: 12kWh
Dojezd v EV módu: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1VgoR74PCH2ZrsVS-lzB6V-yIKtYH8MVqxKA9bjij91E/edit?usp=drivesdk

Obrázek uživatele jurazhor

jo,už vím,oprava otrochu níž

---

jurazhor

Obrázek uživatele Tomáš

Dík.

---

Prius PHV (rv 2012), zakoupen 2017. V EV módu najeto přes 20000 km.
Dlouhodobá průměrná spotřeba na 100km: EV+HV: 1,9l HV: 3,9l EV: 12kWh
Dojezd v EV módu: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1VgoR74PCH2ZrsVS-lzB6V-yIKtYH8MVqxKA9bjij91E/edit?usp=drivesdk

Obrázek uživatele honza.t

Na mapě zatím nic ?
https://www.elektromobilita.cz/cs/mapa-dobijecich-stanic

https://www.evmapa.cz/

Ps: Ten odkaz je interní Dostupný jen na vašem zařizení pro ostatní veřejně nedostupný .
Jestli se chcete pochlubit fotkama Tak to Prosím dejte třeba na Rajče Kde získáte odkaz a foto bude veřejně dostupné
(také si tímto vytvoříte určitou zálohu )Díky.
https://www.rajce.idnes.cz/

Aktývní odkaz
https://www.jakpsatweb.cz/odkazy-html.html

https://honzatar.rajce.idnes.cz/Cezeta_12.ty_mezinarodni_sraz_EV_7_2018_Sedlec_Prcice/

Obrázek uživatele jurazhor

Dík :)

---

jurazhor

A je funkční, nabíjí?

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren od roku 2006.
Najeto s EV 120 tisíc km. kontakt e-LUKY@email.cz

Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, ...

Obrázek uživatele jurazhor

https://www.rajce.net/a16768165
nabíječka kaufland Jeseník

---

jurazhor

Obrázek uživatele honza.t

Super +1
Dlohé sráně Tam by mohla být parádní rychlonabíječka
https://www.dlouhe-strane.cz/

Obrázek uživatele jurazhor

tam se nejezdí,zaparkuješ v koutech u sjezdovky a ztama jezdí autobus

---

jurazhor

Obrázek uživatele honza.t

Kouty nad Desnou By bylo také dobrý rychlonabijení
Jde tam tudy 400kV na Dlouhé Stráně ;)
A po cykloztezce na E-BIKE 6km pod hraz .

Elektricky, nebo tam neni dostatecne dimenzovane vedeni? :-)

Obrázek uživatele jurazhor

srandisto :)
ale z olomouce do koutů se elektricky dostaneš
Ať žije elektrika

---

jurazhor

Obrázek uživatele jurazhor

ještě ne,je obalená igelitem,viz foto

---

jurazhor

Ach jo, asi nebylo hromadné foto, šampaňské a chlebíčky. :)

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren od roku 2006.
Najeto s EV 120 tisíc km. kontakt e-LUKY@email.cz

Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, ...

Obrázek uživatele jurazhor

asi teprve bude :)
odkaz opraven

---

jurazhor

Obrázek uživatele runner42

Právě zbankrotoval Hertz.
Na trh jde 700 tisíc lehce ojetých aut v podstatě zadarmo a šoková vlna automotive se právě rozbíhá. Aby byl jasná perspektiva, tak aktualizovaný forecast světových prodejů pro 2020 je pouhých 30 milionů vozidel.

PS: Tímto zdravím všechny přesvědčovače, co mě tady vymlouvali skepsi ohledně vyhlídek autopůjčoven během koronavirové krize.

---

NA ELEKTRO ANI KORUNA, ŘEKLA KORONA.

Knotek: „Je neuvěřitelné, kolik duševně vyšinutých lidí pobíhá bez dozoru na světě...”

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele UšlechtiláPlíseň

Hertz má dluhy ve výši asi 19mld USD. S tím se nedá dlouhodobě vydržet.

Jen v US.

Obrázek uživatele runner42

"Jen v US" v globální ekonomice dávno neplatí.

Řada mých automotive klientů jede druhý týden na dva dny v týdnu, dva dny se uklízí a pátý den mají zaměstnanci nucenou dovolenou. Krize v automotive je tady.

---

NA ELEKTRO ANI KORUNA, ŘEKLA KORONA.

Knotek: „Je neuvěřitelné, kolik duševně vyšinutých lidí pobíhá bez dozoru na světě...”

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Hertz v ostatních zemích jede dál...zatím.

A co tahkle poslat agenturní pracovníky domů?

Obrázek uživatele runner42

To se ve velkém děje. Sleduju to na nájmech bytů v oblastech s klientelou z automotive, jak se lavinově uvolňují.

---

NA ELEKTRO ANI KORUNA, ŘEKLA KORONA.

Knotek: „Je neuvěřitelné, kolik duševně vyšinutých lidí pobíhá bez dozoru na světě...”

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Klasika... To prolhaný troll jaksi zapomněl uvést...

Všichni si myslí, že se nic nestalo, otevřou se restaurace a vše pojede jako při starém. Bohužel, to co nastane bude peklo na zemi a CELÝ automobilový průmysl se zhroutí, tedy i BEV. Tenhle průmysl je totiž tou první kostkou, která uvede do pohybu celé domino ekonomiky. Jestli se někdo raduje že zkrachují automobilky, měl by spíše přemýšlet, co bude za rok jíst.

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 60 tis. km

Jako, že strachují automobilky a na jaře už se nezaseje? :-)

Naše automobilky nezkrachují, ovládají ekonomiku státu, takže dostanou 50 miliard na záchranu, stát jim odpustí pokuty za ekologii a i když budou vyrábět třetinu aut, budou se mít dobře, pouze zkrachuje třetina jejich dodavatelů, to ale stát nezajímá.

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 60 tis. km

BEV mají ve srovnání se spalováky stále malý podíl ale tento roste, tedy dopad na EV bude výrazně menší než na spalováky. Jenom se zvýší poměr BEV ke spalovákům. CATL představil baterky s cenou 80 dolarů za kWh a tedy výrazně pod cenou za kterou jsou BEV konkurence schopné.

Pokud by bylo dostatek baterek za 80usd/kwh, pak bych nemel problem jit do ostrovni fve a cau Cez. Az bude cez stavet Tunelin, bude mit 50% zakazniku jako dnes.

To je otázka, jak se zařídí lidi, až platby za jistič budou třeba 2/3 ročního účtu. Odhaduju, že většina přestane řešit spotřebu =začne se plýtvat jako za komančů. Těch, co půjdou do ostrova bude menšina.

u rodinnych domu by se v takovem pripade zasala sirit metoda zakladniho jisteni coby zdroj pro ostrov a bez moznosti dodani elektriny do site z dalsich zdroju

CEZ je vesmes tento stat a soucasny stat je neskutecna svine

do 10 let bude ostrov zcela bezna vec ktera zacne pronikat i na CR trh, zacne to roodinnym adomama, pokracovat to bude na cinzaky a nakonec to postihne i panelaky, CEZ zrejme ale bude mit tu vyhodu ze za to bude rucit stat, tedy zase danovej poplatnik, aneb zaplatime to vse 2x pro blaho par zmrdu co to ridi

Tak jednou to zkusili a nedopadli dobře.
Teď už budou "chytřejší" a udělají to jinak.

Nevěř tomu, že se bude plýtvat, na to si prostě spotřebitelé nevydělají a ČEZ by to ani nebyl schopen vyrobit a svou elektřinou pokrýt a brát ji od sousedů nechceme!
Jít do ostrovu nebude to pravé ořechové ale hybrid s 1fázovým jističem cca 16A by měl už dost ušetřit.

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren od roku 2006.
Najeto s EV 120 tisíc km. kontakt e-LUKY@email.cz

Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, ...

Obrázek uživatele Jan Veselý

Souhlas, dnes jsou jističe dělané na špičkový odběr, pokud bude za ně vysoká platba a bude za rozumnou cenu třeba 10 kW/10kWh baterie s 3f střídačem, tak distributoři akorát utřou nos a jistič půjde dolů, aby byl na průměrný odběr+nějaká menší rezerva. 230/1f x 16A jsou víc než dost i pro dům s TČ a jedním EV.

To jsou výrobní ceny. Na tuhle maloobchodní cenu si ještě nějaký pátek počkáš :)

Maloobchodni ceny se riti smerem dolu. Treba tady stoji 1kwh ca. 140 EUR.
https://www.nkon.nl/de/rechargeable/k-tech-inr18650p-2500mah.html

Li-ion je pro ostov velcie nevhodnej, jakou ma ta baterka cyklovost? u Lifepo se pohybuju na urovni 5000+ a to ze jsou tezsi a o neco vetsi me fakt nezajima, doi prumerne technicke mistnosti 3-4m2 se da natvat bezpecne nekolik set kWh a vetranyma/chlazenyma rackama

navic z jednotlivych clanku si to skladaj jen fanousci kteri maj tu moznost a neresi zaruky, pro sirsi rozsireni je to nesmysl a vzdy bude dominovat hotove reseni s komplet systemem kde jsou balancery, stridace a dalsi, a drahe je na poradnem ostrovu prave ten odladeny system ktery se ladi podle potreby klidne i rok

Obrázek uživatele honza.t

Za Tunelin dávám +1

Jestli tady bude peklo na Zemi, tak asi nemá cenu přemýšlet nad jídlem... Buď bude mít člověk štěstí a nějak přežije a nebo štěstí, že už nebude mít potřebu řešit jak to přežije...
Možná lidem konečně dojde, že peníze se neztrácejí, nemizi ale naopak neustálé přibývají a začnou se pídit po tom kde vlastně jsou když je většina lidí nebude mít...

Obrázek uživatele honza.t

Na jednu stranu souhlas Nikdo nečekal současný stav, ale už v minulosti státy zachranovaly automobilky
Protože je to výhodnější než armáda nezaměstnaných

Deset let od bankrotu General Motors. Mamut měl opravdu na kahánku
Byl to čtvrtý největší bankrot v historii Spojených států a největší bankrot ve zpracovatelském sektoru USA.
Vláda následně automobilce pomohla finanční injekcí ve výši téměř 50 miliard dolarů a výměnou za pomoc v GM získala podíl 60,8 procenta, který pak postupně prodala

Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/historie/gm-general-motors.A190530_082255_auto_ojetiny_fdv

Multimilionáři a krize " koupím nové auto Pomůžu ekonomice "
Do této kategorie spadají i Elektromobily
Nejlepší rok v historii. Rolls-Royce má rekordní prodeje, letos představí nový Ghost
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/nejlepsi-rok-ve-sve-historii-rolls-royce-ma-rekordni-prodeje/r~34e23ae835fe11eaac60ac1f6b220ee8/

Zisk automobilky Ferrari loni stoupl o 48 procent
https://www.auto.cz/zisk-automobilky-ferrari-loni-stoupl-o-48-procent-127383

Ano to je pravda, bohatí budou ještě bohatší (navíc dostanou dotace) střední třída padne a chudí budou ještě chudší. Stát se chová vždy špatně a jestli něco zachrání nebo nezachrání není podstatné, protože buď rozdá peníze majitelům fabriky, nebo je dá rovnou nezaměstnaným, kteří stejně dlouho nezaměstnanými nebudou. Já myslím, že co má krachnout ať krachne, tyhle státní pomoci nikam nevedou. Tohle ohýbání ekonomiky je prostě nesmysl a veškeré dotace do soukromého sektoru je čiré zlo, které se hojně zneužívá.

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 60 tis. km

Obrázek uživatele honza.t

Nesouhlas
Vláda následně automobilce pomohla finanční injekcí ve výši téměř 50 miliard dolarů a výměnou za pomoc v GM získala podíl 60,8 procenta, který pak postupně prodala.
Prodat znamená zízkat peníze nazpátek i s možným ziskem .
Boužel v tomuo připadě to vypada na ztrátu přes 10 miliard

Americká vláda snížila podíl v General Motors na sedm procent

http://www.veciautomobilove.cz/cz/clanek/americka-vlada-snizila-podil-v-general-motors-na-sedm-procent-1363/

Ukaž mi jediné podnikání státu v otevřeném konkurečním postředí, kde stát vydělává. Všude jen leje peníze dopravcům, poště apod. a prodělává miliardy ročně. Jen Praha na projektech a dotacích které nefungují prodělala za posledních 15 let tolik miliard, že by se za to postavila malá obec o 150 domech se školou, prodejnou a hospodou.

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 60 tis. km

Budejovicky Budvar n. p., Lesy CR s. p. :-)
Ale prava je, ze si moc dobre pamatuji na banky. Dokud je vlastnil stat, byly hodne ztratove, pak je za par susnu privatizovali a najednou jsou velice vydelecne. To bylo az do oci bijici.

Ono podnikání typu "Znárodnit, pak částečně zprivatizovat a pobírat peníze za akcie" umí i ten nejpitomější člověk, natož stát :) České lesy jsou v miliardové ztrátě a Budvar je snad jedna světlá vyjímka, která potvrzuje pravidlo.

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 60 tis. km

Obrázek uživatele honza.t

ČEZ ?

Obrázek uživatele UšlechtiláPlíseň

ČEZ ani náhodou.

To je otevřené konkurenční prostředí? Navíc vlastnit někde akcie neznamená podnikání, stát jenom kasíruje stejně tak členové představenstvech apod. jako pijavice.

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 60 tis. km

Obrázek uživatele honza.t

Nevím o tom že by bylo zákonem nařizeno Povinnost mit zřízenou El.připojku jen od ČEZu ?
Ano ale Pokud jste vlastníkem
Většiho množství akcii třeba 69,78 %
Tak zasedáte v dozorčí radě a spolurozhodujete podílíte se na řízení firmy .

V distribucnim uzemi mate moznost zridit pripojku jen od prislusneho distributora. CR si rozdelila distribucni mafie Cez, Eon a PRE. Na prislusnem uzemi stojite u zdi s rukama nahoru a kapsu vam sacuje mistni distributor. Kdo vam po dratech dodava elektrinu je uz reseno jinak. Tam si muzete zvolil sveho dodavatele.

No vidíš a v ČEZkocourkově nemusí mít na zákazníka ani tu M16.

Jinak velice zábavně popsané. 1+++++

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren od roku 2006.
Najeto s EV 120 tisíc km. kontakt e-LUKY@email.cz

Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, ...

Pokud jsi na distribučním území čezu, tak skutečně nemáš!

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren od roku 2006.
Najeto s EV 120 tisíc km. kontakt e-LUKY@email.cz

Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, ...

Obrázek uživatele honza.t

Ostrovní systém
Třeba protože jen zřízení kabelového vedeni by nemělo ekonomický smysl .
Budete se divit Pár lidi už tak vegetuje Dokud jim to nezdaní ?
Také jsou i firmy které si musely pořidit vlastní zdroj energie
Protože jim ČEZ distribuce nebl schopen dodat potřebný přikon který potřebovaly pro svůj provoz.

https://www.youtube.com/results?search_query=ostrovn%C3%AD+syst%C3%A9m+

Jak legálně dodávat elektřinu z vlastní elektrárny sousedům?
https://www.pravniprostor.cz/clanky/ostatni-pravo/jak-legalne-dodavat-elektrinu-z-vlastni-elektrarny-sousedum

https://www.dsadvokati.cz/cz/blog/dsa-clanky/26-podminky-primeho-prodeje-vlastni-vyrobene-elektriny

Já se nedivím já jich pár taky mám.
Žít bych tak ale dobrovolně fakt nechtěl a prodávat elektřinu sousedům. Fakt si jako myslíš, že by ti ten právník nahradil škodu i s těmi náklady co bys měl!
Vím o několika co to takto sice provozují ve svém areálu pro ostatní nájemce ale cena je daleko vyšší než by ji odebírali přímo ze sítě ale nemůžou, ale pronajímatel je připojený na síť.

Ale pro začátek, jaké máš elektrotechnické vzdělání?

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren od roku 2006.
Najeto s EV 120 tisíc km. kontakt e-LUKY@email.cz

Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, ...

Obrázek uživatele honza.t

Vím o několika co to takto sice provozují ve svém areálu pro ostatní nájemce ale cena je daleko vyšší než by ji odebírali přímo ze sítě ale nemůžou, ale pronajímatel je připojený na síť.
To je protizákonné a právně napadnutelné .

Středni škola elektro, ale v oboru už pár let nepracuji.

Dobře takže technické stránky toho by jsi měl pochopit a zvládnout. Nejde to realizovat u všech a všude, jsi omezený výkonem v panelech a hlavně v měniči a bateriích a tím pádem musíš hodně regulovat svou aktuální spotřebu. Navíc to není ani ekologické pokud by ses chtěl na tento argument odvolávat (benzínová centrála).
Ostrovní systém není to co by mělo do budoucna být hlavní směr elektroenergetiky. Jsou tam veliká omezení, spíš to vidím na decentralizaci a s oblastní sítí a tyto sítě propojení aby si mohly vypomáhat, centrální zdroj jak to máme není ideální a jak vidíme pokud se ho zmocní "novodobí pirát", tak je to katastrofa pro ostatní.

K mému tebou opakovanému mému příkladu, tě můžu ujistit na rozdíl od tvých odkazů, že je to legální ale provozovatel se chová stejně jako ti velcí piráti.

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren od roku 2006.
Najeto s EV 120 tisíc km. kontakt e-LUKY@email.cz

Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, ...

1 +++++

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren od roku 2006.
Najeto s EV 120 tisíc km. kontakt e-LUKY@email.cz

Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, ...

Obrázek uživatele honza.t

Je to veřejně dostupná informace
Státní firmy rekordně vydělávají. Svými miliardami pomohou platit vládní sliby
https://archiv.ihned.cz/c1-62886360-statni-firmy-rekordne-vydelavaji-svymi-miliardami-pomohou-platit-vladni-sliby

Tak za prvé, ten článek je z koku 2014!

Za druhé se tomu jinak říká dotace, jedněm seberu a druhým dám.

Co to tady čtu tak to téměř každému druhému vadí. :)

U ČEZu je nejhorší oproti jiným státním podnikům to, že i v tom údajně otevřeném prostředí podnikání, si upravují technické a cenové parametry u nás tak jak potřebují oni.
Tomu já říkám viditelná černá ruka trhu!

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/vlada-najednou-sprintuje-s-jadrem-jeden-z-ministru-se-vzpecuje-106909?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

Okrádají své spotřebitelé za to, že si pořídí FVE, (jinak měří elektroměr co nemá FVE a jinak co ji má), jak tu někdo psal a legálně! Protože si to upravili jak potřebují oni a ne stát, nebo nedej bože zákazník.
Teď nás budou okrádat na TUNELÍNU.

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren od roku 2006.
Najeto s EV 120 tisíc km. kontakt e-LUKY@email.cz

Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, ...

Impozantní výčet důvodů, proč si k domácí FVE nepřídit bateriové úložiště. Taky výsledek úžasné a férové podpory OZE v ČR.

Obrázek uživatele honza.t

Nebude se to týkat i Výrobní továrny Tesla Giga 4 Berlín ?
https://www.youtube.com/results?search_query=gigafaktory+berl%C3%ADn

Obrázek uživatele Kuk

off

Me Too říká GM

GM pracuje na baterii pro elektromobily, která zvládne 1,6 milionu km
https://www.novinky.cz/auto/clanek/gm-pracuje-na-baterii-pro-elektromobily-ktera-zvladne-16-milionu-km-40325058

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele honza.t
Obrázek uživatele Kuk

Starej hybrid.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele honza.t

V roce 1936 Se tomu říkalo Elektrický převod systém Sousedík
Později Elektro mechanické pohonné ustrojí
A dnes čím dál více lidí říká, že je to prostě Hybrid ?

Osobně mě nejakou dobu vrtá hlavou Kam to podle dnešních měřitek
( názvosloví ) zařadit Podle níže uvedeného odkazu a informací uvedených v něm .
Spalovací Motor musí běžet aby se pohonné ustrojí uvedlo do pohybu
v určitých provoznich režimech Cituji
Generátor a trakční motor mají sériové cizí buzení z akumulátorové baterie

Pri elektrickém brzdění vozu rekuperací (zpětné dodávání elektrické energie)
S klesající rychlostí klesá i účinnost elektrické brzdy. Při poklesu rychlosti vozu pod 20 km·h–1 je účinek rekuperačního brzdění velmi malý, a proto je třeba vůz dobrzdit vlakovou tlakovzdušnou brzdou.
Takže by to šlo klasifikovat jako Mild-Hybrid Nevím ?
Josef Sousedík byl prostě Genius podal na 200 patentů.

http://www.odbornecasopisy.cz/elektro/casopis/tema/strela-se-srdcem-sousedik--12659


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil