Chorvatský designér Marko Matenda se řídí jednoduchým pravidlem: když to neumíš vyrobit krásné, raději to nedělej vůbec. Jeho elektrokolo Visiobike je důkazem, že Marko se tohoto pravidla drží.
Pokud si elektrokolo Visiobike předobjednáte, vyjde vás na 3900 euro. Později se má prodávat za 4500 euro.
foto: Visiobike
foto: Visiobike
Přímo v rámu je zabudována 14,5Ah lithium-iontová baterie Panasonic a namontován středový značkový elektromotor MDF Drive 5.1. Zákazníci si dokonce budou moct objednat dvě verze: 250W a 500W.
vlastní
Předražená tuctovka,
Předražená tuctovka, sorry :-(.
Onehdy na jízdu elektromobilů Českou Kanadou přivezl nějakej Novák z Chlumce kola, který byly taky hezký, ale hlavně rychlostí a dojezdem úplně jiný level. Nalítali jsme tam hodně desítek kilometrů po horách a ty kolečkáři celou cestu jeli s náma. A k našemu údivu jsme jim na zastávkách ani nestačili sežrat připravené občerstvení :-).
Ceny nepamatuju přesně, ale za cenu toho chorvatského „zázraku“ byste dostali nejmíň dvě pořádně nadupaná kola. Obrázek si udělejte třeba tady: elektrokolanovak.cz
Proudu zdar!
Hmmm, takovou tuctovku, co
Hmmm, takovou tuctovku, co má rám z uhlíkových vláken, highendový středový motor MDF Drive, namísto přehazovačky plynulou nuVinci převodovku a velice nadstandardní akumulátor s nízkou hmotností, bych tedy chtěl mít v garáži.
Teď nehodnotím, jestli by se to nedalo vyrobit a prodávat levněji, ale napsat o tom, že to je tuctovka chce opravdu velkou dávku ignorantství.
No mohu říct, že teda
No mohu říct, že teda žádnej zázrak. Docela bych se styděl si za to říct tyto peníze. Myslim že znám výkonnější a zábavnější kola za tyto a menší peníze s neporovnatelně lepšíma jízdníma vlasnostma a parametrama. Ale nerad bych, aby mi tu pak někdo nadával, že dělám reklamu. Pouze konstatuji, že už svět spatřil něco lepšího 🙂
Design divný
Design divný disproporční…rozhodně ne krásný….cena 4500EUR za kolo, které nabídne stejnou funkcionalitu jako kolo za 1000EUR je nesmysl…dokonce dvě verze 250W a 500W? jak revoluční…a nějaká appka v telefonu se „speciálním“ držákem to neospravedlní…myslím, že by se měl Marko jesště na chvíli zavřít do garáže…zatím ohromuje pouze velkými slovy…
No hlavně jde o to sehnat
No hlavně jde o to sehnat nějakého troubu, který by do dalšího vývoje a výroby sponzorsky a nenávratně investoval 180 tis. EUR.
Pak by z toho snad i něco zbylo na další oblbování lidí o dojezdech kola a jeho dalších skvělých parametrech.
V čem je ČR horší než
V čem je ČR horší než Chorvatsko. ČR je cyklistickou montovnou Evropy. Výrobce moderních Českých kol prakticky neexistuje, snad kromě peudoŠkodyAuto. Olpram montuje z cizích dílu od zahraniční firemní s hlavičkou, E-kolo je pouze prodejcem nikoli tvůrcem. Pro potomky Favoritu a Esky je o pohodlnější. Prodávat muže kdokoli, vytvářet jen ten kdo umí a zná.
Kde se dá koupit kolo se
Kde se dá koupit kolo se srovnatelnými vlastnostmi za 1000E? Hned si ho jdu koupit. Doufám, že nemyslíte nějaké ty třicetikilové ukrajiny s desetikiovými HUB motory a čínskými trapézovými regulátory.