Peugeot ve Francii spustil ofenzívu elektrifikace své modelové řady a zahájil příjem objednávek elektrických a hybridních vozů. Od 7. června je tak ve Francii možné objednat nový Peugeot e-208, Peugeot 3008 Hybrid/GT Hybrid 4 a Peugeot 508/508 SW Hybrid.
Současně s přechodem na nové zdroje energií dochází i ke změnám ve využívání automobilů. I proto je nový Peugeot 208 nabízen již od uvedení na trh se třemi pohony: 100% elektrickým, benzínovým nebo naftovým. Nejprve si zákazník svůj nový Peugeot 208 vybere a nakonfiguruje, řešení otázky motoru může nechat až na konec.
NEPŘEHLÉDNĚTE Autosalon Šanghaj 2019: pomůže nový Peugeot 508L PHEV zapomenout na propadák jménem RXH?
Značka Peugeot hodlá zákazníky při přechodu na nové energie doprovázet, a proto spouští souběžně s uvedením nového Peugeotu e-208 novou nabídku služeb seskupených do tří pilířů:
- Easy-Charge neboli jak usnadnit přístup zákazníků k různým řešením dobíjení,
- Easy-Move neboli jak zajistit mobilitu zákazníků za všech okolností,
- Serenity neboli jak získat informace a praktické rady pro bezstarostné používání vozu
Nový Peugeot e-208 nabízí přístup k nové mobilitě s volností pohybu ve městech, a to i v zónách s omezeným provozem. Nový Peugeot e-208 je k dispozici s následujícími motory:
100% elektrický motor: výkon 100 kW (136 k) a točivý moment 260 Nm (k dispozici již od 0 km/hod), baterie s kapacitou 50 kWh a dojezdem až 340 km podle homologačního protokolu WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures). Záruka na tuto baterii je 8 let nebo 160 000 km pro 70 % dobíjecí kapacity.
Benzínové motory, tříválcové motory o objemu 1,2 l:
PureTech 75 S&S s manuální pětistupňovou převodovkou MAN5,
PureTech 100 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou MAN6 nebo automatickou osmistupňovou převodovkou EAT8,
PureTech 130 S&S s automatickou osmistupňovou převodovkou EAT8.
Dieselový motor, čtyřválcový motor o objemu 1,5 l:
BlueHDi 100 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou MAN6.
Peugeot 3008 Hybrid a GT Hybrid4
SUV Peugeot 3008 Hybrid je hybridní verzí vozu s pohonem dvou kol. Kombinuje motor PureTech 180 k/132 kW s elektrickým motorem 110 k/80 kW a dosahuje výkonu 225 k (165 kW). Baterie s kapacitou 13,2 kWh zajišťuje 100 % elektrický dojezd 40 km podle homologačního protokolu WLTP, emise CO2 činí 49 g/km WLTP.
Výkonnější Peugeot 3008 Hybrid4 přináší nový rozměr a nabízí výkon, jehož žádný sériový Peugeot dosud nedosáhl. Jedná se o prémiovou verzi poskytující pohon všech 4 kol a výkon odpovídající 300 k/220 kW.
foto: Peugeot
Tyto charakteristiky jsou výsledkem kombinace motoru PureTech s výkonem 200 k / 147 kW a dvou elektromotorů (jeden vpředu a druhý vzadu), z nichž každý dosahuje výkonu 110 k / 80 kW.
Kapacita baterie je 13,2 kWh, dojezd v 100% elektrickém režimu činí 52 km podle homologačního protokolu WLTP. Peugeot 3008 GT Hybrid4 tak nabízí výkon a pohon všech čtyř kol a současně emise na nejlepší úrovni na trhu: nižší než 37 g CO2/km WLTP.
Peugeot 508 A 508 SW Hybrid
Nový Peugeot 508 Hybrid a nový Peugeot 508 SW Hybrid spojují motor PureTech 180 k/132 kW s elektromotorem 110 k/80 kW pro kombinovaný maximální výkon 225 k/165 kW.
Hybridní pohon používaný u nových modelů Peugeot 508 a 508 SW byl vylepšen, aby nabízel ještě větší zážitek z řízení.
Díky lepší účinnosti s emisemi CO2 41 g/km2 u fastbacku a 43 g/km2 u SW podle homologačního protokolu WLTP se podařilo snížit náklady na používání vozu. Baterie s kapacitou 11,8 kWh zajišťuje 100 % elektrický dojezd 45 km u fastabcku a 44 km u SW podle homologačního protokolu WLTP.
Hnací ústrojí bylo do vozu zabudováno tak, aby se nijak nezmenšila kabina ani zavazadlový prostor. Jejich objem je stejný jako u verzí se spalovacím motorem.
MODELOVÁ ŘADA A NABÍDKA
Nový Peugeot 208 nabízí základní verzi výbavy „Like“ s manuální klimatizací, autorádiem a mnoha asistenčními systémy řízení za cenu od 15 500 € včetně DPH. Elektrické verze Peugeot e-208 jsou k dispozici v celém rozsahu od úrovně výbavy Active, včetně řady Business: exkluzivní verze GT nabízí „dosud nevídanou“ úroveň prvků výbavy a technologií.
Plug-in hybridní verze jsou k dispozici u modelů Peugeot 3008 a Peugeot 508 od úrovně výbavy Allure a jsou k dispozici také v řadě Business, s širokou škálou prvků výbavy zejména pro firemní zákazníky.
Značka Peugeot chce u těchto elektrických a hybridních verzí zajistit, aby provozní náklady a náklady na vlastnictví vozu byly srovnatelné s automobily vybavenými klasickými spalovacími motory.
U 100% elektrického motoru jsou celkové náklady na vlastnictví a uživatelské náklady porovnávány s motorem PureTech 100 EAT8. U plug-in hybridu jsou celkové náklady na vlastnictví a provozní náklady vypočítány z modelové situace zahrnující řízení ze 70 % se spalovacím motorem a z 30 % s elektromotorem, a tyto náklady jsou porovnávány s motorem BlueHDi 130 EAT8.
Nabídka Peugeot France platná od 7. června 2019:
Nový Peugeot 208 se spalovacím motorem od 129 €/měsíčně včetně servisu
(operativní leasing 48 měsíců s akontací 2 400 €)
Nový Peugeot e-208 od 199 €/měsíčně včetně servisu
(operativní leasing 48 měsíců s akontací 1 990 €)
Nový Peugeot 3008 Hybrid 225 e-EAT8 od 299 €/ měsíčně včetně servisu
(operativní leasing 49 měsíců s akontací 4 100 €)
Nový Peugeot 3008 Hybrid4 300 e-EAT8 od 399 €/měsíčně včetně servisu
(operativní leasing 49 měsíců s akontací 3 370 €)
Nový Peugeot 508 Hybrid 225 e-EAT8 od 379 €/měsíčně včetně servisu
(operativní leasing 49 měsíců s akontací 3 840 €)
Nový Peugeot 508 SW Hybrid 225 e-EAT8 od 399 €/měsíčně včetně servisu (operativní leasing 49 měsíců s akontací 3 290 €).
„..e-208 elektrický motor: výkon 100 kW (136 k) a točivý
„..e-208 elektrický motor: výkon 100 kW (136 k) a točivý moment 260 Nm (k dispozici již od 0 km/hod)..“,
Mohli u toho krouťáku uvést celý rozsah, tj. i do kolika km/h je k dispozici. Že je plný od nuly není nc neobvyklého, takhle to má prakticky každý elektromobil
off
Hromada článků o elektromobiltě ve včerejších
off
Hromada článků o elektromobiltě ve včerejších HN
17.6.
https://archiv.ihned.cz/
Tak si jen říkám , co všechny tyto nové elektromobily
Tak si jen říkám , co všechny tyto nové elektromobily udělají s prodejem Nissanu Leaf.
lautr ništ!
leafy so všetkými známymi nedostatkami SÚ NA
lautr ništ!
leafy so všetkými známymi nedostatkami SÚ NA PREDAJNIACH i v bazároch, všetky tie elektromobily sú dostupné vo VIRTUÁLNEJ REALITE.
off
Hustě hoříci Toyotě RAV exploduje benzínová nádrž
off
Hustě hoříci Toyotě RAV exploduje benzínová nádrž hasičům přímo do ksichtu. Brrr Možná je to i hybrid, ale nevidím to přesně.
https://insideevs.com/news/355192/toyota-rav-4-fire-explosion-comedy/
Nemohu si pomoct, ale na videu mě zaujaly dvě věci:
1) auto
Nemohu si pomoct, ale na videu mě zaujaly dvě věci:
1) auto si vesele plápolá, ale zadní stěrač se dobrou půlku videa poklidně motá sem a tam
2) dvojice hasičů u zásahu nemohla být odlišnější – hora a prcek :-).
1. Teď tam nikdo dovnitř nepoleze aby to vypnul
2. Té
1. Teď tam nikdo dovnitř nepoleze aby to vypnul
2. Té přece ta slavná dvojice komiků Pat a Patachon :)))
https://leporelo.info/pics/pic/pat_a_patachon.jpg
1. No spíš mě zaujalo, že ani docela solidní požár
1. No spíš mě zaujalo, že ani docela solidní požár nepřerušil dodávku elektřiny do motorku kdesi vzadu… jako je to logický, dokud se nějaký drát/kabel nepřepálí, není důvod, proč by to nemělo fungovat, ale pobavilo mě to 🙂
2. 😀
Kdysi jsem vidět solidně zbořenou 1203 jejíž čelní
Kdysi jsem vidět solidně zbořenou 1203 jejíž čelní sterač se stále tupě otáčel i když byl svůj pahýl jen zasouval do díry v karosérii. Byl to úděsný pohled na to zmrzačené auto v posledním tažení. 😀
No páráda, Peugeot že ve Francii ?? sme naprosto klidní 🙂
No páráda, Peugeot že ve Francii ?? sme naprosto klidní 🙂 a cože tam dělá stále ten dízl ???????????? :DDDD
No co tam asi tak dělá ten diesel, co? Zkus si tipnout
No co tam asi tak dělá ten diesel, co? Zkus si tipnout Franto 🙂 Emise plní, zákazníci to chtějí (i když už méně než před léty), tak se prodává, no. I když, já bych diesel do takového malého auto do města nechtěl.
No co tam Máro dízlpopelnice asi tak v roce 2019 dělá no
No co tam Máro dízlpopelnice asi tak v roce 2019 dělá no přemejšlej, co by tam asi tak mohla hělat, no velký francouzký hounooo doparty přeci 🙂 páč ten krám zachvíli v paříži ani nenakopneš
No co asi tak diesel v roce 2019 dělá? No… jezdí a
No co asi tak diesel v roce 2019 dělá? No… jezdí a slouží svému majiteli. Představ si, že má stejnou funkci jako v roce 1980, třeba 🙂
Pokud v Paříži hrozí zákaz dieselů, tak asi je logické, že ten, kdo žije v Paříži, si dieselový P208 asi nekoupí, že? Ale svět není jenom Paříž, že Františku? 🙂
ctrl c/v:
Priemyselný riaditeľ Peugeotu, Yann Vincent
ctrl c/v:
Priemyselný riaditeľ Peugeotu, Yann Vincent povedal, že v PSA očakávajú zvýšený dopyt po elektrických vozidlách a po vozidlách s automatickými prevodovkami. Taktiež predpokladá znížený dopyt po dieselových vozidlách a vozidlách s manuálnymi prevodovkami.
Produkcia dieselových motorov by mala z minuloročných 1,8 milióna kusov spadnúť na 1,7 milióna. Nie je to síce nijako markantný rozdiel, no predsalen nejaký pokles to je. V ďalších rokoch sa bude pravdepodobne toto číslo znižovať. Trend je jasný – dieselové motory strácajú dych, zatiaľ čo elektromobily sa dostávajú stále viac do popredia.
mojelektromobil.sk
Takže kolik to vlastně stojí ta 208e?
Takže kolik to vlastně stojí ta 208e?
ako kedy, ako komu, ako kde.
f500e je horší iba v tom, že
ako kedy, ako komu, ako kde.
f500e je horší iba v tom, že nerealizovali DC nabíjanie. inak za cca 100 USD na dva roky je niekde inde ako 200€ + akontácia 2k€.
Cena elektromobilu Peugeot e-208 začíná v Německu na €30
Cena elektromobilu Peugeot e-208 začíná v Německu na €30 450.