Opel potvrdil, že elektromobil Ampera-e přijde do Norska v květnu

Karl-Thomas Neumann, šéf automobilky Opel, během ženevského autosalonu na twitteru potvrdil, že elektromobil Opel Ampera-e dorazí do Norska už letos v květnu. Rozehnal tak obavy těch, kdo pochybovali o uvedení auta v Evropě kvůli spojení Opelu s PSA.

Opel Ampera-e byl k vidění také na autosalonu Ženeva 2017
foto: Opel

Původně bylo uvedení elektromobilu Opel Ampera-e plánováno v Evropě na červen. Jenže zájem v Norsku je o auto tak velký, že se Opel rozhodl uvedení auta urychlit.

Už před časem mluvčí Opelu Stein Pettersen řekl, že zákazníci jen z Norska už mají objednávky v řádu tisíců a číslo se pomalu blíží první desítce tisíc. Jako další země budou po Norsku následovat Německo a Francie, následně Nizozemsko, Švýcarsko a pak další.

V roce 2018 chce mít Opel dostatečnou výrobní kapacitu, aby mohl elektromobil Opel Ampera-e nabídnout ve většině evropských zemí, včetně České republiky.

24 Comments on “Opel potvrdil, že elektromobil Ampera-e přijde do Norska v květnu”

  1. „V roce 2018 chce mít Opel dostatečnou výrobní kapacitu,
    „V roce 2018 chce mít Opel dostatečnou výrobní kapacitu, aby mohl elektromobil Opel Ampera-e nabídnout ve většině evropských zemí, včetně České republiky.“

    Opel může mít výrobní kapacitu jakou chce, ale když všechno závisí jen na kapacitě GM továrny v Michiganu a LG továrny v Koreji tak je mu to prt platný. Celý auto je vyráběný v USA. Opel maximálně kvůli clu smontuje 3 celky dohromady aby se neřeklo a hotovo. Tvářit se, že něco na Boltu vyráběj je k smíchu. :)))

      1. A kdy začnou platit benzínový přímovstřiky?!?
        STK na to

        A kdy začnou platit benzínový přímovstřiky?!?
        STK na to celý léta sralo a teď se najednou tvářej odhodlaně. Na kontrole potrubní stejně rozebírat nebudou a asi ani nemůžou tak jak poznaj nefunkčnist DPF? A policajti polezou pod auto? Pochybuju.
        Ty co ho teď nemaj si tam honem nějakou pikslu doplněj a prášíme raka dál…

          1. STK a ouřadové by za to měli dostat masnou pokutu včetně
            STK a ouřadové by za to měli dostat masnou pokutu včetně ministra! Předpisy platěj už dávno a je jen jejich ignorance, že nedošlo k jejich naplňování a republice jezdí milion megarakovinometů!!! Té stejný jako v Rusku tam se čeká až spadne letadlo s hokejistama nebo Alexandrovcema. Teprve pak vyleze hrdina Putin a začne burácet a činit velkohubý opatření místo aby pozavíral leteckou inspekci a kontrolní orgány, který to nechali dojít do takovejch konců. Pozdě bycha honit.

  2. Je neuvěřitelné jak můžou být zaskočeni zájmem o tento
    Je neuvěřitelné jak můžou být zaskočeni zájmem o tento vůz.Snad se nepotvrdí předchozí zprávy, že pro tento rok počítají s 20.0000 vozy. To bude v Norsku rozprodáno max. během 4 měsíců. Tento je skutečně přelomový co se týče výkon/cena. Uvidíme co to udělá s cenami elektromobilů s 50 procentním reálným dojezdem oproti Opelu.

    1. Otázka zní, kolik bude OPEL Ampera-e opravdu stát v Evropě
      Otázka zní, kolik bude OPEL Ampera-e opravdu stát v Evropě ? Sleduji vývoj cen elektromobilů již delší dobu cca od roku 2013 a nemyslím si, že by měli ceny nějak výrazně klesat. Když vezmeme trojčata – iON, C-Zero, i-Miev – první modely z roku 2011 jsou staré 5 let a cena nejde pod 200 tis.

      1. Ukaz mi jine auto za 700k ktere za 5 let stoji min jak 200k.
        Ukaz mi jine auto za 700k ktere za 5 let stoji min jak 200k. Zase jako necekej ze si koupis iona za 50k, ono tech 200k je uz hranice kterou ma snad kazdy na uctu a jsou to male penize. Takze se takovych nadsencu do EV najde dost co tu cenu pod 200k nepusti jeste hezkych par let

      1. To je prave ta otazka 🙂 Dovedu si predstavit, ze po uplynuti
        To je prave ta otazka 🙂 Dovedu si predstavit, ze po uplynuti nejake „ochranne lhuty“ se brand „Opel“ prevede na nejaky vlastni subject a z puvodniho „Opel GmbH“ (nebo co to je) zbyde prazdna schranka nebo bude uplne zruseny (a ja budu mit smlouvu s ceskym zaspoupenim – ktere uz nejspis neexistuje – nekoho, kdo uz taky neexistuje). Ale jasne, je to pesimisticky scenar, ktery se nejspis nenaplni, pochybuju, ze si koupili znacku, aby jejim jmenem vyjebali se zakazniky.

        Druha otazka je servis po zaruce – pochybuju, ze jim GM bude dodavat auta, know-how a dily do nekonecna.

        1. No co se tyce dilu, tak to asi budou mit osetrene aby dily
          No co se tyce dilu, tak to asi budou mit osetrene aby dily meli (ono ty prijmy z dilu budou pro GM slusny prijem tak proc je nedodavat ze).
          Jinak zrusit entitu bez prevzeti jejich zavazku opravdu jen tak nemuzete (pokud firma smaostatne zkrachuje tak jo, ale ze byste prodaval v ramci svetove skupiny auta s tim, ze zaruku drzi „Dealer ABC s.r.o., a toho byste po dvou letech zrusil abyste nemusel zaruku plnit a zalozi si noveho, tak top fakt nejde 😀 ).

Napsat komentář