Zaměstnanci Letiště Praha se vozí v elektromobilech Volkswagen e-Up!

redakce - 02 Listopad 2018

Vítězem výběrového řízení na pronájem elektromobilů pro Letiště Praha se stalo Flexiauto – společný projekt innogy a skupiny Auto Palace na pronájem a sdílení elektromobilů. Zaměstnanci letiště mají možnost jezdit se dvěma vozy Volkswagen e-Up!Flexiauto se stalo vítězem výběrového řízení na pronájem elektromobilů. Zaměstnanci letiště jezdí se dvěma elektromobily Volkswagen e-Up!

Flexiauto se stalo vítězem výběrového řízení na pronájem elektromobilů. Zaměstnanci letiště jezdí se dvěma elektromobily Volkswagen e-Up!
foto: Flexiauto

„Elektromobily jsou v současné době využívány jako referentská vozidla pro zaměstnance letiště. Kromě vlastností typických pro elektromobily je pro nás důležitá také možnost využití snadného a rychlého systému sdílení vozidla,“ řekl Jiří Kraus, člen představenstva Letiště Praha, a dodal:

„Zařazení elektromobilů do provozu letiště je v souladu s naší strategií budoucího rozvoje v oblasti elektromobility a carsharingu. Tyto dva prvky chceme v rámci budoucího rozvoje Letiště Praha posilovat, a to s ohledem na vyšší efektivitu a ekologičtější a ekonomičtější provoz vozového parku.“

Flexiauto představuje pro firmy zajímavou možnost, jak si do firmy pořídit elektromobil bez vysoké vstupní investice a s plným servisem. „Firmy mají zájem využívat Flexiauto zejména jako zaměstnaneckou výhodu relevantní zejména pro mladou generaci. Díky sdílení a výrazně vyššímu nájezdu může Flexiauto dobře fungovat i jako náhrada části interního car fleetu,“ uvedl Pavel Špaček, produktový manažer ze společnosti innogy Energie.

Jedinečné je Flexiauto na českém trhu v tom, že se zaměřuje na pronájem a sdílení elektromobilů firmám pro potřeby jejich zaměstnanců. Ti si vůz mohou v mobilní aplikaci objednat pro služební ale také pro soukromé účely třeba o víkendech.

„Firemní carsharing je dnes na vyspělých trzích velmi populární formou řešení mobility zaměstnanců ve firmách, protože nabízí efektivitu spojenou s úsporou času a nákladů. Klient takové prémiové služby není zatěžován administrativními procesy, může vůz flexibilně sdílet, a hlavně mu odpadají v tomto případě starosti s jeho servisní údržbou, dobíjením či jinými provozními požadavky včetně pojištění. S využitím intuitivní mobilní aplikace prostě zájemce vůz zarezervuje a následně odjíždí. Velmi nás těší, že prémiová služba Flexiauto má za poměrně krátkou dobu své existence dalšího významného klienta. Naším cílem je dále expandovat nejen v Praze, ale i dalších větších městech,“ sdělil Ondřej Prejzek, Business Development and Innovation Director z mezinárodní skupiny AutoBinck, pod kterou v České republice patří prodejny pod značkou Auto Palace.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Celé dva elektromobily? Mají k dispozici .... Není to moc? Nestačil by jeden, vždyť tam pracuje jen necelých 3.000 lidí :-) Mně se to zdá, že je to trapná záležitost, trapný počin a výsledek výběrového řízení.

Obrázek uživatele Kuk

Takovýho plýtvání. :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Radovan

Vy jste ale oba zlobiví chlapci, takhle to na plnou pusu veřejně vykecat. Počkejte, až budete chtít někam z Ruzyně letět. To bude hodně nepříjemná osobní prohlídka, s podezřením na přechovávání omamných látek v tělních dutinách :-)))

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 78 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 33 tis. km (47 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Viděli ste už ujetější mapu?? :))))))))))))))

autoforum.cz/zajimavosti/mapa-nejvice-sledovanych-znacek-aut-vsech-statu-sveta-v-cesku-nevladne-skoda

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Co se stane když autopilot TESLY při přeparkování se stane účastníkem nehody, oba hodí 4ry blinkry autocall zavolá cajty kery přijdou k TESLE a za volantem nikdo?? :)))))))

autoforum.cz/bleskovky/majitel-tesly-nasel-cestu-jak-se-elegantne-vyhnout-pokutam-za-parkovani

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tesly dostanou funkci „přivolání“ – poslušně přijedou za svým majitelem

zive.cz/clanky/tesly-dostanou-funkci-privolani--poslusne-prijedou-za-svym-majitelem/sc-3-a-195749/default.aspx

A jeste jeden OT:
Znate nekdo majitele bile Tesly s sedym teckovanym napisem "elektromobil" na boku, ktera v patek kolem obeda minimalne hodinu predvadela spravne vyuziti "parkovaciho mista pro elektromobily" pred butovickou radnici u PRE stojanu, patrne nove vybaveneho bezdratovym nabijenim?
Neocekavam, ze se prizna k tomu, za co tu vsichni lyncuji spalovaky, tak doufam, ze se alespon stydi.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Josef

Neřešit. Běžně potkávám Tesly, obvykle zřejmě z půjčovny nebo firemní, kde jejich uživatelé nerespektují nic. Ale to ani uživatelé různých Audi, BMW nebo Škodovek... Setkávám se s tím denně. Třeba v Lidlu v Pardubicích přibyla cedule, kde se píše, že nabíjení je zdarma: pro zákazníky, max. hodinu, s elektřinou z plně obnovitelných zdrojů. Naposledy jsem tam potkal Teslu 85D, která tam stála 2 hodiny a vycucla si krásných 70 kWh... A běžně tam nabíjí lidé, kteří do Lidlu ani nepáchli.

Obrázek uživatele Radovan

Je to o slušnosti. Prostě si tam koupím alespoň rohlík nebo nanuka.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 78 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 33 tis. km (47 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Obrázek uživatele Josef

Tak. Navíc mají v Lidlu super sekci s udělátkama za pár korun. Naposled nakoupeny vrtáky do všeho možnýho, pár speciálních udělátek a k tomu ještě pár prostěradel a tak :D

OT: kdyby si nekdo chtel vydelat dve stovky :)

Dobrý den
Hledáme uživatele elektromobilů (nikoliv hybridů a plug-in hybridů), kteří by byli ochotni poskytnout rozhovor v rámci výzkumu Univerzity Karlovy, jehož cílem je zjištění bariér a potenciálu pro rozvoj elektromobility v ČR. Na základě výsledků bude připravena softwarová aplikace a mapa dobíjecích stanic nezávislá na komerčních firmách a výsledky by také mohly mít praktické využití při aktualizaci politických dokumentů.
Rozhovor by se týkal Vašich zkušeností s používáním elektromobilu a měl by trvat asi 45 minut a byl by za odměnu 200,- Kč. Místo i termín rozhovoru by byl na Vašem výběru.
Pokud byste měl/a zájem se zúčastnit, kontaktujte nás prosím na e-mailu zuzana.martinkova@czp.cuni.cz
Děkujeme.
Mgr. Zuzana Martínková
Univerzita Karlova
Centrum pro otázky životního prostředí
zuzana.martinkova@czp.cuni.cz
http://www.czp.cuni.cz

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele ozana

To už jsme absolvovali (loni?).

---

Jezdím na proud, najeto 90 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 93 tisíc km.

Obrázek uživatele Radovan

Opakování matka moudrosti. Opakovaná dvoustovka jsou další piva navíc :-)

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 78 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 33 tis. km (47 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Obrázek uživatele honza.t

Innotrans 2018
Hybridní Vlak (Siemens) s Lithium Titanovými Akumulátory
Předpokládaná životnost trakčních akumuátorů 15LET
POZOR VLAK / THE TRAIN - 69. [FULL HD]
https://www.youtube.com/watch?v=uB71PRaN56U

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pěkné, ale k čemu? V ČR už neelektrifikované jsou pouze úzkokolejky a couráčky do odlehlých částí republiky kam cestuje tak 20 lidí. Tam nikdo takhle investovat nebude. Nikdy se to nezaplatí. Holt Siemense, pro evropu jsi přišel tak o 50 let pozdě.

Obrázek uživatele honza.t

Bohužel
Lokálky
https://www.youtube.com/channel/UCCK-Lb6bcVxDCLmuX2Yh2jg/videos

AŽD Praha
Repase kolejového svržku pro zvýšení rychlosti na 100km/h
Švestková dráha - rekonstukce
https://www.youtube.com/watch?v=vAktNJTuVZA

Obrázek uživatele Kuk

Zajímavé, díky.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Anonym123

zaujíma ma aké UPy majú, pretože VW Ba mlčí, ani "nemlží" s tým, aké auto budú dodávať, povedali "nová verzia" a nič viac.

A letiště Brno využívá elektromobily a elektroskútry už cca 5 roků.

---

FVE 7,23kW, ZERO SR MY2018, M3 čekatel

A mají nabíječku na parkovišti, super pomalou.

---

ecotaxiolomouc.cz

Teď dělají v Ostravě na letišti nové parkoviště a bude tam i nabíječka, tak doufám, že rychlá.

---

FVE 7,23kW, ZERO SR MY2018, M3 čekatel

Obrázek uživatele Radovan

To Vás nepotěším, budou to pomalé a bude jich více. Prvotně pro delší parkování (mezi odletem a příletem nebo vyprovázení příbuzného/obchodního partnera k odletu/příletu) a ne pro průjezd a rychlé nabití. Trošku jsem jejich vznik při svých obchodních návštěvách a jednáních na letišti se svým elektromobilem vyprovokoval, když jsem se dozvěděl o plánech letiště s parkovišti.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 78 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 33 tis. km (47 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

koukam, ze pan Radovan udelal pro rozvoj elektromobility v CR asi fakt hodne.., diky

Obrázek uživatele Radovan

Děkuji za veřejnou pochvalu, skromně však musím dodat, že coby majitel elektromobilu samozřejmě zcela sobecky a také pro sebe sama :-)

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 78 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 33 tis. km (47 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

No...co bychom za ni ještě předloni dali, že ano...nemusí pršet, stačí když kape... :)

---

FVE 7,23kW, ZERO SR MY2018, M3 čekatel

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

OT: Dnes vyšel finanční výkaz Tesly za 3Q-2018: Form 10-Q

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicveletrh e-SalonNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil