Zaměstnanci Letiště Praha se vozí v elektromobilech Volkswagen e-Up!

redakce - 02 Listopad 2018

Vítězem výběrového řízení na pronájem elektromobilů pro Letiště Praha se stalo Flexiauto – společný projekt innogy a skupiny Auto Palace na pronájem a sdílení elektromobilů. Zaměstnanci letiště mají možnost jezdit se dvěma vozy Volkswagen e-Up!Flexiauto se stalo vítězem výběrového řízení na pronájem elektromobilů. Zaměstnanci letiště jezdí se dvěma elektromobily Volkswagen e-Up!

Flexiauto se stalo vítězem výběrového řízení na pronájem elektromobilů. Zaměstnanci letiště jezdí se dvěma elektromobily Volkswagen e-Up!
foto: Flexiauto

„Elektromobily jsou v současné době využívány jako referentská vozidla pro zaměstnance letiště. Kromě vlastností typických pro elektromobily je pro nás důležitá také možnost využití snadného a rychlého systému sdílení vozidla,“ řekl Jiří Kraus, člen představenstva Letiště Praha, a dodal:

„Zařazení elektromobilů do provozu letiště je v souladu s naší strategií budoucího rozvoje v oblasti elektromobility a carsharingu. Tyto dva prvky chceme v rámci budoucího rozvoje Letiště Praha posilovat, a to s ohledem na vyšší efektivitu a ekologičtější a ekonomičtější provoz vozového parku.“

Flexiauto představuje pro firmy zajímavou možnost, jak si do firmy pořídit elektromobil bez vysoké vstupní investice a s plným servisem. „Firmy mají zájem využívat Flexiauto zejména jako zaměstnaneckou výhodu relevantní zejména pro mladou generaci. Díky sdílení a výrazně vyššímu nájezdu může Flexiauto dobře fungovat i jako náhrada části interního car fleetu,“ uvedl Pavel Špaček, produktový manažer ze společnosti innogy Energie.

Jedinečné je Flexiauto na českém trhu v tom, že se zaměřuje na pronájem a sdílení elektromobilů firmám pro potřeby jejich zaměstnanců. Ti si vůz mohou v mobilní aplikaci objednat pro služební ale také pro soukromé účely třeba o víkendech.

„Firemní carsharing je dnes na vyspělých trzích velmi populární formou řešení mobility zaměstnanců ve firmách, protože nabízí efektivitu spojenou s úsporou času a nákladů. Klient takové prémiové služby není zatěžován administrativními procesy, může vůz flexibilně sdílet, a hlavně mu odpadají v tomto případě starosti s jeho servisní údržbou, dobíjením či jinými provozními požadavky včetně pojištění. S využitím intuitivní mobilní aplikace prostě zájemce vůz zarezervuje a následně odjíždí. Velmi nás těší, že prémiová služba Flexiauto má za poměrně krátkou dobu své existence dalšího významného klienta. Naším cílem je dále expandovat nejen v Praze, ale i dalších větších městech,“ sdělil Ondřej Prejzek, Business Development and Innovation Director z mezinárodní skupiny AutoBinck, pod kterou v České republice patří prodejny pod značkou Auto Palace.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Celé dva elektromobily? Mají k dispozici .... Není to moc? Nestačil by jeden, vždyť tam pracuje jen necelých 3.000 lidí :-) Mně se to zdá, že je to trapná záležitost, trapný počin a výsledek výběrového řízení.

Takovýho plýtvání. :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele Radovan

Vy jste ale oba zlobiví chlapci, takhle to na plnou pusu veřejně vykecat. Počkejte, až budete chtít někam z Ruzyně letět. To bude hodně nepříjemná osobní prohlídka, s podezřením na přechovávání omamných látek v tělních dutinách :-)))

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Viděli ste už ujetější mapu?? :))))))))))))))

autoforum.cz/zajimavosti/mapa-nejvice-sledovanych-znacek-aut-vsech-statu-sveta-v-cesku-nevladne-skoda

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Co se stane když autopilot TESLY při přeparkování se stane účastníkem nehody, oba hodí 4ry blinkry autocall zavolá cajty kery přijdou k TESLE a za volantem nikdo?? :)))))))

autoforum.cz/bleskovky/majitel-tesly-nasel-cestu-jak-se-elegantne-vyhnout-pokutam-za-parkovani

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tesly dostanou funkci „přivolání“ – poslušně přijedou za svým majitelem

zive.cz/clanky/tesly-dostanou-funkci-privolani--poslusne-prijedou-za-svym-majitelem/sc-3-a-195749/default.aspx

A jeste jeden OT:
Znate nekdo majitele bile Tesly s sedym teckovanym napisem "elektromobil" na boku, ktera v patek kolem obeda minimalne hodinu predvadela spravne vyuziti "parkovaciho mista pro elektromobily" pred butovickou radnici u PRE stojanu, patrne nove vybaveneho bezdratovym nabijenim?
Neocekavam, ze se prizna k tomu, za co tu vsichni lyncuji spalovaky, tak doufam, ze se alespon stydi.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Josef

Neřešit. Běžně potkávám Tesly, obvykle zřejmě z půjčovny nebo firemní, kde jejich uživatelé nerespektují nic. Ale to ani uživatelé různých Audi, BMW nebo Škodovek... Setkávám se s tím denně. Třeba v Lidlu v Pardubicích přibyla cedule, kde se píše, že nabíjení je zdarma: pro zákazníky, max. hodinu, s elektřinou z plně obnovitelných zdrojů. Naposledy jsem tam potkal Teslu 85D, která tam stála 2 hodiny a vycucla si krásných 70 kWh... A běžně tam nabíjí lidé, kteří do Lidlu ani nepáchli.

Obrázek uživatele Radovan

Je to o slušnosti. Prostě si tam koupím alespoň rohlík nebo nanuka.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obrázek uživatele Josef

Tak. Navíc mají v Lidlu super sekci s udělátkama za pár korun. Naposled nakoupeny vrtáky do všeho možnýho, pár speciálních udělátek a k tomu ještě pár prostěradel a tak :D

OT: kdyby si nekdo chtel vydelat dve stovky :)

Dobrý den
Hledáme uživatele elektromobilů (nikoliv hybridů a plug-in hybridů), kteří by byli ochotni poskytnout rozhovor v rámci výzkumu Univerzity Karlovy, jehož cílem je zjištění bariér a potenciálu pro rozvoj elektromobility v ČR. Na základě výsledků bude připravena softwarová aplikace a mapa dobíjecích stanic nezávislá na komerčních firmách a výsledky by také mohly mít praktické využití při aktualizaci politických dokumentů.
Rozhovor by se týkal Vašich zkušeností s používáním elektromobilu a měl by trvat asi 45 minut a byl by za odměnu 200,- Kč. Místo i termín rozhovoru by byl na Vašem výběru.
Pokud byste měl/a zájem se zúčastnit, kontaktujte nás prosím na e-mailu zuzana.martinkova@czp.cuni.cz
Děkujeme.
Mgr. Zuzana Martínková
Univerzita Karlova
Centrum pro otázky životního prostředí
zuzana.martinkova@czp.cuni.cz
http://www.czp.cuni.cz

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele ozana

To už jsme absolvovali (loni?).

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Obrázek uživatele Radovan

Opakování matka moudrosti. Opakovaná dvoustovka jsou další piva navíc :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obrázek uživatele honza.t

Innotrans 2018
Hybridní Vlak (Siemens) s Lithium Titanovými Akumulátory
Předpokládaná životnost trakčních akumuátorů 15LET
POZOR VLAK / THE TRAIN - 69. [FULL HD]
https://www.youtube.com/watch?v=uB71PRaN56U

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pěkné, ale k čemu? V ČR už neelektrifikované jsou pouze úzkokolejky a couráčky do odlehlých částí republiky kam cestuje tak 20 lidí. Tam nikdo takhle investovat nebude. Nikdy se to nezaplatí. Holt Siemense, pro evropu jsi přišel tak o 50 let pozdě.

Obrázek uživatele honza.t

Bohužel
Lokálky
https://www.youtube.com/channel/UCCK-Lb6bcVxDCLmuX2Yh2jg/videos

AŽD Praha
Repase kolejového svržku pro zvýšení rychlosti na 100km/h
Švestková dráha - rekonstukce
https://www.youtube.com/watch?v=vAktNJTuVZA

Zajímavé, díky.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

zaujíma ma aké UPy majú, pretože VW Ba mlčí, ani "nemlží" s tým, aké auto budú dodávať, povedali "nová verzia" a nič viac.

A letiště Brno využívá elektromobily a elektroskútry už cca 5 roků.

---

FVE 7,23kW, ZERO SR MY2018, M3 čekatel

A mají nabíječku na parkovišti, super pomalou.

Teď dělají v Ostravě na letišti nové parkoviště a bude tam i nabíječka, tak doufám, že rychlá.

---

FVE 7,23kW, ZERO SR MY2018, M3 čekatel

Obrázek uživatele Radovan

To Vás nepotěším, budou to pomalé a bude jich více. Prvotně pro delší parkování (mezi odletem a příletem nebo vyprovázení příbuzného/obchodního partnera k odletu/příletu) a ne pro průjezd a rychlé nabití. Trošku jsem jejich vznik při svých obchodních návštěvách a jednáních na letišti se svým elektromobilem vyprovokoval, když jsem se dozvěděl o plánech letiště s parkovišti.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

koukam, ze pan Radovan udelal pro rozvoj elektromobility v CR asi fakt hodne.., diky

Obrázek uživatele Radovan

Děkuji za veřejnou pochvalu, skromně však musím dodat, že coby majitel elektromobilu samozřejmě zcela sobecky a také pro sebe sama :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

No...co bychom za ni ještě předloni dali, že ano...nemusí pršet, stačí když kape... :)

---

FVE 7,23kW, ZERO SR MY2018, M3 čekatel

OT: Dnes vyšel finanční výkaz Tesly za 3Q-2018: Form 10-Q

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolProdej pneu 100% onlinee-SalonBUS2BUSKariéra EVC GroupAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil

Newsletter